Suomessa saa todella nähdä vaivaa jos haluaa saada oman näkemyksensä esille! Sananvapaus - 0
Yritin juuri kolme kertaa postata aivan viattoman näkemykseni tämän päivän hesarin mielipidekirjoitukseen ( Miksi olemme tehneet kummppaninvalinnasta niin vaikeaa.)
Kommentissani ei ollut mitään ketään loukkaavaa ei kirosanoja (joita joskus täällä näkee jo otsikossa) ei rasismia, ei seksismiä tms mutta se on nyt poistettu kolme kertaa.
Linkiksi olin laittanut tämän romanttisen videon
https://www.youtube.com/watch?v=h64F4Twfacw
Kyllä on suomalaisen sananvapaus todella halpa !
Ilmeisesti joku ei tykännyt siitä mitä sanoin -- viesti oli että naisella on täysi oikeus esittää vaatimuksia partnerilleen ja että romanttiset toiveet ja unelmat ovat ok.
Ja että tämä "naisen pitää laskea vaatimustasoaan" on eräänlaista henkistä väkivaltaa ja naisen tarpeiden vähättelyä. Kuka sanoo että pitää laskea vaatimustasoa? No, mies!
Miksi pitää laskea vaatimustasoa? No, että miehellä olisi helpompaa!
Jos ei mies tykkää, on vapaa lähtemään. Hänellä ei ole oikeutta sanella mitä nainen haluaa.
Hesarin kirjoituksessa lässytetään että kyllä älykäskin nainen tulee toimeen tyhmemmänkin miehen kanssa. No kun ei vain tule! Älykkysero on tosi suuri ei-yhteeensopivuuden lähde. On helvettiä älykkäälle ihmiseille olla tyhmemmän kanssa naimisissa, sillä hän ei tajua mitään mitään sanot. On ihan täyttä roskaa että kaksi aivan eri tasolla elävää ihmistä voisi tulla keskenään onnellisiksi. Kyllä kumppanien pitää olla yhteensopivat. Monellakin tapaa . Älykkyys on vai yksi näistä.
Itse voin sanoa että haluan tiettyjä asioita ja niihin pitäydyn aina ja kaikissa yhteyksissä. Esim karkea mies --ei ikinä! Ja että pystyy älylliseen keskusteluun on aivan ensisijaista. Herkkyys emotionaalisesti on kiva lisä. Mutta niin herkkää en halua että se pelkää mua. Olen aikamoinen naissoturi nimittäin ja erittäin määrätietoinen.
Koko tämä kuva on monimutkainen ja tasapainottelua. En todellakaan tarvi siihen kenenkään ulkopuolisen tulemista lässyttämään että madalla vähän vaatimuksiasi. Vittuako se hänelle kuuluu?
Pohjalainen kansanlaulukin sanoo että:
Niin kauan minä ramppaan tämän kylän raittia
kun kenkäni pohjat kestää
ja rakastelen ketä minä tahron
ja ämmät/äijät ne ei voi estää!
Pidä kiinni sananvapaudestasi!
makemefly
0
91
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2976844Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652069- 1751797
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151287- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71156RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541066Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411031Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982