Elämän tarkoitus

MiesJaUsko

"että he etsisivät Jumalaa, jos ehkä voisivat hapuilemalla hänet löytää - hänet, joka kuitenkaan ei ole kaukana yhdestäkään meistä;"
Ap.t 17:27

155

1335

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eipänäy

      Eipä näy näin vähäinen aihe kuin elämän tarkoitus ketään kiinnostavan.

      • Hänessä oli elämä, ja elämä oli ihmisten valo. Elämän tarkoitus elämme ijäisyyttä vartren.


      • Nyt.se.selvisi

        Elämän tarkoitus, on ikävän karkoitus


      • Se.on.ajan.henki

        Ihmiset ovat niin pinnallisia.


      • Nautitaan-elämästä

        Elämä on liian lyhyt käytettäväksi joutavanpäiväiseen jeesusteluun.


      • Anonyymi

        "Eipä näy näin vähäinen aihe kuin elämän tarkoitus ketään kiinnostavan."

        Olisiko jollakin mitä hyvänsä argumentteja sen puolesta että elämällä on tarkoitus?


      • Anonyymi

        Voiko kuolleet henget ottaa yhteyttä meedion kautta vai onko se humpuukia?


    • ItsekinYrittänyt
    • Jumalankaltaisuus

      "Jumala loi ihmisen omaksi kuvaksensa, Jumalan kuvaksi hän hänet loi; mieheksi ja naiseksi hän loi heidät."
      "Herra Jumala otti ihmisen ja pani hänet Eedenin paratiisiin viljelemään ja varjelemaan sitä."
      Mutta kun ihminen lähti kuuntelemaan kavalaa käärmettä, Jumalan tahto ihmisiin nähden murentui.
      Mutta siksi Jumala lähetti Poikansa, että ihmiset uskomalla ja tottelemalla Poikaa
      pääsisivät takaisin Hänen yhteyteensä, hyvään elämään mutta sillä eroituksella nyt ei ole maa hyvä niinkuin oli Eedenin Paratiisi, joten pahassa maassa Jumalan yhteydessä.

      Mutta, kun ihmisillä on raamattu ja Paavali tulleet jumaliksi, niin sillä tavalla ei voida
      päästä Jumalan yhteyteen, vaan kuljetaan omien jumalien seurassa omissa hurskauksissaan.

      • Eikiitosjeesus

        Ihminen loi jumalan omaksi kuvakseen, kettumaiseksi narsistiksi hän hänet loi.
        Mutta mitä sitä vanhaa kuvatusta etsimään. Tehdään uusi ja parempi.


    • Jokainenmyösmä

      Sillä jokainen anova saa, ja etsivä löytää, ja kolkuttavalle avataan.

    • Etsikääsiis

      Te etsitte minua ja löydätte minut, kun te etsitte minua kaikesta sydämestänne."
      Jeremia 29:13

    • Näin.ollen

      On kai joku tarkoitus.
      Evoluuttisesti elämän syntymisellä ei ollu tarkoitusta, kun se sai alkunsa siitä tuli tarkoitus.

      • Ihmis ellä ei ole evoluutiosta lähtöisin,ihminen on luotu olento.


      • Niinpäniinpäniinpä
        tammi23 kirjoitti:

        Ihmis ellä ei ole evoluutiosta lähtöisin,ihminen on luotu olento.

        Niinpä! Minusta vaatisi valtavan uskon se, että ihminen olisi tullut jostain tyhjästä. Ihminen on huikean monimutkainen olento ollakseen suunnittelemattoman "kehityksen" tulos!


      • Ei ihminen ole kehityksen tulos,ihminen on luotu oleneto, sanassa sanotaan tehkäämme ihminen kuvaksemme kaltaisekeksemme,vallitkoon hän ja niin edeleen....


    • Jeesukseenluottava

      Kyllä elämän tarkoitus on löytää Jumala ja elää hänen yhteydessään.

