Luota Raamattuun

Devoitinpuolesta

Älkää yhtään epäröikö onko Raamatun sanoma totta myös Paavalin osalta. Jumala on kaikkivaltias joka pystyy suojaamaan Raamatun sanoman saatanan hyökkäyksiltä.

Vanha mies antaa ymmärtää, että saatana olisi kaikkivaltias. Se on suuri valhe.

279

1595

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • penuela7

      Kun Teuvolta kysyttiin viime viikolla vihaako hän saatanaa, hän ei vastannut. Vaikeneminenkin kertoo sen mitä hän ajattelee saatanasta ..

      • Hänarmahtaa

        Minä olen oleva hänen isänsä, ja hän on oleva minun poikani; ja armoani minä en ota häneltä pois, niinkuin otin siltä, joka oli sinun edelläsi.


      • teuvonai

        Teuvo ei vihaa saatanaa kun saatana antaa hänelle ihania nakuja.


    • alfa123om22

      Daniel 8
      Ja yhdestä niistä puhkesi esiin sarvi, alussa vähäpätöinen. Se kasvoi suuresti etelään päin ja itään päin ja Ihanaan maahan päin.
      10. Ja se kasvoi taivaan sotajoukkoon asti ja pudotti maahan osan siitä sotajoukosta ja tähdistä ja tallasi niitä.
      11. Hän ylpeili sotajoukon ruhtinastakin vastaan, ja tältä otettiin pois jokapäiväinen uhri, ja hänen pyhäkkönsä paikka kukistettiin.
      12. Myös sotajoukko jokapäiväisen uhrin lisäksi annettiin rikollisesti alttiiksi tuholle. Se sarvi heitti totuuden maahan, ja mitä se teki, siinä se menestyi.
      13. Sitten minä kuulin yhden pyhän puhuvan, ja toinen pyhä sanoi sille, joka puhui: "Kuinka pitkää aikaa tarkoittaa näky jokapäiväisestä uhrista ja kauhistavasta rikoksesta: pyhäkön ja sotajoukon alttiiksi antamisesta tallattavaksi?"
      14. Ja hän sanoi minulle: "Kahtatuhatta kolmeasataa iltaa ja aamua; sitten pyhäkkö asetetaan jälleen oikeuteensa".

      SE SARVI HEITTI TOTUUDEN MAAHAN ......

      Apostoli Paavali kumosi lain 0-500 ja niin alkoi vainot ja kidutukset, jotka kestävät aina siihen asti kunnes joku laittaa lain takaisin voimaan. Laki on elämäksi, mutta synti kuolemaksi.

      1000-luvulla oli jälleen laki vailla voimaa ja niin alkoi inkvisition vainot ja kidutukset. Sen sijaan kun tohtori Luther toi lakia jälleen voimaan niin vainot ja kidutukset saatiin loppumaan.

      Pyhäkkö oli altiina laittomuuden tähden.

      Sen sijaan 500-luvulla ja 1500-luvulla kun ei vainottu pyhäkköä niin oli laki osoittain voimassa ja suuret sotajoukot olivat noina aikoina tallattavana. Sitä en tiedä minkä vuoksi sotajoukkoja tallataan, vaikka laki ainakin näennäisesti ja osittain on voimassa.

      0-500 Voiman aika - laki kumottuna / Pyhäkkö tallattavana
      500-1000 Viisauden aika - laki voimassa / Sotajoukot tallattavana
      1000-1500 Voiman aika - laki kumottuna / Pyhäkkö tallattavana
      1500-2000 Viisauden aika - laki voimassa / Sotajoukot tallattavana
      2000-2500 Voiman aika - laki kumottuna / Pyhäkkö tallattavana

      Se, että uskovaiset kannattavat apostoli Paavalia, ja sen myötä laittomuutta ei auta Pyhäkön asiaa mitenkään. Kaikkein parasta olisi tänä aikana päästä eroon raamatun ja koraanin vihapuheista esim. raamatun kaanonia muuttamalla.

      Tämä nykyinen aika on Profeetta Danielin mukaan pyhitetty sille, että : NÄKY JA PROFETIA SINETILLÄ VAHVISTETAAN. ELI SINETÖIDÄÄN ELI SULJETAAN.

      Vaikka raamattu olisi totta pilkusta pilkkuun niin en ymmärrä minkä vuoksi Apostoli Paavalia pitäisi pelkästään ylistää ja ihannoida. Kriittinen suhtautuminen raamatun persooniin on enemmän kuin tervetullutta. Ainoa syy ihannointiin on Persian ja Rooman kuninkaiden ja keisarien tahto, että Profeetta Danielin Jumalaa palvottaisiin oikein turpa tukossa ja vailla mitään kritiikkiä. En näe mitään muuta tietä mihin kritiikittömyys johtaa kuin viisauden ja ymmärryksen latistumiseen.

      Apostoli Paavali hihkuikin vahingoniloisena: Missä on viisauden viisaus ja ymmärtäväisten ymmärrys. Eikö Jumala ole tehnyt hulluudesta viisautta.

      • Eiyksikäänjoudu

        Niin ei myöskään teidän taivaallisen Isänne tahto ole, että yksikään näistä pienistä joutuisi kadotukseen.


    • harvatjavalitut

      Paavalihan myötää valehtelevansa Raamatussa:

      Room. 3:7
      Sillä jos Jumalan totuus tulee minun valheeni kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan?

      • Ettäsillätavalla

        Niin käy, kun ei ymmärrä toisen puhetta. Siellä luki "jos", ei "kun".


      • harvatjavalitut
        Ettäsillätavalla kirjoitti:

        Niin käy, kun ei ymmärrä toisen puhetta. Siellä luki "jos", ei "kun".

        Koita ymmärtää. Paavalin valehtelu on varmaa, mutta aprikoi "jos" valehtelunsa vaikutusta. Ajattelee, että valehtelu palvelee Jumalan tarkoitusperiä.


      • Teuvopaljastettu

        Nimimerkin "harvat ja valitut" takana piileskelevä Teuvo, kerropa nyt suoraan vihaatko saatanaa?


      • Ettäsillätavalla
        harvatjavalitut kirjoitti:

        Koita ymmärtää. Paavalin valehtelu on varmaa, mutta aprikoi "jos" valehtelunsa vaikutusta. Ajattelee, että valehtelu palvelee Jumalan tarkoitusperiä.

        En muuta viitsi juttuihisi sanoa kuin että höpö höpö!


      • harvatjavalitut
        Teuvopaljastettu kirjoitti:

        Nimimerkin "harvat ja valitut" takana piileskelevä Teuvo, kerropa nyt suoraan vihaatko saatanaa?

        En ole sen niminen kirjoittaja kuin väität.


      • Se.onkäynyt.selväksi
        harvatjavalitut kirjoitti:

        En ole sen niminen kirjoittaja kuin väität.

        Kaikkien eri mieltä olevien, Teuvoksi luuleminen kuuluu hänen taudinkuvaansa.


      • Oikeinhyvin
        Se.onkäynyt.selväksi kirjoitti:

        Kaikkien eri mieltä olevien, Teuvoksi luuleminen kuuluu hänen taudinkuvaansa.

        Ja taas sujuu itsekseenkeskustelu todella jouhevasti.


      • Touhujasi.seuraava
        Oikeinhyvin kirjoitti:

        Ja taas sujuu itsekseenkeskustelu todella jouhevasti.

        Nuo epätoivoiset valheesi ovat juuri niitä tuskan parahduksia, josta joku palstalla mainitsi.


      • Voisitehdähyvää
        Touhujasi.seuraava kirjoitti:

        Nuo epätoivoiset valheesi ovat juuri niitä tuskan parahduksia, josta joku palstalla mainitsi.

        Olisikohan sinun jo ehkä kenties kaiketi tarpeellista tarkistaa, kenen kanssa juttelet. ;(


      • Siis.miksi
        Voisitehdähyvää kirjoitti:

        Olisikohan sinun jo ehkä kenties kaiketi tarpeellista tarkistaa, kenen kanssa juttelet. ;(

        Miksi??


      • Ihanvaansiksi
        Siis.miksi kirjoitti:

        Miksi??

        Ihan vaan siksi. En käsitä alkuunkaan mistä puhut.


      • Hänarmahtaa
        harvatjavalitut kirjoitti:

        En ole sen niminen kirjoittaja kuin väität.

        Sentähden minä sanon sinulle: tämän paljot synnit ovat anteeksi annetut: hänhän näet rakasti paljon; mutta jolle vähän anteeksi annetaan, se rakastaa vähän."


      • Armonvarassa
        Voisitehdähyvää kirjoitti:

        Olisikohan sinun jo ehkä kenties kaiketi tarpeellista tarkistaa, kenen kanssa juttelet. ;(

        Katso, niinkuin palvelijain silmät katsovat heidän isäntäinsä käsiin, ja niinkuin palvelijattaren silmät katsovat hänen emäntänsä käsiin, niin meidän silmämme katsovat Herran, meidän Jumalamme, puoleen, kunnes hän armahtaa meitä.


      • Hänarmahtaa
        Siis.miksi kirjoitti:

        Miksi??

        Mutta ilman uskoa on mahdoton olla otollinen; sillä sen, joka Jumalan tykö tulee, täytyy uskoa, että Jumala on ja että hän palkitsee ne, jotka häntä etsivät.


      • Hänarmahtaa
        Se.onkäynyt.selväksi kirjoitti:

        Kaikkien eri mieltä olevien, Teuvoksi luuleminen kuuluu hänen taudinkuvaansa.

        sillä se on hänen ainoa peitteensä, johon hän käärii ruumiinsa. Missä hän muutoin makaisi? Ja jos hän huutaa minua avukseen, kuulen minä häntä, sillä minä olen laupias.


      • Okokokokok
        Touhujasi.seuraava kirjoitti:

        Nuo epätoivoiset valheesi ovat juuri niitä tuskan parahduksia, josta joku palstalla mainitsi.

