Typerää trollailua.
Miksi täältä häviää kaikki uudet aloitukset?
25
338
Vastaukset
- grfcgrfcrr
Koko ajan, jatkuvalla syötöllä, eläimen raivolla.
- sitä_paitti---
.
"Sitä paitti täällä sais keskustella vain jalkahiestä" kaikki muut poistetaan
har!1
.
- 2017runoilija
Älä nyt, sinunkin ... ainakin vielä...
Kohta pitää olla Seiskan tilaaja, jotta voi kirjoittaa ja kommentoida- myöskin-ylessä
.
"MYöskin Ylessä on suomalaisilta kommentointi kielletty!1111!11!!!!!11"
har!1
.
Koska moderaattori itse on yksi palstan trolleista.
- pesiytynyt_pacman
.
"Tänne on pesiytynyt joku päcmän joka elää syömällä viestejä näistä ketjuista erityisesti abba-ketjuista!11!1!!!1!!!!!!1!!!" kaikki syäty
har!1
. - pesiytynyt_pacman
.
"Tänne on pesiytynyt joku päcmän joka elää syömällä viestejä näistä ketjuista erityisesti abba-ketjuista!11!1!!!1!!!!!!1!!!" kaikki syäty
har!1
.
Täältä on kaikki normaali keskustelu ja ajatusten vaihtaminen täysin tuhottu.
- AIruna
Lääkelehtisen tekosia.
- Wäärä_TODISTUS--
.
"Syyllistyit juuri # WÄÄRÄÄN TODISTUKSEEN #" laillisuutta
har!11
.
Oikein, mikäli kuulleeni luulen. Robottia S24 testaa, pyyhkien kaiken epäilystekstit pois. Vailla inhimmillisyyttä, vailla seksii ;)
- evrithing_is_goone
.
"Evrithing is goone :( "
haritusta
. - häivy.bimbo
Mä luulin jo että susta ois päästy.
- kaikki_viäty--
.
"Kaikki mun appat on # WIÄTY!11!!1!!!1!!1!1!!!!!!! #"
har
. kaikki_viäty-- kirjoitti:
.
"Kaikki mun appat on # WIÄTY!11!!1!!!1!!1!1!!!!!!! #"
har
.ABBAst ko juoruut? Miul toistkyt levyy heidän, lahjaks aikanaan sain. Muksaa musaa diskoon.
- Isä.Hakkraine
syynä on jälleen kerra...Lääkelhtinen...
On timon paasaxessa vhtant 7käskyn
älä anna wäärää todiststt lähimmäisestäs- Pope_
Hehtien toinen synti
Käyttänyt pyhän kirjan Johannan ilmestys
sätkäpaperina
- NedFlanders
No vittu kun täällä puhutaan niin saatanan nössösti paskaa.
Tässä teille mallia:
https://www.youtube.com/watch?v=l5k7KMfDe0w&index=7&list=RDGMEMHDXYb1_DDSgDsobPsOFxpAVMnxhnKMHRo_4- Vain_BigFoot_sallittu--
.
"Vain BigFoot on sallittu puheenaihe kaikki muut sensuroidaan"
https://media-cdn.tripadvisor.com/media/photo-s/06/58/eb/c4/lumberjack-s-restaurant.jpg
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/36/cb/22/36cb22759db3772b9ff47be844923ff0.jpg
har!111
. - Ylimoderaattori
Lättäjalkalehtinensai just iankaikksen bannin
- HeHEE_eipäs_saanu
.
"# HEHE eipäs saanu!!!1!1!!!!!!!!111!1! #"
har!11
.
- saatanan.kusipää
Taas kaikki uudet aloitukset häviää.
Vituun trollimulkku, hyppää kaivoon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!- robottirunoilija
Siinä oli musalinkki. Alan pikkuhiljaa kääntymään bimbon teoriaan moderaattorirobotista
- HuonoMeininki
Ruotsalainen politiikko Roland Petterson (s) on pyytänyt jotakuta tappamaan Trumpin, aika moista on vihapuhe ja tekoihin kehottaminen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat261580Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 26482
- 47427
- 30416