Hyvä parisuhdemies

Meitä miehiä on monenmoisia, olettaisin että kaikilla meillä on vahvat osa-alueemme ja pystymme verraten kepeästi suoriutumaan haasteista joita kohtaamme ydinosaamisalueellamme. Tuolta osin sanoisin että kaikki miehet lähtevät samalta viivalta.

Elämässä on kuitenkin haasteita joita joudumme kohtaamaan heppoisemmin valmistautuneena, voisi sanoa että joudumme otteluun kylmiltämme. Tällaiset haasteet voivat jännittää, ja pahimmillaan jännitys voi muuttua peloksi.

Parisuhde on varmasti yksi jännittävimmistä tämänkaltaisista kokemuksista, sitähän ei voi mitenkään "kuivaharjoitella" vaan on mentävä suden suuhun vain vaistot turvanaan.

Olisi edes kohtuullista tietää perusasioita jotka miehen odotetaan hallitsevan parisuhteessa. Arvon palstalaiset, minkälainen on hyvä parisuhdemies?

157

1311

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Löysinhyvän30v

Itse löysin tällaisen: luonteeltaan sopii minulle, arvomaailmat kohtaavat, mukava ja kohtelias, fiksu, käy paljon salilla(minä itse treenaan paljon myös) ja on lihaksikas, kunnioittaa naisia, pitää omasta työstään. Meni kauan ennen kuin tällaisen helmen löysin.

• Kuulostaa hienolta.

• hdssds

Olet TODELLA onnekas!

• tytsky22
        hdssds kirjoitti:

Olet TODELLA onnekas!

Komppaaan!!!!

Kiitä onneeeees!!!!!! Noit tollasii on tosi harvassa!

• Olet hypergaminen huora.

• MrBolivar

No ei tähän voi muuta sanoa kuin Voihan Pertti-Setä sentään! Olisi meinaan kiva kuulla mikä on tämä arvo maailmasi ? Luulempa että aika pintaliitoa eletään ja mennään. Meinaan 30 vuotiaan kun pitäisi öytää muitakin kuvaavia sanoja kuin "sopiva mulle, mukava ja kohtelias, fiksu, käy paljon salilla(minä itse treenaan paljon myös) ja on lihaksikas, kunnioittaa naisia, pitää omasta työstään. "

Noita sanoja käytää lähinnä 20 kun elämässä ei ole juuri vielä voitu oppia mitään ja elämän miestä kuvataan siksi "mukavaksi, kohteliaaksi ja lihaksikkaaksi.".

Ps.Itse 31v ja itselleni sopivasta naisesta tuon tehtyä enemmän syvällisiä kuvauksia kuin pinnallisia.

• Löysinhyvän30v
        MrBolivar kirjoitti:

No ei tähän voi muuta sanoa kuin Voihan Pertti-Setä sentään! Olisi meinaan kiva kuulla mikä on tämä arvo maailmasi ? Luulempa että aika pintaliitoa eletään ja mennään. Meinaan 30 vuotiaan kun pitäisi öytää muitakin kuvaavia sanoja kuin "sopiva mulle, mukava ja kohtelias, fiksu, käy paljon salilla(minä itse treenaan paljon myös) ja on lihaksikas, kunnioittaa naisia, pitää omasta työstään. "

Noita sanoja käytää lähinnä 20 kun elämässä ei ole juuri vielä voitu oppia mitään ja elämän miestä kuvataan siksi "mukavaksi, kohteliaaksi ja lihaksikkaaksi.".

Ps.Itse 31v ja itselleni sopivasta naisesta tuon tehtyä enemmän syvällisiä kuvauksia kuin pinnallisia.

Minulle on totta kai tärkeää myös luonnetta ja arvot, että olemme samalla aaltopituudella. Ja kyllä se varmaan kuulostaa pinnalliselta, mutta itse en voisi seurustella miehen kanssa joka ei jaa suurta intohimoani treenausta ja liikuntaan kohtaan. Itsekin olen kunnossa joten mieheni pitää illan myös ja onkin.

• Löysinhyvän30v
        Löysinhyvän30v kirjoitti:

Minulle on totta kai tärkeää myös luonnetta ja arvot, että olemme samalla aaltopituudella. Ja kyllä se varmaan kuulostaa pinnalliselta, mutta itse en voisi seurustella miehen kanssa joka ei jaa suurta intohimoani treenausta ja liikuntaan kohtaan. Itsekin olen kunnossa joten mieheni pitää illan myös ja onkin.

Mieheni pitää olla siis

• taisittensaavaihtaa

Mieheni pitää olla siis

Jos tuolle linjalle lähdetään niin miehet voivat sitten päättää että naisen pitää olla aina nuori, hoikka ja kaunis.

• Löysinhyvän30v
        taisittensaavaihtaa kirjoitti:

Jos tuolle linjalle lähdetään niin miehet voivat sitten päättää että naisen pitää olla aina nuori, hoikka ja kaunis.

Kukaan ei kiellän vaatimasta:D se on vaa se mitä saa, itse sain sellaisen miehen kun halusin.

• voisiollaihanoikeinkin

Kukaan ei kiellän vaatimasta:D se on vaa se mitä saa, itse sain sellaisen miehen kun halusin.

Onneksi hän voi sinut aina vaihtaa sopivampaan jos et täytä hänen kaikkia toiveita ja vaatimuksia myös tulevaisuudessa.

• kanavat.auki

Sellainen, jonka kanssa voi jutella kaikesta. Tilanteet muuttuvat ja ihmiset muuttuvat ajan mittaan aina jollakin tavalla. Siksi olisi tärkeää kyetä aina keskustelemaan siitä millainen fiilis kummallakin on, mitä toiveita on ja minkä toivoisi olevan toisin.

• Kgksks

Juuri näin.

• No sulla on sitten valinnanvaraa. Uskoisin, että kaikki sanoo, että heille voi jutella kaikesta.

• "minkälainen on hyvä parisuhdemies?"

Riippuu ihan Yksilöstä.. Eli on YksilöKohtainen juttu.. Asiahan on sama myös ToisinPäin.. Eli ei ole Vain yhtä "hyvää" tai "huonoa" PariSuhdeNaista.. ;P

• Ehkä voisi ajatella että ottaa toisen tunteet huomioon tms......

• Pertti-setä kirjoitti:

Ehkä voisi ajatella että ottaa toisen tunteet huomioon tms......

Joku vähäisemmällä EmpatiKyvyllä varustettu voisi ottaa tuon Syrjimisenä.. Mut itselle tuo on Itsestäänselvyys.. MolemminPuolisesti.. ;P

Ei kaikilla ole siihen kauheasti eväitä.. Joillakin on hyvinkin joustava.. Joillakin se kohdistuu PääOsin Omaan Itseensä ja Joillakin ei ole ollenkaan jne.. ;P

Paras varmaan olisi, jos kun Kumppanit olisivat tässä(kin) asiassa SamanKaltaisia.. Muuten on Taas Yksi asia, joka aiheuttaa Suhteen EpäTasaPainoa.. Lämpimämmälle Huonompi Juttu.. ;P

• NuuskaMuikkune kirjoitti:

Joku vähäisemmällä EmpatiKyvyllä varustettu voisi ottaa tuon Syrjimisenä.. Mut itselle tuo on Itsestäänselvyys.. MolemminPuolisesti.. ;P

Ei kaikilla ole siihen kauheasti eväitä.. Joillakin on hyvinkin joustava.. Joillakin se kohdistuu PääOsin Omaan Itseensä ja Joillakin ei ole ollenkaan jne.. ;P

Paras varmaan olisi, jos kun Kumppanit olisivat tässä(kin) asiassa SamanKaltaisia.. Muuten on Taas Yksi asia, joka aiheuttaa Suhteen EpäTasaPainoa.. Lämpimämmälle Huonompi Juttu.. ;P

Kuulostaa todella monimutkaiselta, mutta se on periaatteessa hyvä, koska silloin jokainen voi olla jollekulle sopiva.

• Pertti-setä kirjoitti:

Kuulostaa todella monimutkaiselta, mutta se on periaatteessa hyvä, koska silloin jokainen voi olla jollekulle sopiva.

Sukupuolista löytyy VastinParinsa.. On sitten mitä vain.. ;P

Toki kuten sanoin "paras olisi".. Eli jokainen toki valitsee itse ja jos haluaa esim. Kylmemmän, kuin itse on, niin se on ihan Fine.. Kunhan näin itse haluaa.. Jokaisella on Oikeus Valita Itse.. ;P

Toisinpäin se taas on hieman eri juttu, jos ja kun se kylmempi hakemalla hakee lämpimämpää, kuin itse on ja tekee sen vieläpä niin, että ei ole Avoimen Rehellinen ja /tai Sumuttaa, vedättää jne. toista enemmän tai vähemmän.. Eli hakemalla hakee sellaista EpäTasaPainoista Suhdetta, jossa itsellä on Etu Puolellaan Näissä Asioissa.. ;P

• Salapanojonkatiedän

Osaisi edes pitää salapanonsa salaisena niinkuin oikeat miehet sen osaa.

• Bi-nainen__

Samat arvot että ymmärtää puolisonsa lähtökohtia. Sitten sellainen sosiaalinen taito, että osaa ja haluaa osoittaa olevansa ns. samalla puolella. Että vaikeissakin tilanteissa puhalletaan yhteen hiileen. Ja riitatilanteissa ratkaistaan asia, eikä yritetä voittaa toista. Mut noi on hyviä ominaisuuksia sukupuolesta riippumatta.

• Nainen34v

Perusasioita parisuhteessa, hmmmm. Aika haasteellinen kysymys, meinasin aluksi vastata täysin ohi aiheen.

Toiseen pitää suhtautua avoimin mielin, jotta parisuhteen muodostus on ylipäätään mahdollista. Pitää olla aidosti kiinnostunut siitä, mitä toinen on.

Jokainen meistä on oma uniikki taideteos. Vertaisin ihmisyksilöä maalaukseen. Maailmassa ei ole kahta samanlaista alkuperäistä maalausta. Jokainen vieras ihminen on sinulle uusi tyhjä taulu, valkoinen lakana. Ulkokuoresta näet henkilön raamit. Kun alat tutustumaan häneen, piirtyy lakanalle pikkuhiljaa hänen maalauksensa. Se, haluatko yrittää nähdä tämän maalauksen kokonaan, riippuu sinusta itsestäsi. Joitakin maalauksia ei ole kaikkien edes mahdollista nähdä. Ei saa sortua ajattelemaan, että maailmassa on vain Mona Lisoja tai Monet'n Lummelampia.

Siinä alustus, sitten perusjuttuihin.

Ehdottomiin parisuhdevalmiuksiin lukisin oman elämän hallinnan. Jos oma elämä ei ole hallinnassa, ei ole valmis myöskään ottamaan toista rinnalleen. Ellei sitten löydä henkilöä, joka on samassa tilanteessa. Hallinnalla tarkoitan sitä, että on työpaikka tai opiskelupaikka ja visio tulevaisuudesta, jota toteuttaa tavoitteellisesti.

Elämänhallintaan kuuluu myös se, että hoitaa itsenäisesti omat asiansa. Tekee ruuan, siivoaa kotinsa ja pesee pyykkinsä. Maksaa laskut.

Sitten päästään parisuhdetaitoihin. Parisuhteesta haaveilevalla henkilöllä pitää olla valmius keskustella asioista. Kun kaksi ajatusmaailmaa lyödään yhteen, tulee väistämättä ajatusten yhteentörmäyksiä, eikä asioista olla aina samaa mieltä. Omaa mielipidettään pitää kyetä tarkastelemaan kriittisesti. Asioissa pitää tulla joskus vastaan.

Toisen ihmisen arvostaminen ja kunnioitus on parisuhteessa tärkeää. Toista ei saa väheksyä. On selvää, että toisesta paljastuu piirteitä, jotka eivät aina miellytä. Meissä kaikissa on näitä lukuisia.

Parisuhteeseen kuuluu toisen huomioonottaminen. Parisuhde on joskus toisen asettamista itsensä edelle. Parisuhde on hyvää fiilistä ja kauniita sanoja. Parisuhde on se, mikä tekee sut paremmaksi ihmiseksi, kuin mitä olisit ilman toista.

Kamalan vaikea aihe. Voisin kirjoittaa kirjan ja todeta loppusanoissa, etten tiedä parisuhteista oikeastaan kuitenkaan mitään.

• Siinä sitä tuli sujuvaa tekstiä ja aika kunnianhimoisesti lähdit "tyhjentämään pajatsoa".

Ihan mielenkiintoista lukea mitä naiset ajattelevat aiheesta, sinä otit siihen paljon laajemman katsantokannan mitä minä miehenä oletinkaan. Mutta oikeastihan tuo on perussettiä, hyvä parisuhdemies on aktiivinen ja elämänhallinta kunnossa. Lisäksi toisten kunnioittaminen ja ihmissuhdetaidot kondiksessa.

• Vastataan nyt selkeämpi vastaus vielä.

Hyvä mies parisuhteeseen on luonteeltaan lempeä muttei alistuva, toisen huomioonottava, toimeen tarttuva ja naista arvostava.

• ätminki

Kyllähän naiset nyt sanoo että luonteeltaan lempeä mies kelpaa mutta kuitenkin se raivoisa jännämies vie voiton.

• ätminki kirjoitti:

Kyllähän naiset nyt sanoo että luonteeltaan lempeä mies kelpaa mutta kuitenkin se raivoisa jännämies vie voiton.

Voi mistä te palstamiehet ootte saaneet tällaisen ajatuksen päähänne? Suomessa on satojatuhansia miehiä parisuhteessa, eikai nämä kaikki sentään ole naistenhakkaajia?

• Nainen34v kirjoitti:

Voi mistä te palstamiehet ootte saaneet tällaisen ajatuksen päähänne? Suomessa on satojatuhansia miehiä parisuhteessa, eikai nämä kaikki sentään ole naistenhakkaajia?

Mitä luulet, onko naisenhakkaaja hyvä parisuhdemies?

• "muttei alistuva"

Tätä ei voi sanoa, kuin Alistavuuteen taipuva yksilö tai sitten sellainen, joka ei ole jostain KuNmasta Syystä Siäsitänyt tätä asiaa Kunnolla.. ;P

Tässähän siirretään Omaa Mahdollista Perseilyään toisen Omaksi Viaksi.. ;P

"muttei alistuva"

Tätä ei voi sanoa, kuin Alistavuuteen taipuva yksilö tai sitten sellainen, joka ei ole jostain KuNmasta Syystä Siäsitänyt tätä asiaa Kunnolla.. ;P

Niin paha typo, että on pakko korjata.. "Siäsitänyt".. Siis piti olla tietenkin Sisäistänyt.. ;D

"muttei alistuva"

Täsmentäisitkö, en saa ajatuksestasi kiinni...

• ätminki
        Nainen34v kirjoitti:

On suomessa myös satoja tuhansia jännämiehiä parisuhteessa. Suomessa parisuhdeväkivalta on aika yleistä. Se ei ole miesten päähänpisto vaan ihan yleinen tieto

• ätminki kirjoitti:

On suomessa myös satoja tuhansia jännämiehiä parisuhteessa. Suomessa parisuhdeväkivalta on aika yleistä. Se ei ole miesten päähänpisto vaan ihan yleinen tieto

Aika isolta määrältä kuulostaa, onko tieto mistä peräisin?

• Pertti-setä kirjoitti:

Täsmentäisitkö, en saa ajatuksestasi kiinni...

No et varmaan.. Ei ole Yllätys.. ;D

Tuo on ihan sama asia kun sanoisi.. "muttei kiusattava" jne..jne.. ;D

Jos joku esim. kiusaa toista, eikä se toinen lähde siihen mukaan jne, niin ei se nyt sen Kiusattavan syy ole vaan Sen Perseilevän Kiusaajan.. ;P

On se KuNma, kun joutuu tälläisiä asioita Selittämään jollekin.. Ainakin Mun Silmissä.. ;P

• Pertti-setä kirjoitti:

Mitä luulet, onko naisenhakkaaja hyvä parisuhdemies?

Nyt ihan mututuntumalla uskaltaisin lähteä varovaisesti arvaamaan, että naistenhakkaajat ei olisi hyvää parisuhdemateriaalia. Voin olla väärässä, koska ilmeisesti kaikki Suomessa parisuhteessa olevat miehet näitä kuulemma ovat...

Olen varmaan poikkeus, itse näyttäisin hakkaajamiehelle ovea.

No et varmaan.. Ei ole Yllätys.. ;D

Tuo on ihan sama asia kun sanoisi.. "muttei kiusattava" jne..jne.. ;D

Jos joku esim. kiusaa toista, eikä se toinen lähde siihen mukaan jne, niin ei se nyt sen Kiusattavan syy ole vaan Sen Perseilevän Kiusaajan.. ;P

On se KuNma, kun joutuu tälläisiä asioita Selittämään jollekin.. Ainakin Mun Silmissä.. ;P

Kiitoksia sulle, se on vaan hyvä että joku kaltaisesi jaksaa kuukaudesta toiseen vääntää rautalangasta näitä perusprinsisiippejä.

• Pertti-setä kirjoitti:

Kiitoksia sulle, se on vaan hyvä että joku kaltaisesi jaksaa kuukaudesta toiseen vääntää rautalangasta näitä perusprinsisiippejä.

No et ymmärrä vieläkään?.. Vai menikö edes pienen pieni AjatusJyvä jo hautumaan?.. ;D

• Nainen34v kirjoitti:

Nyt ihan mututuntumalla uskaltaisin lähteä varovaisesti arvaamaan, että naistenhakkaajat ei olisi hyvää parisuhdemateriaalia. Voin olla väärässä, koska ilmeisesti kaikki Suomessa parisuhteessa olevat miehet näitä kuulemma ovat...

Olen varmaan poikkeus, itse näyttäisin hakkaajamiehelle ovea.

Niinpä, mehän emme voi puhua kuin omista lähtökohdistamme.

Tässä asiassa kilttikunnollinen Pertti-setäkin olisi kelvollinen parisuhdemies mielestäsi?

No et ymmärrä vieläkään?.. Vai menikö edes pienen pieni AjatusJyvä jo hautumaan?.. ;D

Tää avautu mulle kuin petäjäskosken vesivoimalan tulvaportti.

"muttei alistuva"

Niin tällä tarkoitan sitä, ettei mies tee itsestään täysin koiraa. Kamalasti sanottu, mutta tämä on tärkeä pointti, kun mies haluaa säilyttää kiinnostavuutensa. Käytännössä siis pitää oman tahtonsa ja mielipiteensä tarvittaessa, säilyttää oman puolensa elämästään. Pysyy miehenä.

• Nainen34v kirjoitti:

Niin tällä tarkoitan sitä, ettei mies tee itsestään täysin koiraa. Kamalasti sanottu, mutta tämä on tärkeä pointti, kun mies haluaa säilyttää kiinnostavuutensa. Käytännössä siis pitää oman tahtonsa ja mielipiteensä tarvittaessa, säilyttää oman puolensa elämästään. Pysyy miehenä.

Kerroppas miten se Konkreettisesti tapahtuu?.. ;P

Ai, että joku ihan itse tekee itsestään Koiran?.. Että VuhVuh.. Haluun olla Puudeli ja Silleen.. ;D

Noh, joskus ehkä noin.. Jos on joku Fetissi, mutta muuten puhutaan kyllä ihan muista jutuista.. ;P

• Pertti-setä kirjoitti:

Niinpä, mehän emme voi puhua kuin omista lähtökohdistamme.

Tässä asiassa kilttikunnollinen Pertti-setäkin olisi kelvollinen parisuhdemies mielestäsi?

Tää oli vaan niin söpösti kirjotettu, etten pysty vastaamaan mitään 😂

Ei vaan. Uskallan arvata, että mikään ei puhu vielä Perttiä vastaan.

