Miksi täältä häviää kaikki uudet aloitukset?

miksi.miksi.miksi

Typerää trollailua.

25

338

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • grfcgrfcrr

      Koko ajan, jatkuvalla syötöllä, eläimen raivolla.

      • sitä_paitti---

        .

        "Sitä paitti täällä sais keskustella vain jalkahiestä" kaikki muut poistetaan

        har!1

        .


    • 2017runoilija

      Älä nyt, sinunkin ... ainakin vielä...
      Kohta pitää olla Seiskan tilaaja, jotta voi kirjoittaa ja kommentoida

      • myöskin-ylessä

        .

        "MYöskin Ylessä on suomalaisilta kommentointi kielletty!1111!11!!!!!11"

        har!1

        .


    • Koska moderaattori itse on yksi palstan trolleista.

      • pesiytynyt_pacman

        .

        "Tänne on pesiytynyt joku päcmän joka elää syömällä viestejä näistä ketjuista erityisesti abba-ketjuista!11!1!!!1!!!!!!1!!!" kaikki syäty

        har!1

        .


      • pesiytynyt_pacman

        .

        "Tänne on pesiytynyt joku päcmän joka elää syömällä viestejä näistä ketjuista erityisesti abba-ketjuista!11!1!!!1!!!!!!1!!!" kaikki syäty

        har!1

        .


    • Täältä on kaikki normaali keskustelu ja ajatusten vaihtaminen täysin tuhottu.

      • AIruna

        Lääkelehtisen tekosia.


      • Wäärä_TODISTUS--

        .

        "Syyllistyit juuri # WÄÄRÄÄN TODISTUKSEEN #" laillisuutta

        har!11

        .


    • Oikein, mikäli kuulleeni luulen. Robottia S24 testaa, pyyhkien kaiken epäilystekstit pois. Vailla inhimmillisyyttä, vailla seksii ;)

      • evrithing_is_goone

        .

        "Evrithing is goone :( "

        haritusta

        .


      • häivy.bimbo

        Mä luulin jo että susta ois päästy.


      • häivy.bimbo kirjoitti:

        Mä luulin jo että susta ois päästy.

        Lahjat onnen tasan käy ei


      • kaikki_viäty--

        .

        "Kaikki mun appat on # WIÄTY!11!!1!!!1!!1!1!!!!!!! #"

        har

        .


      • kaikki_viäty-- kirjoitti:

        .

        "Kaikki mun appat on # WIÄTY!11!!1!!!1!!1!1!!!!!!! #"

        har

        .

        ABBAst ko juoruut? Miul toistkyt levyy heidän, lahjaks aikanaan sain. Muksaa musaa diskoon.


    • Isä.Hakkraine

      syynä on jälleen kerra...Lääkelhtinen...

      On timon paasaxessa vhtant 7käskyn

      älä anna wäärää todiststt lähimmäisestäs

      • Pope_

        Hehtien toinen synti

        Käyttänyt pyhän kirjan Johannan ilmestys

        sätkäpaperina


    • NedFlanders
      • Ylimoderaattori

        Lättäjalkalehtinensai just iankaikksen bannin


      • HeHEE_eipäs_saanu

        .

        "# HEHE eipäs saanu!!!1!1!!!!!!!!111!1! #"

        har!11

        .


    • saatanan.kusipää

      Taas kaikki uudet aloitukset häviää.

      Vituun trollimulkku, hyppää kaivoon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • robottirunoilija

        Siinä oli musalinkki. Alan pikkuhiljaa kääntymään bimbon teoriaan moderaattorirobotista


    • HuonoMeininki

      Ruotsalainen politiikko Roland Petterson (s) on pyytänyt jotakuta tappamaan Trumpin, aika moista on vihapuhe ja tekoihin kehottaminen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      580
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      482
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe