Mistä löysit rakkaasi?

sinkkusinkku

Mistä löysit rakkaasi? Missä tälläisen sinkun kannattaisi liikkua jotta "se oikea" osuisi kohdalle.
Kiitos hyvistä neuvoista jo etukäteen!

33

6148

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jantsu

... nykyiseni netistä. Laitoin hakuilmoituksen ja melkeinpä vois sanoa et heti tärppäs. Et jos niinku on pokkaa nii täältä netistä sitä löytää...

• Vaimo

...kävellä ohi, niin säästyt paljolta. Elämä on paljon helpompaa sinkkuna, kuin parisuhteessa elävällä, ellet sitten ole sattumoisin löytänyt täydellistä miestä / naista. Totuus on se, että kyllä ne silloin on perke***n täydellisiä, vaan annas olla kun useampi vuosi on vierähtänyt.

• lissu

Poikaystävälläni oli ilmoitus deitti.netissä ja vastasin siihen. Mailailtiin ja tekstailtiin ja sitten tavattiin. Ja siitä lähtien ollaan oltu yhdessä =)

Netistä voi ihan hyvin löytää seuraa, kunhan ei odota, että heti se ensimmäinen on se oikea. Itsekin sain pettyä varmaan 20 kertaa ennen kuin löysin iki-ihanan kultani.

Tsemppiä!! =)

• mä mieheni hain...

Illalla kaupungilla kävellessäni, kiinnitin huomioni hienoon autoon, ja menin sitten juttusille. (vanha ja entisöity)
      Ammattikiinnostusta siinä vain oli, mutta lopputulos on nyt tässä.
      Kaks lasta, jne.... :o)

• milla

sain viestin mieheltäni kotiini, joka meni näin " Hei! Olen kuullut, että olet eronnut avopuolisostasi jo aikaa sitten.Älä nyt käsitä väärin, mutta lähtisitkö vaikka elokuviin joku päivä"... (mieheni oli entisen naapurini veli ja sai numeron sieltä, oltiin nähty pari vuotta aikaisemmin ohimennen).
      Seuraavana iltana menin "kahville" ex-naapurini luo ja siitä se lähti.. Nyt on lapsi ja häät viikon päästä.

• Mimmuska

Mie löysin minun iki-ihanan mieheni uskomatonta kyllä, teksiteeveeltä.. Ja ihan vahingossa vielä ;)

• mie

koulun penkiltä löysin, se oli rakkautta ensimmäisellä vilkaisulla..

• anna

Silloin kun vähiten olet ajatellut seurustelevasi, kun miehet oikein korventaa, ja keskustelunkin aloitat kertomalla heti, että miehet on sikoja. Mene vastahakoisesti baariin, kavereiden pakottamana, ja vielä sellaiseen paikkaan, missä et muuten ikinä kävisi...

On se kohtalo kumma tyyppi=)

• En mistään edelleenkään, mutta parempi kai toivoa, että vastaan tulisi se"oikea".Suunnilleen omanikäinen nainen, joka olisi sellainen.Ei sitä"oikeaa"kai hakea enää viitsi tai oikeammin kannata.Säästyy ehkä kivulta, mielipahalta ja säryltä, jonka saa toiselta kuitenkin, kun asiat alkavat mennä päin metsää.Ja ne alkavat, jos ei toimi.Syystä tai toisesta johon tosin ei ole vastauksiakaan.Sen näyttää pääasiassa aika.Kai"oikea"tulee vastaan, jos on tullakseen?

Varmaan harrasteista ehkä voisi löytää sen oikean, mutta on harrasteita joissa harvemmin naisia tapaa ja vapaita vielä harvemmin siinä sivussa.
      Mistään kuppiloista(ainakaan kännissä)ei kannata mitään vakavampaa harkitakaan tai tyyliin"kyliltä".Niistä ei saa kuin mielensä pahoitettua yleensä.

Ideoita tännekin vaan.

• ...