        Joo


    • alfa123om22

      Missä määrin raamattuun oikein voi luottaa? Kun Jumala on kerran päättänyt osoittaa kaikki valehtelijoiksi ja syntisiksi ja paaduttaa vielä monia.

      Oman kokemukseni mukaan Jehova yksin on luotettava. Ja sen hän aikoo saada aikaan, että niin myös on.

      Kun pyhiä kirjoituksia tänä päivänä lukee pyhän hengen kautta niin huomaa helposti, että jopa Krishna ja Brahman ovat osoitettavissa valehtelijoiksi, vaikka heidän oppinsa on timantinkova ja timantin puhdas.

      Kun lukee antiikin aikaisia teoksia huomaa, että niiden osoittaminen valheeksi on melko mahdotonta tosin. Gnostilaiset, jotka olivat totuuden puolustajia parhaimmillaan kertoivat, että:

      Koraani (ymmärrys) on hopeaa
      Raamattu (viisaus) on kultaa
      Intialaiset teokset ovat jalokiviä
      Mutta antiikin filosofiat ovat jalokiviäkin arvokkaampia.

      Tämä siis totuuden ja vilpittömyyden näkökulmasta mitaten.

      Totuutta suurempi lienee kyllä rakkaus. Rakkauden tähden uhrataan enemmän kuin totuuden. Totuudelliset haluavat elää ja elää, mutta rakkaudelliset ovat valmiit uhraamaan jopa itsensä. Paavali osoitti antaumusta ja rakkautta usein merkittävin tavoin. Sen sijaan hänen totuutensa ei ole ketään vakuuttanut. Jos Paavalia kutsutaan pyhäksi niin se johtuu hänen rakkaudestaan ja antaumuksestaan; eikä suinkaan totuudellisuudesta.

    • Voi_siionin_perse

      Totta joka ikinen hallusinaatio?

      Mihin puhuvat käärmeet ovat kadonneet? Edenin puutarhassa niitä vielä oli. Siitä on mustaa valkoisella raamatussa. Et usko vai?

      Pensaspalot juttelevat sammutushenkilökunnalle niinkuin aamumurotkin tekevät, ainakin joillekin?

    • alfa123om22

      Usko on kallisarvoinen lahja jopa käärmeille. Mutta Jeesus Siirakin kirjan mukaan ihminen jätettiin uskon elämän ulkopuolelle jo ennen Kristuksen lihaan tulemista. Kehotettiin uskomaan kaikkeen muuhun paitsi ihmislähtöisiin hankkeisiin.

      Käärmeelle usko on tärkeämpää kuin ihmiselle. Usko ei ihmistä elon taipaleella ole kokemukseni mukaan hyödyttänyt paljoakaan. Ennemmin ymmärrys ja tieto ovat olleet avuksi. Laulussa sanotaan jo 1970-luvulla, että sokea usko saa aikaan vain ruumiita nykyisin.

      Usko on jatkuvaa kamppailua kuoleman kynsissä. Uskon nykyisin luotettaviin asioihin kuten Jehovaan ja Imaami Mahdin nimeen. Raamatusta saisivat tosiaankin poistaa kaikki vihapuheet.

      Ne voisi korvata esim. essealaisten Rauhan evankeliumilla tai ehkä Barnabaksen evankeliumilla, jos se ei ole vihapuhetta. Raamatun kaanonia voisi muuttaa ainakin siten, että tehtäsiin toinen VAIHTOEHTOINEN kaanon, josta vihapuheita on karsittu.

      Mutta toisaalta minulla on näky, että vuonna 2100 tienoilla tulee kristillinen uskonpuhdistaja, joka kokoaa Intian veedakirjallisuudesta hienon kaanonin. Ehkä onkin tarkoitus, että korvaus tapahtuu sitä kautta.

      Kunpa voisin uskoa ylistää, mutta sokean uskon varassa on nykyisin rakennettu ydinvoimalat. Sen uskon varaan, että onnettomuuksia ei tapahdu. En voi täysin luottaa, että usko on näin vaarallisissa asioissa ykköstekijä.

    • Sopii.tuota.ihmetellä

      Onko tälläinen nimimerkki "Devvoit" jotenkin vajaavaltainen, koska sinun täytyy kirjoittaa hänen puolestaan.

      • Kerrojoson

        Onko sinulla mitään rakentavaa asiaa.


      • Siinä.ja.siinä
        Kerrojoson kirjoitti:

        Onko sinulla mitään rakentavaa asiaa.

        On minulla rakentavaa asiaa. Kirkon meinasin rakentaa, saa sitten nähdä onnistuuko?


      • Onneahankkeelle
        Siinä.ja.siinä kirjoitti:

        On minulla rakentavaa asiaa. Kirkon meinasin rakentaa, saa sitten nähdä onnistuuko?

        Onnea vaan hankkeelle.


      • Kalliollekukkulallle
        Siinä.ja.siinä kirjoitti:

        On minulla rakentavaa asiaa. Kirkon meinasin rakentaa, saa sitten nähdä onnistuuko?

        Mihin kirkon rakennat? Saatan tulla avajaisiin.


      • Sinne.ajattelin
        Kalliollekukkulallle kirjoitti:

        Mihin kirkon rakennat? Saatan tulla avajaisiin.

        Ylivieskassahan se on vapaa tontti.


      • Eikunhihatylös
        Sinne.ajattelin kirjoitti:

        Ylivieskassahan se on vapaa tontti.

        No sinne sitten vaan. Ei kai sitä kukaan estä. Eihän sen tarvitse mikään Pietarin kirkko olla.


      • Käärihohatylös

      • Hänarmahtaa

        Syntiä tekee, joka lähimmäistään halveksii, mutta autuas se, joka kurjia armahtaa!


    • LuukekaaRaamatusta

      Valehteleeko Paavali? vastaus:
      1Tim.2:7
      ja sitä varten minä olen saarnaajaksi ja apostoliksi asetettu - minä puhun totta, en valhettele - pakanain opettajaksi uskossa ja totuudessa.

      • Hänarmahtaa

        Sillä jos te palajatte Herran tykö, saavat teidän veljenne ja poikanne osakseen laupeuden voittajiltaan ja voivat palata takaisin tähän maahan. Sillä Herra, teidän Jumalanne, on armollinen ja laupias, eikä hän käännä kasvojansa pois teistä, jos te palajatte hänen tykönsä."


    • Raamattuontottatoki

      Niin, Paavali ei valehdellut, mutta hänen kirjoituksiaan jotkut vääntävät omaksi kadotuksekseen, kuten Pietari vakavasti varoitti!

      • Niinpäniinpäniinpä

        Niinpä.


      • uskossakin

        Paavalin opetuksia ei hyväksytä ja niitä kritisoidaan, koska niitä ei riittävästi ja hänen tarkoittamallaan tavalla ymmärretä. En väitä itsekään niitä täysin ymmärtäväni (kuten koko Raamattuakaan...en tietenkään; kuka muukaan ?). Paavalin kutsumus apostoliksi oli poikkeuksellinen, jossa hän ilmestyksessä kohtasi Jeesuksen Kristuksen tilapäisesti sokeutuen. Paavali viittaa joissain kohdissa saaneensa oppinsa suoraan Kristukselta ainoastaan vihjaillen esim. ilmestyksistään, joista ei tahdo kerskailla (kuten jotkut toiset). Kristityn vaellukseen on Paavalin opetuksissa paljon toimivia käytännönohjeita, joissa on samoja ilmaisuja kuin myös toisten apostolien kirjeissä...joten opetus on yhtenevää.


      • uskossakin
        uskossakin kirjoitti:

        Paavalin opetuksia ei hyväksytä ja niitä kritisoidaan, koska niitä ei riittävästi ja hänen tarkoittamallaan tavalla ymmärretä. En väitä itsekään niitä täysin ymmärtäväni (kuten koko Raamattuakaan...en tietenkään; kuka muukaan ?). Paavalin kutsumus apostoliksi oli poikkeuksellinen, jossa hän ilmestyksessä kohtasi Jeesuksen Kristuksen tilapäisesti sokeutuen. Paavali viittaa joissain kohdissa saaneensa oppinsa suoraan Kristukselta ainoastaan vihjaillen esim. ilmestyksistään, joista ei tahdo kerskailla (kuten jotkut toiset). Kristityn vaellukseen on Paavalin opetuksissa paljon toimivia käytännönohjeita, joissa on samoja ilmaisuja kuin myös toisten apostolien kirjeissä...joten opetus on yhtenevää.

        Lisäisin vielä, että Paavalilla oli vankka silloisen Raamatun=VT:n tuntemus "kirjanoppineena", jota Hän siten pystyi asiantuntemuksellaan ja täydellisellä alkutekstin ymmärtämyksellään hyödyntämään uuden liiton tilanteessa Jeesuksen Kristuksen sovituskuoleman ja ylösnousemuksen jälkeen.


    • hygtfeswa

      Usko ei pelasta oppi...
      http://www.lukio.palkane.fi/raamattunet/paavkirj.html

      http://www.ortodoksi.net/tietopankki/henkilot/pyhat/uuden_testamentin_pyhat/apostolit/apostoli_paavali.htm
      Kirje roomalaisille
      Ensimmäinen kirje korinttilaisille
      Toinen kirje korinttilaisille
      Kirje galatalaisille
      Kirje efesolaisille *
      Kirje filippiläisille
      Kirje kolossalaisille *
      Ensimmäinen kirje tessalonikalasille
      Toinen kirje tessalonikalasille *
      Ensimmäinen kirje Timoteukselle *
      Toinen kirje Timoteukselle *
      Kirje Titukselle *
      Kirje Filemonille
      Kirje hebrealaisille *

      sonta on sontaa vaikka paavalin valheilla!

      Paavali oli saatanaa palveleva rikollinen niin kuin rikollisen kristinuskon yhtenä perustana tulee ollakkin!!!
      1.Korinttolaiskirje:
      15:9 Sillä minä olen apostoleista halvin enkä ole sen arvoinen, että minua apostoliksi kutsutaan, koska olen vainonnut Jumalan seurakuntaa.
      http://fi.wikipedia.org/wiki/Pyhä_Stefanos

      2 Korinttolaiskirje 12:
      7 Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.
      8 Tämän tähden olen kolmesti rukoillut Herraa, että se erkanisi minusta.

      Paavali ei raamatun mukaan saanut eroa saatanasta ja se sama saatana on pääpiru edelleen kristittyjen yli 3500 lahkossa maailmalla kuten historia todistaa.

      Siis, krisittyjä ei vainottu VAAN krisityt vainosi JEESUKSEN SEURAAJIA JA TAPPOIVAT MM PIETARIN!
      Joten "meitä on aina vainottu" vale on saatanaa palvelevien kristittyjen virsi!

      • Totta-niin-totta

        Aamen!


      • Hänarmahtaa
        Totta-niin-totta kirjoitti:

        Aamen!

        Vaan etsikää Jumalan valtakuntaa, niin myös nämä teille annetaan sen ohessa.


    • alfa123om22

      Valheet ja tekopyhyys tosiaan saisivat jo riittää! Mutta tosiasia on, että hullutus jatkuu yhä Jumalan valtakunnassakin. Maapallolla on liikaa asukkaita ja joidenkin pitää uhrata itsensä. Niin evankeliumin hullutuksen sallitaan olevan Jumalan valtakunnankin perusta ja pääoppi.

      Profeetta Daniel todistaa : Taivaan pilvissä tulee näöltää eräs kuin ihminen, (ihmisen kaltainen) ja hänelle annetaan kaikki valta maan päällä .........
      Ja evankeliumi sanoo kun tämä tapahtuu niin: Menkää ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni!

      Evankeliumi tulee olemaan pääoppi, vaikka se on Jumalan hullutusta.
      Jumala on kaikki muut keinot kokeillut. Mooseksen aikaan hän suositteli itseään kansojen kuninkaaksi, mutta kansat hylkäsivät hänet. Kreikan filosofien aikaan hän suositteli filosofeja ja viisautta kansojen kuninkaaksi, mutta filosofit itse pitivät viisautta omana viisautenaan; eivätkä palvoneet Jumalaa.

      Siksi on ilmeistä, että Kun taivaan pilvien päällä on tullut kuningas niin evankeliumia vasta silloin oikein suositellaan kaikille kansoille. Mutta ennen kuin hän voi tulla

      pitää tulla kaksi todistajaa säkkivaatteissa, heidän on mentävä manalle ja heidät on sieltä nostettava pilvissä ylös, vasta sen jälkeen kansat taipuvat luopumaan murhatöistä ja alkavat pyhittää itseään odottamaan kuningasta.
      (johonkin tähän tapaan Ilmestys todistaa).


      1. Kaksi todistajaa säkkivaatteissa 42 kuukauden ajan.
      2. Kuolevat ja nousevat eloon ja pilvissä taivaisiin. Kansat taipuvat pyhittäytymään.
      3. Kuningas saapuu pilvissä.
      4. Evankeliumin hullutus on kuninkaan ohjenuora ja kaikkien kansojen.


      Ei evankeliumista ja Paavalista päästä eroon. Se on tosiasia.
      Mutta totuus kyllä käy valaisemaan pimeyden kätköjä ja tekopyhyydestä vaaditaan luopumaan. Sekä totisen pyhityksen alkamista.

      Pyydän anteeksi, että olen tällä palstalla kiivaillut totuuden ja pyhityksen puolesta. Kuvittelin näet, että evankeliumin korvaisi Jumalan valtakunta jollakin uudella opilla, mutta EREHDYIN.
      Jumalalla ei ole enää takataskussaan mitään Mooseksen ajan tai filosofien ajan loisteliaita oppeja, jotka eivät tepsineet. On vain samaa tylsää evankeliumia.

      Kauan eläköön Mooseksen laki elämäksi.
      Kauan eläköön filosofien opetukset viisaudeksi.
      Kauan eläköön evankeliumi kuolemaksi.
      Kauan eläköön islam ymmärrykseksi.

      Siunattu olet sinä Jehova, Meidän Jumalamme, Maailmankaikkeuden kuningas.
      PÄÄSTÄ MEIDÄT PAHASTA!

      Evankeliumi ei sitä ole, vaikka niin luulin. Se on vain yksi hullutus muiden hullutusten joukossa ja jopa niiden ylitse.

      Evankeliumi vei omaisuuteni, terveyteni, ystäväni ja kaiken mitä ajatella saattaa. Ja antoi hyvin vähän. Lisää sekopäisiä unelmia, joita minulla oli ennestäänkin tarpeeksi. Sen lupaukset ovat valhetta, mutta jonkun pitää olla kiltti uhri, jotta maailma pelastuisi. Kas, kun ei Jumala paremmasta mitään tiedä?

      Uhreja tarvitaan. Valheista ja tekopyhyydestä ei milloinkaan päästä eroon.
      Ne ovat filosofien hyväksymiä luonnollisia PSYKOLOGISIA DEFENSSIMEKANISMEJA.
      Moraalifilosofia ei voi voittaa modernia psykologiaa millään keinoilla.

      • Hänarmahtaa

        Jumalaton hyljätköön tiensä ja väärintekijä ajatuksensa ja palatkoon Herran tykö, niin hän armahtaa häntä, ja meidän Jumalamme tykö, sillä hänellä on paljon anteeksiantamusta.


    • Jokainenmyösmä

      Sillä jokainen anova saa, ja etsivä löytää, ja kolkuttavalle avataan.

    • Sovitettu

      Ja hän on meidän syntiemme sovitus; eikä ainoastaan meidän, vaan myös koko maailman syntien.

    • JokainenSana

      Jokainen Jumalan sana on taattu; hän on niiden kilpi, jotka häneen turvaavat.

    • Verenmerkki

      Niin puhdistetaan lain mukaan miltei kaikki verellä, ja ilman verenvuodatusta ei tapahdu anteeksiantamista.

    • Eiyksikäänjoudu

      Ei yksikään, joka sinua odottaa, joudu häpeään; häpeään joutuvat ne, jotka ovat syyttä uskottomat.

    • Eiyksikäänjoudu

      Herra lunastaa palvelijainsa sielut, eikä yksikään, joka häneen turvaa, tule syynalaiseksi.

      • alfa123om22

        Profeetta Sakarja puolestaan puhuu, että kolme paimenta laitetaan pois. Tilalle tulee hullu paimen. Lampaille julistetaan vapautus, vapautus miekkaan, ruttoon tai nälkään.

        Onhan Psalmit yms. täynnä hienoja siunauksia niille, jotka ovat kokeneet herätyksen, mutta muiden kohdalla ne eivät ole aivan yhtä luotettavat.

        Itse jouduin melkoisen syylliseen asemaan eräässä onnettomuudessa. Kas kun Herra on usein mykkä eikä puhu tai neuvo tai anna viisautta. Suuri osa on aivan hylättyjä ja heränneet kehottavat yhä kädet ristissä rukoilemaan, vaikka rukouksista ei ole paljoa hyötyä monissa asioissa.

        Toki rukoilun pitäisi auttaa kun Sanassa lukee: Mitä tahansa te pyydätte sen te saatte! Pelkkää suunsoittoako tuo on, vai tapahtuuko käytännössä myös niin???
        Ja jos se on pelkkää suunsoittoa niin miksi tuollainen lupaus lukee raamatussa, jos se on totuudellinen kirja???


      • Eiy
        alfa123om22 kirjoitti:

        Profeetta Sakarja puolestaan puhuu, että kolme paimenta laitetaan pois. Tilalle tulee hullu paimen. Lampaille julistetaan vapautus, vapautus miekkaan, ruttoon tai nälkään.

        Onhan Psalmit yms. täynnä hienoja siunauksia niille, jotka ovat kokeneet herätyksen, mutta muiden kohdalla ne eivät ole aivan yhtä luotettavat.

        Itse jouduin melkoisen syylliseen asemaan eräässä onnettomuudessa. Kas kun Herra on usein mykkä eikä puhu tai neuvo tai anna viisautta. Suuri osa on aivan hylättyjä ja heränneet kehottavat yhä kädet ristissä rukoilemaan, vaikka rukouksista ei ole paljoa hyötyä monissa asioissa.

        Toki rukoilun pitäisi auttaa kun Sanassa lukee: Mitä tahansa te pyydätte sen te saatte! Pelkkää suunsoittoako tuo on, vai tapahtuuko käytännössä myös niin???
        Ja jos se on pelkkää suunsoittoa niin miksi tuollainen lupaus lukee raamatussa, jos se on totuudellinen kirja???

        Monet puhdistetaan, kirkastetaan ja koetellaan, mutta jumalattomat pysyvät jumalattomina, eikä yksikään jumalaton ymmärrä tätä, mutta taidolliset ymmärtävät.


    • Älkääantako

      Älkää antako kenenkään vietellä itseänne millään tavalla. Sillä se päivä ei tule, ennenkuin luopumus ensin tapahtuu ja laittomuuden ihminen ilmestyy, kadotuksen lapsi,

    • Alustaloppuun

      varmasti luottaen siihen, että hän, joka on alkanut teissä hyvän työn, on sen täyttävä Kristuksen Jeesuksen päivään saakka.

    • Jeesusrakastaa

      Hän pelasti heidät vihamiehen kädestä ja lunasti heidät vihollisen vallasta.

    • Verenkautta

      Pane toivosi Herraan, Israel. Sillä Herran tykönä on armo, runsas lunastus hänen tykönänsä.

    • Huutavanhuuto

      Vanhurskaat huutavat, ja Herra kuulee ja vapahtaa heidät kaikista heidän ahdistuksistansa.

    • Hänarmahtaa

      Herra vastasi Moosekselle: "Mitä sinä nyt pyydät, sen minä myös teen; sillä sinä olet saanut armon minun silmieni edessä, ja minä tunnen sinut nimeltäsi."

    • OnARMOsuuri

      Mutta hän sanoi hänelle: "Jos olen saanut armon sinun silmiesi edessä, niin osoita minulle tunnusteolla, että sinä itse puhut minun kanssani.

    • Hänarmahtaa

      Ja Daavid sanoi Aakiille: "Jos minä olen saanut armon sinun silmiesi edessä, niin annettakoon minulle paikka jossakin maaseutukaupungissa, asuakseni siellä. Sillä miksi sinun palvelijasi asuisi kuninkaan kaupungissa sinun luonasi?"

    • Hänarmahtaa

      Jos vihollinen voittaa sinun kansasi Israelin, sentähden että he ovat tehneet syntiä sinua vastaan, mutta he palajavat sinun tykösi, kiittävät sinun nimeäsi, rukoilevat sinua ja anovat sinulta armoa tässä temppelissä,

    • Hänarmahtaa

      Sillä jos te palajatte Herran tykö, saavat teidän veljenne ja poikanne osakseen laupeuden voittajiltaan ja voivat palata takaisin tähän maahan. Sillä Herra, teidän Jumalanne, on armollinen ja laupias, eikä hän käännä kasvojansa pois teistä, jos te palajatte hänen tykönsä."

      • Sehän.selvisi

        Noiden jakeiden tarkoitus on saada, omat itseään kehuvat aloituksensa pysymään aina etusivulla. Itsensä kannalta epämieluisat kommentit pitää taas saada kelattua mahdollisimman kauas piiloon. Raamatun ja uskon kanssa niillä ei ole mitään tekemistä, kuten ei mainitsemasi järjenkään kanssa
        Vaatii vaan lähes ympäri vuorokautista päivystystä koneella, että saa pidettyä aloitukset mieleisessään järjestyksessä.


    • Hänarmahtaa

      Tämän jälkeen minä näin, ja katso, oli suuri joukko, jota ei kukaan voinut lukea, kaikista kansanheimoista ja sukukunnista ja kansoista ja kielistä, ja ne seisoivat valtaistuimen edessä ja Karitsan edessä puettuina pitkiin valkeihin vaatteisiin, ja heillä oli palmut käsissään,

    • Jumalaonhyvä

      Muista laupeuttasi, Herra, ja armoasi, sillä ne ovat olleet hamasta iankaikkisuudesta.

      • Ex-vl.Jumalan.armosta

        Oikein hyvä, että olet innostunut noiden, sinänsä tyhjänpäiväisten lorujen palstalle kopioimiseen. Myönteistä siinä on nimenomaan se, että se älytön veren kanssa sottaaminen on jäänyt vähemmälle.


    • Jumalaonhyvä

      Eikä yksikään, joka elää ja uskoo minuun, ikinä kuole. Uskotko sen?"

    • Jumalaonhyvä

      Ja samalla tavalla herjasivat häntä ryöväritkin, jotka olivat ristiinnaulitut hänen kanssansa.

    • Jumalaonhyvä

      ja että hän, tehden rauhan hänen ristinsä veren kautta, hänen kauttaan sovittaisi itsensä kanssa kaikki, hänen kauttaan kaikki sekä maan päällä että taivaissa.

    • alfa123om22

      "Ja samalla tavalla herjasivat häntä ryöväritkin, jotka olivat ristiinnaulitut hänen kanssansa."

      Olen kyllä tuohon syyllistynyt. Vaikka tiedän juuri nykyisin Saatanalle annettun Jumalan koko voiman hänen eksyttääkseen taikuuteen.
      Onneksi T.S. saarnaa juuri tuota seikkaa ja lohduttaa paljon. Sekä antaa viisautta suhtautua asiantilaan oikein.

      Vasta kun Jumalan Valtakunta tulee saa Ihmisen kaltainen voiman; ei ennen. Nyt nousee Saatanan voimasta antikristus, jonka profeetta Isa kukistaa.

      Teillä on hienot yksimielisyyttä ja armoa osoittavat raamatunlausekotelot. Mutta ei noista lauseista ole yhtä paljon lohtua kuin T.S. lauseista.

      Herännäisyys on valtava voimavara ja opin osoitus, mutta:
      Te tunnette kyllä TAIVAAN MERKIT
      Miksi ette AIKOJEN MERKKEJÄ.

    • Jumalaonhyvä

      Sillä sinun armosi on minun silmäini edessä, ja minä olen vaeltanut sinun totuudessasi.

    • Asia.on.kyllä.niin

      Teuvo on kyllä parhaansa tehnyt, että luottamus tämän palstan lukijoilla Sanaan murensi. Huonoin tuloksin tosin.

      • Järki.voittaa

        Se luottamus kyllä murenee koko ajan ilman Teuvoakin.


      • Kiitos.sinulle
        Järki.voittaa kirjoitti:

        Se luottamus kyllä murenee koko ajan ilman Teuvoakin.

        Minulla usko Jeesukseen ja Raamattuun on vahvistunut juuri Teuvon valheiden ansiosta. Usko on nimittäin luonteeltaan sellainen, että se vahvistuu vastustuksissa, mutta laimenee helpoissa oloissa. Sinäkin olet osaltasi ollut vahvistamassa uskoani. Olen sinulle kiitollinen siitä.


    • Jumalaonhyvä

      Jumalattomalla on monta vaivaa, mutta joka Herraan turvaa, häntä ympäröitsee armo.

    • Jumalaonhyvä

      Herra, sinun armosi ulottuu taivaisiin, sinun totuutesi pilviin asti.

    • JokuSyyOnOltava

      Lyhyt ja yksinkertainen kysymys: Mikä estää Jumalaa eliminoimasta Saatanaa?

      • Jumalantuomio

        Ja peto otettiin kiinni, ja sen kanssa väärä profeetta, joka sen nähden oli tehnyt ihmetekonsa, joilla hän oli eksyttänyt ne, jotka olivat ottaneet pedon merkin, ja ne, jotka olivat sen kuvaa kumartaneet; ne molemmat heitettiin elävältä tuliseen järveen, joka tulikiveä palaa.


    • Jumalaonhyvä

      Kuinka kallis on sinun armosi, Jumala! Ihmislapset etsivät sinun siipiesi suojaa.

    • Jumalaonhyvä

      Säilytä armosi niille, jotka sinut tuntevat, ja vanhurskautesi oikeamielisille.

    • Aamenaamenaamen

      Aamen!!!

    • Jeesukseenluottava

      Kiitos Jeesukselle Raamatusta, Jumalan Sanasta!

    • Jumalaonhyvä

      Sinä, Herra, älä sulje minulta laupeuttasi, sinun armosi ja totuutesi varjelkoon minua aina.

    • Jumalaonhyvä

      Auta minut oikeuteeni, Jumala, ja aja minun asiani armotonta kansaa vastaan. Päästä minut kavaloista ja vääristä ihmisistä.

    • Jumalaonhyvä

      jonka tähden hän myös voi täydellisesti pelastaa ne, jotka hänen kauttaan Jumalan tykö tulevat, koska hän aina elää rukoillakseen heidän puolestansa.

    • paras.kun.se.poistetaan

      Pitääkö kaikkia Raamatun käskyjä noudattaa?

      5. Mooseksen kirja 13:7-11 käskee miehen tappamaan veljensä, vaimonsa, poikansa tai tyttärensä jos tämä houkuttelee palvelemaan vääriä jumalia. Siis ihan sama kuin Koraanissa. Täällä kirjoittavat eivät taida tietää että Raamatussa on myös Vanha testamentti.

    • Jumalaonhyvä

      Mutta minä olen kuin viheriöitsevä öljypuu Jumalan huoneessa, minä turvaan Jumalan armoon aina ja iankaikkisesti.

    • Jumalaonhyvä

      Jumala, ole minulle armollinen, ole minulle armollinen; sillä sinuun minun sieluni turvaa. Minä turvaan sinun siipiesi suojaan, kunnes onnettomuudet ovat ohitse.

    • Jumalaonhyvä

      Jumala, ole minulle armollinen, sillä ihmiset minua polkevat, joka päivä he sotivat minua vastaan, ahdistavat minua.

    • Jumalaonhyvä

      Sillä Herra Jumala on aurinko ja kilpi; Herra antaa armon ja kunnian, ei hän kiellä hyvää niiltä, jotka nuhteettomasti vaeltavat.

    • Jumalaonhyvä

      Sillä Herra Jumala on aurinko ja kilpi: Herra antaa armon ja kunnian: ei hän anna hurskailta mitään hyvää puuttua.

    • Jumalaonhyvä

      Sillä niin korkealla kuin taivas on maasta, niin voimallinen on hänen armonsa niitä kohtaan, jotka häntä pelkäävät.

    • Jumalanonarmojatuomio

      Reväiskää rikki sydämenne, älkää vaatteitanne, ja kääntykää Herran, teidän Jumalanne, tykö; sillä hän on armahtavainen ja laupias, pitkämielinen ja armosta rikas, ja hän katuu pahaa.

    • Jumalanonarmojatuomio

      Vanhurskaus ja oikeus on sinun valtaistuimesi perustus, armo ja totuus käy sinun kasvojesi edellä.

    • Jumalanonarmojatuomio

      Armo ja totuus tapaavat toisensa täällä, vanhurskaus ja rauha antavat suuta toisillensa,

    • Jumalanonarmojatuomio

      Sillä sinä, Herra, olet hyvä ja anteeksiantavainen, suuri armossa kaikille, jotka sinua avuksensa huutavat.

    • Jumalanonarmojatuomio

      sillä sinun armosi on suuri minua kohtaan, sinä olet pelastanut minun sieluni tuonelan syvyydestä.

    • Jumalanonarmojatuomio

      Kerrotaanko haudassa sinun armostasi, manalassa sinun uskollisuudestasi?

    • Jumalanonarmojatuomio

      Älä meille, Herra, älä meille, vaan omalle nimellesi anna kunnia armosi ja totuutesi tähden.

    • JeesusonihanajaHerra

      Että laupius ja totuus keskenänsä kohtaisivat: vanhurskaus ja rauha toinen toisellensa suuta antaisivat;

    • JeesusonihanaHerra

      Minä sanon: ikiajoiksi on armo rakennettu, sinä olet perustanut uskollisuutesi taivaisiin. -

    • JeesusonihanaHerra

      Vanhurskaus ja tuomio on istuimes vahvistus: armo ja totuus ovat sinun kasvois edessä.

    • Jumalanonarmojatuomio

      Herra, sinun laupiutes ulottuu niin leviältä kuin taivas on, ja sinun totuutes niin avaralta kuin pilvet juoksevat.

    • JeesusonihanaHerra

      Samoin myös maljan, aterian jälkeen, ja sanoi: "Tämä malja on uusi liitto minun veressäni, joka teidän edestänne vuodatetaan.

    • Jumalanonarmojatuomio

      Mutta minä turvaan sinun armoos: minun sydämeni riemuitsee, ettäs niin mielelläs autat: minä veisaan Herralle, että hän minulle niin hyvästi tekee.

    • Jumalanonarmojatuomio

      Osoita ihmeellinen hyvyytes, sinä niiden vapahtaja, jotka sinuun uskaltavat, niitä vastaan, jotka sinun oikiaa kättäs vastaan ovat.

    • Jumalanonarmojatuomio

      Muista, Herra, laupiuttas ja hyvyyttäs, joka maailman alusta on ollut.

    • Jumalanonarmojatuomio

      Kaikki Herran tiet ovat hyvyys ja totuus niille, jotka hänen liittonsa ja todistuksensa pitävät.

    • Jumalanonarmojatuomio

      Sillä hänen vihansa viipyy silmänräpäyksen, ja hän ihastuu elämästä: ehtoona on itku, mutta aamulla ilo.

    • Jumalanonarmojatuomio

      Jumalattomalla on monta vitsausta; mutta joka Herraan toivoo, hänen hyvyys ympäri piirittää.

      • SETATeuvo

        Et kai vaan vihjaile jotakin?


    • Jumalanonarmojatuomio

      Niin Jeesus vielä sanoi heille: "Totisesti, totisesti minä sanon teille: minä olen lammasten ovi.

    • Jumalanonarmojatuomio

      En minä salaa vanhurskauttas sydämessäni: minä puhun sinun totuudestas ja autuudestas: en minä peitä laupiuttas ja vakuuttas suuressa seurakunnassa.

    • Niinhänsevaanonpi

      Niinhän se vaan on.

    • Jumalaanvoiluottaa

      Anna kasvos paistaa palvelias päälle: auta minua laupiutes kautta.

    • Jeesusvoittaa

      Tuomitse minua, Jumala, ja ratkaise minun asiani armotointa kansaa vastaan, ja päästä minua kavaloista ja vääristä ihmisistä.

    • Jumalaanvoiluottaa

      Kuinka kallis on sinun hyvyytes, Jumala! että ihmisten lapset sinun siipeis varjon alle uskaltavat.

    • Jumalaanvoiluottaa

      Mutta minä veisaan sinun väkevyyttäs, ja varhain kerskaan sinun laupiuttas; sillä sinä olet minun varjelukseni ja turvani minun hädässäni.

    • Jeesusarmahtaa

      Herra, osoita meille armos, ja sinun autuutes anna meille.

    • Jeesusarmahtaa

      Laupias ja armahtavainen on Herra, pitkämielinen ja suuri armossa.

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä sinä, Herra, olet hyvä ja armollinen, sangen laupias kaikille, jotka sinua avuksensa huutavat.

    • Jeesusarmahtaa

      Minä säilytän armoni hänelle iankaikkisesti, ja minun liittoni hänen kanssaan on luja.

    • Jeesusarmahtaa

      mutta armoani en minä ota häneltä pois enkä vilpistele uskollisuudestani.

    • Jeesusarmahtaa

      Ravitse aamulla meitä armollasi, suo meille iloa ja riemua kaikkina päivinämme.

    • Jeesusarmahtaa

      Mutta Herran armo pysyy ijankaikkisesta ijankaikkiseen, hänen pelkääväistensä päälle, ja hänen vanhurskautensa lasten lapsiin,

    • Jeesusarmahtaa

      Sentähden riemuitkaa, taivaat, ja te, jotka niissä asutte! Voi maata ja merta, sillä perkele on astunut alas teidän luoksenne pitäen suurta vihaa, koska hän tietää, että hänellä on vähän aikaa!"

    • Jeesusarmahtaa

      Mutta Noa löysi armon Herran edessä.

    • Jeesusarmahtaa

      Katso, sinun palvelias on löytänyt armon sinun edessäs, sinä olet tehnyt sinun laupeutes suureksi, jonkas minulle osotit, pelastaakses minun sieluani: en taida minä pelastaa minuani vuorella, ettei minulle jotakuta pahaa tapahtuisi, ja kuolisin.

    • Jeesusarmahtaa

      Ja sanoi: kiitetty olkoon Herra, minun herrani Abrahamin Jumala, joka ei ottanut pois laupiuttansa ja totuuttansa minun herraltani: minua on Herra johdattanut tällä tiellä, minun herrani veljen huoneesen.

    • Jeesusarmahtaa

      Vastustakaa häntä lujina uskossa, tietäen, että samat kärsimykset täytyy teidän veljiennekin maailmassa kestää.

    • Jeesusarmahtaa

      Minä olen mahdotoin kaikkeen siihen armoon, ja kaikkeen siihen totuuteen, jonka sinä teit palvelialles. Sillä koska minä tämän Jordanin ylitse menin, ei minulla muuta ollut kuin minun sauvani; mutta nyt minulla on kaksi joukkoa.

    • Jeesusarmahtaa

      Hän vastasi: "Minä annan kaiken ihanuuteni käydä sinun ohitsesi ja huudan nimen 'Herra' sinun edessäsi. Ja minä olen armollinen, kenelle olen armollinen, armahdan, ketä armahdan."

    • Jeesusarmahtaa

      Ja aseta armoistuin lain arkin päälle, joka on kaikkeinpyhimmässä.

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä jos te käännytte Herran tykö, niin veljenne ja lapsenne saavat armon niiden edessä, jotka heitä vankina pitävät, että he tulevat tähän maahan jälleen; sillä Herra teidän Jumalanne on armollinen ja laupias, ja ei käännä kasvojansa pois teistä, jos te käännytte hänen tykönsä.

    • Jeesusarmahtaa

      Ja he veisasivat vuorottain ylistäissänsä ja kiittäissänsä Herraa, että hän on hyvä ja hänen laupiutensa pysyy ijankaikkisesti Israelin ylitse. Ja kaikki kansa huusi korkialla äänellä ja kiitti Herraa, että Herran huoneen perustus oli laskettu.

      • Jeesus.marmattaa

        Aamen aamen aamen!!!


    • Jeesusarmahtaa

      Sillä sinun armos on suuri hamaan taivaisiin asti, ja sinun totuutes pilviin asti.

    • Jeesusarmahtaa

      Hän muistaa armonsa ja totuutensa Israelin huoneelle: kaikki maailman ääret näkevät meidän Jumalamme autuuden.

    • Jeesusarmahtaa

      Eikä ole pelastusta yhdessäkään toisessa; sillä ei ole taivaan alla muuta nimeä ihmisille annettu, jossa meidän pitäisi pelastuman."

    • Jeesusarmahtaa

      Laupias ja armollinen on Herra, kärsiväinen ja aivan hyvä.

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä niin korkia kuin taivas on maasta, antaa hän armonsa lisääntyä niille, jotka häntä pelkäävät.

    • Jeesusarmahtaa

      Mutta Herran armo pysyy iankaikkisesta iankaikkiseen niille, jotka häntä pelkäävät, ja hänen vanhurskautensa lasten lapsille,

      • Sopii.kysyä

        Onko sinulla edes lapsia, saati lasten lapsia?


      • Jeesusarmahtaa
        Sopii.kysyä kirjoitti:

        Onko sinulla edes lapsia, saati lasten lapsia?

        Henkilötietoni eivät kuulu sinulle.


    • Jeesusarmahtaa

      Halleluja. Kiittäkäät Herraa! sillä hän on hyvä, ja hänen laupiutensa pysyy ijankaikkisesti.

    • Jeesusarmahtaa

      Eivät meidän isämme Egyptissä painaneet mieleensä sinun ihmeitäsi, eivät muistaneet sinun monia armotekojasi, vaan niskoittelivat meren rannalla, Kaislameren rannalla.

    • Jeesusarmahtaa

      Auta minua, Herra minun Jumalani: auta minua sinun armos perästä,

    • Jeesusarmahtaa

      Herra on armollinen ja vanhurskas, ja meidän Jumalamme on laupias.

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä hänen armonsa meitä kohtaan on voimallinen, ja Herran uskollisuus pysyy iankaikkisesti. Halleluja!

    • Jeesusarmahtaa

      Suo minun varhain kuulla sinun armoasi, sillä sinuun minä turvaan. Osoita minulle tie, jota minun tulee käydä, sillä sinun tykösi minä ylennän sieluni.

    • Jeesusarmahtaa

      Suo minun varhain kuulla sinun armojas, sillä sinuun minä toivon: ilmoita minulle tie, jota minä käyn; sillä minä ylennän sieluni sinun tykös.

    • Jeesusarmahtaa

      Herralle kelpaavat ne, jotka häntä pelkäävät, ja jotka hänen laupiuteensa uskaltavat.

    • Paavalinveli

      "Seurakunnan vanhimman tulee olla nuhteeton ja yhden vaimon mies, ja hänen lastensa tulee olla uskovia, ei hillittömän eikä kurittoman maineessa".

    • Paavalinveli

      "Seurakunnan kaitsijan tulee olla moitteeton, yhden vaimon mies, raitis, harkitseva, rauhallinen, vieraanvarainen ja taitava opettamaan, ei juomiseen taipuvainen, ei väkivaltainen, vaan lempeä ja sopuisa."

    • Paavalinveli

      "Hänen on pidettävä hyvää huolta perheestään, kasvatettava lapsensa tottelevaisiksi ja saavutettava kaikkien kunnioitus."

    • Paavalinveli

      "Hän ei saa olla vastakääntynyt, jotta hän ei ylpistyisi eikä joutuisi tuomittavaksi Paholaisen kanssa."

      • KiitosHerrallePaavalista

        Paavalilla oli Jumalalta saatua viisautta!


    • Paavalinveli

      "Hänen on nautittava myös ulkopuolisten arvonantoa, jottei hänestä puhuttaisi pahaa ja jottei hän lankeaisi Paholaisen virittä ansaan."

    • Jeesusarmahtaa

      Turvaa Herraan kaikesta sydämestäsi äläkä nojaudu omaan ymmärrykseesi.

    • Paavalinveli

      "Seurakunnan kaitsijan täytyy näet olla nuhteeton, koska hän hoitaa Jumalan hänelle uskomaa tehtävää. Hän ei saa olla ylimielinen eikä äkkipikainen, ei juomiseen taipuvainen, väkivaltainen eikä oman edun tavoittelija,
      vaan hänen on oltava vieraanvarainen, hyväntahtoinen, harkitseva, oikeamielinen, hurskas ja itsensä hillitsevä. "

    • Jeesusarmahtaa

      Armelias mies tekee hyvää itsellensä, mutta armoton syöksee onnettomuuteen oman lihansa.

    • Paavalinveli

      "Hän ei saa olla vastakääntynyt, jotta hän ei ylpistyisi eikä joutuisi tuomittavaksi Paholaisen kanssa."

    • Paavalinveli

      "Hänen on pidettävä kiinni oppimme mukaisesta, luotettavasta sanasta, niin että hän kykenee myös rohkaisemaan toisia terveellä opetuksella ja kumoamaan vastustajien väitteet."

    • Jeesusarmahtaa

      Eivätkö eksy ne, jotka hankitsevat pahaa? Mutta armo ja totuus niille, jotka hankitsevat hyvää!

    • Jeesuksenonarmojatuomio

      Katso, Herran päivä tulee, tulee armottomana, tulee kiivaus ja vihan hehku, tekemään autioksi maan ja hävittämään siitä sen syntiset.

      • Ei.syytä.huoleen

        Onneksi se on vain uskovaisten murhe.


      • Hirmuinenpäivä
        Ei.syytä.huoleen kirjoitti:

        Onneksi se on vain uskovaisten murhe.

        No ei todellakaan! Ihan päinvastoin.


    • Jeesusarmahtaa

      Jumalattoman sielu himoitsee pahaa, lähimmäinen ei saa armoa hänen silmiensä edessä.

    • Jeesusarmahtaa

      Jos jumalaton saa armon, ei hän opi vanhurskautta; oikeuden maassa hän tekee vääryyttä eikä näe Herran korkeutta.

    • Jeesusarmahtaa

      Ylitsevuotavassa vihassani minä peitin sinulta kasvoni silmänräpäykseksi, mutta minä armahdan sinut iankaikkisella armolla, sanoo Herra, sinun lunastajasi.

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä vuoret pitää välttämän ja kukkulat lankeeman; mutta minun armoni ei pidä sinusta poikkeeman, ja minun rauhani liitto ei pidä lankeeman pois, sanoo Herra sinun armahtajas.

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä vuoret väistykööt ja kukkulat horjukoot, mutta minun armoni ei sinusta väisty, eikä minun rauhanliittoni horju, sanoo Herra, sinun armahtajasi.

    • Jeesusarmahtaa

      Kallistakaa korvanne ja tulkaa minun tyköni; kuulkaa, niin teidän sielunne saa elää. Ja minä teen teidän kanssanne iankaikkisen liiton, annan lujat Daavidin armot.

    • Jeesusarmahtaa

      Herran armotöitä minä julistan, Herran ylistettäviä tekoja, kaikkea, mitä Herra on meille tehnyt, suurta hyvyyttä Israelin heimoa kohtaan, mitä hän on heille osoittanut laupeudessansa ja suuressa armossansa.

    • Jeesusarmahtaa

      niin olkoon teille kaikille ja koko Israelin kansalle tiettävä, että Jeesuksen Kristuksen, Nasaretilaisen, nimen kautta, hänen, jonka te ristiinnaulitsitte, mutta jonka Jumala kuolleista herätti, hänen nimensä kautta tämä seisoo terveenä teidän edessänne.

    • Jeesusarmahtaa

      Herra ilmestyi minulle kaukaa: minä olen ijankaikkisella rakkaudella sinua rakastanut, sentähden olen minä vetänyt sinua puoleeni sulasta armosta.

    • Jeesusarmahtaa

      Herran armoa on, ettemme ole aivan hävinneet, sillä hänen laupeutensa ei ole loppunut:

    • Jeesusarmahtaa

      Ottakaat teillenne nämät sanat, ja kääntykäät Herran tykö, ja sanokaat hänelle: anna meille kaikki synnit anteeksi, ja tee meille hyvin, niin me uhraamme sinulle meidän huultemme mullit.

    • Jeesusarmahtaa

      Ja minä vuodatan Daavidin suvun päälle ja Jerusalemin asukasten päälle armon ja rukouksen hengen. He katsovat minuun, jonka he ovat lävistäneet. Ja he valittavat häntä, niinkuin valitetaan ainokaista, murehtivat häntä katkerasti, niinkuin murehditaan katkerasti esikoista.

    • Jeesusarmahtaa

      Ja Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme, ja me katselimme hänen kirkkauttansa, senkaltaista kirkkautta, kuin ainokaisella Pojalla on Isältä; ja hän oli täynnä armoa ja totuutta.

    • Jeesusarmahtaa

      Ja Abram uskoi Herraan, ja Herra luki sen hänelle vanhurskaudeksi.

    • Jeesusarmahtaa

      Kun lähestyi aika, jolloin Israelin oli kuoltava, kutsui hän poikansa Joosefin ja sanoi hänelle: "Jos olen saanut armon sinun silmiesi edessä, niin pane nyt kätesi minun kupeeni alle ja osoita minulle laupeus ja uskollisuus: älä hautaa minua Egyptiin,

    • Jeesukseenluottava

      Sillä hetkellä hän riemuitsi Pyhässä Hengessä ja sanoi: "Minä ylistän sinua, Isä, taivaan ja maan Herra, että olet salannut nämä viisailta ja ymmärtäväisiltä ja ilmoittanut ne lapsenmielisille. Niin, Isä, sillä näin on sinulle hyväksi näkynyt.

    • Jeesusarmahtaa

      Sulillansa hän sinua suojaa, ja sinä saat turvan hänen siipiensä alla; hänen uskollisuutensa on kilpi ja suojus.

    • Jeesusarmahtaa

      Niin sinun pitää tietämän, että Herra sinun Jumalas on Jumala, uskollinen Jumala, pitäväinen liiton ja laupiuden niiden kanssa, jotka häntä rakastavat ja pitävät hänen käskynsä, tuhanteen polveen,

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa.

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä ei meillä ole sota verta ja lihaa vastaan, vaan pääruhtinaita ja valtoja vastaan, maailman herroja vastaan, jotka tämän maailman pimeydessä vallitsevat, pahoja henkiä vastaan taivaan alla.

    • Jeesusarmahtaa

      Hän on kallio, hänen työnsä ovat laittamattomat, sillä kaikki hänen tiensä ovat oikiat; vakaa on Jumala, ilman kaikkea vääryyttä, hän on vanhurskas ja oikia.

    • Jeesusarmahtaa

      Mutta koska minun palvelijassani Kaalebissa on toinen henki, niin että hän on minua uskollisesti seurannut, niin hänet minä vien siihen maahan, jossa hän kävi, ja hänen jälkeläisensä saavat sen omakseen.

    • Jeesusarmahtaa

      Sinun käsiis annan minä henkeni, sinä olet minun lunastanut, Herra, sinä totinen Jumala.

    • Niin ja Aatamin ja Eevan lapset harrastivat keskenään seksiä. Samoin Nooan ja kaikkien maailman eläinten myös. Ja taisi käärmekkin osata puhua mutta ei puhukkaan enään. Ei kauheasti luottamusta näihin satuihin löydy.

    • Ruohonjuurikin

      Juurikin niin.

    • Jeesusarmahtaa

      Mutta minä rukoilen sinua, Herra, otollisella ajalla, sinua, Jumala, sinun suuren laupeutesi turvin. Vastaa minulle pelastavan uskollisuutesi tähden.

    • Jeesusarmahtaa

      Minä laulan Herran armoteoista lakkaamatta, julistan suullani sinun uskollisuuttasi polvesta polveen.

    • Aamenaamenaamen

      Aamen!!!

    • Jeesusarmahtaa

      Ja avuksesi huuda minua hädän päivänä, niin minä tahdon auttaa sinua, ja sinun pitää kunnioittaman minua."

    • Kun sinä uskollisesti noudatat tätä entisen ystäväni - Devout/Devoit - Puskalähetyksen käskyä:

      "Kun kerran Teuvo ei pelaa reilusti
      Tehdäänsittenniin                                 
      20.11.2016 20:14
      ja herjaa vaan ja toimii vilpillisesti, tehdään sitten tästä palstasta oikein villilänsi, kunnes saamme tänne sheriffin ja saamme tästä asiallisen foorumin, jossa kukaan ei herjaa ketään ja vääryyttä ei harrasteta!"

      Niin voisitko kertoa, miten saisin häneen yhteyden. Ei toimi sähköposti, ei puhelin eikä tavallinen posti.

      Kun jotakin nimimerkkiä arvelen hänen nimimerkikseen, saan vastauksen; "En ole Devoit."

      Hänen viimeisin omalla nimimerkillään kirjoittama todistus on lähes 9 vuoden takaa

      "Devoit
      5.9.2008 23:25
         kysyn. kirjoitti:
      Miten se heittäminen tapahtuu?

      Vain verbaalisesti. Kohdallani hoitomies heikki saari totesi, että minut heitetään saatanalle.
      En tiedä, minkä vastapalveluksen hän saatanalta siitä sai."

      Jos hänet vielä tapaat, voisitko kysyä, miten kauas hänet on heitetty, ja  kysyä:

      Minkä palkinnon hän Saatanalta saa, levittäessään minusta jatkuvasti törkeitä valheita ja uhkailuja?

      • Jätä.jo.rauhaan

        Onko sinulla joku devoitaddiktio, vai miksi häntä jatkuvasti kiusaat?


      • Olet.epäluotettava

        Ja vielä: miksi et pitänyt lupaustasi pysyä toisten ketjuista poissa? Miksi rikot lupauksesi jatkuvasti, sinä epäluotettava ihminen?


    • Aamenaamenaamen

      Sanon: Aamen!!!

    • Jeesusarmahtaa

      Ja avukses huuda minua hädässäs, niin minä tahdon auttaa sinua, ja sinun pitää kunnioittaman minua.

    • Kun joskus tapaat tämän entisen ystäväni, voitko kysyä häneltä:

      "Etkö enää koskaan muistele lämmöllä ja rakkaudella sitä 14 vuoden aikaa, 1992 - 2006, jonka Teuvon rinnalla kuljit totuuden tiellä, silloinhan vielä Pyhä Henki varjeli sinua niin, ettet tuona aikana joutunut Saatanan heiteltäväksi."

      Ja mitä Kristukselta saamaani totuuteen kuuluu, sehän Saatanan opetuksen mukaisesti pelkkää valhetta, joten eikö sinunkin pitäisi olla onnellinen kohtalostani, joka on sama kuin entisellä ystävälläni ja sinullakin:

      "Ulkopuolelle jäävät koirat ja noidat, irstailijat, murhaajat ja epäjumalien palvelijat ja kaikki, jotka rakastavat valhetta ja noudattavat sitä."

      Entisellä ystävälläni on vielä rasitteena pelkuruuden henki:

      "Mutta pelkurit, luopiot ja iljetysten kumartajat, murhamiehet ja irstailijat, noidat, epäjumalien palvelijat ja kaikki valheen orjat saavat tämän palkan: he joutuvat tuliseen järveen rikinkatkuisten lieskojen keskelle. Tämä on toinen kuolema."

    • Poltit.sillat.takanasi

      Kuka liekään tämä "entinen ystäväsi"? Heitä on varmasti lukematon määrä!

    • gtff5

      Jumalan ja Jeesuksen Oman Sanan Pyhää Raamattua ei ole koskaan ollut kirjoitetussa muodossa!
      SEN VUOKSI
      Jeesus lähetti/lähettää omilleen Pyhän Hengen tueksi ettei totuus katoa maailmasta mm rikollisen kristinuskon toimesta.

      rikollisuuden väärentämä raamattu jatkuvissa muutoksien kohteena. Suomen kielisenkin raamatus Jumalan ja Jeesuksen antama Laki muuttui laittomasti 1992 raamatun väärennksen versiossa poistamalla "älä tee huorin" käskyn ja korvaamalla sen rikollisuuden "älä tee aviorikosta" käskyllä jotta joka ei ole aviossa rikollisuuden herraa palvelevana eksytetään huoraamaan itsensä helevettiin ja katolaiset papit saavat helpotusta sillä heidän tulee pysyä naimattomiana...

      Faktaa mm näin...

      http://www.ortodoksi.net/tietopankki/henkilot/pyhat/uuden_testamentin_pyhat/apostolit/apostoli_paavali.htm

      "Nykyinen Raamatun tutkimus kiistelee useiden kirjeiden autenttisuudesta. Kirjeestä hebrealaisille kiistellään erityisesti ja siitä on kiistelty jo alkukirkon ajoista asti. Se ei ilmeisesti ole apostoli Paavalin kirjoittama. Kuinka tahansa, kirkon Raamatun kohtia sisältävä luettelo esittelee nämä kaikki Paavalin kirjeinä. Tähdellä merkittyjä kirjeitä pidetään todennäköisesti Paavalin seuraajien kirjoittamina."
      Kirje roomalaisille
      Ensimmäinen kirje korinttilaisille
      Toinen kirje korinttilaisille
      Kirje galatalaisille
      Kirje efesolaisille *
      Kirje filippiläisille
      Kirje kolossalaisille *
      Ensimmäinen kirje tessalonikalasille
      Toinen kirje tessalonikalasille *
      Ensimmäinen kirje Timoteukselle *
      Toinen kirje Timoteukselle *
      Kirje Titukselle *
      Kirje Filemonille
      Kirje hebrealaisille *


      ja täältä lisää faktaa....
      http://www.vapaa-ajattelijat.fi/kritiikki/raamattu/raam1.html

      Joten
      Jokainen joka väittää raamattua Jumala Sanaksi, antaa väärää todistusta ja on rikolinen valehtelija!

      Joh. Ilm. 22:18, 19 "Minä todistan jokaiselle, joka tämän kirjan profetian sanat kuulee: Jos joku panee niihin jotakin lisää, niin Jumala on paneva hänen päällensä ne vitsaukset, jotka ovat kirjoitetut tähän kirjaan; ja jos joku ottaa pois jotakin tämän profetian kirjan sanoista, niin Jumala on ottava pois sen osan, mikä hänellä on elämän puuhun ja pyhään kaupunkiin, joista tässä kirjassa on kirjoitettu. "

    • Jeesusarmahtaa

      Kuitenkin Jumalan vahva perustus pysyy lujana, ja siinä on tämä sinetti: "Herra tuntee omansa", ja: "Luopukoon vääryydestä jokainen, joka Herran nimeä mainitsee."

    • Jeesusarmahtaa

      Mutta Jumalan vahva perustus kuitenkin pysyy, joka tällä kiinnitetty on: Herra tuntee omansa: ja lakatkaan jokainen vääryydestä, joka Kristuksen nimeä mainitsee.

    • Paavali oli vain ihminen. Hänestä on rakennettu eräänlainen yliluonnollinen puolijumala, mutta hän esittelee Raamatussa lähinnä mielipiteitään.

    • Jeesukseenluottava

      Se on juuri näin. Pysytään Sanassa, niin pysymme Jeesuksessa ja pelastuksessa.

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä jos te palajatte Herran tykö, saavat teidän veljenne ja poikanne osakseen laupeuden voittajiltaan ja voivat palata takaisin tähän maahan. Sillä Herra, teidän Jumalanne, on armollinen ja laupias, eikä hän käännä kasvojansa pois teistä, jos te palajatte hänen tykönsä."

    • Jeesusarmahtaa

      Sentähden Herra odottaa, että hän olis teille armoinen, ja sentähden on hän noussut teitä armahtamaan; sillä Herra on oikeuden Jumala. Autuaat ovat kaikki, jotka häntä odottavat.

    • violaluna17

      Riitele,Herra,minun riitaveljiäni vastaan,sodi niitä vastaan,jotka m7nua vastaan sotivat. a Tempaa pieni kilpi ,suuri kilpi ja nouse auttamaan minua.

    • violaluna17

      Ota nuhteettomasta vaari,katso rehellistä,rauhan miehellä on tulevaisuus.

    • violaluna17

      Katso,Minä tulen pian,ja minun palkkani on minun kanssani antaakseni kullekin hänen tekojensa mukaan.....Aamen,tule,Herra Jeesus!

      • Aamenaamenaamen

        Aamen!!!


    • Jeesukseenluottavainen

      Jumalan sanasta en luovu, vaikka kaikki teuvot kuorossa huutaisivat sitä valheeksi.

      • Puhettaoikeaa

        Se on oikeaa puhetta!


    • Jeesukseenluottava

      Raamatussa kerrotaan, miten voi pelastua.

    • Jeesusarmahtaa

      Ja on tapahtuva, että jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu.'

    • Jeesusarmahtaa

      Äärimmäisen tärkeä muistutus!

    • Jeesusarmahtaa

      Mutta hän on laupias, antaa anteeksi rikkomukset eikä tahdo hukuttaa. Sentähden hän usein kääntyi vihastansa eikä antanut kaiken kiivautensa nousta.

    • Jeesusarmahtaa

      Niin kauan kuin päivä on, tulee meidän tehdä hänen tekojansa, joka on minut lähettänyt; tulee yö, jolloin ei kukaan voi työtä tehdä.

    • Jeesusarmahtaa

      Hän on kallio; täydelliset ovat hänen tekonsa, sillä kaikki hänen tiensä ovat oikeat. Uskollinen Jumala ja ilman vääryyttä, vanhurskas ja vakaa hän on. Aamen!

    • Jeesusarmahtaa

      Matkalaulu. Autuas on jokainen, joka pelkää Herraa, joka vaeltaa hänen teillänsä.

    • Jeesusarmahtaa

      Mutta joka vahvana pysyy loppuun asti, se pelastuu.

    • Jeesusarmahtaa

      Minä olen tullut valkeudeksi maailmaan, ettei yksikään, joka minuun uskoo, jäisi pimeyteen.

    • Jeesusarmahtaa

      Ei yksikään, joka sinua odottaa, joudu häpeään; häpeään joutuvat ne, jotka ovat syyttä uskottomat.
      Aamen!

    • Jumalaonluotettavakyllä

      Jumalan sanaan saa ja kannattaa luottaa.

    • Jeesusarmahtaa

      Ei yksikään, joka sinua odottaa, joudu häpeään; häpeään joutuvat ne, jotka ovat syyttä uskottomat.
      Aamen!

    • AamenkiitosJeesus

      ja vahvistivat opetuslasten sieluja ja kehoittivat heitä pysymään uskossa ja sanoivat: "Monen ahdistuksen kautta meidän pitää menemän sisälle Jumalan valtakuntaan."

    • AamenkiitosJeesus

      Herra tuntee nuhteettomain päivät, ja heidän perintönsä pysyy iankaikkisesti.

    • AamenkiitosJeesus

      Minä olen oleva hänen isänsä, ja hän on oleva minun poikani; ja armoani minä en ota häneltä pois, niinkuin otin siltä, joka oli sinun edelläsi.
      Aamen!

    • AamenkiitosJeesus

      Sillä missä kaksi tahi kolme on kokoontunut minun nimeeni, siinä minä olen heidän keskellänsä."

    • Aamenaamenaamen

      Aamen!!!

    • AamenkiitosJeesus

      Ja tulkoon osaksemme Herran, meidän Jumalamme, laupeus. Suo menestyä meille kättemme työn; niin, suo menestyä meidän kättemme työn.

    • Totuuttapalstalle

      Sillä Herra, sinun Jumalasi, on laupias Jumala. Hän ei jätä sinua eikä hukuta sinua; hän ei unhota sinun isiesi kanssa tekemäänsä liittoa, jonka hän on heille valalla vahvistanut.

      • oipoi

        sanoja sanoja, tyhjiä sanoja


    • AamenkiitosJeesus

      Armo, laupeus ja rauha Isältä Jumalalta ja Jeesukselta Kristukselta, Isän Pojalta, on oleva meidän kanssamme, totuudessa ja rakkaudessa.

    • AamenkiitosJeesus

      Mutta sinä suuressa laupeudessasi et tehnyt loppua heistä etkä hyljännyt heitä; sillä sinä olet armahtavainen ja laupias Jumala.

    • AamenkiitosJeesus

      Ja tiedä siis, että Herra, sinun Jumalasi, on Jumala, uskollinen Jumala, joka pitää liiton ja on laupias tuhansiin polviin asti niille, jotka häntä rakastavat ja pitävät hänen käskynsä,

    • AamenkiitosJeesus

      Herran Jeesuksen Kristuksen armo ja Jumalan rakkaus ja Pyhän Hengen osallisuus olkoon kaikkien teidän kanssanne.

    • AamenkiitosJeesus

      jonka tähden hän myös voi täydellisesti pelastaa ne, jotka hänen kauttaan Jumalan tykö tulevat, koska hän aina elää rukoillakseen heidän puolestansa.
      Aamen!

    • AamenkiitosJeesus

      Laupias ja armahtavainen on Herra, pitkämielinen ja suuri armossa.
      Aamen!

    • AamenkiitosJeesus

      Hän, Herra, on meidän Jumalamme; hänen tuomionsa käyvät yli kaiken maan.

      • oipoi

        Paska tuomari. Kuka sen oikein valtuutti yhtään mihinkään.


    • AamenkiitosJeesus

      Ja Herra itse käy sinun edelläsi, hän on sinun kanssasi, hän ei jätä sinua eikä hylkää sinua; älä pelkää äläkä arkaile."

      • Ruma.rilluma.rilluma.rei

        Elon kurveissa oikaista ei.


    • oipoi

      Luota Raamattuun kuin pässi teurastajaan:
      Viimeisenä päivänä on sinut herättävä ja vievä....

    • AamenkiitosJeesus

      Katso, Herra, Herra auttaa minua; kuka minut syylliseksi tuomitsee? Katso, kaikki he hajoavat kuin vaate; koi heidät syö.

    • AamenkiitosJeesus

      Ja jos te Isänänne huudatte avuksi häntä, joka henkilöön katsomatta tuomitsee kunkin hänen tekojensa mukaan, niin vaeltakaa pelossa tämä muukalaisuutenne aika,

    • AamenEiKiitosJeesus

      Voit aina luottaa raamattuun: se on hyvin johdonmukaista vedätystä kannesta kanteen.

      • Totta.niin.totta

        Tuo on niin totta.


    • Seonjustniin

      Se on just niin.

    • AamenkiitosJeesus

      Älkää panetelko toisianne, veljet. Joka veljeään panettelee tai veljensä tuomitsee, se panettelee lakia ja tuomitsee lain; mutta jos sinä tuomitset lain, niin et ole lain noudattaja, vaan sen tuomari.

    • AamenkiitosJeesus

      Anna siis anteeksi tämän kansan pahat teot suuressa armossasi, niinkuin sinä ennenkin olet anteeksi antanut tälle kansalle, Egyptistä tänne saakka."

    • AamenkiitosJeesus

      Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä.

    • AamenkiitosJeesus

      Daavidin virsi. Kiitetty olkoon Herra, minun kallioni, joka opettaa minun käteni taistelemaan, minun sormeni sotimaan,

    • Luotetaan kaikki raamattiin. Jumalakin on niin kiltti ja mukava.

      Jer. 13:14 "Ja minä murskaan heidät, toisen toistansa vastaan, sekä isät että lapset, sanoo Herra. Minä en sääli, en säästä enkä armahda, niin että jättäisin heidät hävittämättä."
      1. Sam. 15:3 "Näin sanoo Herra Sebaot: Mene siis ja voita amalekilaiset, ja vihkikää tuhon omaksi kaikki, mitä heillä on; äläkä säästä heitä, vaan surmaa miehet ja naiset, lapset ja imeväiset, raavaat ja lampaat, kamelit ja aasit."
      Naah. 1:2,6 "Kiivas Jumala ja kostaja on Herra. Herra on kostaja ja vihastuvainen ... Kuka seisoo hänen tuimuutensa edessä, ja kuka kestää hänen vihansa hehkua? Hänen vihastuksensa vuotaa niinkuin tuli, ja kalliot halkeilevat hänen edessänsä."
      Hoos. 14:1 "Samaria joutuu syystänsä kärsimään, koska se on niskoitellut Jumalaansa vastaan: he kaatuvat miekkaan, heidän pienet lapsensa ruhjotaan, ja heidän raskaat vaimonsa halkaistaan."
      Jer. 19:9 "Ja minä (Herra) panen heidät syömään poikiensa ja tyttäriensä lihaa, ja he syövät toinen toisensa lihaa siinä hädässä ja ahdistuksessa ..."
      Jer. 4:8 "Sen tähden kääriytykää säkkeihin, valittakaa ja parkukaa, sillä Herran vihan hehku ei ole kääntynyt meistä pois."
      2. Sam. 22:7-9 "Ahdistuksessani minä rukoilin Herraa, Jumalaani minä rukoilin; ja hän kuuli minun ääneni temppelistänsä, minun huutoni kohosi hänen korviinsa. Silloin maa huojui ja järisi, taivaan perustukset järkkyivät; ne horjuivat, sillä hänen vihansa syttyi. Savu suitsusi hänen sieraimistaan, kuluttava tuli hänen suustansa, palavat hiilet hehkuivat hänestä."

      • Ei.loputtomasti.armoa

        Tuomiokin koittaa kerran jokaiselle. Armo ei ole loputon.


      • Ei.loputtomasti.armoa kirjoitti:

        Tuomiokin koittaa kerran jokaiselle. Armo ei ole loputon.

        Ja minä kun tyhmänä luulin että jumala olisi kiltti.


      • Jumala.ei.ole.joulupukki
        Kimmo_Kuu_Seikkailuun kirjoitti:

        Ja minä kun tyhmänä luulin että jumala olisi kiltti.

        Jumala ei ole joulupukki.


      • Jumala.ei.ole.joulupukki kirjoitti:

        Jumala ei ole joulupukki.

        Joulupukki sentään tuo lahjoja. Jumala polttaa ihmisiä helvetissä huvikseen.


    • eikenkäänpuolesta

      Tottahan se, apostolinkin osalta. Kuurnanpolkija tosin polki yksin, kuten jihmisen osa onkin. Uudestisyntyminen on kuin tullut valtakunta, ja ei tässäkään ole vastusta liiemmin.

    • AamenkiitosJeesus

      Ja meri antoi ne kuolleet, jotka siinä olivat, ja Kuolema ja Tuonela antoivat ne kuolleet, jotka niissä olivat, ja heidät tuomittiin, kukin tekojensa mukaan.

    • LuotaRaamattuun

      Tällä palstalla äärimmäisen tärkeä kehoitus.

      • Eipä.ihme

        Jaa-a, meinaako Jeesuksen omien usko raamattuun horjua?


      • TeuvoSuuni
        Eipä.ihme kirjoitti:

        Jaa-a, meinaako Jeesuksen omien usko raamattuun horjua?

        Ainakin parhaani yritän.


    • AamenkiitosJeesus

      Sinä olet vanhurskas, Herra, ja sinun tuomiosi ovat oikeat.

    • Jumalanontuomio

      Minä sanoin sydämessäni: Vanhurskaan ja väärän tuomitsee Jumala, sillä siellä on jokaisella asialla ja jokaisella teolla aikansa.

    • AamenkiitosJeesus

      Sillä jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on hänet kuolleista herättänyt, niin sinä pelastut;

    • Tunnustankyllä

      Toivoo Teuvo.

    • Ikävää.jos.näin.on

      Onko tämä ymmärrettävä, että Devoit on jotenkin kyvyiltään rajoittunut, koska aloituksen on hänen puolestaan tehnyt toinen henkilö?

      • Arvelisin

        Jospa se ei osaa kirjoittaa?


    • AamenkiitosJeesus

      Pelasta ne, joita kuolemaan viedään, pysäytä ne, jotka surmapaikalle hoippuvat.

    • AamenkiitosJeesus

      Minä olen ovi; jos joku minun kauttani menee sisälle, niin hän pelastuu, ja hän on käyvä sisälle ja käyvä ulos ja löytävä laitumen.

    • AamenkiitosJeesus

      Sillä minä olin päättänyt olla teidän tykönänne tuntematta mitään muuta paitsi Jeesuksen Kristuksen, ja hänet ristiinnaulittuna.

    • Siihenmäluotan

      Raamatun sanoma on totuus.

      • Jos.ymmärrät

        Tosiasioiden puolesta ei tarvitse todistella, ne todistaa itse puolestaan.


    • AamenkiitosJeesus

      Ja monilla muillakin sanoilla hän vakaasti todisti; ja hän kehoitti heitä sanoen: "Antakaa pelastaa itsenne tästä nurjasta sukupolvesta."

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1957
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1506
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      27
      1423
    4. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1418
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1385
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1357
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      Hämähäkit, kotilot ja hyönteiset
      5
      1217
    Aihe