Juonteiden/huulien täyttö Lahdessa?

Reppulis

Onko Lahdessa ketään, joka tekisi esim. Restylane-hoitoja?

22

4235

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ononj

      on.

      • Kiits

        Kiitos, ei sitten osaaminen parempaan riittänyt?


    • lahdessa

      Katsopa Suomen esteettisen Plastiikkayhdistyksen sivuja. Sieltä löydät sinua lähimpänä olevan ja vastuullisen asian osaajan.

    • Ällötys

      Siis haluat KVAAK- KVAAK huulet?
      Vai vahanukke "naamion"?
      Onko itsetunto ongelmia,ja hiukan pitäisi sitä itsetuntoa pönkittää tykittämällä täytteitä, vai?
      Katsoisit ennemminkin psykiatrin vastaanotolle ajan?
      Restylane, botoxi sun muut paskamyrkyt tuhoaa ihmisen ulkonäön, tiesitkö sen?
      Yäk!

      • voivo

        Suomi on vapaa maa jokainen itse saa päättää mitä haluaa ällötys nimerkillä saatko kikesejä kun kirjoitat ilkeästi toiselle ihmiselle vai auttaako se omaa tilaasi olla ilkeä
        eikä yleesä tarvitse olla häävi kuntoista moittii näinhän se menee , sinulle mielen rauhaa kun selvästi voit pahoin.


      • Anonyymi

        Mitä se sinulle ku7luu mitä kukin tekee,pidä huoli omista asioistasi


    • ama22

      Ainenkin the look tekee, oon nähnyt liikkeen keskustassa. Kaveri on myös käynyt ja on tyytyväinen ollut.

      • tyhjäntoimittajaaaaaa

        No et oo tosissas, kukahan siellä tekee. Suvi? vai pomo piilossa?


      • Mietteliasss

        Miks oot noin negatiivinen. Oon kuullu juoruu et The Lookkia ollaan mustamaalattu kateenlisuuden takia :(
        Miks kaikki ei vaan voi olla mukavia toisilleen?


    • Lipi1

      Kävin itse Cosmetic Clinicillä, tulos hyvä.

    • Todellasairasta

      Saatana ei ole koskaan tyytyväinen Luoja luomiintöihin,vaan haluaa Luojan työt korjata
      paremmaksi,koska haluaa näyttää, että hän on tämän maailman valtias.

    • exxlahtelainen

      Onko Look vielä Lahdessa? Onko se sama kun Cosmetic Clinics?

    • Heidilinnea

      Ehdottomasti Look.Ammattitaidolla.

    • Kirsi48

      Nyt kun juonteet on täytetty, voin käyttää tummiakin huulipunavärejä eikä väri valu juonteisiin. Hyvä meikkipohjustus toki alla ensin, mutta täyttö kohdallani tuonut helpotusta.

      • Pusuhuuli2

        Itse ollut myös todella tyytyväinen. Huulimeikki näyttää paljon paremmalta ja nyt uskaltaa kokeilla rohkeampiakin vaihtoehtoja! The look on hyvä, siellä on ystävällistä henkilökuntaa eikä tarvii jännittää yhtään :)


    • eiakuankaksi

      Lahden lookissa työskentelevä Jylhän tytär ei ole edes sairaanhoitaja, joten hän ei saisi edes laillisesti täyteaineita tilata.
      Tekee juuri sellaisia ankka- huulia, mikä on vanhanaikainen tekniikka.
      Minun huuleni siellä pilattu, ja nyt niitä on muualla korjailtu aku ankasta kylie jenneriksi.
      Eli en suosittele lookia missään olosuhteissa.

      • kvaakkvaak

        Oikeastaan kyllä saa laittaa vaikkei ole sairaanhoitaja. Botoxiin vaaditaan sairaanhoitaja. Pitäiskö ottaa asioista selvää ennenkuin huutelee ”faktoja”?

        Ja tekijä ei muutes ole Jylhän tytär.


    • Karoliina

      Jokainen tekee mitä haluaa.Lookilla saa sitä mitä haluaa.Toiset vaan tykkää enempi täyteläisimmistä huulista.Itselle juuri että pikku rypyt katosivat.Olen oiken tyytyväinen.

    • Kauneus on katoavaista,pakko korjata sieltä ja täältä.Onneksi se on mahdollista.

    • Northern

      Cosmetic Clinic. Olen tyytyväinen

    • Anni37a

      Onneksi on vaihtoehtoja eri tyylisistä paikoista.

    • Anonyymi

      Lahti Esthetic Clinic tekee molempia!

      www.lahtiestheticclinic.fi

      Heidät löytää myös somesta. 🙂 Suosittelen!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      18
      1231
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1159
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1154
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1118
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1114
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe