Mitä tälle projektille kuuluu?
http://www.sll.fi/luonnonsuojelija/ekotekniikan-maailman-pdft/Kempeleenekokortteli.pdf
Onko lämpöä ja sähköä piisannut ja millä energia on tutettu? Hakkeen ja tuulivoiman suhteellisen osuudet?
Ekokortteli
6
234
Vastaukset
- ei.kuulu.muille
Tiedonanto yhtä avointa kuin valtakunnan politiikan huipulla.
- räkästä-naurua
Ekosekoilukortteli on liitetty vähin vatuloinnin valtakunnan verkkoon.
"ostaakseen ja myydäkseen".
Osto- ja myyntitaseita eivät taida kehdata julkaista.
http://www.kainuunsanomat.fi/kainuun-sanomat/kotimaa/ekokortteli-kaasuttaa-energiansa/ - esimerkkikohde
Onhan tuo kuitenkin vielä luonnonsuojeluliiton sivuilla esimerkkinä muillekin. Olisi hyvä tietää, onko tosi, että rakennukset on liitetty valtakunnan verkkoon. Mikä salaisuus tuohon liittyy, jos näin on?
- Anonyymi
Alue liitettiin kaukolämpöverkostoon. Hanke ei toiminut käytännössä ollenkaan, eikä kulutusseurantatietoja julkistettu, vaikka asialla etukäteen kehuttiin. Myös valtion tukirahojen takia olisi pitänyt julkistaa. Näin jälkeenpäin asia on ollut kupla,muttakuka olikaan hankkeen vetäjänä?
- Anonyymi
Hävinnneen näyttää ekosekoilu niin Suomen luonnonsuojeluliiton kuin Motivankin sivuilta.
Kun kerran tuohonkin tungettiin läjäkaupalla valtion rahaa niin luusisi raporttienkin olevan julkisia.
Vaan eipä taida löytyä tietoja mistään? Syvä hiljaisuus vain vallitsee tuostakin"innovaatiosta."- Anonyymi
Liitetty kaukolämpöverkostoon koska ei toiminut käytännön elämässä. Koska on osana kaukolämpöyhtiön verkostoa, niin mitään erillistietoja kulutuksesta ei ole saatavissa. Homma mennyt alunperinkin väärinpäin kun jätettiin asiantuntijat hankkeen ulkopuolelle. Valtion hankkeelle antamat tukiaiset toivottavasti tulevaisuudessa opastavat pysymään irti ilman osaajia toimivista hankkeista. Paikkakunnalla väännetään vitsiä tuosta puuhastelusta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit815940KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti2904872Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202618Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei362534Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT991608Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171481- 1051387
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1311341seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1091294Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu191261