Kerroppas miten se Konkreettisesti tapahtuu?.. ;P

Ai, että joku ihan itse tekee itsestään Koiran?.. Että VuhVuh.. Haluun olla Puudeli ja Silleen.. ;D

Noh, joskus ehkä noin.. Jos on joku Fetissi, mutta muuten puhutaan kyllä ihan muista jutuista.. ;P

Tarkoitan, että sitäkin näkee, että mies juoksee naisen eteen asioita minkä ehtii. Joku roti tässä pitää olla.

Ei saa tehdä itsestään itsestäänselvyyttä. Osataanko me päivittäin arvostaa puhdasta vettä, kun sitä on saatavilla kokoajan?

En tiedä, saanko puettua ajatuksiani sanoiksi, niin että joku sen ymmärtäisi...

• Nainen34v kirjoitti:

Tää oli vaan niin söpösti kirjotettu, etten pysty vastaamaan mitään 😂

Ei vaan. Uskallan arvata, että mikään ei puhu vielä Perttiä vastaan.

Tää riittää tällä hetkellä.

• Nainen34v kirjoitti:

Tarkoitan, että sitäkin näkee, että mies juoksee naisen eteen asioita minkä ehtii. Joku roti tässä pitää olla.

Ei saa tehdä itsestään itsestäänselvyyttä. Osataanko me päivittäin arvostaa puhdasta vettä, kun sitä on saatavilla kokoajan?

Ollaanko tässä jännän äärellä? Pitääkö miehen antaa naisen pyytää lasillista vettä ennenkuin annamme sen?

• Pertti-setä kirjoitti:

Ollaanko tässä jännän äärellä? Pitääkö miehen antaa naisen pyytää lasillista vettä ennenkuin annamme sen?

Tämä on juurikin sitä jännää, mistä nyt puhutaan!

On kiva, että mies avaa esimerkiksi automaattisesti oven ja kantaa painavat kassit. Mutta lasin antamista voisi odottaa. Ja joskus voisi sanoa suoraan, että kulta, vaikka kuinka haluat, niin nyt ei tehdä niin vaan tällä kertaa näin. Piste.

• Nainen34v kirjoitti:

Tämä on juurikin sitä jännää, mistä nyt puhutaan!

On kiva, että mies avaa esimerkiksi automaattisesti oven ja kantaa painavat kassit. Mutta lasin antamista voisi odottaa. Ja joskus voisi sanoa suoraan, että kulta, vaikka kuinka haluat, niin nyt ei tehdä niin vaan tällä kertaa näin. Piste.

Ettei nyt sitten mies tee itsestään täyttä pelleä kun avaa oven naiselle? Jännämieshän menisi itse edeltä ja sulkisi oven naisen nenän edestä...ehkä se kiimavittu kostuisi enemmän? Vai...?

• Nainen34v kirjoitti:

"Tarkoitan, että sitäkin näkee, että mies juoksee naisen eteen asioita minkä ehtii."

Mun Silmissä on Luonnollista, että TaisteluPari pyrkii toimimaan mahdollisimman Saumattomasti yhdessä.. TappeluParit on sitten oma lukunsa.. Niitähän Sä tarkoitit.. ;D

"Ei saa tehdä itsestään itsestäänselvyyttä."

Hyvä TaisteluPari ei näe Pariaan itsestään Selvyytenä.. Edelleen se menee niin, että se kuka toisesta tekee ItsestäänSelvyyden ja Olettaa toisen olevan ItsestäänSelvyys, niin hän tekee sen ihan itse.. Ei se toinen.. ;P

"Osataanko me päivittäin arvostaa puhdasta vettä, kun sitä on saatavilla kokoajan?"

Kaikki ei osaa arvostaa sitä mitä on.. Vaan ovat aina jotain lisää vailla.. mutta se kertoo vain heistä itsestään.. Jotkut siis Osaa ja Jotkut Ei.. ;P

"En tiedä, saanko puettua ajatuksiani sanoiksi, niin että joku sen ymmärtäisi..."

Kyllä mä "ymmärrän ja tajuan".. Mutta en ole kanssasi kuitenkaan samaa mieltä, enkä itse ajattele näistä asioista Samalla Tavalla.. ;P

Näen siis vastauksistasi sinun persoonaasi/luonnettasi, arvojasi.. Siis SielunMaisemaasi.. Voin osittain yrittää ymmärtää sitä, mutta koska olen erillainen, niin en pääse siihen TunneTasolla sukeltamaan sukeltamaan niin syvälle, että Pääsisin Surfaamaan Sun kanssas Samoilla Aalloilla.. ;P

Mun mielestä tuo on enemmän tai vähemmän "Draamailua" ja "TappeluPari" touhua, mutta jokaisella on omat juttunsa.. Ja hyvä Niin.. ;P

Tosin.. Tuota AjatusMallia en hyväksy, että Kohde olisi jotenkin "viallinen".. Kyllä se Tekijä on sitä, jos joku on.. Mut se on hyvä, että tunnistat mikä Sulle ei ole sopiva Pari ja/tai Suhde, koska jotkut etsimällä etsivät EpäTasaPainoista Suhdetta ja sitten se "Kohde" kärsii "Tekijän" toimista enemmän tai vähemmän.. ;P

On myös sellaisia Yksilöitä, jotka eivät Alista, eivätkä tykkää Alistua ja toimivat Hyvän TaisteluParin tavoin.. Hekään eivät ole Sulle sopivia.. Koska niin kuin sanoit.. Koet heidät ennemmin tai myöhemmin "ItsestäänSelvyytenä" ja He eivät toisaalta tykkää Mitellä Voimiaan ja Tapella/kinata milloin mistäkin TurhaakinTurhemmasta Asiasta.. ;P

"Tarkoitan, että sitäkin näkee, että mies juoksee naisen eteen asioita minkä ehtii."

Mun Silmissä on Luonnollista, että TaisteluPari pyrkii toimimaan mahdollisimman Saumattomasti yhdessä.. TappeluParit on sitten oma lukunsa.. Niitähän Sä tarkoitit.. ;D

Hyvä TaisteluPari ei näe Pariaan itsestään Selvyytenä.. Edelleen se menee niin, että se kuka toisesta tekee ItsestäänSelvyyden ja Olettaa toisen olevan ItsestäänSelvyys, niin hän tekee sen ihan itse.. Ei se toinen.. ;P

"Osataanko me päivittäin arvostaa puhdasta vettä, kun sitä on saatavilla kokoajan?"

Kaikki ei osaa arvostaa sitä mitä on.. Vaan ovat aina jotain lisää vailla.. mutta se kertoo vain heistä itsestään.. Jotkut siis Osaa ja Jotkut Ei.. ;P

"En tiedä, saanko puettua ajatuksiani sanoiksi, niin että joku sen ymmärtäisi..."

Kyllä mä "ymmärrän ja tajuan".. Mutta en ole kanssasi kuitenkaan samaa mieltä, enkä itse ajattele näistä asioista Samalla Tavalla.. ;P

Näen siis vastauksistasi sinun persoonaasi/luonnettasi, arvojasi.. Siis SielunMaisemaasi.. Voin osittain yrittää ymmärtää sitä, mutta koska olen erillainen, niin en pääse siihen TunneTasolla sukeltamaan sukeltamaan niin syvälle, että Pääsisin Surfaamaan Sun kanssas Samoilla Aalloilla.. ;P

Mun mielestä tuo on enemmän tai vähemmän "Draamailua" ja "TappeluPari" touhua, mutta jokaisella on omat juttunsa.. Ja hyvä Niin.. ;P

Tosin.. Tuota AjatusMallia en hyväksy, että Kohde olisi jotenkin "viallinen".. Kyllä se Tekijä on sitä, jos joku on.. Mut se on hyvä, että tunnistat mikä Sulle ei ole sopiva Pari ja/tai Suhde, koska jotkut etsimällä etsivät EpäTasaPainoista Suhdetta ja sitten se "Kohde" kärsii "Tekijän" toimista enemmän tai vähemmän.. ;P

On myös sellaisia Yksilöitä, jotka eivät Alista, eivätkä tykkää Alistua ja toimivat Hyvän TaisteluParin tavoin.. Hekään eivät ole Sulle sopivia.. Koska niin kuin sanoit.. Koet heidät ennemmin tai myöhemmin "ItsestäänSelvyytenä" ja He eivät toisaalta tykkää Mitellä Voimiaan ja Tapella/kinata milloin mistäkin TurhaakinTurhemmasta Asiasta.. ;P

On hyvä välillä kerrata palstallakin näitä perusjuttuja.

Kiva kun vastasit, mutta kyllä mun suhteista draamailu on kaukana. En voi sietää sitä.

Näyttää siltä, ettet kuitenkaan ymmärtänyt mitä tarkoitan, koska sait väärän kuvan kuitenkin. Jatketaan siis keskustelua. :)

• Pertti-setä kirjoitti:

Ettei nyt sitten mies tee itsestään täyttä pelleä kun avaa oven naiselle? Jännämieshän menisi itse edeltä ja sulkisi oven naisen nenän edestä...ehkä se kiimavittu kostuisi enemmän? Vai...?

Aika rajua kielenkäyttöä Pertti-sedällä... mutta mies ei tee itsestään todellakaan pelleä avaamalla oven.

Kyllä se ***** kostuu ihan eri jutuista. Tai sitten juuri tuosta sopivasta balanssista.

• Nainen34v kirjoitti:

Aika rajua kielenkäyttöä Pertti-sedällä... mutta mies ei tee itsestään todellakaan pelleä avaamalla oven.

Kyllä se ***** kostuu ihan eri jutuista. Tai sitten juuri tuosta sopivasta balanssista.

Huomaan ettei palstaretoriikka ole sulle tuttua, pahoittelen brutaalia kielenkäyttöäni.

Kyllähän mun on pakko uskoa kun suoraan sanotaan, että kilttikunnollinen-Pertti loisi oven availuineen suotuisammat lähtökohdat romantiikan nälkänsä tyydyttämiseen sulostuttavassa ja suosiollisessa naisseurassa kuin jännä-Pertti ruokottomine puheineen ja töykeine käytöksineen.

Jämäkkyyttä voi osoittaa muuten kuin olemalla mauton ja brutaali.

• Pertti-setä kirjoitti:

Huomaan ettei palstaretoriikka ole sulle tuttua, pahoittelen brutaalia kielenkäyttöäni.

Kyllähän mun on pakko uskoa kun suoraan sanotaan, että kilttikunnollinen-Pertti loisi oven availuineen suotuisammat lähtökohdat romantiikan nälkänsä tyydyttämiseen sulostuttavassa ja suosiollisessa naisseurassa kuin jännä-Pertti ruokottomine puheineen ja töykeine käytöksineen.

Jämäkkyyttä voi osoittaa muuten kuin olemalla mauton ja brutaali.

Herrasmiesmäisesti kuitenkin pahoittelit. Tämä ok.

Ehdottomasti edellämainittu Pertti-setä on mieleinen. Jälkimmäinen Paha-Pertti ei pääsisi jatkoon.

Jämäkkyys on juuri se sana, jota hain. Pitää olla suoraselkäinen mies.

• Nainen34v kirjoitti:

Herrasmiesmäisesti kuitenkin pahoittelit. Tämä ok.

Ehdottomasti edellämainittu Pertti-setä on mieleinen. Jälkimmäinen Paha-Pertti ei pääsisi jatkoon.

Jämäkkyys on juuri se sana, jota hain. Pitää olla suoraselkäinen mies.

Mun on pakko tähän väliin huomauttaa että ei kilttikunnollisuus ole oikeastaan hassumpi ajatus, se voisi olla ihan ok...mutta jämäkästi silti miehenä.

• Pertti-setä kirjoitti:

Mun on pakko tähän väliin huomauttaa että ei kilttikunnollisuus ole oikeastaan hassumpi ajatus, se voisi olla ihan ok...mutta jämäkästi silti miehenä.

Joo ehdottomasti jämäkästi lempeä ja kunnollinen.

Ja silleen, että kyllä niitä tuhmiakin pitää osata puhua paikassaan. Se kiltteys ei saa ulottaa lonkeroitaan ihan joka paikkaan. Mutta tämä nyt lienee kaikille selvä.

• Nainen34v kirjoitti:

Kiva kun vastasit, mutta kyllä mun suhteista draamailu on kaukana. En voi sietää sitä.

Näyttää siltä, ettet kuitenkaan ymmärtänyt mitä tarkoitan, koska sait väärän kuvan kuitenkin. Jatketaan siis keskustelua. :)

Kyllähän mä ymmärsin.. Mutta olet nyt muuttanut tässä MatkanVarrella kertomusta ja tuonut sitä yhä kauemmas siitä mistä alunperin puhuttiin (otin siis muutkin kommenttisi huomioon, enkä pelkästään mulle osoitettuja).. ;P

Ei mulle ole mitään vaikeuksia olla kimpassa sellaisen yksilön kanssa, jota Pystyisin Alistamaan, enkä itseni kaltaisenkaan.. Mutta sellaisen kanssa hommasta ei tule, eikä tulisi LastaEikäPaskoo, jos se toinen olisi Alistavuuteen taipuvainen IhmisYksikkö.. ;P

En todellakaan pitäisi häntä missään vaiheessa ItsestäänSelvyytenä yms.. Joten vaikka nyt olisi niinkin päin, että sinunkaltaisesi kohtaisin ja sinä et AikuistenOikeasti olisi Draamailija tai Alistavuuteen taipuvainen, niin tuo Sun ajatusmaailma ja miten reakoit näihin asioihin kertoo sen, että Aikast Kaukaisilla Aalloilla Surffaillaan vielä.. ;P

Voi siis olla, että jostain KuNmasta syystä Sä et ole vielä "ehtinyt" "kasvamaan henkisesti" niin pitkälle ja pohtinut näitä asioita loppuun jne.. Tai sitten sun Persoona/luonne on oikeasti musta niin paljon Poikkeava, että Sun SielunMaisema poikkeaa näissä(kin) asioissa minun vastineesta paljonkin.. ;P

"Mutta lasin antamista voisi odottaa. Ja joskus voisi sanoa suoraan, että kulta, vaikka kuinka haluat, niin nyt ei tehdä niin vaan tällä kertaa näin."

Niih.. Nyt puhutaan ihan EriAsiasta tässäkin, kuin alussa.. Mut tämäkin asia on sellainen, että ei tästä nyt tarvitse mitään Draamailua ja Teatteri näytöstä tehdä.. Jos se nyt sattuu itselle sopimaan, niin mikäs siinä ja vaikka ei sattuiskaan Just sillä hetkellä tai ei jaksais, niin mitä väliä sillä on jos kuitenkin toiselle hakee ja saa siitä itselle ja toiselle hyvän mielen.. Siis jos siltä tuntuu.. ;P

Ja se ketä pyytää, niin katsoo sitä ihan omaa käytöstään, jos sillä on tarkoitus Spedeillä toisen kanssa ja se ei olekaan hyvä, jos/kun toiselle se sattuu sopimaan.. On sitten pyytämättä perkuleen VänkäilijäYksiköt.. ;P

Ja jos muuten harrastaa "P*skaTestejä", niin se on AikaLailla NouNou joillekin Yksilöille.. Sekin kertoo siitä "testailijasta" tiettyjä huonoja juttuja.. ;P

Kyllähän mä ymmärsin.. Mutta olet nyt muuttanut tässä MatkanVarrella kertomusta ja tuonut sitä yhä kauemmas siitä mistä alunperin puhuttiin (otin siis muutkin kommenttisi huomioon, enkä pelkästään mulle osoitettuja).. ;P

Ei mulle ole mitään vaikeuksia olla kimpassa sellaisen yksilön kanssa, jota Pystyisin Alistamaan, enkä itseni kaltaisenkaan.. Mutta sellaisen kanssa hommasta ei tule, eikä tulisi LastaEikäPaskoo, jos se toinen olisi Alistavuuteen taipuvainen IhmisYksikkö.. ;P

En todellakaan pitäisi häntä missään vaiheessa ItsestäänSelvyytenä yms.. Joten vaikka nyt olisi niinkin päin, että sinunkaltaisesi kohtaisin ja sinä et AikuistenOikeasti olisi Draamailija tai Alistavuuteen taipuvainen, niin tuo Sun ajatusmaailma ja miten reakoit näihin asioihin kertoo sen, että Aikast Kaukaisilla Aalloilla Surffaillaan vielä.. ;P

Voi siis olla, että jostain KuNmasta syystä Sä et ole vielä "ehtinyt" "kasvamaan henkisesti" niin pitkälle ja pohtinut näitä asioita loppuun jne.. Tai sitten sun Persoona/luonne on oikeasti musta niin paljon Poikkeava, että Sun SielunMaisema poikkeaa näissä(kin) asioissa minun vastineesta paljonkin.. ;P

"Mutta lasin antamista voisi odottaa. Ja joskus voisi sanoa suoraan, että kulta, vaikka kuinka haluat, niin nyt ei tehdä niin vaan tällä kertaa näin."

Niih.. Nyt puhutaan ihan EriAsiasta tässäkin, kuin alussa.. Mut tämäkin asia on sellainen, että ei tästä nyt tarvitse mitään Draamailua ja Teatteri näytöstä tehdä.. Jos se nyt sattuu itselle sopimaan, niin mikäs siinä ja vaikka ei sattuiskaan Just sillä hetkellä tai ei jaksais, niin mitä väliä sillä on jos kuitenkin toiselle hakee ja saa siitä itselle ja toiselle hyvän mielen.. Siis jos siltä tuntuu.. ;P

Ja se ketä pyytää, niin katsoo sitä ihan omaa käytöstään, jos sillä on tarkoitus Spedeillä toisen kanssa ja se ei olekaan hyvä, jos/kun toiselle se sattuu sopimaan.. On sitten pyytämättä perkuleen VänkäilijäYksiköt.. ;P

Ja jos muuten harrastaa "P*skaTestejä", niin se on AikaLailla NouNou joillekin Yksilöille.. Sekin kertoo siitä "testailijasta" tiettyjä huonoja juttuja.. ;P

"Ei mulle ole mitään vaikeuksia olla kimpassa sellaisen yksilön kanssa, jota Pystyisin Alistamaan"

Mistäs tämä nyt tuli? Itse kirjoitin, että mies ei saa alistua. Eikä nainenkaan. Suhteessa pitää olla tasavertaisina yksilöinä.

• Nainen34v kirjoitti:

Joo ehdottomasti jämäkästi lempeä ja kunnollinen.

Ja silleen, että kyllä niitä tuhmiakin pitää osata puhua paikassaan. Se kiltteys ei saa ulottaa lonkeroitaan ihan joka paikkaan. Mutta tämä nyt lienee kaikille selvä.

Näin epävirallisesti (virallisen palstakeskustelun ulkopuolella) sanon että tuhmat jutut on mun juttu.

• Nainen34v kirjoitti:

"Ei mulle ole mitään vaikeuksia olla kimpassa sellaisen yksilön kanssa, jota Pystyisin Alistamaan"

Mistäs tämä nyt tuli? Itse kirjoitin, että mies ei saa alistua. Eikä nainenkaan. Suhteessa pitää olla tasavertaisina yksilöinä.

" Itse kirjoitin, että mies ei saa alistua."

Kirjoitit alunperin.. "muttei alistuva".. Mutta sama asiahan tuo on.. ;P

Miten joku voi Alistua, jos ei Joku Alista?.. Ymmärrätkö?.. Mikä tässä on niin vaikeaa ymmärtää?.. ;D

Ketään kuka ei halua ja/tai pysty Alistamaan Toisia.. Ei Alista Toista vaikka Siihen Kykenisi.. ;P

Vahingossa joskus ymmärrän.. Mutta silloinkin se oman Persoonan/Luonteen ItseOhjautuvuus korjaa tilanteen ihan Luontaisesti, koska siitä Ei Tod. tule Hyvä Fiilis tjmv. vaan PäinVastoin.. ;P

Herkkyys, Empatia, OmaTunto jne. Hoitaa tämän ItseOhjautuvuuden ainakin Mulla.. Mut ymmärrän, että poikkean monestakin Yksilöstä enemmän tai vähemmän.. Mutta Mun Kaltaisillani siis Näin.. ;P

En ymmärrä mitään Pelejä ja Testailuja.. Ne ei kuulu Rakkauteen, eikä muihinkaan Suhteisiin Mun Silmissäni.. ;P

Miten Siis sellainen Yksilö jota voi alistaa tai hän voi joskus enemmän tai vähemmän taipua "alistumaan" on NouNou?.. ;P

Ei edelleenkään Taivu tuo ajatus Mun SielunMaisemaan.. Mulle ei ainakaan olisi.. Pitäisin, kuin KukkaaKämmenellä, niin kuin Omaa LumiHiutaletta kuuluukin pitää ihan samalla tavalla, jos/kun LumiHiutale olisikin vaikka Mun Kaltainen "Lahjomaton" "JästiPää".. ;P

Alistaja Luonteiset taas on ja Pysyy NouNouna.. Niin kuin "P*skaTestailijatkin" yms.. ;P

"Suhteessa pitää olla tasavertaisina yksilöinä."

Se on Just Näin.. Ilman, että sitä pitää todistaa SpedeilyPelein jne.. ;P

" Itse kirjoitin, että mies ei saa alistua."

Kirjoitit alunperin.. "muttei alistuva".. Mutta sama asiahan tuo on.. ;P

Miten joku voi Alistua, jos ei Joku Alista?.. Ymmärrätkö?.. Mikä tässä on niin vaikeaa ymmärtää?.. ;D

Ketään kuka ei halua ja/tai pysty Alistamaan Toisia.. Ei Alista Toista vaikka Siihen Kykenisi.. ;P

Vahingossa joskus ymmärrän.. Mutta silloinkin se oman Persoonan/Luonteen ItseOhjautuvuus korjaa tilanteen ihan Luontaisesti, koska siitä Ei Tod. tule Hyvä Fiilis tjmv. vaan PäinVastoin.. ;P

Herkkyys, Empatia, OmaTunto jne. Hoitaa tämän ItseOhjautuvuuden ainakin Mulla.. Mut ymmärrän, että poikkean monestakin Yksilöstä enemmän tai vähemmän.. Mutta Mun Kaltaisillani siis Näin.. ;P

En ymmärrä mitään Pelejä ja Testailuja.. Ne ei kuulu Rakkauteen, eikä muihinkaan Suhteisiin Mun Silmissäni.. ;P

Miten Siis sellainen Yksilö jota voi alistaa tai hän voi joskus enemmän tai vähemmän taipua "alistumaan" on NouNou?.. ;P

Ei edelleenkään Taivu tuo ajatus Mun SielunMaisemaan.. Mulle ei ainakaan olisi.. Pitäisin, kuin KukkaaKämmenellä, niin kuin Omaa LumiHiutaletta kuuluukin pitää ihan samalla tavalla, jos/kun LumiHiutale olisikin vaikka Mun Kaltainen "Lahjomaton" "JästiPää".. ;P

Alistaja Luonteiset taas on ja Pysyy NouNouna.. Niin kuin "P*skaTestailijatkin" yms.. ;P

"Suhteessa pitää olla tasavertaisina yksilöinä."

Se on Just Näin.. Ilman, että sitä pitää todistaa SpedeilyPelein jne.. ;P

.. Ja toisekseen monet ns. Olevinaan "EiAlistujat" on täysiä Kameleontteja.. Kotona ehkä esitään yhtä roolia ja sitten taas ollaan mielistelemässä ja nuoleskelemassa yhden jos toisen TakaPuolta siellä sun täällä.. Siis Just NiinQu "Alistumassa" Ja Sillee.. ;D

• Nainen34v kirjoitti:

Tuollainen ”koiramainen” käytös saattaa viitata siihen, että mies pelkää ettei riitä naiselle omana itsenään. Siihen voi reagoida kahdella tavalla: voi joko lähteä suhteesta sen takia ettei mies ole sellainen kuin pitäisi, tai sitten voi yrittää osoittaa miestä kohtaan arvostusta ja hyväksyntää jotta tuo menettämisen pelko poistuisi.

Sitä en tosin voi sanoa kumpi noista vaihtoehdoista on parempi. itse yritin jälkimmäistä sillä seurauksella että mies lopetti suhteen itse. Pitäisköhän seuraavassa suhteessa sitten testata tuota ensimmäistä vaihtoehtoa …

• Ikis..M

"Arvon palstalaiset, minkälainen on hyvä parisuhdemies?"

Tietenkin kiltti & kunnollinen mutta 2000-luvun naisillehan se ei riitä. Niiden mielestä pitää olla hyvät tulot, hyvä koulutus ja kadehdittava titteli, miellyttävä ulkonäkö, hyvät sosiaaliset taidot, jne. mitähän näitä ytmiominaisuuksia nyt olikaan.

• Mutta Ikis, riittääkö miehille pelköstään kiltti & kunnollinen nainen?

• Ikis..M
        Nainen34v kirjoitti:

Mutta Ikis, riittääkö miehille pelköstään kiltti & kunnollinen nainen?

Jos se kiltti & kunnollinen nainen on myös nätti, siis sillai vähän naapurintyttömäisestikin nätti riittää niin ettei tarvitse olla mikään missi, niin kyllä väittäisin että useimmille miehille riittää. Me ei olla nin hypergamisia kuin naiset. Siitähän pari ketjua tällekin aamulle jo palstalla ollut.

• Ikis..M kirjoitti:

Jos se kiltti & kunnollinen nainen on myös nätti, siis sillai vähän naapurintyttömäisestikin nätti riittää niin ettei tarvitse olla mikään missi, niin kyllä väittäisin että useimmille miehille riittää. Me ei olla nin hypergamisia kuin naiset. Siitähän pari ketjua tällekin aamulle jo palstalla ollut.

Voisko ajatella, että vastaava mies olisi naapurinpoikamaisesti sitten söpö? :)

• Ikis..M kirjoitti:

Mitä on tuollaisen kiltin ja kunnollisen tuntomerkit, mistä sen tunnistaa?

• tie-tämätön
        Pertti-setä kirjoitti:

Tuon minäkin haluaisin kuulla, kun se on jo selvä että kilttejä ja kunnollisia palstalla riittää, niin millaisia ne ominaisuudet ovat, mitä se kiltteys ja kunnollisuus palstan miehissä mielestään on?

• Pertti-setä kirjoitti:

Tämä on kyllä vallan mainio kysymys.

Mitähän tämä kiltti&kunnollinen -paketti pitää sisällään?

• Nainen34v kirjoitti:

Kun näkisi määritelmän, ehkä Pertti-setäkin solahtaa tuohon muottiin.

• Ikis..M
        Nainen34v kirjoitti:

En voi vastata kattavasti yhdessä viestissä kun kyllähän kiltistä & kunnollisesta miehstäkin on pienin eroin olemassa valtaisa määrä muunnoksia. Voitaisiin sanoa että kyllä naiset sen varmasti tietävät kun kohtaavat kiltin & kunnollisen miehen kun kerran osaavat niitä pariutumisasioissa niin hyvin vältellä. Ihan jos jotain fyysisisiä erityistuntomerkkejä pitää mainita niin kilteillä & kunnollisilla harvemmin on kaulatatskoja, rikosrekisteriä, eksoottisia ominaispiirteitä tai mitään muutakaan naisia helposti sytyttäviä piirteita vaan ovat aika huomaamattomia siinäkin suhteessa naisten silmissä.

• Pertti-setä kirjoitti:

Tiedätte varmaan minkälainen on vittumainen renttu, kiltti ja kunnollinen on sellaisen vastakohta

• Pertti-setä kirjoitti:

Yleensä tähän vastaa itse kukin Just sitä Mitä Itse On.. ;D

• Hyväniiin
        Ikis..M kirjoitti:

En voi vastata kattavasti yhdessä viestissä kun kyllähän kiltistä & kunnollisesta miehstäkin on pienin eroin olemassa valtaisa määrä muunnoksia. Voitaisiin sanoa että kyllä naiset sen varmasti tietävät kun kohtaavat kiltin & kunnollisen miehen kun kerran osaavat niitä pariutumisasioissa niin hyvin vältellä. Ihan jos jotain fyysisisiä erityistuntomerkkejä pitää mainita niin kilteillä & kunnollisilla harvemmin on kaulatatskoja, rikosrekisteriä, eksoottisia ominaispiirteitä tai mitään muutakaan naisia helposti sytyttäviä piirteita vaan ovat aika huomaamattomia siinäkin suhteessa naisten silmissä.

Eli suurin osa suomalaisista miehistä on kilttejä ja kunnollisia ja vain hyvin pieni osa sitä muuta;)

• Ikis..M kirjoitti:

Se on jännä juttu kun kaikki palstamiehet tietää ettei kilttikunnollinen pariudu, mutta kukaan ei tiedä mistä erottaa kilttikunnollisen.

Ettei tässäkin olisi takana se kuulu lumimies Jeti?

• Hyväniiin kirjoitti:

Eli suurin osa suomalaisista miehistä on kilttejä ja kunnollisia ja vain hyvin pieni osa sitä muuta;)

Tuliko siinä totuus? Ehkäpä...

• Pertti-setä kirjoitti:

Perttihän luikahtaisi tähän kategoriaan kuin paraskin parisuhdemies konsanaan!

• Nainen34v kirjoitti:

Perttihän luikahtaisi tähän kategoriaan kuin paraskin parisuhdemies konsanaan!

Haaveeni parisuhteesta ovat siis tuolta osin realistisia. Hyvempi juttu...

• Pertti-setä kirjoitti:

Se on jännä juttu kun kaikki palstamiehet tietää ettei kilttikunnollinen pariudu, mutta kukaan ei tiedä mistä erottaa kilttikunnollisen.

Ettei tässäkin olisi takana se kuulu lumimies Jeti?

Nyt tarvitaan jo myyntimies Jethroa hätiin!

Johan loppuisivat kilttikunnolliset miehet päävarastolta kokonaan ja toimitusajat venyisivät tuskallisen pitkiksi. Näitä miehiä saisi odottaa kauemmin kuin jännämiehen parasta Bemarimallia tehtaalta!

Kuka soittaa myyntimies Jetille?

• Nainen34v kirjoitti:

Nyt tarvitaan jo myyntimies Jethroa hätiin!

Johan loppuisivat kilttikunnolliset miehet päävarastolta kokonaan ja toimitusajat venyisivät tuskallisen pitkiksi. Näitä miehiä saisi odottaa kauemmin kuin jännämiehen parasta Bemarimallia tehtaalta!

Kuka soittaa myyntimies Jetille?

Jeti varmasti saisi kaupaksi jokaikisen kilttikunnollisen, mutta uskon että korkean moraalin omaavana myyntimiehenä hänkään ei lähtisi myymään sikaa säkissä.

Pitäisi tietää tuotteesta enemmän.

• Naisaslaluuseri1
        Nainen34v kirjoitti:

Ootteko te vähän tyhmiä? Jokaisen täysjärkisen aikuisen luulisi tietävän mitä sanat kiltti ja kunnollinen tarkoittavat.

• Naisaslaluuseri1 kirjoitti:

Ootteko te vähän tyhmiä? Jokaisen täysjärkisen aikuisen luulisi tietävän mitä sanat kiltti ja kunnollinen tarkoittavat.

Tiedän ainakin, että ystäväpiirissäni kaikki pariutuneet miehet ovat kilttejä ja kunnollisia. Ja ovat kilttejen ja kunnollisten naisten kanssa yhdessä.

• Naisaslaluuseri1 kirjoitti:

Koirastakin voi sanoa kiltti ja kunnollinen, mutta olisi kiva tietää rotukin jos sitä koiraa on hankkimassa.

• Nainen34v kirjoitti:

Tiedän ainakin, että ystäväpiirissäni kaikki pariutuneet miehet ovat kilttejä ja kunnollisia. Ja ovat kilttejen ja kunnollisten naisten kanssa yhdessä.

Palstatotuuksien mukaan kilttikunnollinen ei kelpaa...

• Ikis..M
        Nainen34v kirjoitti:

Ai olit sittennkin trolli :( tai ainakin jostain mitäihmettä -planeetalta kotoisin :D Minusta näyttää että selvästikin tämä ketjunpätkä on alkanut saamaan sävyä "Olet niin ihana että kyllä ihan varmasti löydät vielä jonkun mutta se joku en ole minä", juurikin sitä mantraa jota aina kilteille & kunnollisille kamupojille toistellaan ilman minkäänlaista konkretiaa.

• Ikis..M kirjoitti:

Ai olit sittennkin trolli :( tai ainakin jostain mitäihmettä -planeetalta kotoisin :D Minusta näyttää että selvästikin tämä ketjunpätkä on alkanut saamaan sävyä "Olet niin ihana että kyllä ihan varmasti löydät vielä jonkun mutta se joku en ole minä", juurikin sitä mantraa jota aina kilteille & kunnollisille kamupojille toistellaan ilman minkäänlaista konkretiaa.

Höpöhöpö Ikis. Kyllä mun seurustelukumppanit ovat olleet tuota kiltti&kunnollinen kategoriaa.

• Pillujen-asiantuntija
        Ikis..M kirjoitti:

Ei naisen pidä olla mikään missi. Mukava luonne riittää useimmille miehille koska naisen kanssa pitää tulle hyvin toimeen. Ulkonäkö on bonusta jos sellaisen nätin naisen saisi.

• hän_on_mitä_on

Hän on oma itsensä ja se sitten passaa kumppanille, joka on oma itsensä myös. Siinä se.

• Noin sen pitäisi mennä, mutta juoppo naistenvihaaja ei liene se toivotuin miestyyppi. Jotkut asiat sytyttää, toiset karkottaa.

• mut_kuitenkin

Pitää löytää Se Sopiva. Juopoilla naisvihaajillakin on akkansa. Joku ehkä tykkää, ihan oikeasti.
        Kun palikat loksahtaa kohdalleen... se on todella taianomaista. Täydellistä.
        Kunnes huomaa, että molemmat feikkaa ihan täysillä.
        Puff.
        Kerää palikat.
        Aloita alusta.

• Sinkkumies---

Perusasioita on rehellisyys, kuuntelee toista ja ottaa huomioon. Varsinkin se rehellisyys on vaikeaa kun monet ei osaa olla itselle edes rehellisiä joten miten onnistuisi olemaan naiselle rehellinen.

• Hyvä pointti!

Rehellisyys on ehdottoman tärkeää.

• Nainen34v kirjoitti:

Hyvä pointti!

Rehellisyys on ehdottoman tärkeää.

Sulle ei vissiin uskalla lällyä laittaa, jos myöhemmin paljastutkin miestrolliksi, niin sitten lällyily harmittaisi

• pujottelija kirjoitti:

Sulle ei vissiin uskalla lällyä laittaa, jos myöhemmin paljastutkin miestrolliksi, niin sitten lällyily harmittaisi

Voin luvata sulle, että en ole mies. Eikai kukaan mies nyt osaisi kirjoittaa näin naisen ajatuksia? Ainakaan kovin hetero mies...

Mutta ymmärrän pelkosi.

Ps. Täytyy tunnustaa, etten ihan ymmärrän, mitä tuo lälly tarkoittaa. Kuulosti kuitenkin ihan positiiviselta jutulta, ehkä. 😅

• TurhatLuulotPois

Et sä omia vahvuuksias tunne. Seurustele kuule ensin ja puhu sitten :)

• Vaimotietääparhaiten

Suhteessa sut punnitaan.

• Pillujen-asiantuntija

Miksi muuten ne naisten hakkaajat ova aina parisuhteessa? Onko ne komeita, rikkaita vai miksi?
      Naiset kuvittelee että hyvännäköinen mies on aina hyvä luonteeltaan ja siksi ätmit ei saa edes mahdollisuutta. Mitä hyvää muka rumassa miehessä olisi?

• Yleensä parisuhteeseen päästään muilla kriteereillä, naisen hakkaaminen ei sinällänsä sytytä ketään.

Moni kilttikunnollisena esiintyvä mies on sitten kotioloissa osoittautunut muuksi. Mistä oikean kilttikunnollisen tunnistaa?

• Pillujen-asiantuntija

Suomen pahimpia jännämiehiä:

Ismo Junni (1943-1995). "Hammasmurhaaja" pahoinpiteli vaimonsa kuoliaaksi ja poltti neljä 1980-1988. Otti talteen uhrien hampaita.

• Itse aattelin, että jos mulla kerta on hyvä parisuhde juuri nyt, että mitä olen siinä itse? Sitähän tässä kysytään?

No omasta mielestä perusasiat kunnossa, eli talousasiat hoituu. Ne on tärkeitä, vaikka asuiskin eritalouksissa.

Sit koitan selvittää omat tunteet. Mistä saan minkäkin tunteen ja puhun niistä avoimesti. Näin ei kaivele mikään, kun ne selvittää. Ja kannustan naista samaan. Tunteille ei voi mitään, niitä tulee, mutta niihin huonompiin on parempi ottaa selvyys, koska ne saattaa sit kaataa suhteen, jos ne vaan lakastaan maton alle.

Sitten paremmatkin tunteet voi näyttää ja kertoa.

Avoin suhtautuminen seksiin. On huikeaa tuntea, kun toinen käy ihan kuumana sinuun. Siihen ei tunnu löytyvän rajaa. Mutta tässäkin varsinkin pitää käydä läpi tunteet keskustellen. Kummankin on saatava siitä samanverran kuin antaa, tai se kutistuu ja kuihtuu pois.

Ja ennenkaikkea on unohdettava, että tää olisi valtataistelua... Tää on rinnakkain kulkemista samaansuuntaan.

• Hyvin kirjotettu!

• Suhde toimii kun perusedellytykset on kunnossa. Sulla lienee myös hyvä parisuhdenainen kumppanina...

• Nainen34v kirjoitti:

Hyvin kirjotettu!

No varmaan on muitakin asioita, mutta kyllä noi on sellaisia juttuja, missä oon tehnyt parannuksia.

Ja pitää kehittyä kokoajan paremmaks. Minä ainakin haluan. Tiedän, että pelot ja pahimmat tunteet on kohdattava ja nostettava esille. Se on alkuun vaikeaa, mutta sitten ymmärtää, että ne johtuu omasta mielestä ja toinen yleensä ajattelee tai näkee saman asian toisesta näkökulmasta. Kun ne selvittää, niin huonot tunteet kaikkoaa ja huomaa rakastavansa sitä toista vaan vielä enemmän. :-)

• Pertti-setä kirjoitti:

Suhde toimii kun perusedellytykset on kunnossa. Sulla lienee myös hyvä parisuhdenainen kumppanina...

Joo! Siis tangoon tarvitaan kaks.

Vaikkahan olisin itse minkälainen parisuhdemies hyväänsä, on mulla unelmanainenkin. Hän jaksaa kuunnella minua, eikä hermostu, tai loukkaannu/vedä poroja nokkaan, jos sanon, että jostainhänen toimistaan tulee joku tietynlainen tunne. Vaan hän malttaa selvittää asian.

Ja jotenkin hän vaan päästää minut lähelleen ja uskoo minuun. Vaikka tässä olen miettinyt, että hänen entinen elämä on ollut aika toisenlaista. Mutta hän haluaa myös hyvän parisuhteen. Sitä se on.

Halu on ykkösjuttu. Yhteinen halu tehdä hyvää yhdessä.

• Hyviä mietteitä.

Ja mitä tulee tuohon valtataisteluun, niin oletan ma että parisuhteeseen ja miksi-ei kaikkiin muihinkin suhteisiin poppoo toivoo yleensä tasavertaista kumppania, jotakuta joka osaa sanoa vastaankin.
        Tämä ehken siksi, että aika usein se voimakkaampitahtoisempi, vaikkei mikään jäärä ja jyrä olisikaan, tuppaa ottamaan hallitsevan aseman. Joko tiedostamatta taikka vastakkaisen osapuolen antaessa ja tyrkyttäessä tätä. Joten haetaan jotakuinkin yhtä itseppäistä ja luonteenlujaa persoonaa toisesta, jotta ei tarvitsisi varoa 'pompottamasta' toista.

• tähänsekaappi kirjoitti:

Joo! Siis tangoon tarvitaan kaks.

Vaikkahan olisin itse minkälainen parisuhdemies hyväänsä, on mulla unelmanainenkin. Hän jaksaa kuunnella minua, eikä hermostu, tai loukkaannu/vedä poroja nokkaan, jos sanon, että jostainhänen toimistaan tulee joku tietynlainen tunne. Vaan hän malttaa selvittää asian.

Ja jotenkin hän vaan päästää minut lähelleen ja uskoo minuun. Vaikka tässä olen miettinyt, että hänen entinen elämä on ollut aika toisenlaista. Mutta hän haluaa myös hyvän parisuhteen. Sitä se on.

Halu on ykkösjuttu. Yhteinen halu tehdä hyvää yhdessä.

"Jos sanon, että jostain hänen toimistaan tulee joku tietynlainen tunne. Vaan hän malttaa selvittää asian."

Viisaat väittävät että konfliktien aikana pitäisi muistaa sanoa miltä toisen tekemiset/sanomiset tuntuu, eikä syytellä toista teoista/sanoista. Ehkä näin olisi sitten helpompi asettua loukkaantuneen ihmisen asemaan.

No varmaan on muitakin asioita, mutta kyllä noi on sellaisia juttuja, missä oon tehnyt parannuksia.

Ja pitää kehittyä kokoajan paremmaks. Minä ainakin haluan. Tiedän, että pelot ja pahimmat tunteet on kohdattava ja nostettava esille. Se on alkuun vaikeaa, mutta sitten ymmärtää, että ne johtuu omasta mielestä ja toinen yleensä ajattelee tai näkee saman asian toisesta näkökulmasta. Kun ne selvittää, niin huonot tunteet kaikkoaa ja huomaa rakastavansa sitä toista vaan vielä enemmän. :-)

Aika hienoa ja kypsää tekstiä kirjoitat teidän suhteesta. 😍 Olet todella ajatellut ja hoksannut asioita.

Toivon teille hirmuisesti onnea. Pitäkää toisistanne maailman parasta huolta 💕

• pete_pjn kirjoitti:

Hyviä mietteitä.

Ja mitä tulee tuohon valtataisteluun, niin oletan ma että parisuhteeseen ja miksi-ei kaikkiin muihinkin suhteisiin poppoo toivoo yleensä tasavertaista kumppania, jotakuta joka osaa sanoa vastaankin.
        Tämä ehken siksi, että aika usein se voimakkaampitahtoisempi, vaikkei mikään jäärä ja jyrä olisikaan, tuppaa ottamaan hallitsevan aseman. Joko tiedostamatta taikka vastakkaisen osapuolen antaessa ja tyrkyttäessä tätä. Joten haetaan jotakuinkin yhtä itseppäistä ja luonteenlujaa persoonaa toisesta, jotta ei tarvitsisi varoa 'pompottamasta' toista.

No mä olen ollut joskus sellainen lapanen. Ajattelin, että jos myötäilen, olen hyvä toiselle, mutta se kääntyy usein sit niin, että asiat jää silti vaivaamaan. Kyllä sitä on perusteltava aina, miksijonkun haluaa niiin tai näin. Sit yhdessä selvitetään miten se on.

No vahvoja ja heikkoja? Jotenkin sekin on helppo vaikka sanoa, että olen vaan sellainen vahva tai heikkoluonteinen? Minusta jokainen osaa sanoa mitä haluaa ja mikä tuntuu pahalle, sitä vaan toiset pelkää suotta sitä toista. Ja sitä ehkä että menettää sen toisen... Mutta hyvää et saa mistään, jos et panosta...Se on se halu. :-)

• Nainen34v kirjoitti:

Aika hienoa ja kypsää tekstiä kirjoitat teidän suhteesta. 😍 Olet todella ajatellut ja hoksannut asioita.

Toivon teille hirmuisesti onnea. Pitäkää toisistanne maailman parasta huolta 💕

No haluan tätä kovasti. :-)

• Pertti-setä kirjoitti:

"Jos sanon, että jostain hänen toimistaan tulee joku tietynlainen tunne. Vaan hän malttaa selvittää asian."

Viisaat väittävät että konfliktien aikana pitäisi muistaa sanoa miltä toisen tekemiset/sanomiset tuntuu, eikä syytellä toista teoista/sanoista. Ehkä näin olisi sitten helpompi asettua loukkaantuneen ihmisen asemaan.

Niin. Ei tunteille voi mitään, kukaan. Mutta niitten aiheuttavalle asialle varmasti aina voi tehdä jotain. Ja mitä enemmän toista rakastaa, sitä enemmän haluaa, että se toinenkin voi hyvin. Rakkautta toiseen voi myös osoittaa sanomalla, että minulle tulee tuosta ja tuosta paska fiilis. Tuskin kukaan toimivassa parisuhteessa haluaa toiselle paskaa fiilistä, mutta ennenkuin kristallipallo tulee prismoihin myyntiin, kannattaa aukasta suu. :-D

No mä olen ollut joskus sellainen lapanen. Ajattelin, että jos myötäilen, olen hyvä toiselle, mutta se kääntyy usein sit niin, että asiat jää silti vaivaamaan. Kyllä sitä on perusteltava aina, miksijonkun haluaa niiin tai näin. Sit yhdessä selvitetään miten se on.

No vahvoja ja heikkoja? Jotenkin sekin on helppo vaikka sanoa, että olen vaan sellainen vahva tai heikkoluonteinen? Minusta jokainen osaa sanoa mitä haluaa ja mikä tuntuu pahalle, sitä vaan toiset pelkää suotta sitä toista. Ja sitä ehkä että menettää sen toisen... Mutta hyvää et saa mistään, jos et panosta...Se on se halu. :-)

Sun naisella on käynyt tuuri, kun on saanut noin fiksusti ajattelevan miehen. Selkeästi tiedät mistä puhut. Sulla olisi paljon annettavaa näille palstan muille miehille, jotka ovat uskonsa menettäneet naisen saamisessa. ☝👏🤗

Niin. Ei tunteille voi mitään, kukaan. Mutta niitten aiheuttavalle asialle varmasti aina voi tehdä jotain. Ja mitä enemmän toista rakastaa, sitä enemmän haluaa, että se toinenkin voi hyvin. Rakkautta toiseen voi myös osoittaa sanomalla, että minulle tulee tuosta ja tuosta paska fiilis. Tuskin kukaan toimivassa parisuhteessa haluaa toiselle paskaa fiilistä, mutta ennenkuin kristallipallo tulee prismoihin myyntiin, kannattaa aukasta suu. :-D

Juttelet viisaita, se on juuri noin. Taito osata kertoa miltä itsestä tuntuu on se mitä me voimme tehdä, loppu on vastapuolesta kiinni.

• Nainen34v kirjoitti:

Sun naisella on käynyt tuuri, kun on saanut noin fiksusti ajattelevan miehen. Selkeästi tiedät mistä puhut. Sulla olisi paljon annettavaa näille palstan muille miehille, jotka ovat uskonsa menettäneet naisen saamisessa. ☝👏🤗

Niin. Mut vielä kun osaisin kertoa, että miten nainenkin on upea... Vaikka itse olen mikä olen, on hänkin sellainen, että ei ole vielä vastaan toista tullut. :-)

• pete_pjn kirjoitti:

Hyviä mietteitä.

Juurikin tätä olen yrittänyt itsekin kirjoituksissani selittää, mutta helposti se ymmärretään niin, että hakee taas sitä kuuluisaa jännämiestä. Kun miehen vaan pitää pystyä sanomaan myös vastaan tarvittaessa.

• Pertti-setä kirjoitti:

Juttelet viisaita, se on juuri noin. Taito osata kertoa miltä itsestä tuntuu on se mitä me voimme tehdä, loppu on vastapuolesta kiinni.

Joo. Siis ainoa mihin voi itse vaikuttaa on oma itsensä. Mutta se on usein meille kaikille se arin puolisko. Pelkäämme itseämme oikeastaan. Minustakin oli jotenkin vaikea sanoa taannoin, että koen saavani liian vähän seksissä, mutta jos en olisi sanonut, en luultavasti saisi vieläkään.

Toisaalta tuossakin olisi moni nainen voinut ottaa itseensä ja vaan sanoa, ettei osaa/pysty enempään. Mutta hän haluaa minua niin, että otti asian vakavasti, ei moitteena vaan asiana jota parannetaan yhdessä. :-)

• Nainen34v kirjoitti:

Juurikin tätä olen yrittänyt itsekin kirjoituksissani selittää, mutta helposti se ymmärretään niin, että hakee taas sitä kuuluisaa jännämiestä. Kun miehen vaan pitää pystyä sanomaan myös vastaan tarvittaessa.

Niin. Näkökulma on toinen. Sama asia, mutta se kerrotaan toisesta näkökulmasta. Mutta olisiko parempi sanoa, että osaa ilmaista mielipiteensä/halunsa asiaan, kuin sanomaan vastaan. Se kuulostaakin jo vs.-tilanteelta. :-)

Joo. Siis ainoa mihin voi itse vaikuttaa on oma itsensä. Mutta se on usein meille kaikille se arin puolisko. Pelkäämme itseämme oikeastaan. Minustakin oli jotenkin vaikea sanoa taannoin, että koen saavani liian vähän seksissä, mutta jos en olisi sanonut, en luultavasti saisi vieläkään.

Toisaalta tuossakin olisi moni nainen voinut ottaa itseensä ja vaan sanoa, ettei osaa/pysty enempään. Mutta hän haluaa minua niin, että otti asian vakavasti, ei moitteena vaan asiana jota parannetaan yhdessä. :-)

Seksistä puhuminen on ehkä kaikkein vaikeinta parisuhteessa, se menee kovaa tunteisiin.

Mun exä ilmoitti suhteemme alkuaikoina pienessä laitamyötäisessä että hän ei ole tyytyväinen kohteluunsa sängyssä. Hän kyllä saa orgasmeja, mutta olen kuulemma liian dominoiva eikä hän saa kokea olevansa nautinnon antaja.

Asia oli helppo korjata, hän tarvitsi vain tilaa luovuudelleen.

