Suora kysymys Jyrille

Oletko Jehovan Todistaja? Jos olet, miksi häpeät myöntää sitä? Jos et, miksi asiaa ei voi suoraan sanoa?

45

279

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huolestunut.kansalainen

Miten on Jyri?

• IlkimyksenTeologitäti

Jyri on oman lahkonsa ainoa jäsen eikä kelpuuta ketään muuta mihinkään orjuutta korkeampaan asemaan.

• jyrisvelipoika

Just näin. En ole vielä havainut muita MTK:laisia palstalla.

Järissään pysyminen orjuuttaa pysymään erossa uskomuksista josta evoluutioteoria koostuu.

• Jyrtsiheräsi

En taida tuntea todistajien teologiaa tarpeeksi hyvin voidakseni vastata sinulle.
      Siksi olenkin usein ihmetellyt rinnastamistani heihin.

Uskomusvapaa tiede ja tiukka tyytyminen Raamatun ajan yksinkertaiseen kristillisyyteen ovat minun teemojani.

Olen kuvitellut olevani ainut lajissani ja olenkin ihmetellyt aina sitä miksi juuri ketään muuta ei tunnu kiinnostavan todellinen tiede luulemistieteiden sijaan jotka poikivat typeriä roska-dna-evoluutiojäämä-satuja ja homouden täysin epätieteellistä luonnollisena pitämisen pakkoa yms. roskaa ihan tavattoman paljon.
      Raamatusta taas olen sitä mieltä tällä samalla idealla eli jos jotain uskontoasiaa ei mainita Raamatussa niin hylkään sen, ja silloin jäljelle jää vain puhdasoppinen kristillisyys.
      Luin Raamatun lävitse niin huolellisesti kuin osasin nuorena ateistievolutionistina kun katsoin sen kuuluvan yleissivistykseen. Samoin luin lävitse samaan aikaan mm. Mormonien kirjan ja pitkästi Koraania ja useita aasian uskontojen kirjoja.
      Havaitsin aika nopeasti että Raamattu on ylivertaisen viisas muihin verrattuna ja huomasin sen erittäin hyödylliseksi elämänoppaaksi ja olin sen takia Suomen ensimmäisiä aseistakieltäytyjiä mutta suoritin silti asevelvollisuuden koskematta aseeseen ja vannomatta sotilasvalaa kun taas JT:t olivat tarkempia tässä ja istuivat totaalikieltäytymisen vuoksi vankilassa.

Toisaalta minä hyväksyisin Jeesuksen tavoin Mooseksen ajan kuolemantuomion murhista ja raiskauksista, mutta se ei kaiketi ole tietääkseni JT:n ristillisyyteen kuuluva ajatus.

Jos joku on näkevinään minut lähellä todistajia niin sen täytyy johtua siitä että hekin saattavat pitää uskomusvapaasta tieteestä ja puhtaasta Raamatun ajan kristillisyydestä. Näin olen käsittänyt.
      Täytyykin tässä ottaa kysymyksesi vuoksi todistajista paremmin selkoa sillä olisihan se upeaa jos jostain löytyisi miljoonia jotka ovat yhtä hyviä fiksuja kuin minä. Tällä palstalla heitä, siis todella vapaasti ajattelevia on tosi vähän.

Ilmoitan sitten kun olen ensin selvittänyt että olenko niin lähellä todistajia että voin sanoa kuuluvani heihin, mutta luulen että virallisesti JT:n nimen kantaminen ei ole minusta kiinni vaan sitä että huolittaisiinko minut joukkoon ja luulenpa että ajatteluani täytyisi vielä fiksata aika lailla sivistyneempään suuntaan ennekuin se tulisi mahdolliseksi. Tunnustan nöyrästi että itsehillinnässäni puhetapani suhteen on paljon parantamisen varaa sillä kyllä mm. tuo ääliöhomo Dr.House on onnistunut provosoimaan minut käyttämään ala-arvoista puhekieltä hänen törttöilyjään kommentoidessani.

Mutta kysymyksesi oli hyvä ja avasi uuden kiinnostavan tutkimissuunnan ja oli sikäli ajankohtainen että aloin jo tylsistyä kun täällä ei kukaan ole aikoihin tuonut esille mitään uutta ja kiinnostavaa. Kiitos sinulle.

• DRHouse

"Uskomusvapaa tiede ja tiukka tyytyminen Raamatun ajan yksinkertaiseen kristillisyyteen ovat minun teemojani."

Jaa siis omat horinasi ja jatkuva keskinäinen taistelu?

"Olen kuvitellut olevani ainut lajissani ja olenkin ihmetellyt aina sitä miksi juuri ketään muuta ei tunnu kiinnostavan todellinen tiede luulemistieteiden sijaan jotka poikivat typeriä roska-dna-evoluutiojäämä-satuja ja homouden täysin epätieteellistä luonnollisena pitämisen pakkoa yms. roskaa ihan tavattoman paljon."

Olet todella ainutlaatuisen idiootti...

"Raamatusta taas olen sitä mieltä tällä samalla idealla eli jos jotain uskontoasiaa ei mainita Raamatussa niin hylkään sen, ja silloin jäljelle jää vain puhdasoppinen kristillisyys."

Tai sitten keksit ihan ikiomia systeemejäsi...

"Luin Raamatun lävitse niin huolellisesti kuin osasin nuorena ateistievolutionistina kun katsoin sen kuuluvan yleissivistykseen. Samoin luin lävitse samaan aikaan mm. Mormonien kirjan ja pitkästi Koraania ja useita aasian uskontojen kirjoja."

Valehtelehan vielä lisää. Sinäkö muka osaisit lukea?

"Havaitsin aika nopeasti että Raamattu on ylivertaisen viisas muihin verrattuna ja huomasin sen erittäin hyödylliseksi elämänoppaaksi ja olin sen takia Suomen ensimmäisiä aseistakieltäytyjiä mutta suoritin silti asevelvollisuuden koskematta aseeseen ja vannomatta sotilasvalaa kun taas JT:t olivat tarkempia tässä ja istuivat totaalikieltäytymisen vuoksi vankilassa."

Ja kuitenkin raamattu kehottaa tarttumaan aseisiin...

"Toisaalta minä hyväksyisin Jeesuksen tavoin Mooseksen ajan kuolemantuomion murhista ja raiskauksista, mutta se ei kaiketi ole tietääkseni JT:n ristillisyyteen kuuluva ajatus."

Ja sisävessoista, ja raiskatuksi tulemisesta ja sekoitevaatteista ja...

"Jos joku on näkevinään minut lähellä todistajia niin sen täytyy johtua siitä että hekin saattavat pitää uskomusvapaasta tieteestä ja puhtaasta Raamatun ajan kristillisyydestä. Näin olen käsittänyt.
        Täytyykin tässä ottaa kysymyksesi vuoksi todistajista paremmin selkoa sillä olisihan se upeaa jos jostain löytyisi miljoonia jotka ovat yhtä hyviä fiksuja kuin minä. Tällä palstalla heitä, siis todella vapaasti ajattelevia on tosi vähän."

Eli siis koska jehovat ovat vähintään yhtä tärähtäneitä kuin sinä...

"Ilmoitan sitten kun olen ensin selvittänyt että olenko niin lähellä todistajia että voin sanoa kuuluvani heihin, mutta luulen että virallisesti JT:n nimen kantaminen ei ole minusta kiinni vaan sitä että huolittaisiinko minut joukkoon ja luulenpa että ajatteluani täytyisi vielä fiksata aika lailla sivistyneempään suuntaan ennekuin se tulisi mahdolliseksi."

Ajatteluasi tarvitsisi fiksata todella paljon jotta pääsisit jäseneksi edes paviaanilaumaan...