Luentosalista ;-)

• Gigi

Niin, sieltä se mies löytyi, kun aloitin uuden harrastuksen. Olin tuolloin täysin kyllästynyt miehiin, eikä tosiaan ollut haku päällä...

• kihlatuksi.

Noin nelisen vuotta sitten selailin ylen teksti-tv:tä ja ohimennen silmiini osui kirjeilmoitus. Unohdin ilmoituksen muutamaksi päiväksi, mutta sitten jostain se tuli mieleeni ja päätin vastata. Kirjoittelimme miekkosen kanssa välillä tiiviimmin ja välillä taas taukoa oli enemmänkin. Sitten kävi ilmi, että olimme menossa samoille festareille kesällä ja päätimme tavata. Sitten festareiden viimeisenä päivänä tapasimme ja kävi ilmi että teltatkin oli ollut melkein vierekkäin, mutta kumpikaan ei jostain syystä ollut tunnistanut toista. Tähän aikaan oli kuvioissa vielä vanha miehen vanha tyttöystäväkin...

Meni joitakin viikkoja ja sitten alkoi tuntua, että tässä oli jotakin muutakin kuin vain kirjeystävyys. Kerroin tunteistani ja sitten kävi niin että mies tuli viikon päästä luokseni kylään.(Asuimme vielä eri kaupungeissa.)

Nykytilanne on se, että olemme asuneet kaksi ja puoli vuotta yhdessä ja olemme myös olleet lähemmäs kolme vuotta kihloissa. Ja ihanaa on!

• iloinen vaimo

Baarissa. Ja teinpä kerran kyselyn ystävilleni, että käsi ylös kuka ei ole tavannut puolisoaan baarissa; yksikään käsi ei noussut. Sitten kysyin kuinka moni oli ollut humalassa, kaikkien kädet nousivat..

• här

Rouva oli selvinpäin ja minä kännissä kuin käki!

Oli eräänlainen uroteko toikin...siis siinä humalassa.

• susa

rahikaisella:) Baarissa tavattiin ja hiprakassa kumpikin. Toisaalta kyllä onni, että mies oli hiukan humalassa, koska ujona poikana olisi tuskin muuten uskaltanut tulla juttelemaan.. :)

• oujee

vuosi yhdes,välimatkaa viel 500 km mut kesäl muutetaan yhteen :-)

• nuori nainen

olin baarissa tutun kanssa ihan vaan
      pitämässä hauskaa. Sieltä löysin rakkaani. juteltiin ja siitä se sit lähti..

Silloin kun sitä vähiten odottaa..

• Felicia

Kun minä tapasin poikaystäväni, olimme junassa.. tarkemmin sanottuna junan tupakkakoppi.. vai mikä se nyt onkaan..
      Poikaystäväni oli tulossa euroopasta interrail-reissulta ystävänsä kanssa (oli heidän viimein juna koko matkan aikana) ja minä olin matkustamassa etelä-suomesta kemiin kummini häihin jota en ollut nähnyt ties kuinka moneen vuoteen. matka kannatti :)
      vaikka välimatkaa oli jonkin verran kotiemme välillä niin se ei haitannut.
      heti kolahti ja ollaan oltu kohta kaksi vuotta yhdessä... :)

• Sari*

ylen tekstikanavalta sieltä nuorten palstalta löytyi miu hani vaikkei senssipalsta olekaan :) Omalla ilmoituksellani olin hakemassa uusia tyyppejä ja hää vastas miulle ja sattuipa niin hyvin että kemiat loksahti heti paikoilleen :)

• Pai Mei

Oma kulta löytyi jääkiekkopelistä ;) Nähtiin peleissä muutamaan otteeseen, ja juteltiin niitä näitä pelien jälkeen "jälkipeleissä" baarissa. Aikaa tuosta vierähti reilu vuosi kun tavattiin uudelleen jääkiekon parissa. Huomattiin viihtyvämme toistemme seurassa ja nyt suunnitellaan yhteenmuuttoa ja vietätään mukavia hetkiä yhdessä :)

• ... tai kohtalo?

olin kaupan kassalla, ja hän vartijana. siinä sitten tutustuttiin. ja hyvin menee vieläkin yhteisen 1v6kk jälkeenkin :)

• onnellinen

Menin ystäväni kanssa kahville kahvilaan jossa käyn usein.
      Hän astui samoihin aikoihin ovesta..
      Isui sitten niin että katseemme kohtasi. Siinä hän sitten vain suoraa sanoen tuijotti ja "häiritsi" keskittymistäni.
      Seuraavana päivänä hän sitten soitti.

Pienestä kaupungista sentään jotain hyötyä..tutun tutun tutun kaverin kautta.. heh.. :)

• miina

Mieheni seurusteli kaverini kanssa aikoinaan eli sitä kautta tutustuttiin. Aluksi oli outoa, mutta siitä ajan kanssa tilanne normalisoitui. Ollaan edelleen kavereita miehen exän kanssa.

Kierrätys kunniaan ;)

• Onnelliset

Löydettiin toisemme täältä suomi24:n treffipalstalta viime keväänä. Molemmilla oli ilmoitus ja haussa se oikea. Muutaman vuoden sinkkuilun ja useiden baarikierrosten jälkeen onnisti! Kirjoiteltiin, treffattiin, seurusteltiin kesä, välimatkaa reilu sata kilometriä, ja syksyllä muutettiin yhteen!! Nyt jo suunnitteilla perheenlisäystä =O) Näinkin voi Onnistua!

• ......

siiis... kaverin kaverin siskon miehen kaveri = minun mieheni. ajatella. =)

• bilehile

...ja kännissä kuin käki kompastuin häneen. Eipä ollut vuosisadan rakkaustarinan aineksia, mut yli 10 vuotta ollaan jo oltu yhdessä!

• meillä

Olin hirveässä kännissä baarissa juhlimassa syntymäpäivääni. Olin pukeutunut keijuksi tms. Ei ollut oikein minkäänlaista muistikuvaa, että olin antanut jollekin numeroni, mutta seuraavana päivänä sain maailman ihanimman tekstiviestin ja sitten kun nähtiin se oli menoa heti!!!Tuttavapariskunnistakin kaikki on tavanneet baarissa/bileissä. Perinteistä.....

• Tintti

Laitoin deitti.nettiin ilmoituksen ja siitä se sitten lähti :) Paljon sieltä löytyy niitä pettymuksiäkin, mutta samalla tavalla niitä vähemmän oikeita tapaa baarissa tai jossain muualla...

• Lumisade

Kaverin kautta löysin. Monta vuotta pyörittiin samoissa piireissä ennen kuin mielenkiinto heräsi. Mies seurusteli silloin toisen kanssa, mutta "hiljaa hyvä tulee" päti ainakin meidän kohdalla.
      Siihen taitoon, että hän osasi kuunnella ihastuin silloin silmittömästi.

• kisu34

Mies haku tanssimaan,menin ja tanssittiin pari biisiä. Olin lähdössä takaisin omaan pöytääni, kun tää mies sanoi että "älä kävele onnesi ohi". Menetin sydämeni... ;)

• Tanju

Tämä tyttö kultansa baarista löysi, odottamatta. Kavereille vannotin etten kehenkään halua tutustua (olin eronnut kuukausi aikaisemmin).
      Tyttö vaan oli kännissä kuin käki, kapsahti miehen kaulaan tanssilattialla. Siinä se oli. Loppuilta istuttiin pöydässä. Juteltiin...
      Nyt ollaan oltu yhdessä kohta kolme vuotta, kihloissa ollaan ja saman katon alla asutaan. Ihanaa!

• puu

Eli opiskelija bileistä :)
      Ekalla kerralla jo jäi päähän kummittelemaan ja pienempien piirien kyseessä ollessa löytyi samasta paikasta uudelleenkin

• Jomppu

Löysin rakkaani huoltoasemalta.. :D kohta 2 vuotta yhdessä :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      136
      7669
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1915
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1880
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1623
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1545
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      978
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      910
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      4
      819
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      810
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      33
      783
    Aihe