      • Jumalanoma

        Aamen. Elämä Jumalan kansa on turvallista ja mielekästä. Ja lopputulema on erinomainen.


      • Eikiitosjeesus

        Missäs se ketku piileksii kun sitä niin etsiä pitää? Pistäisi twiittiä liikkeelle jos on oikeeta asiaa. Raamatunkin mukaan vain huuteli puskista.


      • Anonyymi

        Kauniisti kirjoitettu uskon tuohon...


    • Aamenaamenaamen

      Aamen!!!

    • KokoRaamattuontotta

      Sinun sanasi on kokonansa totuus, ja kaikki sinun vanhurskautesi oikeudet pysyvät iankaikkisesti.

    • Sovitettu

      Ja hän on meidän syntiemme sovitus; eikä ainoastaan meidän, vaan myös koko maailman syntien.

    • JokainenSana

      Jokainen Jumalan sana on taattu; hän on niiden kilpi, jotka häneen turvaavat.

    • Verenmerkki

      Niin puhdistetaan lain mukaan miltei kaikki verellä, ja ilman verenvuodatusta ei tapahdu anteeksiantamista.

      • Johanneksenveli

        Nimenomaan! Golgatan veri puhdistaa!


    • Eiyksikäänjoudu

      Ei yksikään, joka sinua odottaa, joudu häpeään; häpeään joutuvat ne, jotka ovat syyttä uskottomat.

    • Eiyksikäänjoudu

      Monet puhdistetaan, kirkastetaan ja koetellaan, mutta jumalattomat pysyvät jumalattomina, eikä yksikään jumalaton ymmärrä tätä, mutta taidolliset ymmärtävät.

    • Eiyksikäänjoudu

      Niin ei myöskään teidän taivaallisen Isänne tahto ole, että yksikään näistä pienistä joutuisi kadotukseen.

    • Alustaloppuun

      varmasti luottaen siihen, että hän, joka on alkanut teissä hyvän työn, on sen täyttävä Kristuksen Jeesuksen päivään saakka.

    • Jeesusrakastaa

      Hän pelasti heidät vihamiehen kädestä ja lunasti heidät vihollisen vallasta.

      • KiitosJeesukselle

        Kiitos Jeesus!


      • Jeesus.vs
        KiitosJeesukselle kirjoitti:

        Kiitos Jeesus!

        Eipä kestä!


    • Jeesusarmahtaa

      Sillä hänen armonsa meitä kohtaan on voimallinen, ja Herran uskollisuus pysyy iankaikkisesti. Halleluja!

    • Jeesusarmahtaa

      Suo minun varhain kuulla sinun armojas, sillä sinuun minä toivon: ilmoita minulle tie, jota minä käyn; sillä minä ylennän sieluni sinun tykös.

    • Jeesusarmahtaa

      hän, joka antaa minulle armon; minun linnani, varustukseni ja pelastajani, minun kilpeni, jonka turviin minä pakenen, hän, joka laskee kansani minun valtani alle.

    • Jeesusarmahtaa

      Minun laupiuteni ja minun linnani, minun varjelukseni ja minun vapahtajani, minun kilpeni, johon minä uskallan, joka minun kansani minun alleni vaatii.

    • Jeesuksenonarmojatuomio

      Katso, Herran päivä tulee, tulee armottomana, tulee kiivaus ja vihan hehku, tekemään autioksi maan ja hävittämään siitä sen syntiset.

      • AamenkiitosJeesus

        "Ja tämä valtakunnan evankeliumi pitää saarnattaman kaikessa maailmassa, todistukseksi kaikille kansoille; ja sitten tulee loppu."


    • Jeesusarmahtaa

      Jos jumalaton saa armon, ei hän opi vanhurskautta; oikeuden maassa hän tekee vääryyttä eikä näe Herran korkeutta.

    • Jeesusarmahtaa

      Ylitsevuotavassa vihassani minä peitin sinulta kasvoni silmänräpäykseksi, mutta minä armahdan sinut iankaikkisella armolla, sanoo Herra, sinun lunastajasi.

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä vuoret väistykööt ja kukkulat horjukoot, mutta minun armoni ei sinusta väisty, eikä minun rauhanliittoni horju, sanoo Herra, sinun armahtajasi.

    • Jeesusarmahtaa

      Kallistakaa korvanne ja tulkaa minun tyköni; kuulkaa, niin teidän sielunne saa elää. Ja minä teen teidän kanssanne iankaikkisen liiton, annan lujat Daavidin armot.

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä hän on säätänyt päivän, jona hän on tuomitseva maanpiirin vanhurskaudessa sen miehen kautta, jonka hän siihen on määrännyt; ja hän on antanut kaikille siitä vakuuden, herättämällä hänet kuolleista."

      • Seaikaonpian

        Jokaisen ihmisen tulisi valmistautua Jumalan kohtaamiseen.


      • Anonyymi

        Mitä tarkoittaa vahurskaus?


    • Jeesusarmahtaa

      Sinä osoitat Jaakobille uskollisuutta, Aabrahamille armoa, niinkuin olet vannonut meidän isillemme muinaisista päivistä asti.

      • Anonyymi

        "Ja he ovat voittaneet hänet Karitsan veren kautta ja todistuksensa sanan kautta, eivätkä ole henkeänsä rakastaneet, vaan olleet alttiit kuolemaan asti."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ja he ovat voittaneet hänet Karitsan veren kautta ja todistuksensa sanan kautta, eivätkä ole henkeänsä rakastaneet, vaan olleet alttiit kuolemaan asti."

        Aamen! Muuta ei tarvita!


    • Jeesusarmahtaa

      Ja minä vuodatan Daavidin suvun päälle ja Jerusalemin asukasten päälle armon ja rukouksen hengen. He katsovat minuun, jonka he ovat lävistäneet. Ja he valittavat häntä, niinkuin valitetaan ainokaista, murehtivat häntä katkerasti, niinkuin murehditaan katkerasti esikoista.

      • Eikiitosjeesus

        Kovin teillä on heikko usko kun se vaatii noin paljon vakuuttelua.


    • Jeesusarmahtaa

      Ja Abram uskoi Herraan, ja Herra luki sen hänelle vanhurskaudeksi.

      • AamenkiitosJeesus

        Aamen! Jumala on säätänyt uskon.


    • Jeesusarmahtaa

      Kun lähestyi aika, jolloin Israelin oli kuoltava, kutsui hän poikansa Joosefin ja sanoi hänelle: "Jos olen saanut armon sinun silmiesi edessä, niin pane nyt kätesi minun kupeeni alle ja osoita minulle laupeus ja uskollisuus: älä hautaa minua Egyptiin,

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä hetkellä hän riemuitsi Pyhässä Hengessä ja sanoi: "Minä ylistän sinua, Isä, taivaan ja maan Herra, että olet salannut nämä viisailta ja ymmärtäväisiltä ja ilmoittanut ne lapsenmielisille. Niin, Isä, sillä näin on sinulle hyväksi näkynyt.

      • Anonyymi

        "Te tiedätte, että kahden päivän perästä on pääsiäinen; silloin Ihmisen Poika annetaan ristiinnaulittavaksi."


    • Jeesusarmahtaa

      Uskollinen todistaja ei valhettele, mutta väärä todistaja puhuu valheita.

      • Johanneksenveli

        Opetuslapset olivat ensimmäisiä uskollisia todistajia.
        "Tämä on se opetuslapsi, joka todistaa näistä ja on nämä kirjoittanut; ja me tiedämme, että hänen todistuksensa on tosi."
        Joh 21:24


      • AamenkiitosJeesus
        Johanneksenveli kirjoitti:

        Opetuslapset olivat ensimmäisiä uskollisia todistajia.
        "Tämä on se opetuslapsi, joka todistaa näistä ja on nämä kirjoittanut; ja me tiedämme, että hänen todistuksensa on tosi."
        Joh 21:24

        "Hän oli ylenkatsottu, ihmisten hylkäämä, kipujen mies ja sairauden tuttava, jota näkemästä kaikki kasvonsa peittivät, halveksittu, jota emme minäkään pitäneet."


      • Anonyymi
        Johanneksenveli kirjoitti:

        Opetuslapset olivat ensimmäisiä uskollisia todistajia.
        "Tämä on se opetuslapsi, joka todistaa näistä ja on nämä kirjoittanut; ja me tiedämme, että hänen todistuksensa on tosi."
        Joh 21:24

        Niinpä!


      • Anonyymi
        Johanneksenveli kirjoitti:

        Opetuslapset olivat ensimmäisiä uskollisia todistajia.
        "Tämä on se opetuslapsi, joka todistaa näistä ja on nämä kirjoittanut; ja me tiedämme, että hänen todistuksensa on tosi."
        Joh 21:24

        "Te tiedätte, että kahden päivän perästä on pääsiäinen; silloin Ihmisen Poika annetaan ristiinnaulittavaksi."


      • Anonyymi
        Johanneksenveli kirjoitti:

        Opetuslapset olivat ensimmäisiä uskollisia todistajia.
        "Tämä on se opetuslapsi, joka todistaa näistä ja on nämä kirjoittanut; ja me tiedämme, että hänen todistuksensa on tosi."
        Joh 21:24

        Johannes puhui paljon sovitusverestä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Johannes puhui paljon sovitusverestä!

        "Mutta jos meidän evankeliumimme on peitossa, niin se peite on niissä, jotka kadotukseen joutuvat,"


      • Anonyymi
        AamenkiitosJeesus kirjoitti:

        "Hän oli ylenkatsottu, ihmisten hylkäämä, kipujen mies ja sairauden tuttava, jota näkemästä kaikki kasvonsa peittivät, halveksittu, jota emme minäkään pitäneet."

        Kiitos Jeesukselle!


      • Anonyymi
        Johanneksenveli kirjoitti:

        Opetuslapset olivat ensimmäisiä uskollisia todistajia.
        "Tämä on se opetuslapsi, joka todistaa näistä ja on nämä kirjoittanut; ja me tiedämme, että hänen todistuksensa on tosi."
        Joh 21:24

        Aamen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä!

        Ja monilla muillakin sanoilla hän vakaasti todisti; ja hän kehoitti heitä sanoen: "Antakaa pelastaa itsenne tästä nurjasta sukupolvesta."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja monilla muillakin sanoilla hän vakaasti todisti; ja hän kehoitti heitä sanoen: "Antakaa pelastaa itsenne tästä nurjasta sukupolvesta."

        Armoa herra sinä köyhäin ja vaivaisten kurittaja.😨😨😨


    • Jeesusarmahtaa

      Niin sinun pitää tietämän, että Herra sinun Jumalas on Jumala, uskollinen Jumala, pitäväinen liiton ja laupiuden niiden kanssa, jotka häntä rakastavat ja pitävät hänen käskynsä, tuhanteen polveen,

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa.

      • Anonyymi

        Aamen!


    • Sylkykuppi

      Hän riisui aseet hallituksilta ja valloilta ja asetti heidät julkisen häpeän alaisiksi; hän sai heistä hänen kauttaan voiton riemun.

      • Jeesukseenluottava

        Kiitos Jeesus Golgatan työstä!


      • AamenkiitosJeesus
        Jeesukseenluottava kirjoitti:

        Kiitos Jeesus Golgatan työstä!

        Aamen! Se on suuri Jumalan teko meidän hyväksemme!


      • Anonyymi
        AamenkiitosJeesus kirjoitti:

        Aamen! Se on suuri Jumalan teko meidän hyväksemme!

        Niinpä!


      • Anonyymi
        Jeesukseenluottava kirjoitti:

        Kiitos Jeesus Golgatan työstä!

