Pidä kiinni sananvapaudestasi!

makemefly

Suomessa saa todella nähdä vaivaa jos haluaa saada oman näkemyksensä esille! Sananvapaus - 0

Yritin juuri kolme kertaa postata aivan viattoman näkemykseni tämän päivän hesarin mielipidekirjoitukseen ( Miksi olemme tehneet kummppaninvalinnasta niin vaikeaa.)
Kommentissani ei ollut mitään ketään loukkaavaa ei kirosanoja (joita joskus täällä näkee jo otsikossa) ei rasismia, ei seksismiä tms mutta se on nyt poistettu kolme kertaa.
Linkiksi olin laittanut tämän romanttisen videon
https://www.youtube.com/watch?v=h64F4Twfacw

Kyllä on suomalaisen sananvapaus todella halpa !
Ilmeisesti joku ei tykännyt siitä mitä sanoin -- viesti oli että naisella on täysi oikeus esittää vaatimuksia partnerilleen ja että romanttiset toiveet ja unelmat ovat ok.
Ja että tämä "naisen pitää laskea vaatimustasoaan" on eräänlaista henkistä väkivaltaa ja naisen tarpeiden vähättelyä. Kuka sanoo että pitää laskea vaatimustasoa? No, mies!
Miksi pitää laskea vaatimustasoa? No, että miehellä olisi helpompaa!
Jos ei mies tykkää, on vapaa lähtemään. Hänellä ei ole oikeutta sanella mitä nainen haluaa.

Hesarin kirjoituksessa lässytetään että kyllä älykäskin nainen tulee toimeen tyhmemmänkin miehen kanssa. No kun ei vain tule! Älykkysero on tosi suuri ei-yhteeensopivuuden lähde. On helvettiä älykkäälle ihmiseille olla tyhmemmän kanssa naimisissa, sillä hän ei tajua mitään mitään sanot. On ihan täyttä roskaa että kaksi aivan eri tasolla elävää ihmistä voisi tulla keskenään onnellisiksi. Kyllä kumppanien pitää olla yhteensopivat. Monellakin tapaa . Älykkyys on vai yksi näistä.
Itse voin sanoa että haluan tiettyjä asioita ja niihin pitäydyn aina ja kaikissa yhteyksissä. Esim karkea mies --ei ikinä! Ja että pystyy älylliseen keskusteluun on aivan ensisijaista. Herkkyys emotionaalisesti on kiva lisä. Mutta niin herkkää en halua että se pelkää mua. Olen aikamoinen naissoturi nimittäin ja erittäin määrätietoinen.
Koko tämä kuva on monimutkainen ja tasapainottelua. En todellakaan tarvi siihen kenenkään ulkopuolisen tulemista lässyttämään että madalla vähän vaatimuksiasi. Vittuako se hänelle kuuluu?

Pohjalainen kansanlaulukin sanoo että:
Niin kauan minä ramppaan tämän kylän raittia
kun kenkäni pohjat kestää
ja rakastelen ketä minä tahron
ja ämmät/äijät ne ei voi estää!

0

59

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. 104
        1939
      2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

        Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
        Tv-sarjat
        54
        1867
      3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

        Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
        Ikävä
        15
        1855
      4. Kyllä poisto toimii

        Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
        80 plus
        19
        1657
      5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

        "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
        Yhteiskunta
        18
        1573
      6. Haluan jutella kanssasi Nainen

        Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
        Ikävä
        10
        1360
      7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

        Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
        Ikävä
        26
        1310
      8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

        Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
        Seinäjoki
        11
        1306
      9. Onko mies niin,

        että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
        Tunteet
        14
        1291
      10. Kristityt "pyhät"

        Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
        Kristinusko
        6
        1242
      Aihe