Hoikan miehen seksuaalisuus

tervehenkinen

Nämä keskustelut saivat miettimään voiko *hoikka* mutta muuten tavallinen mies joka on yli 40v toteuttaa vielä (enää) seksuaalisuuttaan vastaavanlaisen *hoikan* naisen kanssa?

Vai ovatko hoikat naiset yli 40v ikäluokassa jo niin äärimmäisen harvinaisia, ja siksi niin äärimmäisen tavoiteltuja, että vain todellinen superuros pystyy sellaisen nappaamaan?

Itsellä on juoksijan kevyesti bodattu ruumiinrakenne ja jotain samanlaista naisellakin saisi olla. Muissa ominaisuuksissa ei hirveästi kehumista, mutta kunnollinen olen.

55

683

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihanvaantiedoksi

      Hoikka ja "kunnollinen". Mitä se kunnollisuus sisältää? Mitä elämässä haluisit jakaa naisen kanssa? Käydä yhdessä lenkillä ja ihailla peilistä toistenne hoikkuutta?

      Useimmilla naisilla iän myötä ulkonäön merkitys vähenee ja sisäisen kauneuden merkitys lisääntyy.

      • entaidauskoa

        Miten lihavuus lisää sisäistäkauneutta? Lihavuus voi kertoa vastuuttomuudesta, itsekkyydestä, ahneudesta ja välinpitämättömyydestä, mitkä eivät ole kauniita piirteitä.


      • t-h

        Yhdessä lenkillä käyminen olisi hieno tapa viettää aikaa. Ei tosiaan poissulje sisäistä kauneutta.


      • joseioleollutsitäeiole

        Ullatys ullatys XD ! . Ja mikä sisäinen kauneus ? .


      • UlkoisetTärkeinAsia

        Hoikkuus on arvo miehellä ja varsinkin treenattu hoikkuus, kunnollisuus taas on pidemminkin haitta miehelle kaikkien ikäpolvien naisten mielissä. Treenattu hoikka mies saanee hoikkia itsestään hulolta pitäviä naisia, kehohan on ykkösasia kaikissa sukupolvissa naisille ja miehille.


      • tämäselitysnaurattaaaina

        "Useimmilla naisilla iän myötä ulkonäön merkitys vähenee ja sisäisen kauneuden merkitys lisääntyy."


      • vakallekansi
        entaidauskoa kirjoitti:

        Miten lihavuus lisää sisäistäkauneutta? Lihavuus voi kertoa vastuuttomuudesta, itsekkyydestä, ahneudesta ja välinpitämättömyydestä, mitkä eivät ole kauniita piirteitä.

        Pyöreämmällä voi olla rennompi suhde ruokaan ja muihin elämän nautintoihin. Myös muuten armollisempi ja myötätuntoisempi suhtautuminen elämään. Hoikalla taas perfektionistisempi, "kovempi" asenne. Mutta jos se sopii paremmin miehen ajatusmaailman kanssa yhteen, niin parempi sitten niin.


      • perfffektionismiako
        vakallekansi kirjoitti:

        Pyöreämmällä voi olla rennompi suhde ruokaan ja muihin elämän nautintoihin. Myös muuten armollisempi ja myötätuntoisempi suhtautuminen elämään. Hoikalla taas perfektionistisempi, "kovempi" asenne. Mutta jos se sopii paremmin miehen ajatusmaailman kanssa yhteen, niin parempi sitten niin.

        Njaa, et kai tosissasi ole sitä mieltä, että elämänasenne on kehon painosta kiinni? Aika monet lihovat vain siksi, että on tärkeämpiä asioita, jotka rasittavat ja vievät aikaa itsestä huoltapitämiseltä. Ei kai lihomiseen mitään ideologiaa tarvita?

        Tuo toinenkin on ihan kiva ajatus, että kaksi perfektionistia sopii yhteen, mutta en usko siihenkään. Meillä mä olen kai aika perfektionisti, mutta suurpiirteisempi mies tasapainottaa hulluuksiani. Häntä ei kuulemma ollenkaan haittaisi, vaikka olisin lihavampikin, jos vain vyötärö näkyy. Jos olisin samanlaisen kanssa naimisissa, olisin ehkä seinähullu :D


      • entaidauskoa kirjoitti:

        Miten lihavuus lisää sisäistäkauneutta? Lihavuus voi kertoa vastuuttomuudesta, itsekkyydestä, ahneudesta ja välinpitämättömyydestä, mitkä eivät ole kauniita piirteitä.

        Olenkin miettinyt, mitä se sisäinen kauneus on. Nyt vihdoin selvisi, että se on vatsaonteloon kertynyttä rasvaa.


    • Nainen39v

      Itse tunnen hoikkia - ja normaalipainoisia - yli 40-vuotiaita, myös urheilullisia. Itsekin olen hoikka, joskin vasta 39. Joten eiköhän hoikan naisen löytäminen ole mahdollista, mikäli synkkaa muutenkin. Omasta puolestani tosin en ole miehille enää saatavilla - olen nykyisin kiinnostunut vain naisista.

      Mutta jos lähtökohta on "toteuttaa seksuaalisuuttaan hoikan naisen kanssa", mahdollisuudet kaventuvat entisestään. Suurin osa varmaan on enemmän kiinnostunut kahden ihmisen henkisestä ja fyysisestä kohtaamisesta, joten tästä lähtökohdasta onnistuisi paremmin.

      • t-h

        "Omasta puolestani tosin en ole miehille enää saatavilla - olen nykyisin kiinnostunut vain naisista."

        Onkohan tuossa kyse just siitä mitä aloituksessa ajettiin takaa, eli hoikkana n.40v naisena pidät itseäsi jo niin huippu tapauksena, että samanikäisistä miehistä ei löydy riittävän hyviä?


      • t-h
        t-h kirjoitti:

        "Omasta puolestani tosin en ole miehille enää saatavilla - olen nykyisin kiinnostunut vain naisista."

        Onkohan tuossa kyse just siitä mitä aloituksessa ajettiin takaa, eli hoikkana n.40v naisena pidät itseäsi jo niin huippu tapauksena, että samanikäisistä miehistä ei löydy riittävän hyviä?

        ...vaikka siis olisivat hoikkia. Lisäksi pitäisi olla statusta, ulkonäköä, pituutta, jne


      • Nainen39v
        t-h kirjoitti:

        "Omasta puolestani tosin en ole miehille enää saatavilla - olen nykyisin kiinnostunut vain naisista."

        Onkohan tuossa kyse just siitä mitä aloituksessa ajettiin takaa, eli hoikkana n.40v naisena pidät itseäsi jo niin huippu tapauksena, että samanikäisistä miehistä ei löydy riittävän hyviä?

        "Onkohan tuossa kyse just siitä mitä aloituksessa ajettiin takaa, eli hoikkana n.40v naisena pidät itseäsi jo niin huippu tapauksena, että samanikäisistä miehistä ei löydy riittävän hyviä? "

        Ei, vaan omalla kohdallani heteroseksuaalisuus oli pelkkä "virhearvio". Onhan moni mies sinänsä ihan hyvä kumppaniehdokas, mutta ehkäpä kuitenkin jollekin muulle kuin minulle. En minä enää ihastu miehiin, en kiinnostu miehistä seksuaalisesti.


      • Nainen39v
        t-h kirjoitti:

        ...vaikka siis olisivat hoikkia. Lisäksi pitäisi olla statusta, ulkonäköä, pituutta, jne

        "..vaikka siis olisivat hoikkia. Lisäksi pitäisi olla statusta, ulkonäköä, pituutta, jne"

        No minun kohdallani nuo eivät muuttaisi tilannetta. Juuri nyt olen erittäin ihastunut itseäni lyhyempään naiseen. Hänet haluaisin enkä todellakaan ottaisi ketään miestä. Mutta enpä silloinkaan noihin mainitsemiisi asioihin kiinnittänyt huomiota, kun vielä elin heteroelämää. Pitkäaikainen miesystävä oli mieheksi lyhyt, eikä ollut rahaa tai statustakaan. Minä kyllä pidin häntä hyvännäköisenä, mutta ei hän yleisten ulkonäköstandardien mukainen ollut. Mutta eikös aina rakastunut pidä kumppaniaan hyvännäköisenä?


      • setaasselittää
        Nainen39v kirjoitti:

        "..vaikka siis olisivat hoikkia. Lisäksi pitäisi olla statusta, ulkonäköä, pituutta, jne"

        No minun kohdallani nuo eivät muuttaisi tilannetta. Juuri nyt olen erittäin ihastunut itseäni lyhyempään naiseen. Hänet haluaisin enkä todellakaan ottaisi ketään miestä. Mutta enpä silloinkaan noihin mainitsemiisi asioihin kiinnittänyt huomiota, kun vielä elin heteroelämää. Pitkäaikainen miesystävä oli mieheksi lyhyt, eikä ollut rahaa tai statustakaan. Minä kyllä pidin häntä hyvännäköisenä, mutta ei hän yleisten ulkonäköstandardien mukainen ollut. Mutta eikös aina rakastunut pidä kumppaniaan hyvännäköisenä?

        Ei nää ikisnkkujäärämiehet mistään rakkaudesta tiedä.


      • voipyhäyksinkertaisuus
        t-h kirjoitti:

        "Omasta puolestani tosin en ole miehille enää saatavilla - olen nykyisin kiinnostunut vain naisista."

        Onkohan tuossa kyse just siitä mitä aloituksessa ajettiin takaa, eli hoikkana n.40v naisena pidät itseäsi jo niin huippu tapauksena, että samanikäisistä miehistä ei löydy riittävän hyviä?

        Miehet on uskomattomia taulapäitä, mitä seksuaalisuuden monimuotoisuuden ymmärtämiseen tulee. Että ihminen voi olla lesbo/aseksuaali/demiseksuaali, ei tajuta yhtään mistä noissa on kyse, kaikki on miehille vaan jotain nirppanokkaista markkina-arvoa. Että jos nainen ei tykkää, niin heti oletetaan, että nainen pitää itseään jotenkin miestä PAREMPANA, ihan kuin ihmisissä olis vaan 1 muuttuja: hyvä vs huono.


      • pyhäkolminaisuus
        voipyhäyksinkertaisuus kirjoitti:

        Miehet on uskomattomia taulapäitä, mitä seksuaalisuuden monimuotoisuuden ymmärtämiseen tulee. Että ihminen voi olla lesbo/aseksuaali/demiseksuaali, ei tajuta yhtään mistä noissa on kyse, kaikki on miehille vaan jotain nirppanokkaista markkina-arvoa. Että jos nainen ei tykkää, niin heti oletetaan, että nainen pitää itseään jotenkin miestä PAREMPANA, ihan kuin ihmisissä olis vaan 1 muuttuja: hyvä vs huono.

        Ei pyhä yksinkertaisuus vaan pyhä kolminaisuus. Useille naisille se on komeus, resurssit ja status.


      • jamällitlentään
        pyhäkolminaisuus kirjoitti:

        Ei pyhä yksinkertaisuus vaan pyhä kolminaisuus. Useille naisille se on komeus, resurssit ja status.

        Tää on se mille palstaharhamiehet runkkaa päivästä toiseen: status status komeus komeus runk runk runk aaahhh.


      • Olet siis selvästi kostolesbo.


      • henkinenkehityshoi
        super-atm kirjoitti:

        Olet siis selvästi kostolesbo.

        Yksinäisyyteensä kietoutunut ikisinkkumies on niin oman egonsa lumoissa, että luulee koko maailman pyörivän sen ympärillä. Kaikki muiden tekemiset tai tekemättäjättämiset tulkitaan reaktioiksi HÄNEEN itseensä tai hänenkaltaisiinsa ihmisiin. Esim että naisilla ei vois olla seksuaalisuutta, joka ei mitenkään liity miehiin. Tai naiset haluta olla yksin ilman että se liittyy miehiiin mtenkään.

        Lapsilla on usein samanlaisia ajatusmalleja kunnes kehittyy mielen teoria eli ymmärrys toisten ihmisten erillisyydestä.


      • henkinenkehityshoi kirjoitti:

        Yksinäisyyteensä kietoutunut ikisinkkumies on niin oman egonsa lumoissa, että luulee koko maailman pyörivän sen ympärillä. Kaikki muiden tekemiset tai tekemättäjättämiset tulkitaan reaktioiksi HÄNEEN itseensä tai hänenkaltaisiinsa ihmisiin. Esim että naisilla ei vois olla seksuaalisuutta, joka ei mitenkään liity miehiin. Tai naiset haluta olla yksin ilman että se liittyy miehiiin mtenkään.

        Lapsilla on usein samanlaisia ajatusmalleja kunnes kehittyy mielen teoria eli ymmärrys toisten ihmisten erillisyydestä.

        Kerrotko itsestäsi? Onko sinulla joku ongelma?


    • Miten hoikka ja lihava liittyy seksuaalisuuteen ???En oikein ymmärrä teitä jokainen on seksuaalinen omallatavallaan ja mitään pitäs kunnioittaa sitä ei arvostella.

      • t-h

        Ei aloituksessa ketään arvostella, vaan tavoitteena olisi löytää samankaltainen samoista asioista pitävä kumppani.

        Tottakai fyysinen ulkomuoto liittyy seksuaalisuuteen ja kemiaan. Aloituksessa ihmetellään sitä miten hoikka, treenattu mies löytäisi samanhenkisen naisen 40v ikäluokassa, kun ylipainoisia, ja siis elämäntavoiltaan aivan erilaisia, on niin valtavasti.


      • t-h

        ...ja siis edelleen mietin sitä että nostaako tuo harvinaisuus 40v hoikkien naisten markkina-arvon niin korkeaksi että vastaavanlainen, mutta muuten tavallinen, mies ei enää mitenkään riitä.


      • sinkutonsinkkujasyystä
        t-h kirjoitti:

        ...ja siis edelleen mietin sitä että nostaako tuo harvinaisuus 40v hoikkien naisten markkina-arvon niin korkeaksi että vastaavanlainen, mutta muuten tavallinen, mies ei enää mitenkään riitä.

        Ennemmin kyse on aseksuaalisuudesta tms, miehet/seksi/ seurustelu ei vaan kiinnosta.


    • Ei se ole iästäkään kiinni onko juoksija vai ei. Mä en ainakaan ole. Enkä tule sitä olemaam myöskään kymmenen vuoden kuluttua. :D

      • t-h

        Kymmenen vuoden kuluttua voi olla sinulla jo pikku pakkokin aloittaa elämäntaparemontti!


      • t-h kirjoitti:

        Kymmenen vuoden kuluttua voi olla sinulla jo pikku pakkokin aloittaa elämäntaparemontti!

        No emmä huonossa kunnossa ole, mutta astmaatikkona en kyllä juoksemaan rupea. Voin harrastaa esim. Crosstrainingia, mutta juoksemaan en lähe. :P


      • Et ole enää juoksija, koska olet juoksusi juossut jo kymmenien miesten kanssa.

        Nykyään et jaksa juosta massasi takia, koska olet ollut enimmäkseen ruoka-aikaan kotona.


      • super-atm kirjoitti:

        Et ole enää juoksija, koska olet juoksusi juossut jo kymmenien miesten kanssa.

        Nykyään et jaksa juosta massasi takia, koska olet ollut enimmäkseen ruoka-aikaan kotona.

        Sinähän sen tiedät. :DDkyllä, olen juossut kymmeniä miehiä karkuun!


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Sinähän sen tiedät. :DDkyllä, olen juossut kymmeniä miehiä karkuun!

        Et ole ilmeisesti päässyt karkuun ja olet antautunut suosiolla, koska olet kymmenien miesten loppuunkäytetty nainen.


      • super-atm kirjoitti:

        Et ole ilmeisesti päässyt karkuun ja olet antautunut suosiolla, koska olet kymmenien miesten loppuunkäytetty nainen.

        Siitähän sä pitäisit. :DD


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Siitähän sä pitäisit. :DD

        En pidä loppuunkäytetyistä yh-mammoista.


      • super-atm kirjoitti:

        En pidä loppuunkäytetyistä yh-mammoista.

        Taidat tykätä.


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Taidat tykätä.

        En kyllä tykkää. Muuten olisin sellaisen kanssa parisuhteessa.


      • super-atm kirjoitti:

        En kyllä tykkää. Muuten olisin sellaisen kanssa parisuhteessa.

        Ootko varma?


      • kiltti-ja-kelvoton
        Nainen_28v kirjoitti:

        Ootko varma?

        Kukaan itseään kunnioittava mies ei ota lihavaa yh mammaa eikä huoraa parisuhteeseen. Mikä tässä on yh äitien vaikea ymmärtää?


      • miesmiesmiesmie
        kiltti-ja-kelvoton kirjoitti:

        Kukaan itseään kunnioittava mies ei ota lihavaa yh mammaa eikä huoraa parisuhteeseen. Mikä tässä on yh äitien vaikea ymmärtää?

        Niin, omaa nirsouttaan ovat miehet sinkkuja. Miten tämä tosiaan on joidenkin niin vaikea ymmärtää ja hyväksyä.

        Ikisinkkumiehet ovat jo varattuja omalle ylemmyydentunteelleen jonka ovat seksuaalisesta kokemattomuudestaan kehittäneet.


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Ootko varma?

        Ei kun olen super-atm.


      • kiltti-ja-kelvoton kirjoitti:

        Kukaan itseään kunnioittava mies ei ota lihavaa yh mammaa eikä huoraa parisuhteeseen. Mikä tässä on yh äitien vaikea ymmärtää?

        Järjen juoksuasi on vaikea seurata. ^^


    • tgjgöoyöi

      Kiusallista kokouksessa kun sitten aikoinaan luokan uhkeat sitten iän myötä muuttuneet melkein tunnistamattomaksi.

    • Eiköhän tuo sama olemus naisella ole yhtä harvinainen kuin miehelläkin.

      Sieltä vaan jostain samoista piireistä nappaat samanhenkisen juoksijanaisen, kyllä niitä löytyy. :)

      Olen juuri sen kannalla, että jokaiselle omanlaisensa. Omaan makuun hoikka juoksijamies on liian laiha. Näin kuntosalin harrastajana, pidän itse atleettisesta miehestä, olen monen miehen makuun varmasti liian atleettinen ja kireäkuntoinen, varsinkin kesällä.

      • 121212121212

        Tunteeko N34V samanlaisuus-erilaisuusperiaatteen?

        Tietyissä tilanteissa naisten mielestä "vastakohdat täydentävät toisiaan", toisissa tilanteissa "samanlaiset leikkivät pahaiten yhdessä".

        Esim. hoikka mutta lihakseton kaunis nainen haluaa raamikkaan miehen koska "vastakohdat täydentävät toisiaan".
        Sitten taas lihaksekas ja naiseksi kovin miehekkään oloinen nainen haluaa raamikkaan miehen koska "samanlaiset leikkivät pahaiten yhdessä".

        Periaate pätee muihinkin asioihin kuten pituuteen, statukseen, jne.

        Kyseessä on rationalisointihamsterin tuotos jolla tuotetaan perustelu joka tukee sitä että nainen haluaa saman miehen kuin kaiki muutkin naiset.


      • 121212121212 kirjoitti:

        Tunteeko N34V samanlaisuus-erilaisuusperiaatteen?

        Tietyissä tilanteissa naisten mielestä "vastakohdat täydentävät toisiaan", toisissa tilanteissa "samanlaiset leikkivät pahaiten yhdessä".

        Esim. hoikka mutta lihakseton kaunis nainen haluaa raamikkaan miehen koska "vastakohdat täydentävät toisiaan".
        Sitten taas lihaksekas ja naiseksi kovin miehekkään oloinen nainen haluaa raamikkaan miehen koska "samanlaiset leikkivät pahaiten yhdessä".

        Periaate pätee muihinkin asioihin kuten pituuteen, statukseen, jne.

        Kyseessä on rationalisointihamsterin tuotos jolla tuotetaan perustelu joka tukee sitä että nainen haluaa saman miehen kuin kaiki muutkin naiset.

        Jossain kohtaa varmasti näinkin.

        Samalla tavalla lihava mies haluaa hoikan naisen, koska hän vaan on niin hyvä tyyppi ja ansaitsee tällaisen. Tätä samaa "minä ainakin ansaitsen" ajattelumallia on yhtälailla molemmissa sukupuolissa.

        Minulla ainakin on kaveripariskunta, jotka molemmat ovat oikein hoikkia. Mielestäni he sopivat hyvin yhteen, niin fyysisesti kuin luonteiltaankin.


    • ihanvaanrealismia

      Miksei voisi. Pitääkö olla vielä lapseton? Kannattaa muistaa, että jos on 40 v ja sinkku, niin on usein ihan syystä sinkku. Sukupuolesta riippumatta. Varsinkin jos on lapseton/muuten kokematon.

      • ihanvaanrealismia

        Rautalangasta: hoikka 40-v nainen vapailla markkinoilla ei oo käytännössä kovin kiinnostunut miehistä/seurustelusta/seksistä tai on joku muu iso este. Muuten se ei olisi enää vapaa.


    • sori.siitä

      Aloituksessa on vähän kummaa tuo keskittyminen hoikkuuteen. Hoikka juoksija haluaa hoikan juoksijan niin kuin jossain tyhjiössä. Elämässä kuitenkin niin paljon muutakin.

      Vanhemmiten naisten kriteerit miehille taitavat muuttua kovemmiksi, kun järkeä on päässä vähän liikaakin. Siksi naiset ovat yksin eivätkä kaipaa ylimääräistä jännitystä elämään. Ainakin, jos ovat tasapainoisia.

      Ei kukaan ole siinä asemassa, että voisi asettaa toiselle jotain vaatimuksia ja tarjota vastapalveluksia, kun on kyse paljon isommista asioista kuin jokin hyvännäköisyys tai vastaava. Ymmärrän todella hyvin, että nainen pysyy sinkkuna. Ja kykenevät ryhtyvät lesboiksi - tätä palstaa lukeneena en ihmettele.

      • tekopyhänininää

        Naisia kiinnostaa myös status ja resurssit. Se siitä heidän pyhyydestä.


    • Karvamuna-

      Yks kaverini painaa noin 110 kiloa. Sillä on normipainoinen nainen 65 kg. Ovat olleet yhdessä noin 10 vuotta, kaksi lasta. Kyllä läskikin saa naisen. Nyt luulette että se kaveri on rikas, no ei ole kun työtön. Sen nainen on ydinvoimalassa töissä

      • "Sen nainen on ydinvoimalassa töissä"

        Siinä selitys. Saanut liikaa radioaktiivista säteilyä aivoihin.


      • 854586

        Nainen on varmasti pitkä koska muuten 65 kg ei ole normaali paino


    • Karvamuna-

      On paljon 40 v hoikkia naisia ja ne harrastaa myös seksiä. Miksei mies saisi naista joka haluaa seksiä.

      • Jos on fiksaantunut johonkin tietynlaiseen ulkomuotoon, niin luultavasti noita "juoksijanvartaloisia" löytyy sitten juoksijoista. Kannattaisikohan liittyä johonkin juoskuryhmään katselemaan, mitä sieltä löytyisi.

        Musta kyllä kuulostaa oudolta, että haetaan kumppania ulkonäön perustella. :)


    • Per-kel

      Elä vaa eksy naiseen jolla ei ole peppua! Ne pettää aina! :D

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      44
      3081
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      88
      2095
    3. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      78
      1719
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1445
    5. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      239
      1235
    6. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      148
      1104
    7. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      1074
    8. Kyllä tämä tästä kääntyy hoki Orpo tänään eduskunnassa

      Mihin suuntaan se sitten kääntyy? Kyllä on mielenkiintoista odottaa tätä "käännöstä" mihin Orpo uskoo. Milloin ja miten
      Maailman menoa
      116
      1059
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      13
      1018
    10. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      48
      1011
    Aihe