"Tunnustan nöyrästi että itsehillinnässäni puhetapani suhteen on paljon parantamisen varaa sillä kyllä mm. tuo ääliöhomo Dr.House on onnistunut provosoimaan minut käyttämään ala-arvoista puhekieltä hänen törttöilyjään kommentoidessani."

Taas valehtelet. Kenenkään ei tarvitse sinua provosoida.

• Olet Sinä Jyri oikeastaan tragikoominen hahmo. Käsitätkö sitä itse?

• Jyrbä, kerrohan miten suhtaudut verensiirtoon:

1. Uskomusvapaasti, eli hyväksyt sen (koska verensiirto pitää monet leikkauspotilaat ja onnettomuuksien uhrit hengissä), vai...

2. Uskomuspohjaisesti, eli uskot verensiirton olevan syntiä (kuten jehovat uskovat).

• huru.ukko

Homoseksuaalisuutta tapahtuu luonnossa runsaasti, se hemmetti soikoon on luonnollisuuden määritelmä, siten se on luonnollista vähäjärkinen.

• bg-ope kirjoitti:

Jyrbä, kerrohan miten suhtaudut verensiirtoon:

1. Uskomusvapaasti, eli hyväksyt sen (koska verensiirto pitää monet leikkauspotilaat ja onnettomuuksien uhrit hengissä), vai...

2. Uskomuspohjaisesti, eli uskot verensiirton olevan syntiä (kuten jehovat uskovat).

Jep. Jyri voisi kerrankin nyt kertoa tarkkaan siitä, mihin oikein uskoo ja miten.

• jyrbänusko

Jyri uskoo kai lähinnä Suureen Jyriin ja hänen Erehtymättömään Viisauteensa.

• Evojahuijataan
        InhottavaRealisti kirjoitti:

Olet Sinä Jyri oikeastaan tragikoominen hahmo. Käsitätkö sitä itse?

Hah hah, Hauskaahan tällä palstalla on minulllakin ollut näiden herkkäuskoevokkien roska-dna-evoluutiojämien kanssa jotka oli tosi tieteen valossa muutettava ensin tillke-dna:ksi ja nyttemmin säätely-dna;ksi ja joka ei eitten enää tuekaan evoluutiouskomuksia.

Hehehe.

Vitsi että evokit on tyhmii.

• Evojahuijataan kirjoitti:

Hah hah, Hauskaahan tällä palstalla on minulllakin ollut näiden herkkäuskoevokkien roska-dna-evoluutiojämien kanssa jotka oli tosi tieteen valossa muutettava ensin tillke-dna:ksi ja nyttemmin säätely-dna;ksi ja joka ei eitten enää tuekaan evoluutiouskomuksia.

Hehehe.

Muistin taas sn, miksi Jyrin kanssa on turha yrittää keskustella. Kiitos muistutuksesta.

Ainoa tapa on ilmoittaa kaikki tekstisi asiattomiksi.

• olisithiljaajyrrinpuol
        DRHouse kirjoitti:

"Uskomusvapaa tiede ja tiukka tyytyminen Raamatun ajan yksinkertaiseen kristillisyyteen ovat minun teemojani."

"Olen kuvitellut olevani ainut lajissani ja olenkin ihmetellyt aina sitä miksi juuri ketään muuta ei tunnu kiinnostavan todellinen tiede luulemistieteiden sijaan jotka poikivat typeriä roska-dna-evoluutiojäämä-satuja ja homouden täysin epätieteellistä luonnollisena pitämisen pakkoa yms. roskaa ihan tavattoman paljon."

"Raamatusta taas olen sitä mieltä tällä samalla idealla eli jos jotain uskontoasiaa ei mainita Raamatussa niin hylkään sen, ja silloin jäljelle jää vain puhdasoppinen kristillisyys."

"Luin Raamatun lävitse niin huolellisesti kuin osasin nuorena ateistievolutionistina kun katsoin sen kuuluvan yleissivistykseen. Samoin luin lävitse samaan aikaan mm. Mormonien kirjan ja pitkästi Koraania ja useita aasian uskontojen kirjoja."

"Havaitsin aika nopeasti että Raamattu on ylivertaisen viisas muihin verrattuna ja huomasin sen erittäin hyödylliseksi elämänoppaaksi ja olin sen takia Suomen ensimmäisiä aseistakieltäytyjiä mutta suoritin silti asevelvollisuuden koskematta aseeseen ja vannomatta sotilasvalaa kun taas JT:t olivat tarkempia tässä ja istuivat totaalikieltäytymisen vuoksi vankilassa."

"Toisaalta minä hyväksyisin Jeesuksen tavoin Mooseksen ajan kuolemantuomion murhista ja raiskauksista, mutta se ei kaiketi ole tietääkseni JT:n ristillisyyteen kuuluva ajatus."

"Jos joku on näkevinään minut lähellä todistajia niin sen täytyy johtua siitä että hekin saattavat pitää uskomusvapaasta tieteestä ja puhtaasta Raamatun ajan kristillisyydestä. Näin olen käsittänyt.
        Täytyykin tässä ottaa kysymyksesi vuoksi todistajista paremmin selkoa sillä olisihan se upeaa jos jostain löytyisi miljoonia jotka ovat yhtä hyviä fiksuja kuin minä. Tällä palstalla heitä, siis todella vapaasti ajattelevia on tosi vähän."

"Ilmoitan sitten kun olen ensin selvittänyt että olenko niin lähellä todistajia että voin sanoa kuuluvani heihin, mutta luulen että virallisesti JT:n nimen kantaminen ei ole minusta kiinni vaan sitä että huolittaisiinko minut joukkoon ja luulenpa että ajatteluani täytyisi vielä fiksata aika lailla sivistyneempään suuntaan ennekuin se tulisi mahdolliseksi."

Ajatteluasi tarvitsisi fiksata todella paljon jotta pääsisit jäseneksi edes paviaanilaumaan...

"Tunnustan nöyrästi että itsehillinnässäni puhetapani suhteen on paljon parantamisen varaa sillä kyllä mm. tuo ääliöhomo Dr.House on onnistunut provosoimaan minut käyttämään ala-arvoista puhekieltä hänen törttöilyjään kommentoidessani."

En lue typeriä viestejäsi.
        Muista se kun kirjoitat seuraavan kerran.

• Evojahuijataan kirjoitti:

Hehehe.

"Hah hah, Hauskaahan tällä palstalla on minulllakin ollut näiden herkkäuskoevokkien roska-dna-evoluutiojämien kanssa jotka oli tosi tieteen valossa muutettava ensin tillke-dna:ksi ja nyttemmin säätely-dna;ksi ja joka ei eitten enää tuekaan evoluutiouskomuksia.

Hehehe.

Vitsi että evokit on tyhmii."

Kuten tavallista, Jyrbä ei uskaltanut taaskaan vastata verensiirtokysymykseen, vaan toistelee sijaistoimintona tilke-DNA -neuroosiaan.

Vastaamattomuus kielii siitä että Jyrbä on jehovanvalehtelija. Ollut aina, vanhempiensa pakottamana.

• JYRIparasystäväsijaainoa
        DRHouse kirjoitti:

Kiitos paljon epätoivoisesta rimpuilukommentoinnistasi DrHomo.

Hehheh, se oli tosi viihdyttävää.

• Jyrinä
        bg-ope kirjoitti:

Jyrbä, kerrohan miten suhtaudut verensiirtoon:

Olen tästäkin asiasta ihan samaa mieltä kuin uskomusvapaa tiede ja Raamattu.

• Historiaopettaa
        huru.ukko kirjoitti:

Homoseksuaalisuutta tapahtuu luonnossa runsaasti, se hemmetti soikoon on luonnollisuuden määritelmä, siten se on luonnollista vähäjärkinen.

