...ei tarvitse koko ajan elää pelossa ja vihassa.
Tai mitä mä tässä ateistina luojaa kiittelen, vaihdetaan se kiittäminen sanaan "onneksi".
Vielä kun oppisi suvaitsemaan tyhmiä, ilkeitä, itsekkäitä ja rasisteja...
Luojan kiitos olen suvakki!
18
257
Vastaukset
- Suvaitsenmitäsuvaitsen
Sanos muuta. Pitäisikö tyhmiä junttejakin suvaita? Mielestäni suvaitsemisellekin menee jossain raja.
- ent.siivoojaparka
Voi sinua onnetonta, kun joudut vihaamaan ja pelkäämään "tyhmiä, ilkeitä, itsekkäitä ja rasisteja..."
Luoja minua hyvästi varjelkoon tulemasta suvakiksi, niin ei tarvitse vihata ketään, rasistejakaan.Sanoi juuri sen mitä itsekin ajattelin.
En usko olevani kumpaakaan, miksi en saa vain olla mikä olen?
En pidä kovinkaan älykkäänä henkilöä joka haukkuu muita kirjoittajia ty6hmäksi.
- Ajattelen-oikein
Luoja suokoon lisää rekka-autoja suvakkien niittämiseksi toreilla ja turuilla. Suvakki on ainoa tyhmä eläin, vihreiden lisäksi, joka kusee omiin muroihinsa.
- kylmätotuus
Minusta kirjoituksesi on osoitus ajattelemattomuudestasi.
- PisteitäEiTule
Olet nyt rohkaistunut taas käyttämään omaa nikkiäsi esiinnyttyäsi pitkään muilla nikeillä ja saatuasi entiseen malliin poistettua paljon kirjoituksia.
Leluja ei ole unohdettu.
Siivooja sanoi taas kerran mallikkaasti. - Suvaitsenmitäsuvaitsen
Kannattaa muistaa, että kaikki kristityt eivät ollenkaan ole hyviä, eikä ns. vääräuskoiset ole yhtään sen pahempia. Kuka muuten on väärässä? Ehkä kaikki. Niin, ja ne muuthan ovat aina väärässä. Itse olen löytänyt pahantahtoisuutta usein nimenomaan hinkukristityistä. Kuinka paljon pahuutta hekin ovat maailmaan aiheuttaneet?
- Joseimuutatekemistä
Kiistelkää nyt mitä tarkoittaa suvaitsevaisuus vai onko hyvä sittenkin paha ja paha onkin hyve.
- SVakki_
Suvakki suvaitsee vain samalla lailla ajattelevia.
Muita suvakki nimittelee.- Mieti.sitä
Mitä sinä nyt teet !
- SVakki_
Mieti.sitä kirjoitti:
Mitä sinä nyt teet !
Piereskelen. Miten minun piereskelyni liittyy aloitukseen?
(jos yrität olla nokkela ja väität minun nimittelevän aloittajaa suvakiksi, niin se ei pidä paikkaansa. Aloittaja itse kertoi olevansa suvakki)
- lue-ajatuksella
Tähän sopii mielestäni hyvin linkki Ullan lirjoitukseen http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000005028792.html
- lue-ajatuksella
siis tietysti piti oleman kirjoitukseen
- MunkkiniemenSolu
Muiden solvaaminen tyhmiksi kertoo itsestäsi enemmän kuin uskotkaan.
- järisevä
Pimennosta putkahti tämä muka mieheksi mukailtu salaperäinen "expimot", joka julistaa suvakkien ilosanomaa kaikille öynähtykseen kääntyneille.
J.K. Tykkään enempi Palomasta, vaikka hän on huumaantunut tropiikinyössä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711111
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55539Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä295533Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37531Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489- 49477
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45472