Olen seurannut hänen youtube-kanavaansa mutta hänestä ei ole enää aikoihin kuulunut mitään enkä löydä mitään jälkiä muualtakaan netistä, mahtaako kenelläkään olla tietoa vieläkö hän on hengissä?
Missä on Saxpi7
7
2216
Vastaukset
- zerrhj
Itsekin katsonut videot. Varmaan haluaa olla rauhassa, ja uskon, että on elossa, vaikkei välttämättä "kotona". Mukavan oloinen nainen, mutta surullinen sairastumiskohtalo.
- Utelias77
Minuakin kiinnostais tietää jotain tämän ihmisen olemassaolosta... Jostain syystä hän on jäänyt mieltäni askarruttamaan, kenties osaltaan siksi että minussa on ehkä jotain samanlaisia piirteitä kuin hänessä. No, toivon vaan että olisi hengissä ja asiansa olisivat jonakin päivänä vielä hyvin...
- saxpifani
Samaa ihmettelen minäkin..moneen vuoteen mitään elonmerkkiä! olisi mukava jotain kuulla
- Anonyymi
vain aivottomat seuraavat ihmisiä somessa.
- Anonyymi
Saxpista on juttu Iltalehdessä maksumuurin takana otsikolla Aseman nainen.
Minäkin jäin murehtimaan Saxpin kohtaloa. Hän piti asunnottomaksi jäätyään blogia asunnottomuudesta mutta lopetti kuin seinään.
Mukava tietää että Saxpi on elossa ja pärjäilee, mutta surullista että on yhä koditon, vaikkakin omasta halustaan.
Tässä vielä asunnottomia auttavien näkemys:
"Yökiitäjät tapaa Saria kuukaudessa satunnaisia kertoja.
– Tunnemme hänet ystävällisenä ja rauhallisena, mutta myös kielitaitoisena henkilönä. Hän laittaa tarvittaessa nuoret nippuun, jos nämä häiriköivät häntä. Hänellä on useita vuosia kokemusta katuelämästä, nähnyt enemmän asioita kun useat elämässään ikinä, Yökiitäjät kertovat.
– Hän on oman tien kulkija, joka tuntee rajansa ja mitä haluaa.
– Hän on meille myös kontakti uusien asunnottomien ilmestyessä Steissin alueelle.
Sarilla oli juttua etukäteen lukiessaan eräs toive:
– Jos sulle sopis, niin jutussa vois korostaa, miten olen aina jotenkin selvinnyt vaikeuksista."- Anonyymi
Olen itse muuttanut pois Helsingistä jo vuosia sitten, mutta muistan tämän kyseisen naisen Helsingin päärautatieasemalla, muistan nähneeni hänet jo vuodesta 2013-2014 lähtien. Toivottavasti hän saa asunnon jostakin, kodittomuus on vakava paha ongelma.
- Anonyymi
olen käynyt 3 kertaa helsingissä ja viimeisellä reissulla jouduin odottamaan junaa 2 tuntia tuolla asemalla ja näin naisen nukkuvan matkalaukkujenpäällä peiton alla yhdessä nurkassa, se oli tämä kyseinen henkilö.
touvottavasti saa olla rauhassa koska silmiini pisti paljon alkoholisteja tuolla penkeillä notkuamassa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä392085Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi1821520- 941401
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1421209- 1151108
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1351050Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://251010- 74970
- 70894
- 250886