Ehkäisy irtosuhteissa

Sinkku on sinkku koska sillä ei ole elämänkumppania, mutta seksielämä voi silti olla vilkkaampaa kuin monella väljehtyneessä parisuhteessa.

Parisuhteessa harvempi tusaa kortsujen kanssa, kumin läpi ei voi edes aavistaa kuinka hyvältä tuntuu mennä paljaana sisään ja aloittaa nautinnollinen yhdyntä. Parisuhteessa nainen hoitaa yleensä ehkäisyn, toki miehen sterilisaatio on myös mahdollista.

Miehen kannalta ideaali olisi aina hoitaa temput "alasti", ja minulla on miellyttäviä kokemuksia naisista jotka ovat tarjonneet aarrettaan pantavaksi käyttäen pessaaria. Tässähän mies ei menetä aitouden tunteesta mitään.

Mitä mieltä palstalaiset ehkäisystä irtosuhteissa, onko edes tärkeää? Jos tärkeää, niin onko naisen tehtävä, suositteko kortsua vai luotatteko keskeytettyyn yhdyntään?

94

915

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3478

Riippuu vähän siitä mitä ehkäistään. Raskaudenehkäisyyn kukin käyttäköön mitä tykkää ja mikä sopii.
      Sukupuolitaudit taas ehkäistään irtosuhteissa aina kumilla, eikä siitä säännöstä tule poiketa. Kannattaa myös miesten muistaa siltä varalta, että naisen ehkäisy pettäisikin. Turha valittaa yllätysraskaudesta, jos on roiskittu menemään ihan summamutikassa.

• Nnnnnnainennnnnn

Aivan..MIKÄÄN EHKÄISYMENETELMÄ EI OLE 100% VARMA EIKÄ TAKAA ETTETTE SAA LASTA. Vain hiusut jalassa takaa sen. :)

• Nnnnnnnainenn
        Nnnnnnainennnnnn kirjoitti:

Aivan..MIKÄÄN EHKÄISYMENETELMÄ EI OLE 100% VARMA EIKÄ TAKAA ETTETTE SAA LASTA. Vain hiusut jalassa takaa sen. :)

Housui tarkotin :D

• Nnnnnnainennnnnn kirjoitti:

:D Mitäs jos on sellasset halkiolliset housut. :D

Mut juu tottahan turiset.

• tottatuokin
        Nnnnnnainennnnnn kirjoitti:

Niinpä.

• Nnnnnnnainennnnnnn
        pete_pjn kirjoitti:

:D Mitäs jos on sellasset halkiolliset housut. :D

Mut juu tottahan turiset.

Itelle tuli ihan sama mieleen mut en sit ehtiny kommentoimaan..

• Jeps.. Aika hölmöä juttua, kun kuitenkin Ne SukuPuoliTaudit on myös SeJuttu.. ;P

Noh, jos joku haluaa pelata niiden kanssa VenäläistäRulettia, niin siitä vaan, mutta ei sellainen Yksilö kauhean Fiksu voi olla.. ;P

Ja niin kuin sanottu.. Mikään ehkäisy ei ole 100% varma.. Ja Jotkut SukupuoliTauditkin voi tarttua monella eri tavalla.. Ei pelkästään Yhdynnällä.. ;P

• Nnnaainennnnn

Kerrankin ollaan samaa mieltä <3

• Nnnaainennnnn kirjoitti:

Kerrankin ollaan samaa mieltä <3

Ainahan Me ollaan.. Sä olet vaan niin Vänkä, että vänkäät itteskin kanssa.. ;D

No ei Vaiskaa.. Ei se ole ihme, jos miehellä ja naisella on ainakin aluksi jostain asioista EriKuva.. Varsinkin jos ei ole jotain asioita kunnolla Pohdiskellut joka Suunnalta.. Ja sitten tietenkin vielä, jos/kun on erillaiset persoonat/luonteet ja SielunMaisema.. ;P

• Ikis..M

Niin eli pertti-setä hurruuttelee pessaarinaisia paljaalla mielellään? No eihän siinä mutta entäpä jos iskee joku seksitauti? ei varmaan sitten niin kannattavalta tunnukaan hetken hurma vaan tulee mieleen että olisinpa käyttänyt kumia. Joo, ei irtoseksinaista, niitä varmaan tinderit ja seuranhakupalvelut väärällään, mielellään ollenkaan ja korkeintaan kumin kanssa jos semmoiseen sekaantuu.

• Näinkinpäin

Tinderissä on kyllä myös niitä kunnollisia naisia, jotka etsivät parisuhdetta.

• Näinkinpäin kirjoitti:

Pitääpä käydä vilkaisemassa löytyisikö mullekin sieltä joku kiva.

• Ikis..M
        Näinkinpäin kirjoitti:

On siellä varmaan seassa joitakin mutta niiden seulominen on mahdotonta. Heti kun kerrot 100%:sesti luotettavan tavan jolla voin erottaa kunnollisen tinder-naisen kunnottomasta lupaan kokeilla. Ota huomioon ettet voi ehdottaa tapailua sun muuta helppoa ratkaisua kun jos siihen lähtisin niin siinä kunnottomia tapaillessahan tekisin itsenikin jo niin kunnottomaksi että olisi väärin sitä kunnollista naista kohtaan tarjota itseäni sille enää siinä vaiheessa jos se löytyy vasta muutaman kymmenen kunnottoman jälkeen.

• Ikis..M kirjoitti:

On siellä varmaan seassa joitakin mutta niiden seulominen on mahdotonta. Heti kun kerrot 100%:sesti luotettavan tavan jolla voin erottaa kunnollisen tinder-naisen kunnottomasta lupaan kokeilla. Ota huomioon ettet voi ehdottaa tapailua sun muuta helppoa ratkaisua kun jos siihen lähtisin niin siinä kunnottomia tapaillessahan tekisin itsenikin jo niin kunnottomaksi että olisi väärin sitä kunnollista naista kohtaan tarjota itseäni sille enää siinä vaiheessa jos se löytyy vasta muutaman kymmenen kunnottoman jälkeen.

En suosittele että tutustumismatkallasi panet itsesi kunnottomaksi, tutustu enemmän persoonaan.

• Flöskfk
        Pertti-setä kirjoitti:

En suosittele että tutustumismatkallasi panet itsesi kunnottomaksi, tutustu enemmän persoonaan.

Niinpä. Tutustu ensin ihmiseen, persoonaan ja sitten vasta petihommat tulee kuvioon:)

• eisaasuomesta

Outoa. Pesaareita ei myydä nykyään Suomessa. Pertti-sedän yhdynnät ovat tapahtuneet ulkomailla tai hyvin kauan sitten.

• Se on totta että viimeisimmästäkin kerrasta kun nainen käytti pessaaria, lienee jo vuosikymmen.

En tunne alaa, mutta käsittääkseni se ei ole Suomessa kielletty ehkäisymenetelmä joten sitä käytettäneen vieläkin

• Ikis..M
        Pertti-setä kirjoitti:

Se on totta että viimeisimmästäkin kerrasta kun nainen käytti pessaaria, lienee jo vuosikymmen.

En tunne alaa, mutta käsittääkseni se ei ole Suomessa kielletty ehkäisymenetelmä joten sitä käytettäneen vieläkin

Olisiko muuten niin että lisääntynyt tietoisuus seksitaudeista olisi vähentänyt suosiota? Piti ihan googlata, tuon mukaan niitä saa ruotsista tilattua:

http://www.hormoniton.fi/ematinpessaari.php

Irtopanoihin tuo varmaan on aika kallis & hankala riskiratkaisu, taudittomaan vakipanoon varmaan toimisi.

• Ikis..M kirjoitti:

Olisiko muuten niin että lisääntynyt tietoisuus seksitaudeista olisi vähentänyt suosiota? Piti ihan googlata, tuon mukaan niitä saa ruotsista tilattua:

http://www.hormoniton.fi/ematinpessaari.php

Irtopanoihin tuo varmaan on aika kallis & hankala riskiratkaisu, taudittomaan vakipanoon varmaan toimisi.

Varmaan seksitaudit ja paremmat menetelmät pelkän ehkäisyn ratkaisemiseen ovat vähentäneet kiinnostusta pessaariin.

Mutta on pakko sanoa että olihan se luksusta kun sai painaa paljaana naista jota et edes tuntenut.

• Ikis..M
        Pertti-setä kirjoitti:

Varmaan seksitaudit ja paremmat menetelmät pelkän ehkäisyn ratkaisemiseen ovat vähentäneet kiinnostusta pessaariin.

Mutta on pakko sanoa että olihan se luksusta kun sai painaa paljaana naista jota et edes tuntenut.

Niin ja nykyään on vielä jännitysmomentti potenssiin kymmenen mukana jos vaaroista tykkää :D

• Ikis..M kirjoitti:

Niin ja nykyään on vielä jännitysmomentti potenssiin kymmenen mukana jos vaaroista tykkää :D

Käsittääkseni jotkut tosissaan hakee tuollai jännitystä.

• että.silleen

Ei ole outoa. Tänä päivänäkin käytetään... tietääkseni.
        Niitä käyttää vakituisessa parisuhteessa olevat naiset, miestensä ilon vuoksi! ;)
        Apteekista niitä tuskin hyllystä löytää... niitä kyllä saa Suomestakin, mutt vain apteekin kautta tilattuna. Ja samalla kertaa kannataa tilata myös jotain näistä; geeliä, voiteen tai emätinpuikoja, niitä kun tarvitaan aina pessaaria käytettäessä.

Ja tästä kommentistani; Trollin on turha yrittää repiä mitään härskiä esille!

• että.silleen kirjoitti:

Ei ole outoa. Tänä päivänäkin käytetään... tietääkseni.
        Niitä käyttää vakituisessa parisuhteessa olevat naiset, miestensä ilon vuoksi! ;)
        Apteekista niitä tuskin hyllystä löytää... niitä kyllä saa Suomestakin, mutt vain apteekin kautta tilattuna. Ja samalla kertaa kannataa tilata myös jotain näistä; geeliä, voiteen tai emätinpuikoja, niitä kun tarvitaan aina pessaaria käytettäessä.

Ja tästä kommentistani; Trollin on turha yrittää repiä mitään härskiä esille!

Kiitos kommentistasi, kaikki palstalaiset tietää sun taustasi ja ymmärtää kommentin liittyvän tähän hoiturin työhösi.

• että.silleen
        Pertti-setä kirjoitti:

Kiitos kommentistasi, kaikki palstalaiset tietää sun taustasi ja ymmärtää kommentin liittyvän tähän hoiturin työhösi.

Vau! Valistus on mennyt näköjään perille. Kiitos suomennuksestasi!

• puhuttelija

Väsyneitä provoja, vaadimme parempia provoja.

• Uhh..Pakko muistuttaa Perttiäkin että sukupuolitaudit eivät ole samanlaisia enää kuin 90-luvulla,ja vähän vittumaisempaa kamaa kuin vaikka klamydia. Kondoomi ei paljoa suojaa ihon kautta leviävissä ja kuinka moni käyttää suusuojaa oraalissa? Joihinkin tinder tyyppeihin mä kokis edes pitkällä tikulla (bio hazard) lol.

• *koskis* hiton näppis: p

• Ikis..M

Pertti on seikkailuhenkinen mies joka uskaltaa elää "reunalla" :D

• Ikis..M
        peppupupu kirjoitti:

*koskis* hiton näppis: p

Niin ja nätti "tukka" sulla :)

• Kiitoksia peppupupulle tästä informaatiosta, mä en ole enää täysin kartalla nykypäivän taudeista ja mun on syytä perehtyä niihin tarkemmin kenttäolosuhteissa.

• suojaturvaseksiä
        Pertti-setä kirjoitti:

Kiitoksia peppupupulle tästä informaatiosta, mä en ole enää täysin kartalla nykypäivän taudeista ja mun on syytä perehtyä niihin tarkemmin kenttäolosuhteissa.

Ne on kyllä nykyään ikäviä tapauksia, semmoisia mitkä ei paljoa oireile tai sitten tarttuvat kumista huolimatta (herpes), eikä niihin taida kaikkiin löytyä edes parannuskeinoa. Että minun kohdalla irtopanemiset ei tule kuuloonkaan, ei edes panemiset, kun haluan rakastella minulle tutun ja turvallisen ihmisen kanssa. Jos sellaista ei ole, olen ilman.

• suojaturvaseksiä kirjoitti:

Ne on kyllä nykyään ikäviä tapauksia, semmoisia mitkä ei paljoa oireile tai sitten tarttuvat kumista huolimatta (herpes), eikä niihin taida kaikkiin löytyä edes parannuskeinoa. Että minun kohdalla irtopanemiset ei tule kuuloonkaan, ei edes panemiset, kun haluan rakastella minulle tutun ja turvallisen ihmisen kanssa. Jos sellaista ei ole, olen ilman.

Ikävältähän tuollaiset kuulostaa, nuoruudessani olleet sukupuolitaudit olivat eri sarjaa ja niistä pääsi eroon ravistamalla.

Mutta tuo seksijuttu jakaa naisten rivit aika voimakkaasti kahteen osaan, osa eronneista naisista on vain irtoseksin perään ja toisia ei saa siihen kirveelläkään (en ole kyllä kokeillut). Irtoseksiä saa ravintoloista, mutta mistä löytyy mies johon luot suhteen ilman seksihurjastelua?

Mua kiinnostaisi tietää noista kuvioista, seksiä luulen saavani edelleen melko vaivattomasti mutta suhde kiinnostaisi enemmän.

• Pertti-setä kirjoitti:

Kiitoksia peppupupulle tästä informaatiosta, mä en ole enää täysin kartalla nykypäivän taudeista ja mun on syytä perehtyä niihin tarkemmin kenttäolosuhteissa.

You´re welcome Pertti,aattelin vain mainita..mä tiedän aika paljon näistä jutuista..meillä oli vähän isommat keskustelut aiheesta pari vuotta sitten. Ajat on todellakin muuttuneet ja jos sä puuhastelet näiden helpposeksi-naisten kanssa,porukka on niin tautista ja bakteerista nykyään et kannattaa punnita riskit. Myös taudit suussa ovat erittäin yleisiä nykyään,kuinka moni testaa suun? exactly..että oleppa varovainen.

• suojaturvaseksiä kirjoitti:

aivan,hsv2s lisääntyminen räjähdysmäisesti on mun mielestä todella hälyttävää..tietty kondylooma ja kupan uusi paluu myös,ei näihin pelkkä kumi riitä koska infektioalue voi ihan hyvin olla kauempana ihossa..sitten on vielä tämä supertippuri joka muuttui resistanssiksi,ei MITÄÄN lääkettä tähän. pyörinyt euroopassa jo vuosia. pluuus kaikki sekaisin olevat bakteerikannat aiheuttaen tulehduksia ja muuta kivaa. irtopanot ovat todella iso riski nykyään.

• Ikis..M kirjoitti:

Pertti on seikkailuhenkinen mies joka uskaltaa elää "reunalla" :D

mutta reunalta saattaa pudota ja sit sattuu: p :)

• peppupupu kirjoitti:

You´re welcome Pertti,aattelin vain mainita..mä tiedän aika paljon näistä jutuista..meillä oli vähän isommat keskustelut aiheesta pari vuotta sitten. Ajat on todellakin muuttuneet ja jos sä puuhastelet näiden helpposeksi-naisten kanssa,porukka on niin tautista ja bakteerista nykyään et kannattaa punnita riskit. Myös taudit suussa ovat erittäin yleisiä nykyään,kuinka moni testaa suun? exactly..että oleppa varovainen.

Kiitos varoituksesta, on varmaan aiheellista munkin käsittää ettei nykyisin piikojen pilluja tohdi kielellä kosketella ilman desinfiointiaineita.

Ehkä se oma vakikumppani on nykyään paras henkivakuutus.

• Ikis..M kirjoitti:

Niin ja nätti "tukka" sulla :)

eikös olekkin!:D tälle löytyy selitys lol mut what the hell,mähän oon täällä kurdi muutenkin;D

• peppupupu kirjoitti:

eikös olekkin!:D tälle löytyy selitys lol mut what the hell,mähän oon täällä kurdi muutenkin;D

Sä oot aika kivan näköinen nainen, tuskin sinkkuna olet paljoakaan saanut olla.

• Ikis..M
        peppupupu kirjoitti:

Tosi hyvä kuva minusta, ensinnäkin kun tuo "tukka" herättää mielenkiinnon katsoa tarkemmin ja sitten kun suurentaa niin jotenkin siinä vaan onnistuu välittymään lempeys, viisaus ja kauneus samasta naamasta :)

• Ikis..M kirjoitti:

Tosi hyvä kuva minusta, ensinnäkin kun tuo "tukka" herättää mielenkiinnon katsoa tarkemmin ja sitten kun suurentaa niin jotenkin siinä vaan onnistuu välittymään lempeys, viisaus ja kauneus samasta naamasta :)

Lässyn lässyn pitäkää näppinne erossa mun herkkupupusta. :D

• Ikis..M
        Eräkettu kirjoitti:

Älä sä kuule lapin köriläs yhtään ala isottelemaan siellä :D Pupu voi leikkiä sun kaa mutta kyllä se tieätää missä koti on :)

• Ikis..M kirjoitti:

Älä sä kuule lapin köriläs yhtään ala isottelemaan siellä :D Pupu voi leikkiä sun kaa mutta kyllä se tieätää missä koti on :)

:D hah.

• Ikis..M

• Ikis..M kirjoitti:

Tuommosia ne kaikki naaraspuput on, sutkin sieltä toisesta ketjusta varmaan usutti tänne rähisemään :D

http://www.mtv.fi/uutiset/ulkomaat/artikkeli/video-pupu-urosten-kiista-parittelukumppanista-yltyi-nyrkkitappeluksi/6254936

Eipä sillä, ei narttujen kyseessä ollessa evoluutio ole paljon ihmisnaarastakaan kehittänyt, noinhan se menee ihmisnaisillakin.

Ei toisen apajille saa tulla. :D

Saattaa naaras vähän tulehtua jos puhut kauhealle lutkalle joka on ihan selvästi miehen varastamisretkellä.

:D

• Ikis..M
        Eräkettu kirjoitti:

Ei toisen apajille saa tulla. :D

Saattaa naaras vähän tulehtua jos puhut kauhealle lutkalle joka on ihan selvästi miehen varastamisretkellä.

:D

Eihän sitä saisi ja miehillähän siinä hommassa onkin vähän hienotunteisuuttakin, ei ihan miten vaan työnnytä selvästi varattua viemään. On pari kertaa käynyt niin että ihan outo muija syöksyy jostain sutena kimppuun ja hetikohta perässä sen tulee kyrpiintynyt mies mulle huutamaan että oon sen naista viemässä vaikka sitä naistaanhan sen pitäisi läksyttään.

• Ikis..M kirjoitti:

Eihän sitä saisi ja miehillähän siinä hommassa onkin vähän hienotunteisuuttakin, ei ihan miten vaan työnnytä selvästi varattua viemään. On pari kertaa käynyt niin että ihan outo muija syöksyy jostain sutena kimppuun ja hetikohta perässä sen tulee kyrpiintynyt mies mulle huutamaan että oon sen naista viemässä vaikka sitä naistaanhan sen pitäisi läksyttään.

Aika moni mieskin vaan tykkää toisten miesten tonteille tulemisesta..

• Ikis..M
        Eräkettu kirjoitti:

Aika moni mieskin vaan tykkää toisten miesten tonteille tulemisesta..

No joo mutta sehän on vaan sitten tonttijaon selvittämisen paikka, pitää asettaa rajapyykit joiden yli ei ole asiaa.

• Ikis..M kirjoitti:

No joo mutta sehän on vaan sitten tonttijaon selvittämisen paikka, pitää asettaa rajapyykit joiden yli ei ole asiaa.

Hmm.. Mun mielestä jos "Tonttin" OmaVartiointi ei toimi "oikein", niin parempi vaan luopua Huonosta "Tontista" kokonaan.. ;P

Mitä sellaisella Arvottomalla "tontilla" tekee.. Jättää sellaisen niiden TontinValtaajien Kiusaksi.. ;D

Se taas on Aivan EriAsia, jos Vartiointi toimii, mutta liian Röyhkeitä Valtaajia vastaan Tarvitaan apua.. Joko pyydettäessä tai sitten pyytämättä, jos tilanne näyttää siltä, että "tontti" on avun tarpeessa.. ;P

• Ikis..M
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

Hmm.. Mun mielestä jos "Tonttin" OmaVartiointi ei toimi "oikein", niin parempi vaan luopua Huonosta "Tontista" kokonaan.. ;P

Mitä sellaisella Arvottomalla "tontilla" tekee.. Jättää sellaisen niiden TontinValtaajien Kiusaksi.. ;D

Se taas on Aivan EriAsia, jos Vartiointi toimii, mutta liian Röyhkeitä Valtaajia vastaan Tarvitaan apua.. Joko pyydettäessä tai sitten pyytämättä, jos tilanne näyttää siltä, että "tontti" on avun tarpeessa.. ;P

Joo tuokin totta että pitää olla sitä omavartiota mutta jos sitä ei uskota niin sitten mies voi vähän näyttää rajapaalun paikkaa mutta toki jos neito hortoilee siellä rajoilla ilman selkeää osoitetta niin voi mennä sitten naapuritontille jos sille tuntuu.

• Pertti-setä kirjoitti:

Sä oot aika kivan näköinen nainen, tuskin sinkkuna olet paljoakaan saanut olla.

Voi Pertti,mä oon ollu sinkkuna vuosia haha:D Mulla on kyllä omat syyt,melkein 10 vuotta homeläävässä on vetänyt terveyden paskaksi,en mä halua olla vaivaksi kenellekkään joten sinkkuna mennään : p

• Ikis..M kirjoitti:

Ikis,kiitos;D Joo,mä aattelin et "tukka" kuva saa varmaan risuja mut menkööt mähän olen outo muutenkin; p Sä se kyllä osaat laittaa punastumaan,niin paljon kehuja..ja,sä vieläkin arvostat mun aivopuoltakin..Oot sinä melkonen mies,sun ei pitäisi olla sinkkuna,hyvä mies menee hukkaan!

• Ikis..M kirjoitti:

looool mä tsekkaan viestit ekaa kertaa,on teillä pojilla ollu jutut täällä! damn,mä missasin tän;D Eris,mä oon tuntenu Ikiksen aikas pitkään joten meillä on omat vibat ^ ^, Mut sä voit aina tulla leikkimään mukaan,woohoo ryhmäleikkejä haha:D

• Eräkettu kirjoitti:

;)

• peppupupu kirjoitti:

looool mä tsekkaan viestit ekaa kertaa,on teillä pojilla ollu jutut täällä! damn,mä missasin tän;D Eris,mä oon tuntenu Ikiksen aikas pitkään joten meillä on omat vibat ^ ^, Mut sä voit aina tulla leikkimään mukaan,woohoo ryhmäleikkejä haha:D

No huh.. Mie jo luulin että en pääse mukaan. :D

• peppupupu kirjoitti:

Voi Pertti,mä oon ollu sinkkuna vuosia haha:D Mulla on kyllä omat syyt,melkein 10 vuotta homeläävässä on vetänyt terveyden paskaksi,en mä halua olla vaivaksi kenellekkään joten sinkkuna mennään : p

No vetäset astmapiippua välillä kun hengästyttää.. Ketä tuo haittais. :D

• Eräkettu kirjoitti:

No vetäset astmapiippua välillä kun hengästyttää.. Ketä tuo haittais. :D

voikun oliskin vaan astma,kilppari kaput kans ja muuta mukavaa ^-^

• Eräkettu kirjoitti:

No huh.. Mie jo luulin että en pääse mukaan. :D

no tottakai pääset mukaan senkin ovela kettu,the more the merrier;D

• peppupupu kirjoitti:

voikun oliskin vaan astma,kilppari kaput kans ja muuta mukavaa ^-^

Täällä lapissa on puhas ilma.. Hyvä paikka asua jos on homeläävässä asumisen jälkeen vähän sairastellu. :)

• peppupupu kirjoitti:

no tottakai pääset mukaan senkin ovela kettu,the more the merrier;D

Kavereiden kanssa aina kaunihimpaa. :D

• Eräkettu kirjoitti:

Kavereiden kanssa aina kaunihimpaa. :D

ja kulkustanssin paikka dingdingdinggg ;D :D

• Eräkettu kirjoitti:

Täällä lapissa on puhas ilma.. Hyvä paikka asua jos on homeläävässä asumisen jälkeen vähän sairastellu. :)

Mä tiedän! lapissa on varmaan ainut puhdas ilma enää(ellei ne chemtreilaa sielläkin köööh) ja komia luonto! pentuna tuli käytyä lapissa monta kertaa perheen kanssa,asuntovaunulla :) ne näkymät..arvaa vaan muuttaisinko heti sinne mutta millä rahalla,mitä mä tekisin,enhän mä edes tunne ketään:o ellet sä sitten ota mua sun lemmikiks:D

• peppupupu kirjoitti:

Mä tiedän! lapissa on varmaan ainut puhdas ilma enää(ellei ne chemtreilaa sielläkin köööh) ja komia luonto! pentuna tuli käytyä lapissa monta kertaa perheen kanssa,asuntovaunulla :) ne näkymät..arvaa vaan muuttaisinko heti sinne mutta millä rahalla,mitä mä tekisin,enhän mä edes tunne ketään:o ellet sä sitten ota mua sun lemmikiks:D

Tuskin chemtreilaa kun tää on niin ääripäässä muusta sivilisaatiosta.