Tyhmä, se että ihmiset homostelee on ollut tuhansia vuosia kuolemansynti kaikkialla maailmassa rappeutuneita tuhoaan kohti meneviä kulttuureja lukuunottamatta sillä kuka sotilas olisi valmis kuolemaan jonkun homoilevan kansan puolesta mieluummin kuin normiperheiden puolesta? Ei kukaan.Homosteluun kaatui niin Kreikka kuin Roomakin jos muistat, tyhmä.

• Jyrinä kirjoitti:

Olen tästäkin asiasta ihan samaa mieltä kuin uskomusvapaa tiede ja Raamattu.

"Olen tästäkin asiasta ihan samaa mieltä kuin uskomusvapaa tiede ja Raamattu."

Eli mitä mieltä?

Oikein vai väärin?

Älä kiemurtele vaan vastaa.

• DRHouse
        olisithiljaajyrrinpuol kirjoitti:

En lue typeriä viestejäsi.
        Muista se kun kirjoitat seuraavan kerran.

"En lue typeriä viestejäsi.
        Muista se kun kirjoitat seuraavan kerran. "

Kannattaisi. Voisit oppia jotain.

• DRHouse
        JYRIparasystäväsijaainoa kirjoitti:

Kiitos paljon epätoivoisesta rimpuilukommentoinnistasi DrHomo.

Hehheh, se oli tosi viihdyttävää.

"Kiitos paljon epätoivoisesta rimpuilukommentoinnistasi DrHomo.

Hehheh, se oli tosi viihdyttävää. "

Niin, ethän sinä harhainen narsisti tosiaioita ymmärrä...

• Mutterikani

Tottahan Jyri on Jyrin käsityksen mukaan Jumalan pääkonsultti!

• Tiedeonhyväjuttu

No en suinkaan edes yritä edustaa Jumalaa, olen siihen aivan liian kyvytön.
        Kerron vain sitä mitä olen Raamatusta itse omalla järjelläni havainnoinut, tosin erittäin huolellisesti asioihin perehymällä, siis noin tuhat kertaa tarkemmin ja perusteellisemmin kuin mitä finnteologikakkisiset tekevät.

Ja samalla periaatteella tutkin myös evoluutioteoriaa, siis tuhat kertaa huolellisemmin kuin yksikään tämän palstan evolutinisti tai kukaan muukaan tyhmä nenästävedetty evo.

• Tiedustelupalvelu_on

kovin kiinnostunut sinusta Jyri.

• Jyyyyyri

Sepä kiva, minulla onkin paljon kerrottavaa heille mm. roska dna evoluutuojäämä petoksesta ja siitä että porukoita on tieteenvastaisesti petkutettu uskomaan että anus on sukupuolielin ja sen vuoksi monet ovat haaskanneet varojaan osallistuakseen pridemarsseihin.

• Tosiasiassa_tietysti

Jyri voi olla tiedustelupalvelun oma roolihahmo.

• Näinhänsemenee

Joo, näin on. Jyri on fiktiohahmo joka on onnistunut provosoimaan kaikki evolutionistit tunnustamaan homoutensa ja kohta tiedustelupalvelu manipuloi jenkki ja ryssätyyliin omat ehdokkaansa valtaan säätämään homoille kuolemantuomio jotta yhteiskuntaa rapauttavasta ilmiöstä päästäisiin.

• Väkevässä_eksytyksessä

Saatana itse pahuden ja valheen ja murhan isänä luo uhan ja ratkaisun.

• Turkissa_Erdokan

kiitti Jumalaa vallankumouksesta jotta voi raivata vastustajansa.

• Voi_sentään

ei Saatanan kavalia juonia saa paljastaa ihmisille.

• Raamatussa_kerrottu

Juudas Iskariotista.

• Mitä_kerrottu

ahneesta ja valheellisesta Juudaksesta.

• Tiedustelupalvelu_tietää

ja toimii kuin Saatana.

