Alfauroksen vaikea löytää omantasoistaan naista

Akiparas

Alfa-uros kaverini on ollut pitkään sinkkuna. Ongelma on kun ei löydy sopivaa yhdistelmää ulkonäköä, älyä ja sporttisuutta samasta paketista.

Pitäisikö laskea rimaa, vai jatkaa sinkkuna?

Tossa kaverin blogi, jos joku tasokas nainen sattuu tätä lukemaan

https://baltsu.wordpress.com/2017/01/06/loppiainen-stadissa/

10

458

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Samiksii

      Laske rimaa...

    • HiemanTakaKeno

      Itseään täynnä oleva urheiluNÖRTTI ! Kaavamainen, ei mitään aitoa laatua.
      Tämä mies ei edes nussi ennenkuin se on desifioinut "molemmat elimet" :D
      (Se on muuten FUDIS! Ei mikään fuTis)

      • SMPP

        Blogin perusteella sanavalmis, tavoitteellinen ja koulutettu ihminen. Ehkä turhan nirso


    • Sorinytvaa

      Suoraan sanottuna: kannattaa laskea rimaa ja paljon. 😊
      Aika omahyväiseltä ja kaikkea muuta kuin rennolta vaikuttaa.

    • Iihihihii

      Alfa-uos onkin todellisuudessa pienimunainen äidin pikkupoika.

    • Etsii kandee sporttimimmien seast, sytytyttänyt minua ei tasol millään.

    • 0615

      Aloitus oli melkoinen provo. Ei tuo lnkin kaveri ole alfauros. Se on yksilölajinen henkilö, eli tottunut olemaan ja tekemään kaiken yksin. Se ei osaa joukkuepelejä joten parisuhdekkin on turha kuvitelma ellei lopeta urheiluaan kokonaa. Ja veikkaan ettei lopeta.

    • sdflkjsdlfkj

      Ei oo alfa.

    • itsensäylentäjä

      Tyyppi tulee ja esiintyy kehuvana kaverina? :D

      Laske rimaa.

    • Spittarit-ja-voogi

      Episodissa "Rokkarikengät" havaitsin tällaisen lauseen:

      "En ole ikinä harrastanut rokkia. Itseasiassa en ole juurikaan edes kuunnellut musiikkia. Tai no about 24 vuotiaana Saksassa kuuntelin vähän musiikkia,"

      : } Ei ihme että on ollut aikaa kirjoittaa noin paljon tekstiä. No, toivotan onnea ja terveyttä tavoitellessa maratonia alle 2h 50min.

      Veikkaan että naiskandidaatti löytyy jommastakummasta seuraavista ryhmistä:

      A) Lupsakka kotihenkinen pyöreä leipova iloinen ei-urheilullinen puhelias touhukas nainen, jonka perushyvää tuulta ei pilaa mikään.
      B) Kuivakka maratoonari- tai väkisinhiihtäjätyyppinen, harvasanainen suorittaja ja harvakseen tiuskija jolla pipo aika tiukalla. Neuvo: Ei kannata yrittää treenata yhdessä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      580
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      482
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe