Eli olin siis eile mun jätkällä ja katottii leffaa. Se siis makasi selältee ja olin kyleltee puoliks sen päällä. Sit nukahin siihe ja olin unissaa hieronu sen kalua housuje päältä ja se oli ollu iha vitu kovana. Se sano et se oli ollu iha vitu ihanaa ja oli tuntunu tosi hyvältä ja et oli samalla hieronu mun persettä ja puristellu tissei. Pitäskö mun siis tehä tollai sit joskus toistekki yms?;3
Hieroin jätkän kaluu unissaan
37
875
Vastaukset
Vahinkoja sattuu
- 14vtyttöö
Säki taisit olla sellane
14vtyttöö kirjoitti:
Säki taisit olla sellane
Juu äiti synnytti tietämättään vessassa ja heitti minut ikkunasta ulos.
- Aidsfan712
AIDS kirjoitti:
Juu äiti synnytti tietämättään vessassa ja heitti minut ikkunasta ulos.
Miten kasvoit sen jälkeen
Joo tietty setä pitää siit xF
- 14vtyttöö
Joo
- AitoDonaldTrump
Minunkin setä kuulemma pitää siitä
- Ponystyle
Onnekas jätkä
Kukahan tyttö oikeasti kyselisi tuollaisia jossain nettipalstalla...
Epäilenpä aloittajan todellista sukupuolta aika vahvasti.- 14vtyttöö
Miksen voisi tyttönä kysyä?xD
- äläviititrollata
Maiskahdat peikolta
- Tsiihi
Uuhhh
- selältee
-- hieronu sen kalua
Yleensä on viisasta tehdä mitä itse haluaa kunhan ei vahingoita toista. Kalu on kuin taikasauva. Kun sitä hieroon niin sieltä tulee ulos henki jolle voi esittää toivomiksia.
-- oli samalla hieronu mun persettä ja puristellu tissei. Pitäskö mun siis tehä tollai sit joskus toistekki yms?
Jos tykkäät perseen hieromisesta ja tissien puristelusta niin pyydä sitä lisää kun hierot kalua.- 14vtyttöö
Thx;3
- POLIISIVITTU
Tuu hieroo munki;)
- tytär.Siion
Minkä alueen tai sukupolven tai yhteiskuntaluokan murretta ovat nuo selältee ja kylyltee?
- pliis777827
Tuu hieroon mun plz.
- 14vtyttöö
Joo
- 14vtyttöö
Joo, minne tuun?
- Jea222
14vtyttöö kirjoitti:
Joo, minne tuun?
Ootko tossisas. (: oon igan innoisani
- Anna.Abrieaouyäö
Munkin munkin voisit kovanänniseksi hieroa
- 24568
Eikö porukka oikeasti tunnista seksuaalista hyväksikäyttöä, vai eikö sillä vaan ole mitään väliä?
- 14vtyttöö
Se on sun mielestä hyväksikäyttöä jos me vaa mun jätkän kanssa nautitaan toisistamme?:D
- Hennamummo
Aids passaa nurm7kolle!
- Hennamummo
Pikku lapsen lapseni aids pissasi nurmikolle ja sanoi se oli eids! :-)
Tee sama minulle mutta nänneille
Aamen"10. Älä tavoittele lähimmäisesi puolisoa, työntekijöitä, karjaa äläkä mitään, mikä hänelle kuuluu." Tämä oli ote kymmenestä käskystä, jota halua rikkoa. Jumala vihaa sinua.
animehomo_ kirjoitti:
"10. Älä tavoittele lähimmäisesi puolisoa, työntekijöitä, karjaa äläkä mitään, mikä hänelle kuuluu." Tämä oli ote kymmenestä käskystä, jota halua rikkoa. Jumala vihaa sinua.
Fuufuu
Aamen
- Lol69
Uu beibee;))
- Ldraught
Ootko tosissasi?tästä kyllä saan oksennus taudin
- safgsfgsrghsrgh
hänen unissaanko---hieroit poikaystäväsi kalua. Vai tarkoitatko että nukkuessasi?
- 14vtyttöö
Kun nukuin:D
- 14vpoikaa
Mis asut ihana lukee tommost
- 14vtyttöö
Pohjoispohjanmaalla
Alaikäiseen tiedostamattomassa tilassa olevaan henkilöön kohdistuva seksuaalinen teko luvatta? Kuullostaa raiskaukselta. Taidan pistää nettivinkkauksen.
- Ponystyle
Mistä päi oott?!?!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1192495- 981688
- 421215
Pyhäjärvi -kuntaliiton LISTALLA - ajautuu kriisikunnaksi
”Vaaravyöhykkeessä” Kuntaliiton erityisasiantuntija Olli Riikonen nostaa esille Punakallion listalta todennäköisistä kri1801184Vieläkään nainen ei mitään tunnistettavaa sinusta
ei minusta, ei meistä, eikä meidän historiasta. Voisit kyllä kirjoittaa jotain spesifistä mitä meidän välillä on tapahtu771087Nainen, olet minun makuuni joka suhteessa
Siksi tämä on mennyt niin vaikeaksi, ja ei tahdo ajatukset millään pysyä arjessa, vaan ne karkaa koko ajan unelmiin sinu261014Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden
Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i61977Miten menee omasta mielestä?
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f6e1e5b9-dd40-4eaf-ac96-036894307db5 Listan kärjessä Ähtäri28957Jos en enää
sinua näkisi, tekisinkö jotain toisin? Kertoisinko sinulle kaiken? Sen miten paljon minulle merkitset ja kuinka kaipaan38870Ei mene kauaa että kaikki vedätykset
Selviää.. Moni täältä on syytteessä.. Mahdollisesti palsta menee kiinni.. Tällä hetkellä jokainen viesti kiertää sup56840