Mutta kuolleen ruumis jää tänne ja haudataan. Kuuntele Mauri Viksteenin äännite niin ymmärrät.
http://www.saarnatuoli.net/?page_id=35
Ihmisen Sielu ja Henki eivät kuole
6
204
Vastaukset
" Ihmisen Sielu ja Henki eivät kuole "
Bohohooo- ylistys-Jumalalle
1.Mooseksen kirja:
2:7 Silloin Herra Jumala teki maan tomusta ihmisen ja puhalsi hänen sieraimiinsa elämän hengen, ja niin ihmisestä tuli elävä sielu.
1.Korinttolaiskirje:
15:45 Niin on myös kirjoitettu: "Ensimmäisestä ihmisestä, Aadamista, tuli elävä sielu"; viimeisestä Aadamista tuli eläväksitekevä henki.
1Kor. 2:11
Sillä kuka ihminen tietää, mitä ihmisessä on, paitsi ihmisen henki, joka hänessä on? Samoin ei myös kukaan tiedä, mitä Jumalassa on, paitsi Jumalan Henki.
- EvokkiAtte
Olemme 100%sti "tähtipölyä". Tietoisuutemme on muodostunut oman "suojapussimme" sisällä atomeista, alkuaineista, molekyyleistä, soluista... Kun kuolemme luovutamme atomit takaisin universumiin. Kun "suojapussimme" lakkaa toimimasta, atomit hajoaa ja purkaa sen kokonaisuuden, joka tietoisuutemme muodostaa.
Meissä, eläimissä, kasveissa, maassa, kaikissa on samat alkuaineet ja kaikki nämä ovat muodostuneet tähdissä. Esim vasemman kätemme atomit ovat saattaneet syntyä yhdessä tähdessä ja oikean käden atomit toisessa tähdessä. Me emme siis ole maasta syntyneet, kuten raamattu väittää.
Raamatusta löytyvien uskomusten keksijöillä ei ollut tietoa maan esihistoriallisista vaiheista. Siksi maa vaikuttaa syntyneen sellaiseksi kuin aikalaiset, uskomusten keksijät ja kehittelijät, sen näkivät. Siihen ynnäämme uskomukset Luomisesta, saamme aikaan Jumalaisen kaikkeuden. Elämä kuoleman jälkeen on sekin samanlainen uskomus, joka perustuu uskomukseen ihmisen kaksijakoisuudesta, ruumis ja henki.
Tiede on myös synkkä asia. Se kykenee vesittämään vanhan maailman uskomukset ja paljastamaan elämän ainutkertaisuuden. Vain, sanan varsinaisessa merkityksessä USKONTO, USKOMINEN, roikkuminen mytologiassa, pitää ihmisen irti todellisuudesta, istuttaen meihin mytologian harhauttavan harhatiedon. - Jaksankouskossa
Näin minäkin uskon, että ihminen on saanut uskoon tultuaan eläväksi tekevän hengen Jumalalta joka on iankaikkisuus henki ja se ei voi kuolla, koska Jumalakin on iankaikkinen. Tämä iankaikkisuus henki menee Jumalan tykö odottamaan ylösnousemusta. Mutta ne jotka eivät ole kokeneet herätystä kuolevat tyystin, sillä heillä ei ole eläväksi tekevää henkeä. Ylös nousemus kertomus sanoo, että ensimmäisessä ylös nousemuksessa nousevat ylös nekin jotka ei ole saaneet Ylösnousemus henkeä, mutta he nousevat vain tuomiolle. kun taas ne joilla on ylösnousemus henki nousevat ikuisen elämän ylös nousemukseen ja heille on ensin varattuna tuhatvuotinen valtakunta ja saatana sidotaan tuhanneksi vuodeksi. Kirjoitus jatkuu mutta lue itse raamatusta miten jatkuu. Kirjeestäni tulisi liian pitkä, eikä sitä sitten jaksettaisi lukea.
- ylistys-Jumalalle-
Ilma ritisi ja poksui, tuntui kuin kirkkohuoneessa ei olisi muita.
Vietimme muutaman tunnin yhdessä Sanan parissa, ja sen päätteeksi haju, PH:n tuoksu nousi Taivasta kohden. Ihmiset valittivat jatkuvaa hajua kirkossa, tietämätä ett äss, se ollin MINÄ
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445219Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243430Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2982822Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui552618- 1692294
- 242109
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261881Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661835Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391