Olen parikymppinen normaalivartaloinen liikkuva nuori nainen. Minua on jo pitkään vaivannut kylmät kädet ja jalat. Etenkin kädet ovat usein kylmät ja liilahtavat (tai jopa sinertävät). Pahimmillaan käteni muistuttavat kuolleen käsiä siniharmaudellaan. Jaloissa väri ei muutu, mutta ne saattavat olla jopa villasukat jalassa niin kohmeessa, että niitä on kankea liikuttaa. Urheillessa hengästyn helposti, mutta lääkäri on todennut minulla rasitusastman, joka linkittyy atooppiseen ihooni ja allergioihin. Minulla ei ole kilpirauhasongelmia tai anemiaa.. Verenpaineesta en tiedä, mutta leposyke on noin 80, joskus alle, joskus yli. Voiko kyseessä olla vain huono ääreisverenkierto tai marmori-iho vai voiko kyse olla jostain muusta? Vauvana minulla epäiltiin synnynnäistä sydänvikaa jonkinlaisen rahinan ja pienen kokoni takia, mutta lääkäri ei vahvistanut epäilyä oikeaksi.
Olen tässä jo jonkun aikaa pohtinut lääkärillä käymistä avopuolisoni ja vanhempieni painostamana ja kuulisin mielelläni muitakin mielipiteitä asiasta :)
Ääreisverenkierron ongelmia
VainLaura
1
176
Vastaukset
- tklekuuri
Yli 50 mvuotta sitten ei lääketiede tiennyt paljoakaan sydänsairayksista. Olisi kai parasta käydä tutkimuksissa että asia saadaan selvitettyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1931382
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138903- 85862
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?52781- 51758
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253647Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä321616Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7605Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55589- 53584