        Aamen!


    • Jeesusarmahtaa

      Hän on kallio, hänen työnsä ovat laittamattomat, sillä kaikki hänen tiensä ovat oikiat; vakaa on Jumala, ilman kaikkea vääryyttä, hän on vanhurskas ja oikia.

    • Jeesusarmahtaa

      ja Jeesukselta Kristukselta, uskolliselta todistajalta, häneltä, joka on kuolleitten esikoinen ja maan kuningasten hallitsija! Hänelle, joka meitä rakastaa ja on päästänyt meidät synneistämme verellänsä

      • Anonyymi

        Kunnia Jumalalle!


    • Jeesusarmahtaa

      Peljätkää vain Herraa ja palvelkaa häntä uskollisesti kaikesta sydämestänne. Sillä katsokaa, kuinka suuria hän on teille tehnyt.

    • Jeesusarmahtaa

      Sinä päivänä Mooses vannoi sanoen: 'Totisesti, se maa, johon sinä olet jalkasi astunut, on tuleva sinulle ja sinun lapsillesi perintöosaksi ikiaikoihin asti, koska sinä olet uskollisesti seurannut Herraa, minun Jumalaani.'

      • Anonyymi

        "Muista, Herra, laupiuttas ja hyvyyttäs, joka maailman alusta on ollut."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Muista, Herra, laupiuttas ja hyvyyttäs, joka maailman alusta on ollut."

        Onneksi Jeesus ON laupias!


    • Jeesusarmahtaa

      Herran, Herran Henki on minun päälläni, sillä hän on voidellut minut julistamaan ilosanomaa nöyrille, lähettänyt minut sitomaan särjettyjä sydämiä, julistamaan vangituille vapautusta ja kahlituille kirvoitusta,

      • LahjaJumalan

        Elämän tarkoitus on elää.


      • Anonyymi

        Kunnia Jumalalle!


    • Jeesusarmahtaa

      Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan, ja hän uskoi meille sovituksen sanan.

    • Jeesusarmahtaa

      Hän on kallio; täydelliset ovat hänen tekonsa, sillä kaikki hänen tiensä ovat oikeat. Uskollinen Jumala ja ilman vääryyttä, vanhurskas ja vakaa hän on.

    • Jeesusarmahtaa

      Sentähden Herra odottaa, että hän olis teille armoinen, ja sentähden on hän noussut teitä armahtamaan; sillä Herra on oikeuden Jumala. Autuaat ovat kaikki, jotka häntä odottavat.

    • Jeesusarmahtaa

      Niin ei nyt siis ole mitään kadotustuomiota niille, jotka Kristuksessa Jeesuksessa ovat.

    • Jeesusarmahtaa

      Ei yksikään, joka sinua odottaa, joudu häpeään; häpeään joutuvat ne, jotka ovat syyttä uskottomat.
      Aamen!

      • Näinonmarjatjasienet

        Mutta tämä on tuomio, että valkeus on tullut maailmaan, ja ihmiset rakastivat pimeyttä enemmän kuin valkeutta; sillä heidän tekonsa olivat pahat.


      • Anonyymi
        Näinonmarjatjasienet kirjoitti:

        Mutta tämä on tuomio, että valkeus on tullut maailmaan, ja ihmiset rakastivat pimeyttä enemmän kuin valkeutta; sillä heidän tekonsa olivat pahat.

        Se on edelleen näin.


    • AamenkiitosJeesus

      ja vahvistivat opetuslasten sieluja ja kehoittivat heitä pysymään uskossa ja sanoivat: "Monen ahdistuksen kautta meidän pitää menemän sisälle Jumalan valtakuntaan."

      • Anonyymi

        "Ty talet om korset är visserligen en dårskap för dem som gå förlorade, men för oss som bliva frälsta är det en Guds kraft."


    • AamenkiitosJeesus

      Herra tuntee nuhteettomain päivät, ja heidän perintönsä pysyy iankaikkisesti.

    • EiköDevoitarmahda

      Monennessako puskassa nyt olet hapuilemassa?

      • Niinkösemenee

        Puska puhuu puskalle?


    • AamenkiitosJeesus

      Mutta Nooa sai armon Herran silmien edessä.

    • AamenkiitosJeesus

      Minä olen oleva hänen isänsä, ja hän on oleva minun poikani; ja armoani minä en ota häneltä pois, niinkuin otin siltä, joka oli sinun edelläsi.

    • AamenkiitosJeesus

      Sinä annat minulle pelastuksen kilven, ja sinun oikea kätesi minua tukee; sinun laupeutesi tekee minut suureksi.

      • Anonyymi

        Kunnia Jumalalle!


    • AamenkiitosJeesus

      He eivät tahtoneet totella eivätkä muistaneet ihmeellisiä tekoja, jotka sinä olit heille tehnyt, vaan olivat niskureita ja valitsivat uppiniskaisuudessaan johtajan palatakseen takaisin orjuuteensa. Mutta sinä olet anteeksiantava Jumala, armahtavainen ja laupias, pitkämielinen ja suuri armossa: sinä et heitä hyljännyt.

    • AamenkiitosJeesus

      Turvaa Herraan ja tee sitä, mikä hyvä on, asu maassa ja noudata totuutta;

    • AamenkiitosJeesus

      Siunattu olkoon Herran nimi nyt ja iankaikkisesti.

    • AamenkiitosJeesus

      Sillä Herra Jumala on aurinko ja kilpi; Herra antaa armon ja kunnian, ei hän kiellä hyvää niiltä, jotka nuhteettomasti vaeltavat.

    • AamenkiitosJeesus

      Sillä Herra on hyvä; hänen armonsa pysyy iankaikkisesti ja hänen uskollisuutensa polvesta polveen.

    • AamenkiitosJeesus

      Sinun armosi, Herra, olkoon meidän päällämme, niinkuin me panemme toivomme sinuun.

    • AamenkiitosJeesus

      Jumala on uskollinen, hän, jonka kautta te olette kutsutut hänen Poikansa Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme yhteyteen.

    • AamenkiitosJeeus

      Uskovakin etsii ja saa löytää Jumalan tahdon tien, missä on turvallista kulkea.

    • AamenkiitosJeesus

      Herra antaa sinun voittaa vihollisesi, jotka nousevat sinua vastaan; yhtä tietä he lähtevät sinua vastaan, mutta seitsemää tietä he sinua pakenevat.

    • AamenkiitosJeesus

      Hän, Herra, on meidän Jumalamme; hänen tuomionsa käyvät yli kaiken maan.

    • AamenkiitosJeesus

      Mutta vanhurskasten pelastus tulee Herralta, hän on heidän linnansa ahdingon aikana.

    • AamenkiitosJeesus

      Mutta joka vahvana pysyy loppuun asti, se pelastuu.

    • AamenkiitosJeesus

      Hyvä saa Herran mielisuosion, mutta juonittelijan hän tuomitsee syylliseksi.

    • AamenkiitosJeesus

      Ja sinuun turvaavat ne, jotka sinun nimesi tuntevat; sillä sinä et hylkää niitä, jotka sinua etsivät, Herra.

    • AamenkiitosJeesus

      Mutta vanhurskasten pelastus tulee Herralta, hän on heidän linnansa ahdingon aikana.
      Aamen!

    • AamenkiitosJeesus

      Niin Pietari sanoi heille: "Tehkää parannus ja ottakoon kukin teistä kasteen Jeesuksen Kristuksen nimeen syntienne anteeksisaamiseksi, niin te saatte Pyhän Hengen lahjan.

    • AamenkiitosJeesus

      Ei yksikään, joka sinua odottaa, joudu häpeään; häpeään joutuvat ne, jotka ovat syyttä uskottomat.
      Aamen!

    • AamenkiitosJeesus

      "Uskollinen todistaja on hengen pelastaja, mutta joka valheita puhuu, on petosta täynnä."

    • Jumalaanluottavainen

      Yhteys Jumalaan on mahdollinen!

    • AamenkiitosJeesus

      Minä otan tänä päivänä taivaan ja maan todistajiksi teitä vastaan, että minä olen pannut sinun eteesi elämän ja kuoleman, siunauksen ja kirouksen. Niin valitse siis elämä, että sinä ja sinun jälkeläisesi eläisitte.

    • jotaintietooehk

      Mooseksen mukaan ihmisen elämä tarkoittaa turhuutta.
      Tästä hän väänsi sitä silleen että elämän tarkoitus on ylistää ja iloita Jumalaa iankaikkisesti.

      Näin ainakin luettuani suomi24 keskusteluja....

    • AamenkiitosJeesus

      "...ei ole kaukana yhdestäkään meistä..."
      Ja koska Jumala näkee sydämeen, eli sisimpään, hän tietää ihmisen ajatukset ja aivoitukset kaikki.

      • Anonyymi

        Jep.


    • AamenkiitosJeesus

      "Joka uskoo Poikaan, sillä on iankaikkinen elämä; mutta joka ei ole kuuliainen Pojalle, se ei ole elämää näkevä, vaan Jumalan viha pysyy hänen päällänsä."

    • AamenkiitosJeesus

      "Mutta niinkuin järjettömät, luonnostaan pyydystettäviksi ja häviämään syntyneet eläimet, niin joutuvat myös nämä, kun herjaavat sitä, mitä eivät tunne, häviämään omaan turmelukseensa,"

    • AamenkiitosJeesus

      "Kehoita niitä, jotka nykyisessä maailmanajassa ovat rikkaita, etteivät ylpeilisi eivätkä panisi toivoansa epävarmaan rikkauteen, vaan Jumalaan, joka runsaasti antaa meille kaikkea nautittavaksemme,"

    • AamenkiitosJeesus

      "Hän oli ylenkatsottu, ihmisten hylkäämä, kipujen mies ja sairauden tuttava, jota näkemästä kaikki kasvonsa peittivät, halveksittu, jota emme minäkään pitäneet."

      • Sotaveteraani

        Niitä on sellaisia miehiä pilvin pimein, jopa tässäkin maassa, että kenesthän nyt lienee kysymys.


    • AamenkiitosJeesus

      "Mutta minä turvaan sinun armoosi; riemuitkoon minun sydämeni sinun avustasi. Minä veisaan Herralle, sillä hän on tehnyt minulle hyvin."

    • AamenkiitosJeesus

      "Vaan puhu heille minun sanani, kuulkoot tai olkoot kuulematta; sillä uppiniskaisia he ovat."

      • Niinpäniinpäniinpä

        Niinpä! Evankeliumia pitää julistaa. Vastuu jää kuulijalle/lukijalle, miten reagoivat.
        Kaikki eivät halua pelastua.


      • Jumalansotilas
        Niinpäniinpäniinpä kirjoitti:

        Niinpä! Evankeliumia pitää julistaa. Vastuu jää kuulijalle/lukijalle, miten reagoivat.
        Kaikki eivät halua pelastua.

        Jumalan kutsu on vakava asia. Sen hylkäävä ei tiedä hyökkäävänsä jotain ainutkertaista!


    • Vastaarehellisesti

      Ei millään pahalla, arvioi itse pitääkö tämä luonnehdinta kohdallasi paikkansa?

      "Hihhuli on voimakkaasti uskonnollinen ihminen, yleensä vastenmielisellä tavalla. Useimmiten joko lahkolainen, fundamentalisti tai uskossaan ulospäinsuuntautunut."

    • AamenkiitosJeesus

      "Eikä ole pelastusta yhdessäkään toisessa; sillä ei ole taivaan alla muuta nimeä ihmisille annettu, jossa meidän pitäisi pelastuman."

      • Eikiitosjeesus

        Joopa joo. Älä mene heikoille jäille niin ei tartte yhtenään vinkua pelastusta.


    • AamenkiitosJeesus

      "Mutta minä veisaan sinun väkevyydestäsi ja riemuitsen aamulla sinun armostasi, sillä sinä olet minun linnani ja pakopaikkani minun hätäni päivänä."

    • AamenkiitosJeesus

      "Ja ellei Herra lyhentäisi niitä päiviä, ei mikään liha pelastuisi; mutta valittujen tähden, jotka hän on valinnut, hän on lyhentänyt ne päivät."

    • AamenkiitosJeesus

      "Sen kuullessansa pakanat iloitsivat ja ylistivät Herran sanaa ja uskoivat, kaikki, jotka olivat säädetyt iankaikkiseen elämään."

    • AamenkiitosJeesus

      "Olkoon siis teille tiettävä, miehet ja veljet, että hänen kauttansa julistetaan teille syntien anteeksiantamus"

      • VapahtajaOletSinä

        Mutta oikeasti Vapahtaja Olet Sinä. Et tarvitse jumalaa, joutavaa syntikäsitettä toistaitoisesta juoksupojasta puhumattakaan.


      • Eiylennystäkiitos
        VapahtajaOletSinä kirjoitti:

        Mutta oikeasti Vapahtaja Olet Sinä. Et tarvitse jumalaa, joutavaa syntikäsitettä toistaitoisesta juoksupojasta puhumattakaan.

        Sori, en ole.


    • Anonyymi

      Mutta hän sanoi heille: "Älkää peljästykö; te etsitte Jeesusta, Nasaretilaista, joka oli ristiinnaulittu. Hän on noussut ylös; ei hän ole täällä. Katso, tässä on paikka, johon he hänet panivat."

    • Anonyymi

      Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen ylösnousemus ja elämä; joka uskoo minuun, se elää, vaikka olisi kuollut."

    • Anonyymi

      "Mutta ylösnousemisensa jälkeen hän varhain aamulla viikon ensimmäisenä päivänä ilmestyi ensiksi Maria Magdaleenalle, josta hän oli ajanut ulos seitsemän riivaajaa."

    • Anonyymi

      "Vihdoin hän ilmestyi myöskin niille yhdelletoista heidän ollessaan aterialla; ja hän nuhteli heidän epäuskoaan ja heidän sydämensä kovuutta, kun he eivät olleet uskoneet niitä, jotka olivat nähneet hänet ylösnousseeksi."

      • Anonyymi

        "Sillä Herra hankkii oikeuden kansalleen ja armahtaa palvelijoitansa."


    • Anonyymi

      Jos joku sanoo: "Minä rakastan Jumalaa", mutta vihaa veljeänsä, niin hän on valhettelija. Sillä joka ei rakasta veljeänsä, jonka hän on nähnyt, se ei voi rakastaa Jumalaa, jota hän ei ole nähnyt."

    • Anonyymi

      Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Se on Jumalan teko, että te uskotte häneen, jonka Jumala on lähettänyt."

      • Anonyymi

        Jos joku sanoo: "Minä rakastan Jumalaa", mutta vihaa veljeänsä, niin hän on valhettelija. Sillä joka ei rakasta veljeänsä, jonka hän on nähnyt, se ei voi rakastaa Jumalaa, jota hän ei ole nähnyt."


    • Anonyymi

      Ei elämää voi elää jumalan kokoisesta tynnyrin rei'ästä maailmaa katselemalla.
      Usko tai elä.

    • Anonyymi

      Eli elämän tarkoitus on leikkiä piilosta?
      No jopas.
      Jos jumalalla olisi meille mitään asiaa. se varmasti tweettaisi.

    • Anonyymi

      Eipä ole elämällä suurtakaan tarkoitusta, jos sen käyttää olemattoman etsimiseen.😒

      • Anonyymi

        Niinpä!


    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      2591
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1986
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1968
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1776
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1198
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe