Laitoin pari deitti-ilmoitusta, mutta kukaan ei ole vastannut. Itse jätän väliin ne, joissa ei kerrota mitään erityistä, mutta luen tarkkaan ja mielenkiinnolla sellaiset persoonallisemmat, joista saa käsityksen henkilön persoonasta ja vähän millainen tyyppi on. Itse yritin tehdä sellaisen, ja ajattelin että se ilmoitukseni olisi sellainen, joka herättäisi juuri itseni kaltaisten mielenkiinnon.
Kuvaa en laittanut - en työni vuoksi voi - mutta perustietoihin laitoin ulkonäkötiedot, ja esimerkiksi olen normaalipainoinen eli siitä ei ole kiinni. Tein positiivisen ilmoituksen, jossa kuvailin itseäni, kerroin kiinnostuksen kohteista ja yritin myös kirjoittaa kiinnostavasti.
Kuinka nopeasti vastaukset yleensä tulevat jos tulevat? Ja tarkoittaako viikon hiljaisuus sitä, että ilmoitus ei vaan nyt vedä ketään puoleensa?
Millaisiin deitti-ilmoituksiin yleensä ei vastata?
5
150
Vastaukset
- naisillaerihomma
Miesten ilmoituksiin
- Poikkeus_Sääntöön
paitsi jos on tarpeeksi näkyvillä komeutta, resursseja tai statusta.
- näinnykyään
Sun täytyy itse ottaa yhteyttä naisiin, ja mieluiten ensimmäisessä viestissä pistää linkki johonkin, josta sun kuva löytyy. Naisilla on niin paljon vientiä, ettei kukaan jaksa arvuutella, miltä kuvaton näyttää. Se on helposti "Next!" Kuva on myös tae siitä, että mies on tod. näk. vapaa.
Se nyt vain on realiteetti, että kuvalliset ilmoitukset saavat enemmän huomiota ja viestejä kuin kuvattomat. Johtuuko se sitten edellä mainitseman "takeesta että on tod.näk. sinkku", itseään kiinnostavasta ulkonäöstä, vai mistä.
Toinen huomio, jonka olen tehnyt on se että ihmisillä on valtavan erilaiset käsitykset siitä millainen on "normaalipainoinen" ihminen ja siitä millainen on "persoonallinen" ilmoitus.
Mitä tulee kysymykseesi kuinka nopeasti yhteydenottoja tulee? Oma kokemukseni on, että kuvallisella profiililla itselläni saattoi mennä parista kuukaudesta useampaan vuoteen ennenkuin kukaan otti itsenäisesti yhteyttä.
Eli itse pittää olla aktiivinen viestien lähettelijä, jotta saa yhteyden toisiin käyttäjiin, miun tapauksessa naiseen. Näissä tapauksissa noin puolet vastasivat jotain. Ehkä 5-10% kanssa keskustelu jatkui pidempään kuin pari viestiä ja olivat luontevia keskusteluita.
Huvittava huomio myös noista keskusteluista on se, että näyttäisi olevan paria eri tapaa keskustella viestein. Joko vastailla ja kysyä kysymyksiä. Tai sitten kommentoida toisen viestiä ja joko laajentaa kommentointia omilla kokemuksilla asiasta ja kertoa jotain täysin uutta mielipidettä/kokemusta/aihetta.Ja vastatakseni viestin otsikossa olevaan kysymykseen...
Omalta kohdaltani jätin vastaamatta(=ottamatta yhteyttä) sellaisiin profiileihin, joiden esittelytekstissä ei ollut jotain joka kiinnittäisi huomioni.
Taikka oli täynnä vaatimuksia, kriteereitä ja ehtoja, kuitenkaan itsestään ei kerrottu juuri mitään.
Myöskin profiilit jotka olivat vain listauksia, lainauksia laulunsanoista, taikka erittäin lyhyt esittelyteksti jossa lopussa "kysy lisää".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833872
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t342773Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä962190Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian201697Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?261658Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261508- 281488
- 281481
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71464Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu731453