Oli sellainen että ei omalle kohdalle toivoisi. Joko on asian yli päästy vai edelleen varjoissa?
Pohjaslahden kauppiaan kohtalo
8
754
Vastaukset
- antikesko
Ei olla päästy, ei vastaavaa yrittäjää saa mistään. Tiedä mistä johtui, nykyiset paikalliset yrittäjät ovat vauvan kakkaa rautaisen kauppiaan rinnalla. Kauppa oli kauan samalla paikalla, vaikka oli kilpailua paljon. Muistikuva että vieressä oli työväen kauppa mikä viimeisenä loppui. Ilmeisesti Keskolla vaikutus tapahtumiin.
- Suolistaja
Näinhän tekee jokainen joka hirvenlihaa haluaa,tai siitä pitää itse en pidä sitä kummoisena.metsästä sitä saa joka haluaa eikä maksa.
- salomer
Ei ole vielä selvinnyt miksi näin kävi,kesko näivettä kyllä monet kaupat liekö siitä.
- epäkeskoko
Eiköhän se ole kyläläisten vika , jos eivät käytä omaa kauppaa.
- kokenutsen
Keskon johtaja on tyranni :(
- samaapaskaa
Kesko tai S-ryhmä, samaa paskaa...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?6278297Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3503199Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi4182242- 1281347
- 311323
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl151255Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091181- 931113
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h651075- 46933