Ääni häiritsee

Tarkoitushakuista

7

113

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saimaa.tuu

Eikö ne ole itse omistamassa tuulivoimaloita proffat?

• nollatutkimus

Tottakai ääni on kovempi jos myllyyn on suora näköyhteys kuin että jotain olisi välissä ääntä vaimentamassa. Kaikenlaisia proffia se leipä elättääkin.

• ihan-naurettavaa

"Tuulivoimalan ääni koettiin sitä häiritsevämmäksi, mitä lähempänä tuulivoimalaa ihminen asui." Että sellainen "tutkimus".

• Noinkohan

Ei ole tutkija pohtinut ilmeisesti lainkaan syy-yhteyttä:
        * Suhtautuminen tuulimyllyyn kielteinen -> sen melu ärsyttää, vai
        * Tuulimyllyn melu ärsyttää -> kielteinen suhtautuminen siihen.
        On vaan olettanut ensinmainitun?
        LUTin proffat ovat todellakin mukana tuulivoimabisneksessä!

• Anonyymi
        Noinkohan kirjoitti:

Ei ole tutkija pohtinut ilmeisesti lainkaan syy-yhteyttä:
        * Suhtautuminen tuulimyllyyn kielteinen -> sen melu ärsyttää, vai
        * Tuulimyllyn melu ärsyttää -> kielteinen suhtautuminen siihen.
        On vaan olettanut ensinmainitun?
        LUTin proffat ovat todellakin mukana tuulivoimabisneksessä!

Tottakai asenne vaikuttaa mielipiteeseen, varsinkin jos omistaa kyseistä tuotantoa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tottakai asenne vaikuttaa mielipiteeseen, varsinkin jos omistaa kyseistä tuotantoa

Nämä tuulivoimayhtiöiden rahoittamat tutkimukset ovat ovat yksi iso vitsi. Tutkijat pilaavat tällä sekä oman maineensa, sekä myös tuulivoima-alan maineen, joka on muutenkn melko ryvettynyt monissa maakunnissa.

Nykyään voi aivan hyvin kysyä, että mitä vaikuttavat tutkijan asenne ja rahoittajat tutkimustulokseen. Mielestäni muutama tutkija on menettänyt asemansa tuulivoimatutkijana siinä vaiheessa kun ovat itse alkaneet tuulivoiman tuottajiksi tai myyneet muuten sielunsa alalle rahaa vastaan. Voisin nimetä heidät tässä, mutta en viitsi tehdä sitä tällä foorumilla, mutta kaikki alaa vähänkään seuraavat tietävät kyllä keistä kirjoitan.

Korruptiovapaa Suomi

• Anonyymi

Keput, kokkarit ja vihreät ovat itse Suomen tuhon takana. Miksi myivät Suomen halpaan hintaan? Ihmisiltä viedään elinolosuhteet mm. teollisuustuulivoimaloita ripotellaan sinne tänne (impulssi-infraäänivaikutussäde 60 km), lähdevesialueita myydään ulkomaille, sähköverkot myyty ulkomaille, säteilevä syöpää aiheuttava 5G-verkko on pian pystyssä, kesämökkejä ja muita kiinteistöjä myydään venäläisille jne. jne.

Ei liittovaltiota kiitos! Suomi on EU:lle vain se kaukainen pohjoinen alue, josta voi ammentaa varat Keski-Eurooppaan (mm. tuulimyllylobbaus).

Äänestä Suomen puolesta. PS.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      152
      2165
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      340
      1391
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      94
      1345
    4. 168
      1265
    5. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      68
      1051
    6. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      968
    7. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      919
    8. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      910
    9. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      27
      862
    10. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      46
      839
    Aihe