Nuorten naisten (ja osin miestenkin) tyhmyydellä

muotityhmyys_vituttaa

11

240

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pieni kylmäaltistus on ihan hyväksi vaan, se kehittää kehoon ruskeaa terveellistä rasvaa.
      Minäkin tykkään avantouinnista ja pakkasessa lenkkeilystä. Pakkasessa lenkkeily on parasta silloin kun pukee päällensä vain sen verran että liikkellä pysymällä pysyy lämpimänä.
      Pipon käyttö on kyllä suositeltavaa kaikille pään kauttahan haihtuu 80 prosenttia kehon lämmöstä.

      • Kylmässä on kyllä mukavampi touhuta, kuin liian lämpimässä.. ;P

        Mut nämäkin on yksilökohtaisia juttuja.. Esim. mulla alkaa helposti tulla liian kuuma, jos kun joku Myssy päässä pitäisi kauheasti touhuta.. Tuntuu, että pää tukehtuu.. ;D.. Paikalla ollessa asia on taas eri tietenkin.. ;P


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        Kylmässä on kyllä mukavampi touhuta, kuin liian lämpimässä.. ;P

        Mut nämäkin on yksilökohtaisia juttuja.. Esim. mulla alkaa helposti tulla liian kuuma, jos kun joku Myssy päässä pitäisi kauheasti touhuta.. Tuntuu, että pää tukehtuu.. ;D.. Paikalla ollessa asia on taas eri tietenkin.. ;P

        Liika lämpö hidastaa hoksottimia.


      • hullu_ukko kirjoitti:

        Liika lämpö hidastaa hoksottimia.

        Juuh ja muutenkin elimistöä.. Tai siis heikentää suorituskykyä.. ;P

        Mä en muutenkaan tarvitse, enkä ole tarvinnut kauheasti siihen, että saa "lämmöt" päälle.. Siis elimistön lämmöt.. Siinä on hyvät ja huonot puolet, niin kuin kaikissa asioissa.. ;P

        Jos esim. pukeutuis vastaavasti kuin joku ViluKissamaisempi ja tehtäisiin jotain vastaavaa hommaa, niin mulle tulisi varmasti tukala olo siinä vaiheessa, kun toinen vielä kehrää sopivassa lämmössä.. Osittain asia on toki myös tottumuskysymys, mutta paljon on kiinni myös Fysiologisista jutuista.. ;P


    • Juuri noin paljaana naisten nilkat aina ovat.

      • m-i-e-s

        Mikä sopii jalkafetissimiehille ja siis onhan kaunis nilkka aina kaunis nilkka, eroottinen myös oikein käytettynä. (Nyrjähtänyt ja turvonnut nilkka harvoin on kaunis =P)
        Korkokenkiäkin kuvataan niin, että nilkkakin näkyisi valtoimenaan. Pikkutuhmaa nilkanpaljastusta, niin seksististä.


    • ykinäinen-ätmi

      Meikällä pipo päässä ja kunnon kengät. Ei siellä niin kylmää ollut mutta fillarilla on tosi raskasta polkea kun kävin kaupassa.

      • ykinäinen-ätmi

        -22 astetta pakkasta


      • talvipyöräilijä

        Itse jätän pyörän kotiin jos palkasta on yli 10 astetta


    • 101prosHetero

      Pipo. Se on homoille

    • Saattaa tuo nilkkojen kylmettäminen kostautua vuosien päästä. Viileämmän kelin juoksutreeneissa muistetaan aina valistaa nilkkojen suojaamisesta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      736
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      692
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      593
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe