Ja jälleen ihmisiä kusetetaan

Järkikäteen

Luin juuri nettiuutisista, tampereen yliopistosairaala tays suosittelee taas kerran ihmisiä ottamaan influenssarokotuksen. Älkää vaan olko niin hulluja.
Influenssa on vain ärhäkkä flunssa, ei siihen kuole.
Muistakaa takavuosien erikoislääkäri joka oikein televisiossa mainosti että rokotus on turvallista. Pandemrix sikainfluenssarokote tuhosi lasten elämän ja terveyden. Narkolepsia oli seuraus.
Nämä nykyajan Taysit myyvät vanhentuneita rokotteita tällä tavoin ihmisille. Median kautta tiedotetaan valheellisesti jostain influenssa-aallosta, jota ei ole olemassakaan. Luodaan valhekuva rokotuksen tarpeellisuudesta. Kysymys on vain vanhan varaston poistomyynnistä, ja ehkä Tays haluaa taas laittaa koe-erän liikkeelle jostsin uudesta kehittelemästään lääkemuunnoksesta kaikessa hiljaisuudessa. Näin lääketestaukset juuri tehdään. Ilman korvausta käytetään ihmisten hyväuskoisuutta hyväksi ja ruumista lääkekokeiluihin.
Älkää hyvät ihmiset menkö. Teitä huijataan. Tampereen tays tekee juuri sitä, lääkekokeilujen järjestämisiä.
Luonnollinen kehon immuunipuolustusjärjestelmä vaan kärsii tuollaisesta.
Kun luette rokotteen sisältämät kemikaalit, ymmärrätte että ei voi olla terveydelle hyväksi.
Elohopeaa, sulfaatteja, raskasmetallia, rafiosktiivisia isotooppeja ym.
Ihmisiä käytetään ilmaiseksi hyväksi.

27

428

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sillaisiel

Pirkanmaalla kuollut kymmeniä flunssaan tässä kuussa, lähinnä vanhuksia.
      Flunssaan siis voi kuolla.

• suomenviattomuus

Eipäs ole. Vai läjäpäin kuolee uhmisiä flunssaan. Älä naurata. Tays houkuttelee vanhukset valheilla rokotukseen ja antaa heille hitaasti vaikuttavan hiljaisen lopetuspiikin. Pääsee valtio vanhuksista joita tarvitsee elättää. Näin on.

• Et.silleen

Mitä tämä tekee Pori palstalla,ei tää ole Tampere.

• Yritetään_ymmärtää_Poria

Tämän nyt pitäisi olla joidenkin mielestä yleispalsta jolla täytyisi saada kirjoitella asiasta kuin asiasta, Porilaisillle kun tuntuu olevan palstajako outo käsite porilaisen ymmärrys kun riitä ymmärtämään miksi suomi24:lla on niin monille eri sisältöiselle asialle varattu ihan omakin palta, kuten Tampereellekin josta avauksessa on maininta.
        Yritetään siis ymmärtää porilaisia, eikä vaadita heiltä sellaista johon heidän ymmärryksensä ei riitä, kuten palstajakoon joka on luotu suomi24:lle eri asioita varten, joita voi käyttää kirjoitustensa julkaisussa hyväkseen

• ahdasmieli

Mikset valita yleisradioon että miksi näytätte valtakunnanuutisia porissa, kun se ei ole porin uutinen.
        Eikä saa säätiedotustakaan näyttää televisiossa muuta kuin porin keskustan sää.

• Neropatillemme-Porissa
        ahdasmieli kirjoitti:

Mikset valita yleisradioon että miksi näytätte valtakunnanuutisia porissa, kun se ei ole porin uutinen.
        Eikä saa säätiedotustakaan näyttää televisiossa muuta kuin porin keskustan sää.

Yleisradio ei ole Keskustelupalsta, olen huomannut aiemminkin millainen takapajula Pori on, mutta tässä oikein riman alitus porilaisen aivoituksista.

Sai heti vuoden alkuun vuoden parhaat naurut, ja yllätyksettä Porilaisen toimesta!

• TamaPaltaLukihaira

Porissakin saa influenssapiikin, joko palstamankuja on hakenut.

• khihehahuhohoo

Mut äläkää ny hyväne aika läskii naiko.

• viljovirike

nai köntsäki.
        miks kieltäiss muilta, täh?

• Fujgjhggubccchjj

Onko mode hannelella pahaa aikaa? Syo vaikka sipsejä ja dippikastiketta. Onko poikasikin vihainen, vai onko se jo muuten rokotettu?

• Karimepteeni

Ystäväni makaa Kotkassa sairaalassa 40 asteen kuumeessa. Ei hänkään ottanut piikkiä vaikka kuuluu nk riskiryhmään. Toivotaan että selviää vielä mutta saattaa tulla kalliiksi sen piikin pelkääminen.

• Eisairastella

Taas joku terveysalan valehtelija. Olin sairaalassa erään epidemian aikana. Kaikki ottivat rokotuksen paitsi minä. Kaikki sairastuivat paitsi minä. Eli se siitä. Rokotuksessa otat taudin viruksia sisääsi.

• viljovirike

juurikin näin.
        köntsää ei rokoteta, paitsi nevvolas.

• ijhijh
        Eisairastella kirjoitti:

Taas joku terveysalan valehtelija. Olin sairaalassa erään epidemian aikana. Kaikki ottivat rokotuksen paitsi minä. Kaikki sairastuivat paitsi minä. Eli se siitä. Rokotuksessa otat taudin viruksia sisääsi.

Pelkäät sairaalloisesti rokotusneulaa.
        Myönnä pois.

• Karimepteeni
        Eisairastella kirjoitti:

Tuo on nyt ihan höpönlöpöä. Olen entinen ahtaaja satamasta ja siellä riitti tuulta tuiskua mutta influenssaa en saanut kun otin alusta lähtien rokotukset. Se on eri juttu jos on niin kauhea piikkikammo ettei yhtä piikkiä vuodessa kestä. Vika on silloin korvien välissä.

• valehtelurumaa
        Eisairastella kirjoitti:

Milloin ja mikä sairaala?

• seonsatusetä
        valehtelurumaa kirjoitti:

Milloin ja mikä sairaala?

"Eisairastella" keksi omasta päästään koko juttunsa.

• homppeliolet

Turhaa puolustella, lääkärit ovat epäluotettavia, psykiatrit tappavat ihmisiä rahasta, kuten kyseinen helsingistä valunut reisiripulikin.
        Eikun tampereelle velipojjaan kanssa kikkelileikkejä leikkimään niinkuin silloin pienenä. Sillähän on murrosikä vielä menossa, sen kuulee falsetista.

• peggapasga

Jo vauvaikäiset koitetaan saada koekaniineiksi rokotekokeiluihin ja neuvolan tädit (maksetaanko heille tästä?) tunkevat esitteitään ja mainostavat miten mahtavaa on jos annatte lapsenne koekaniiniksi tälle rokotteelle niin saatte palkinnoksi ilmaisen influenssapiikin lapsellenne.
      Itselläni on vielä tallessa neuvolan jakamat esitteet rokotekokeiluista joista tottakai kieltäydyin.Mulggu nimeltä pekka puska halusi vanhemmilta pois oikeuden päättää lastensa rokotuksista.Sairas tyyppi.

• vääräähuhuu

Kyllä Pekka Puska on terve.
        Mist sää semmost oot kuullu et olis muka kippee.

• Tiedätkö kuinka paljon lapsikuolleisuus on vähentynyt rokotusten myötä?

Tuo alotuskaan ei ollut ihan laadukkaimmasta päästä kun pelkkiä oletuksia heitti ilman lähteitä.

• NIKKATTOS

Tiedätkö ettei lapsikuolleisuus ole siitä vähentymyt yhtään. Se on vaan WHOn propagandaa jolla saadaan ihmiset uskomaan kaikki huuhaajutut mitä media ilmoille laskee.
        Näin on helpompi huiputtaa tyhmää kansaa joka nielee kaiken valheen kiltisti mitä terveydenhoitoala suoltaa. Suurimmasta kuolleisuudesta vastaa kuitenkin lääkärit.
        Lääkärit tappavat ihmisiä vuodessa enemmän kuin malaria.
        Malariaa vastaan om sentään kiniini, lääkäreitä vastaan ei ole mitään.
        Tämä okkultismikerho on syytteiltä suojattua kermapersesakkia, joka kahmii vääryydellä vastuuttomasta työstään tähtitieteellistä palkkaa. Ei sellaisia palkkioita pidä maksaa jos ei kerran vastuutakaan oteta virheistä, vaikka kohtalokkaita vahinkoja tehdään kaiken aikaa.

• klotsapaami

Täällä uhoaa noita sairaita jotka keksii kaikenlaista sekoittaakseen keskustelun niin että pääasia hukkuu paskapuhetulvaan.

• semmostamuotia

Se on sitä suuresta maailmasta tuotua politiikkaa eli sitä valeuutisten levittämistä, jonka ansiosta Trumppikin valittiin presidentiksi.
        Se on levinnyt myös tänne Suomi24 palstoille.

• AngelesAspiazu

Tuntuu olevan jonkun tohtoritolosen huuhaatieteen sakkia joka yrittää estää ihmisiä ottamasta oikeita lääkkeitä. Tolosen koivunkuoresta rouhitut kapselit eivät vaan tehoa muuhun kuin löysään vatsaan tai päinvastoin.

• nappikauppiastampereelta

Kai vähän riippuu mistä lääkkeistä puhutaan. Ymmärrämme kaikki kipulääkkeet.niiden toimivuutta ei tarvitse selitellä.
      Toista on nämä rahantekoa varten keksityt tarpeet. Esimerkkinä verenpainelääkkeet, marevanit, psyykellääkkeet, kilpirauhaslääkkeet...
      Kyllä ihmisiä viedään kuin kuoriämpäriä kun ovat niin sokeita.
      On todettu että valtaosa verenpainelääkkeiden käyttäjistä syö niitä aivan turhaan. Vain koska eivät osu jonkun viitearvojen sisään??? Sama juttu kilpirauhaslääkkeiden kanssa. Ei ihmisillä pidäkään olla samanlaiset arvot, olemmehan kaikki yksilöitä. Jokaisella on oma ruumiinlämpönsä, oma verenpaineensa, oma keuhkotilavuutensa, oma verenkuvansa
      Vain täydellinen idiootti menee syömään kemikaaleja kun on erilainen veriarvo tai kilpirauhasarvo kuin naapurilla.
      Onhan teillä eri kokoiset jalatkin, mutta ei siihen tarvitse mitään koontasaajapillereitä syödä, että olette toistenne klooneja ja samankokoisia. Tosin nyt kemikaaleista sairaina.
      Järki hoi älä jätä.

• klotsklots

Otas taas hiukan klotsaa ni helpottaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      69
      7284
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      42
      5033
    3. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      91
      3127
    4. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      44
      2204
    5. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      20
      2071
    6. Olet varmaan nalle nyt ilonen ku

Se A antaa niin paljo ku haluat..
      Ikävä
      34
      2003
    7. Joka päivä olen lukenut

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil
      Ikävä
      17
      1757
    8. Ootko muuten täällä edellee?

A nainen? En luota suhun ja mokasit testin.
      Ikävä
      28
      1651
    9. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      14
      1633
    10. Tykkäätkö siitä

H- naisesta?
      Ikävä
      18
      1381
    Aihe