Anne Bernerin (kesk.) valvoma Liikeneministeriö osti verovaroin ainakin miljardeilla euroilla epäkurantteja siltoja. Jokainen voi itse arvata toimittavatko urakoitsijat omalla kustannuksellaan uudet sillat susien tilalle, vai ei.
Bernerin Liikenneministeriö osti savisiltoja
24
282
Vastaukset
- 0700
Koska kyseessä ovat vain veronmaksajan rahat niin sillä ei ole mitään väliä, koska aina voi asentaa mustat laatikot autoihin ja kerätä loputkin rahat kansalaisilta.
- Nukkuuko
Onko Berner irtisanonut jo kaikki Liikenneviraston viranhaltijat ja asettanut johdon oikeuteen korvausten maksamista varten vahingonteoistaan?
- filtri
Kyllä pääministeri on myös tässä asiassa vastuullinen.
- Näin_se_menee
Ei se mitään, kyllä valtio maksaa vahingot, kun vain Sipilän ja Bernerin kaverit saavat kunnon voitot.
- kyllösenmerja
Mie ostin syömistä niillä rahoilla.
- S24uomlaineN
Täälläkin yksi 2013 Bernerin tilaama ja rakentama silta on saanut purkutuomion.
Heh heh - KepuKepu
Pääminsteri ja Liikenneministeri ovat tutkinnassa jääviydestä mutta lisää tulee:
http://m.iltalehti.fi/uutiset/201701052200050111_uu.shtml - KepuOnKepu
Pääminsteri ja Liikenneministeri ovat tutkinnassa jääviydestä mutta lisää tulee:
http://m.iltalehti.fi/uutiset/201701052200050111_uu.shtml - Japperw
Berneri pitää saada maasta pois ja nopeesti ja Juha kumppaneineen kans.
- Terrafamen_nimikielto
Bernerille kaulapanta ja koppiin.
- 09871234
Mielenkiintoista nähdä miten Kepu hoitaa kansalaisten etua tässä savisita- asiassa.
- S24uomlaineN
Hoitaa se nyt eivät ole demarit päättämässä asioista. Lie Antti Rinne vetänyt välistä silta-asiassakin. "Betoniin ilmaan ja rahat minulle."
- kaikkiuusiksk
Bernerin Rudus. Kertoo kaiken Berneristä. Kakki menee uusiksi.
- PyllyALIUPSJompen-Johto
Ei kakkia kannata enää uudelleen syödä.
- hölmölänhölmölä
Ja nyt tämä savisiltoja rahoillamme ostanut Liikennevirasto on käyttänyt ulkopulisia hyllystä reväistyjä konsultteja hölynpölynselvitykisiin, vaikka itsensä pitäisi olla aamusta iltaan maan parhaina asiantuntijoina tekemässä liikenteen kehittämisen vaatimia suunitelmia. Siitä maksamme heille!
Suomen Julkinen sektori on pullollaan koulutettuja asiantuntijoita 20 miljoonan kansan tarpeisiin. Ulkopuolisia kalliita konsultteja ei ole hyväksyttävää palkata tässä liika miehitetyssä julkisen sektorin tilanteessa vaan on mietittävä miten tätä porukkaa saadaan vähennettyä. Monet ovat vielä yli 65 vuotiaina kovilla palkoilla kerryttämässä tulevaa eläkettään eikä työkyky vastaa enää tämän päivän vaatimuksia ja joudutaan turvautumaan ulkopuolisiin kaikesta huolimatta.- Lisättävähenkilökuntaa
Sellaista on valtion virastoissa. Sataa pomoa kohti yksi ahkera ressukka ei millään ehdi kahvittaa jokaista. Henkiökunta on tiukoilla!
- s24uomlaineN
Kertokaa kuinka monen sillan päätöksiä on tehty tämän hallituksen aikana. Montako on rakennettu?
- mistänäitä
Mitä, ovatko Bernerin ostamat sillat jo romahtaneet??
Eihän ne ole vielä edes valmistuneet ja nyt ne jo romahtivat. Voi itkun vittu. - dd444
Voisiko nyt saada tietää ketkä on Liikennevirastosta irtisanottu ja onko Berner vielä hommissa? http://www.is.fi/kotimaa/art-2000005122990.html
Vittu, nuo kaikki huonot sillat on rakennuttanut ja tarkistanut joku toinen liikenneministeri kuin Berner.
http://is.mediadelivery.io/img/468/653827890f694ffc8a9a11c66426d553.jpg
Eipä sen puoleen, että Bernerin edeltäjiäkään pitäisi telottaa. Tuskin on ministerin vika, että Suomessa luovuttiin betonimyllyistä, joihin suomalaiset työläiset heittivät sementtiä, soraa ja vettä tarkastaen omin silmin valmistuvan betonin laadun. Niin sanottu valmisbetoni ei ole sen veroista. Eikä tämä koske vaan siltoja, vaan myös rakennuksia. Turun yliopistollisen sairaalankin laajennus jouduttiin purkamaan paskan betonin takia.
- romahti
Italiassakin oli yksi savisilta.
- Anonyymi
Ja nyt tämä sama liikennevirasto on uudenkin johdon toimeenpaneman ostanut lisää savesta tehtyjä siltoja, vaikka Bernerinkään savisiltoja eivät urakoitsiat ole vaihtaneet teräsbetonista valmistettuihin.
- Anonyymi
Oliko keskustan Juha Sipilän erityissuojelua nauttinut Berner Suomen poliittisin historian tuhoisin ja ammattitaidottomin ministeri? Jopa vihreiden sisäministereitä huonompi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512