Onko simvastatin tehokkain kolesterolilääke?

Ja onko sille uskottavia vaihtoehtoja, ja jos niin mitä merkkejä. Olen syönyt Lipcudia toistakymmentä vuotta ja epäilen lääkkeen aiheuttavan nivelkipuja ja ahdistusta hengityselimissä, etenkin annoskoon noston jälkeen.
161
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

Muitakin yhtä tehokkaita lääkkeitä on, mutta ne ovat kalliimpia. Sen vuoksi määrätään ensin simvastatiinia, mutta jos siitä aiheutuu pahoja sivuvaikutuksia, se voidaan korvata toisentyyppisellä lääkkeellä.

Ota yhteyttä lääkäriisi ja kerro saavasi Lipcutista pahoja sivuvaikutuksia.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


Kokemustietoa kirjoitti:

Ja onko sille uskottavia vaihtoehtoja, ja jos niin mitä merkkejä. Olen syönyt Lipcudia toistakymmentä vuotta ja epäilen lääkkeen aiheuttavan nivelkipuja ja ahdistusta hengityselimissä, etenkin annoskoon noston jälkeen.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu