Taas kerran tulossa mahtava ilta. Kaikki mukaan, meno on takuulla aina kovaa kun Finlanders on lavalla!
FINLANDERS LATOSAARESSA!
21
848
Vastaukset
- mamboi
Toivottavasti on paljon kauniita naisia ja hyviä tanssijoita!
- pelkkääpaskaa
on Finlandersshit.
- Asuntovaunuun
Pettäjät tulee
- Kihlatunystävätär
Moni nainen pääsee tanssiharrastuksen verukkeella pois kotoaan ja antamaan kukkaansa vieraille miehille. Tämä on nähty monet kerrat ja sääliksi käy kotona olevaa miestä.
- Tuomittavaaaa
Näihin tanssireissuihin on hyvä yhdistää vierailu esimerkiksi ystävättären luona. Alibin turvin voi viettää riettaan mökkiyön salapanon kanssa lähialueella. Olemme saaneet seurata autiopaikalta erään naisen tekemisiä, kun saapuu pantavaksi silloin tällöin. Olen mieheni kanssa miettinyt, että miten hölmöjä näiden pettäjänaisten puolisot ovat tai sitten eivät vaan jaksa välittää. Eikö ole jo sama erota tai muuttaa erilleen, kuin pettää miestään? Mieli tekisi kyllä ilmoittaa miehelle!
- jalluvaari69
Jos avioliittonne on noin virikkeetöntä, että pitää sen naapurin tekemisiä kytätä, niin voisin järjestää rouvalle kivaa. Unohdat viikoiksi naapurisi sukupuolielämän, kun vietät viikonlopun meidän metsästysmajalla.
- Säälittävää
Meillä heiluu vällyt kotonakin niin ei tarvitse persettä jakaa pitkin maakuntaa. Muutoinkin menee kotona puolison kanssa hyvin.
- jalluvaari69
Säälittävää kirjoitti:
Meillä heiluu vällyt kotonakin niin ei tarvitse persettä jakaa pitkin maakuntaa. Muutoinkin menee kotona puolison kanssa hyvin.
No eihän siinä huonosti, tai hyvin menemisestä olekaan kyse, vaan nautinnoista. Eikä siinä mistään "perseen jakamisesta" ole kyse, vaan antamisesta ja saamisesta. Toiset uskaltavat nauttia ja toiset elävät kituutellen ja pihtaten.
Vanhainkodilla (jos sellaisia vielä on jäljellä ahneen Sipilän hirmuhallinnon jälkeen ) voit sitten muistella että kuinka laveri natisi ja pulssi oli korkealla, kun vain uskallat nyt elää. Ehdit vanhana sitten olla jalat ristissä ja suu mutturalla. Liity siis nyt meidän iloisten laverinnatisuttajien joukkoon!
- Himohiiri
Missä vieras himokas liha liikkuu tänään?
- Kylläniin
Järvikyläntytötkin ymmärtävät hyvän päälle.
- häliyrmäläänen
Kyllä asuntoauto taas keikkui ja heilui kun kuortaneen vosut sai kyytiä. Kuinka onkaan yhdelle paikkakunnalle siunaantunut noinkin paljon antavaisia naisia. Ei näemmä ole väliä onko varattu tai vapaa, aina heppi kuortaneen naisille kelpaa
- lapualaista_pannut
Kaikille se kelpaa, mutta harva saa kaikilta. En minäkään, mutta ilman en jää koskaan, pudotan vain rimaa.
- Krveli
Kirvelee kustessa ja tiputtaa kelmeää nestettä. Onko vaarallista? Olin suojaamattomassa yhdynnässä kuortanelaisen varatun naisen kanssa.
- Pitkätukkaaaa
Seinäjoella vierasta kuurtanelaasta.
- Jovuosiajatkunut
Kyllä osaa muutkin, paremmin kuin kuortanelaiset naiset. Latiksesta löytyi, ei ollut kuortanelainen mutta naimisissa kylläkin. Lavalla erottui heti edukseen, sellainen farkkupeppu. Hoikka, hyvä tanssimaan ja jatkoilla aina sitten ......
- Tiedetääään
Se on lähtöisi kuortaneelta, mutta asuu nyt muualla. Tunnettu tapaus
- Jovuosiajatkunut
Ei oo lähtösinkään Kuortaneelta. Eikä asu nyt kuortaneella.
- Riittaannieevaheli
Onko tosi miehiä Latosaareen tulossa? Vai onko vain puhe siitä mistä on puute?
- lapinkultaaiii
Kaikki puuala on tulossa juomaan kaljaa.
- Tititiii
"Hiljaa yössä"..... ja vielä aamullakin.
- Holmesik
Metsäautotiellä sain upottaa patukan nuoreen lihaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191682
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991498Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy37953Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29889Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38831Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50796Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43758Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56748Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37740Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37720