Täällä on tosi kaunista jos tykkää vähän karummasta loistosta. :)

Eihän se olis muutaku ottaa vuokrakämppä ja järkätä kamojen kuljetus. :)

Hyvin tulisit juttuun paikallisten kanssa.. Ollaan sosiaalisia. :D

• peppupupu kirjoitti:

ja kulkustanssin paikka dingdingdinggg ;D :D

Aattelin kyllä mennä naaman sijasta suoraan pesälle mutta ok. ;D

• Eräkettu kirjoitti:

Tuskin chemtreilaa kun tää on niin ääripäässä muusta sivilisaatiosta.

Täällä on tosi kaunista jos tykkää vähän karummasta loistosta. :)

Eihän se olis muutaku ottaa vuokrakämppä ja järkätä kamojen kuljetus. :)

Hyvin tulisit juttuun paikallisten kanssa.. Ollaan sosiaalisia. :D

Se on totta,ootte niin pohjosessa että mitäpä siellä "pilvestää". tää vuosi oli ihan mahoton täällä,mökkialue sai tuta oikein kunnolla,siellä oli alle viikon auringonpaistetta 6 kuukauden aikana kun oltiin,you know naturelli sininen taivas,normaali aurinko. toukokuu oli höttötaivasta ja niin pahaa tuulta ettei ulkona voinu olla,koko 3 viikkoa. loput kuukaudet sato ja höttötaivasta. mä katoin aamusin jotain 5-6 am kun koneet ilmesty taivaalle. sen jälkeen taas harmaata höttöä koko päivä,puut oli ihan kuollu,jo toukokuussa ainakin meidän metsä oli ruskee pilkkusta,mehiläiset poissa. on se piru että ne saa testailla ja saastuttaa eikä kukaan pysäytä. ilmastomuokkausta aurinkomyrskyjen takia,yeah right..joten ole iloinen että saat asua niin puhtaassa paikassa!:)
        lapin luonto on koskematonta,aito erämaa...siellä sielu lepää..kunhan kiertää rollon kuppilat;D :D
        Joo..mutta jos muuttaa niin varmaan pitäis olla jonkunlainen työpaikka,ainakin jos muualta tulee: p ja mä oon tällänen jämä,en mä usko et sun kunta hyppis ilosta kun tuun anelee kelalta:D Mä luulen että tulisin toimeen paikallisten kanssa,vihdoinkin voi puhua!:D

• Eräkettu kirjoitti:

Aattelin kyllä mennä naaman sijasta suoraan pesälle mutta ok. ;D

suoraan pesälle?? mikäs himomies sä olet,ekaks hoidellaan nuama aka naama,por favor XD :D

• peppupupu kirjoitti:

suoraan pesälle?? mikäs himomies sä olet,ekaks hoidellaan nuama aka naama,por favor XD :D

No saatoin vähän innostua. :D

• peppupupu kirjoitti:

Se on totta,ootte niin pohjosessa että mitäpä siellä "pilvestää". tää vuosi oli ihan mahoton täällä,mökkialue sai tuta oikein kunnolla,siellä oli alle viikon auringonpaistetta 6 kuukauden aikana kun oltiin,you know naturelli sininen taivas,normaali aurinko. toukokuu oli höttötaivasta ja niin pahaa tuulta ettei ulkona voinu olla,koko 3 viikkoa. loput kuukaudet sato ja höttötaivasta. mä katoin aamusin jotain 5-6 am kun koneet ilmesty taivaalle. sen jälkeen taas harmaata höttöä koko päivä,puut oli ihan kuollu,jo toukokuussa ainakin meidän metsä oli ruskee pilkkusta,mehiläiset poissa. on se piru että ne saa testailla ja saastuttaa eikä kukaan pysäytä. ilmastomuokkausta aurinkomyrskyjen takia,yeah right..joten ole iloinen että saat asua niin puhtaassa paikassa!:)
        lapin luonto on koskematonta,aito erämaa...siellä sielu lepää..kunhan kiertää rollon kuppilat;D :D
        Joo..mutta jos muuttaa niin varmaan pitäis olla jonkunlainen työpaikka,ainakin jos muualta tulee: p ja mä oon tällänen jämä,en mä usko et sun kunta hyppis ilosta kun tuun anelee kelalta:D Mä luulen että tulisin toimeen paikallisten kanssa,vihdoinkin voi puhua!:D

Kyllä ne lentokoneet aika pahasti tupruttaa.. Ja kovaääni.

Kyllä sitä on mahtava kattoa kun ei näy talon taloa silmänkantamattomiin..
        Rollon kuppilathan on pakko kiertää. :D

Eihän se oo vissiin ku mennä kirjoille uudelle paikkakunnalle ja se on siinä..
        EI ne siellä kelassa välitä mistä sie tuut.

Hyvin tulisit toimeen. :D

• Liika jännittäminen on toiminut tähän asti.

• Toi on varmasti yksi tehokkaimmista keinoista, naisviha toiminee myös aika tehokkaasti.

• Pertti-setä kirjoitti:

Toi on varmasti yksi tehokkaimmista keinoista, naisviha toiminee myös aika tehokkaasti.

Mutta naisvihalla tuskin pääsee edes lähelle lähempää kontaktia. Jännittäminen ei ole ollut sille esteenä.

• wlfwd kirjoitti:

Mutta naisvihalla tuskin pääsee edes lähelle lähempää kontaktia. Jännittäminen ei ole ollut sille esteenä.

Totta varmaan. Itelle tuo treffailu on ihan outo laji, mites sulla tuo puoli?

• Ikis..M
        Pertti-setä kirjoitti:

Toi on varmasti yksi tehokkaimmista keinoista, naisviha toiminee myös aika tehokkaasti.

Kyllä min sanoisin että vastauksena miesvihaan tosiaan kannattaa joskus vilauttaa naisvihakorttia. Esim. jos istut kapakan pöydässä ja siihen pöytään sitten änkeää naisia ja ne juttelee vaan keskenään ja joku niistä sitten yrittää ajaa sinut pois sanoen "me haluttaisiin jutella tässä tyttöjen juttuja" niin silloin pitää toki sanoa että "menkää sitten pois minun pöydästä niin se onnistuu hyvin". Samoin jos joku nainen on vienyt paikkasi silläaikaa kun kävit wc:ssä kannattaa toki kohteliaasti huomauttaa "helvettiin minun paikalta", kyllä sillä hauskoja reaktioita saa aikaiseksi varsinkin jos seurueessa on valkoritareiksi halukkaita miehiä. Naisten röyhkeydellä ei ole mitään rajaa varsinkaan jos ne on jossain isommassa porukassa, ei pidä niiden antaa pompottaa itseään.

• Ikis..M kirjoitti:

Kyllä min sanoisin että vastauksena miesvihaan tosiaan kannattaa joskus vilauttaa naisvihakorttia. Esim. jos istut kapakan pöydässä ja siihen pöytään sitten änkeää naisia ja ne juttelee vaan keskenään ja joku niistä sitten yrittää ajaa sinut pois sanoen "me haluttaisiin jutella tässä tyttöjen juttuja" niin silloin pitää toki sanoa että "menkää sitten pois minun pöydästä niin se onnistuu hyvin". Samoin jos joku nainen on vienyt paikkasi silläaikaa kun kävit wc:ssä kannattaa toki kohteliaasti huomauttaa "helvettiin minun paikalta", kyllä sillä hauskoja reaktioita saa aikaiseksi varsinkin jos seurueessa on valkoritareiksi halukkaita miehiä. Naisten röyhkeydellä ei ole mitään rajaa varsinkaan jos ne on jossain isommassa porukassa, ei pidä niiden antaa pompottaa itseään.

Kyllähän niillä röyhkeimmillä kavereilla tuntuu olevan paras flaksi. Välillä ihmetyttää, mitä naiset näkevät miehessä joka vittuilee koko ajan.

• Pertti-setä kirjoitti:

Totta varmaan. Itelle tuo treffailu on ihan outo laji, mites sulla tuo puoli?

Helvetin raskasta, jos pitää yrittää tutustua johonkuhun selvinpäin. Harmi että viihteellä törmää aloitteellisiin naisiin pirun harvoin.

• Ikis..M kirjoitti:

Kaikkea sattuu, ja varsinkin suomalaisessa ravintolakulttuurissa on kehittymisen varaa.

Itse olen humalassa sellainen omahyväinen paskiainen jota vältetään ärsyttämästä, ehkä vähän sen Jaatisen sukuinen.

• Ikis..M
        wlfwd kirjoitti:

Kyllähän niillä röyhkeimmillä kavereilla tuntuu olevan paras flaksi. Välillä ihmetyttää, mitä naiset näkevät miehessä joka vittuilee koko ajan.

Jo monestihan se noin on ja olen kyllä itsekin huomanut että jos osaa pitää puolensa eikä anna ihan miten vaan kohdella että siitä saa ihan huomaamatta "pisteitä" naisten silmissä. Itse en tietenkään vittuile koko ajan mutta en myöskään anna alennuspisteitä sukupuolesta jos minua yritetään tuuppia ilman syytä, ihan samoin huomautan oli kyseessä mies tai nainen.

• wlfwd kirjoitti:

Helvetin raskasta, jos pitää yrittää tutustua johonkuhun selvinpäin. Harmi että viihteellä törmää aloitteellisiin naisiin pirun harvoin.

Oletko yrittänyt netistä treffiseuraa?

• Pertti-setä kirjoitti:

Oletko yrittänyt netistä treffiseuraa?

Olen, mutta harvoin kohtaa ketään kenen kanssa kriteerit sopii yhteen.

• wlfwd kirjoitti:

Olen, mutta harvoin kohtaa ketään kenen kanssa kriteerit sopii yhteen.

Joo, mä kattelin kans vähän noita suomi24 profiileja läpi ja totesin että mun on helpompi löytää se kumppani kauppajonossa kuin treffipalstalta.

Jäi fiilis siitä että naiset oikeastikin hakee sitä yhtä tyyppiä enkä mä ole se.

• Känni-Pertsa
        Pertti-setä kirjoitti:

Kaikkea sattuu, ja varsinkin suomalaisessa ravintolakulttuurissa on kehittymisen varaa.

Itse olen humalassa sellainen omahyväinen paskiainen jota vältetään ärsyttämästä, ehkä vähän sen Jaatisen sukuinen.

"Itse olen humalassa sellainen omahyväinen paskiainen"

Oot sä sit aina kännissä, kun tänne raapustat? Yleensä noista sun jutuistas oikein lemuaa omahyväisyys.

• Känni-Pertsa kirjoitti:

"Itse olen humalassa sellainen omahyväinen paskiainen"

Oot sä sit aina kännissä, kun tänne raapustat? Yleensä noista sun jutuistas oikein lemuaa omahyväisyys.

Mä raapustan tänne selvinpäin, vain humalassa oon omahyväinen

• kukin_toimii_tavallaan

Näin viiskymppisenä sinkkunaisena en lähtis seksihommiin ilman kondomia.

• WomanLogPro

Mun vaki ”ehkäisee” kännykän app:lla. Viimeisen päälle maistuva ratkaisu.
      Luotettavuus on kondomin luokkaa.
      Lienee ainoa menetelmä jolla pääsee nauttimaan kaikista sperman terveydellisistä hyötyvaikutuksista.

• Mikäs tää juttu on?

• Ikis..M
        Pertti-setä kirjoitti:

Mikäs tää juttu on?

Jotain tuontyyppistä:

http://yle.fi/uutiset/3-8843591

Varmaan ihan ok 100%.sesti luotettavan & taudittoman vakikumppanin kanssa mutta muutenhan tuo voi olla miehen kannalta kallis sovellus, hyvällä tuurilla sitä saa maksaa ainakin 18 vuotta.

• Ikis..M kirjoitti:

Jotain tuontyyppistä:

http://yle.fi/uutiset/3-8843591

Varmaan ihan ok 100%.sesti luotettavan & taudittoman vakikumppanin kanssa mutta muutenhan tuo voi olla miehen kannalta kallis sovellus, hyvällä tuurilla sitä saa maksaa ainakin 18 vuotta.

Voisi olla hankala ehkäisytapa kun puhutaan irtoseksistä, ajoitus ei väldesti ole oikea tuona kohtalokkaana baari-iltana ja miehen työkeikka estää tapaamisen varmana päivänä.

Sanoisin että huonokin kortsu voittaisi tuon.

• katosvaan

Hyvä on valmiiksi miettiä ehkäisyä.
      Lähtökohtaisesti tämän palstan miesten perus ongelma ei vielä tällä ratkea!

• On kuitenkin tärkeää että se toinen askel on mietitty valmiiksi kun ottaa ensimmäisen askelen.

• 2.askel
        Pertti-setä kirjoitti:

On kuitenkin tärkeää että se toinen askel on mietitty valmiiksi kun ottaa ensimmäisen askelen.

Pertti haluaa ottaa kuivana kakkoseen.

• soonniijotta

Kyllä märkään kakkoseen olis melko häjy tuupata.

• Pillujen-asiantuntija

Haluaako naiset spermat naamalleen. Jotenkin se on rivoa enkä siihen ole koskaan suostunut vaikka nainen sanoi että niin voi tehdä. Sitten ei voi pussailla naista seksin jälkeen.

• Karvamuna-

Kalua reikään ja spermat myös. Harrastan irti otto suhteita. Ei tarvii alkaa lusikoita pakkaamaan koska naisia ahdistaa asua miehen kanssa.

• kumitonsinkuillejees

Ehkäisyhän on käytännössä AINA miehen vastuulla. Eli kumit mukaan, ja niillä pannaan niin kauan kuin kumpikin on käynyt testeissä, ja tilanne /omat mielipiteet on muuttuneet sellaiseksi, että mahdollinen muksu ei ole katastrofi kummallekkaan. Jos naisen ehkäisyyn luotat varsinkin irtojutuissa, niin silloin pitää olla valmis niitä muksuja saamaan, vaikkakin se on epätodennäköistä, ellei muuta ole sovittu. Kuten on myös kumin kanssakin, mutta silloin olet ainakin yrittänyt kantaa vastuusi ehkäisystä.

Moni ajattelee reteesti, että kyllä mä riskit tunnen ja seuraukset kestän. Mutta sitten eivät kykenekkään kantamaan vastuuta irtomukuloistaan, ja silloin tällöin aina joku saa sellaisia tautejakin, jotka ei antibiootilla parane. Se on sitten siinä vaiheessa ihan se ja sama vaikka kuinka sanoo kantavansa vastuunsa. Koska asiaa ei enää voi korjata. Eli, Vitun lapaset, se ole silloin mitään vastuuta nähnytkään... Vähän niinkuin poliitikot ottavat täyden poliittisen vastuun tekosistaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      83
      3845
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      32
      2719
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      95
      2174
    4. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      20
      1687
    5. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      26
      1568
    6. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      26
      1498
    7. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1471
    8. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      7
      1454
    9. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      73
      1433
    10. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      25
      1387
    Aihe