Joka asuu oikein Stadissa, mitä siellä

sikavatukossat

vapaalla tehdään, missä käyt, mikä on kivaa siellä, onko muuten vanhaa Stadia enää missään, Torkkelinmäelläkään, se ainakin jollain tavalla nostalgista.Rööperi?

3

139

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ö-Öö

Telkkari

Sitähän se suurin osa kattelee, monet häsää netissä. Vähän ikäluokka kysymys. Nuoret touhuaa enenpi, vanhemmiten ihmiset kapseloituu enenpi himaan.

Meitsi asuu lähiössä. Useampi vuosi, kun viimeksi keskustassa käynyt, ei ole mitään asiaa sinne. Tapahtumia juu on. Viimeksi kun kävin "torilla" oli kun Lordi voitti euroviisut, Vuosi oli siis kai 2006. Isot massatilaisuudet ei oikein kiinnosta.

Tossa pari vuotta sitten kävin keskustassa syömässä Hard Rock Cafessa hampurilaisen, noh, lähi snagarilta saa paremia, pirun paljon halvemmalla.

Oopperassa, teatterissa, noissa käyn ehkä kerran vuodessa, muuten vähän rauhallisempaa.

"Vanhasta stadista" en osaa sanoa oikein mitään, olin kolmikymppinen, kun muutin aikanaan tänne. Silloin juu tuli tutustuttua ympäristöön, suurin osa oli vaan pelkkää joutavaa typeryyttä. Paljon rauhallisempaa ja kivempaa olla itekseen vaan himbelaadissa, kuin heilua steissillä nuorison ryösteltävänä.

Stadi on yllättävän snadi.

=DW=

• Lesken-Friidu, lopeta teeveileminen.
      -
      Pikku-hiljaa voisi unohtaa sanan Stadi.
      Koti-kaupungistani on tullut pikku-Tukholma.
      Seksuaali-vammaisten FD-kielteisten temmellys-kenttä.
      Aidot Firmat ja mestat ovat kadonneet.
      Kivi-jalka-kauppojen tilalle ovat tulleet teini-ikäisten Kahvi-lasten tarhat.
      Lasten, joidenka sossusta alkaa tulla "kansalais-palkka"
      Palkka?
      Aidot, omaa rahaa ansainneet aikuiset ovat kaikonneet.
      Sörkan-vankila-kundit eivät enää tempaise ekaa kaljaansa Hagiksessa.
      He menevät suoraa tietä Tallinnan-lautalle.
      Stadin slangia kun eivät osaa, eivätkä paljon muutakaan Suomea.
      Somalit hakee sossu jo portilta hoitoonsa.
      Somaleillakin kun on vamma kielessään.

H.

• Olisin nuorena halunnut asua Helsingissä, silloin ei ollut mahdollista muuttaa.
      Tyttären perhe asuu siellä nytkin, myös poika asui. Olen ollut siellä aika paljon, enää ei houkuttele, käymään kyllä mutta ei olemaan.
      Mitä hiljaisempaa ja rauhallisempaa, sen parempi. Ihme kun en kyllästy mökkeilyyn, varsikin talvella kun on paljon lunta ja pakkasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      172
      1147
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      867
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      793
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      37
      561
    6. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      549
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      296
      538
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      216
      500
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      50
      494
    10. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      492
    Aihe