Työttömien Pakko Kutsunnat 2017

TyönTaistoonTieKäy

Onko Työttömien Pakko kuulusteluihin 2017 jo kutsunta laput saapuneet ?

Onko puhelinmyynti firmojen ja yksityisten työvoima vuokraus firmojen kapot jo lähetelleet pakko kutsuntalaput työttömille ?

Pääseekä työtön nyt näissä ylimääräisissä työttömyys kertausharjoituksissa linnoitustöihin, vai mihin työn rintamalle joutuu ?

14

366

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KetäPuollustaisin

Ei ole ainakaan mulle tullu kutsu lappua.
      Varmaankin 2017 yrittävät laittaa kuntoutumaan ilman palkkaa,
      tms. rintamavastuuseen massa-työttömyydestä.
      Kun antaisivat kiväärin, panoksia, tai kirveen, niin voisi hieman puolustaa.

• työtönmies41

Kai sieltä kohta alkaa kutsua tulemaan. Onneksi en ole kovin sosiaalinen enkä puhelias joten vastaan parilla sanalla kysymyksiin. Eivät sitten ota minnekkään töihin koska Sanon että en osaa niitä hommia joita tarjotaan.

• Kuntouttavaan

pääset kuntouttavaan !

• SamaaMenoa

jo on, 04.01. 2017. Ja ei ole tullut työttömien pakko kuulustelu pakko kutsua.
      Luulempa, että taitaa mennä niin kuin ennenkin.
      Työttömiä on niin paljon, ettei se pakko kuulustelu oikein käytännössä toimi,
      ja alkoi varmaan hallitusta jo hävettää omat puheet ja toimet.

• Larrepallepapana

Isäni kävi Tampereella infossa jossa kirjoitettiin itse työnhakusuunnitelmani lappu. Varmaan siis tulkitsevat ryhmäinfon ensimmäiseksi haastattelunsa kun sanoivat että ottavat 3 kk päästä taas yhteyttä. Todennäköisesti joutuvat hoitamaan haastatteluita ryhmäinfoina kun ei ole resursseja.

• Näinsemenee---

Itse olisin tuossa tilanteessa mahdollisimman veemäinen, en sanoisi kenellekän yhtään mtn, teeskentelisin, että en osaa enkä tajua mtn, olisin mahdollisimman hidas ja hyödytön jne, jos menee oikein vittumaiseksi niin itekin olisin

• Ryhmäinfo, tms joukko-ryhmätyö lienee järkevä ratkaisu. Kun Työttömien määrä on niin suuri.
        Joten saadaan tehdä itse siellä ja ryhmätöinä, kuin peruskoulussa, itselle oma arviointi, oma suunnitelma. Ja kaikki se valtava suunnitelma panos sitten piilotetaan holveihin odottamaan parempaa huomista ?
        Vai mikä lienee se juuri syy ja syvä idea tässä itsetutkiskelussa ?
        Itse luulen, että olisi varmaan tuo hallituksen päätöksen lainkirjaimen täyttö se tärkein tässä massa manööverissä !

• UskottavuusOnMenny

Kun on hallituksessa päätetty, niin on tullut velvoite tehdä edes jotain.
        Mutta nyt itse potkuja odotellessaan ei seTe väki kehtaa nähdä vaivaa kumartaa kepu-kokoomus isäntälinjaa...
        Vaan Naureskelevat niille.......

• Ei ole tullut kuulustelu kutsunta lappuja, 26.01.2017 mennessä itselle.
      Tosin olen ollut vuoden vaihteessa pätkä-puuhissa. Joka kai sotkee aitoa työttömyyttä.
      Työttömistä tuttavistani kukaan ei ole myöskään saanut kutsua kuulusteluun.
      Mutta vuosi on vasta alussa.
      Ministeri kepu Lintilä lupasi voimakkaita toimia jo, ja ministeri kok Orpo haluaa lisää säästöjä. Julkinen talous ja idealismi vie liikaa rahaa, veropohja ei riitä,, jne..
      Että voisi olettaa tulossa olevan jotain toivotalkoo "keinovalikoimaa.....".

• IsäntäLinjaa

KunnallisVaalien jälkeen tulee lisää pakko toimenpiteitä.
        Nyt mennään vaaleihin täs,,, hys hys.
        Ja siten sen äänestyksen jälkeen työttömiä kurmuutetaan taas olan takaa.
        Ahneet Kepu kokoomus isännät elämöi, rengin ja piian maahan lyö..........

• haastattelua

3 kk välein piti jokainen työtön haastatella.. Tammikuu on kohta mennyt eikä homma ole vielä edes alkanut, joten hieman kiire tulee virkailijoille jos maaliskuun loppuun mennessä aikovat käydä kaikki työttömät haastatellen läpi.. Taitaa työministeriö tehä sellasia sääntöjä jotka eivät käytännössä olekaan niin helppoja toteuttaa...

• työtönmies41

Eivät ne haastattele pitkäaikaistyöttömiä. Minulla on veljen tyttöystävä työkkärissä töissä ja se sanoi että suunnitelmia on haastatella mutta vain sellaisia jotka saisivat töitä. Haastattelu voi tulla puhelimitse tai sähköpostissa ne lähettää kysymyksiä. Ihan mahdotonta että kutsuisivat sinne työkkäriin haastatteluun kaikki työttömät. Joku joka ollut 10 vuotta työtön, sellaista ei kukaan edes palkkatöihin ota.

• TyövoimaEiKelpaa

- miksi ei ota kukaan 10v työttömänä ollutta töhin ?
        Kun sekin ihminen voi olla aivan hyvää työvoimaa.....kun ei kaikki ole juoppoja tai hulluja.
        - näissä työttömien syyllistys ja nimittely toivo-talkoissa unohtuu, että meillä on täysin hyvää työvoimaa pidetty ulkona työmarkkinoilta jo 27v ajan....

• tstotyötön55v

Mikähän työkkäri se oli? Tässä pienehkön työttömyyden alueella soitti tyttö uusiotyöttömälle ja uhkasi soitella taas huhtikuussa. Ihan kuin 55v löytäisi töitä, vaikka kokemusta onkin. Turhaan teki puhelinlaskua, mutta käyttäydyin asiallisesti enkä käskenyt mennä ...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      104
      3558
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3207
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      434
      2704
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      82
      2507
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      85
      2458
    6. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      42
      2134
    7. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      97
      2103
    8. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      50
      1752
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      22
      1730
    10. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1706
    Aihe