• Natsit_antoivat

palkkioita juutalaisten ja heidän ystäviensä kavaltamiseen.

• Jopa_Stasi

kalpenee tiedustelupalvelussa lähitulevasta, missä jopa Jeesukseen uskovat antavat toisiaan ilmi ja vihaavat toisiaan rahan halusta.

• Hyvä_jokaisen_ihmisen

tuntea Raamattu ja Jeesus ja elää vanhurskaasti ja pyhästi, sillä elämme siinä ajassa jo kenties nyt tai ainakin lähitulevassa, missä esitetään "pilkkopimeästä" ja ajasta missä ei Jeesuksen ystävät voi mitään tehdä enää julkisesti.

• Ollaan_aikuisia

eikä lapsia, sillä sadut ovat lapsia varten ja Raamatun opetukset aikuisia varten, ja venäläismielisiset murhasivat Jeesukseen uskovia Ukrainassa tässä lähimenneessä konfliktissa Itä-Ukrainassa.

• Minä_tiedän_

elämäni tuhotun Suomessa, mutta Saatanan joukot vasta valmistautuu hävityksen kauhistukseen, ja Raamatussa tästä kerrottu.

• Ihan_turha

leikkiä enää mitään kissaa ja hiirtä.

• Kerrotaan_kaikille

kissa on se Saatana tässä maailmassa, ja neljättä valtakuntaa verrataan leopardiin Raamatussa ja natsit sen edeltäjiä Saksassa ja Lähi-idässä nuo kymmenen kansakuntaa Israelia vastaan.

• Väkevästä_eksytyksestä

Raamatussa kerrottu ja siitä, ketä vastaan sotii ja kenet voittaa ja myös millä tavalla eli väkevässä eksytyksessä ja nähdään myös Suomessa tässä ajassa, kun sen ymmärtää, ja toki hyvä ymmärtää natsit ja Hitler ja muut herra-kansan edustajat.

• Inhottavaa_realismia

on holokausti ja sen noin 6 000 000 uhria.

• Holokausti_on

ihmiskunnan pahin rikos ihmisyyttä eli Jumalan kuvakseen luomaa rikosta vastaan ja toki voi vielä pahempaa tulla hävityksen kauhistuksesta, kun ei Jumalan pyhät ota pedon merkkiä, ja Raamatussa tästä kerrottu totuudellisesti. Tässä ajassa natsit ja islamistit ovat ihmiskunnan yhtä osaa Jeesusta vastaan.

• Tämän_ajan_ihmiset

eivät välttämättä ymmärrä mitään vielä eikä kenties koskaan tule ymmärtämäänkään Raamatussa esitetystä laittomuuden salaisuudesta, jossa Israelia ja Jeesuksen pyhiä vastaan hyökätään, kuin pantteri yössä saaliinsa kimppuun, mutta pyhät Jeesuksessa ymmärtävät mistä on kysymys, sillä ovat tulleet tuntemaan totuuden maailman pahuudesta, kuten Jeesus murhattiin Jerusalemissa, ja tässä eskatologiassa pakanakansat hyökkää Israelin kimppuun YK:n mahdaatissa.

• Tämän_ajan_valta

tiedotusvälineissä ja asevoimissa ja politiikassa ja talouselämässä on täysin pahan eli Saatanan vallassa, ja Jeesus on hyljättynä ja Raamatun ilmoitus, kuten Jeesukselle ja Marialle ei löytynyt sijaa ihmisten majatalohuoneissa vaan vain eläinten kaukalossa.

• "Oletko Jehovan Todistaja?"

nyt se selvis...

on vähintään piilo-jeho

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      5720
    2. Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella

No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus
      Kasinopelit
      0
      4621
    3. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      225
      2829
    4. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      43
      2631
    5. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      45
      2240
    6. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      33
      2206
    7. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1737
    8. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      14
      1588
    9. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      38
      1430
    10. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      170