Niin. Näkökulma on toinen. Sama asia, mutta se kerrotaan toisesta näkökulmasta. Mutta olisiko parempi sanoa, että osaa ilmaista mielipiteensä/halunsa asiaan, kuin sanomaan vastaan. Se kuulostaakin jo vs.-tilanteelta. :-)

Niinpä kyllä. Kaikkihan ratkeaa yleensä neuvottelemalla, eikä sillä että jompikumpi vaan sanoo, mitä tehdään. Joskus kuitenkin neuvottelu on tylsää ja raskasta ja silloin tarvitaan se, joka sanoo päättäväisesti mitä tehdään.

Olen nainen ja saan olla vähän tuuliviiri. No ei vaan. 😂

• Pertti-setä kirjoitti:

Seksistä puhuminen on ehkä kaikkein vaikeinta parisuhteessa, se menee kovaa tunteisiin.

Mun exä ilmoitti suhteemme alkuaikoina pienessä laitamyötäisessä että hän ei ole tyytyväinen kohteluunsa sängyssä. Hän kyllä saa orgasmeja, mutta olen kuulemma liian dominoiva eikä hän saa kokea olevansa nautinnon antaja.

Asia oli helppo korjata, hän tarvitsi vain tilaa luovuudelleen.

No ehkä tuollainen on helppoakin, jos on luova ja haluaa kehittyä, mutta on siinä sekin, että kaikki ei välttämättä ole innokkaita siihen, tai sitten eivät ole vapautunut siinä vielä. Ja sit ollaan kriittisillä alueilla, mutta rakkaat haastaa toisiaan aina ja sillä saadaankin hommaan eloa, vaikka sit seksiin. :-)

• Nainen34v kirjoitti:

Niinpä kyllä. Kaikkihan ratkeaa yleensä neuvottelemalla, eikä sillä että jompikumpi vaan sanoo, mitä tehdään. Joskus kuitenkin neuvottelu on tylsää ja raskasta ja silloin tarvitaan se, joka sanoo päättäväisesti mitä tehdään.

Olen nainen ja saan olla vähän tuuliviiri. No ei vaan. 😂

No onhan se oltava sellainen henkinen johtaja jompikumpi. Meillä se olen minä. Nainen haluaa että se on niin. Ja taas itse haluan, että otan mahdollisimman hyvin huomioon naisen.

Edellisessä suhteessa, tai avioliitossa se oli toisinpäin ehkä, mutta se menikin niin, että valta-asemaa käytettiin väärin. Sit voitelin lampiset ja suksin v..ttuun.

Ja edelleen tästäkin suhteesta saa kumpikin lähteä, jos ei siltä tunnu, että on hyvä olla.

Mutta en minä naista pidä yhtään huonompana, en myöskään vähempään pystyvänä kuin itseäni. Että olen vain nainen-asenne tökkäis. Ärsyttävää ja tuntuu, että sillä sanomisella työnnetään vastuu tekemisistä, tai tekemättä jättämisistä sukupuolen syyksi. Hyi helkatti. En arvosta.

No onhan se oltava sellainen henkinen johtaja jompikumpi. Meillä se olen minä. Nainen haluaa että se on niin. Ja taas itse haluan, että otan mahdollisimman hyvin huomioon naisen.

Edellisessä suhteessa, tai avioliitossa se oli toisinpäin ehkä, mutta se menikin niin, että valta-asemaa käytettiin väärin. Sit voitelin lampiset ja suksin v..ttuun.

Ja edelleen tästäkin suhteesta saa kumpikin lähteä, jos ei siltä tunnu, että on hyvä olla.

Mutta en minä naista pidä yhtään huonompana, en myöskään vähempään pystyvänä kuin itseäni. Että olen vain nainen-asenne tökkäis. Ärsyttävää ja tuntuu, että sillä sanomisella työnnetään vastuu tekemisistä, tai tekemättä jättämisistä sukupuolen syyksi. Hyi helkatti. En arvosta.

Niin ja tuossa onkin varmaan syy miksi tuo mun nainen on NAINEN. Se ei lannistu ja oleta että ois yhtään huonompi ihmisenä kuin minä. Fyysisiä erojahan on, mutta ihmisenä, sellaisena kuin voisi kuvitella sielun olevan, me ollaan ihan samoilla viivoilla.

Tavallaan sama kun juoksukilpailussa luovuttaisi. Vaikka eihän tää kilpailu ole voittajasta, mutta kilpailua ehkä hyvyydestä toiselle.

Riittävän hyvin keksin. :-D

• parisuhdemies-

On paljon huonoja parisuhteita. Mikä saa miehen tai naisen olemaan vuosia huonossa suhteessa. Eikö ole voimia erota. Voi olla pelkkää seksiä mutta ei lainkaan rakkautta eikä välittämistä.

• Yhteiset lapset, velat/omaisuus...noi on joskus syy kitua vaikka pitäisi erota.

• Pelko yksin olemisesta ja jäämisestä?

• ätminki

Nainen voi myös valita sen ruman ätmin nii ei tarvitse jäädä yksin. Naisella on aina vaihtoehto mutta ätmillä sitä ei ole.

• Pillujen-asiantuntija

Kunnllista miestä ei tunnista mistään ennen kun tutustuu mieheen.

• Näin se taitaa loppupelissä olla, eikä me olla välttämättä itse se oikea taho todistamaan olevamme kilttikunnollisia.

• Samaa mieltä sinun kanssasi.

• Ikis..M

Tämä ketju näyttää selvästikin muuttuneen parisuhdekokeneiden ihmisten myhistelyksi eikä millään tavallaan siis vastaa parisuhteeseen pyrkivän pitkän linjan ATM/KTM sinkkumiehen kysymyksiin miten löytää hyvä nainen? Ketjun "asiantuntijoille" ei koskaan ole varmaan sanottu "Kyllä sinä jonkun vielä löydät".

Tämänkaltainen sarjasuhteilijoiden kokemusten/tietämysten vaihtoketju pitäisi olla tuolla parisuhde -palstalla eikä neuvomassa palstan ätmejä kun ei ketjun "asiantuntijoilla" ole mitään kokemusta kiltin & kunnollisen ätmin/ketmin naisen löytämisen vaikeudesta.

Ei millään pahalla "asiantuntijoita" kohtaan mutta kun te oikeasti nyt olette selvästikin väärässä osiossa neuvoinenne :D

• Tässä käytiin läpi tuota hyvän parisuhdemiehen profiilia ja löyty sellainen kilttikunnollinen malli jolla on luontaista kysyntää.

Nyt vähän syvennetään tietämystä tuosta kilttikunnollisesta miesmallista muutamin käytännön havaintoesimerkein. Saa lukea ja kommentoida.

• Ikis..M
        Pertti-setä kirjoitti:

Tässä käytiin läpi tuota hyvän parisuhdemiehen profiilia ja löyty sellainen kilttikunnollinen malli jolla on luontaista kysyntää.

Nyt vähän syvennetään tietämystä tuosta kilttikunnollisesta miesmallista muutamin käytännön havaintoesimerkein. Saa lukea ja kommentoida.

Niin mutta kun vaikka te mitä löydätte mielestänne ei se tuo silti naisia yhtään lähemmäksi sitä ätmiä/ketmiä. Kyllä se ätmi/ketmikin ihan varmasti on hyvä parisuhdemies sitten jos siihen parisuhteeseen pääsee, pari kuukautta oltuaan ihan yhtälailla myhistelee teidän kanssa samassa kuorossa.

Tuo tietämys kiltistä & kunnollisesta ei myöskään tuo niitä naisia yhtään lähemmäksi, kyllä palstan kaikki kiltit & kunnolliset itse tietää millaisia ovat, ei niitä siinä kiltteydessä & kunnollisuudessa tarvitse neuvoa. Sensijaan heidän tulisi oppia kuinka vaivihkaa tulla vähemmän kiltiksi & kunnolliseksi koska sehän selkeästi lisäisi vientiä naismarkkinoilla.

• Ikis..M kirjoitti:

Niin mutta kun vaikka te mitä löydätte mielestänne ei se tuo silti naisia yhtään lähemmäksi sitä ätmiä/ketmiä. Kyllä se ätmi/ketmikin ihan varmasti on hyvä parisuhdemies sitten jos siihen parisuhteeseen pääsee, pari kuukautta oltuaan ihan yhtälailla myhistelee teidän kanssa samassa kuorossa.

Tuo tietämys kiltistä & kunnollisesta ei myöskään tuo niitä naisia yhtään lähemmäksi, kyllä palstan kaikki kiltit & kunnolliset itse tietää millaisia ovat, ei niitä siinä kiltteydessä & kunnollisuudessa tarvitse neuvoa. Sensijaan heidän tulisi oppia kuinka vaivihkaa tulla vähemmän kiltiksi & kunnolliseksi koska sehän selkeästi lisäisi vientiä naismarkkinoilla.

Itse asiassa ketjussa on käyty asiaa läpi tuoltakin kantilta, sieltä löytyy kommentteja siitä kuinka miehen kuuluu olla jämäkkä ja vältellä olemista tossukka.

On jopa puhuttu siitäkin milloin pitää olla herrasmies ja milloin vähäsen tuhma. Kaikki on kiinni lukijasta, pitäisi vain avata oma mieli kun lukee juttuja.

Pilluksi ei kukaan meistä voi muuttua ätmeille, mutta neuvoja on yritetty jakaa.

• Ikis..M
        Pertti-setä kirjoitti:

Itse asiassa ketjussa on käyty asiaa läpi tuoltakin kantilta, sieltä löytyy kommentteja siitä kuinka miehen kuuluu olla jämäkkä ja vältellä olemista tossukka.

On jopa puhuttu siitäkin milloin pitää olla herrasmies ja milloin vähäsen tuhma. Kaikki on kiinni lukijasta, pitäisi vain avata oma mieli kun lukee juttuja.

Pilluksi ei kukaan meistä voi muuttua ätmeille, mutta neuvoja on yritetty jakaa.

Niin mutta nuohan on ihan itsestään selviä normijärjellä varustetulle ätmille/ketmille, kyllä se tietää miten tulee toimia jos vain pääsee toimimaan. Vähän niin kuin että jos olisi ajanut ajokortin netissä, tietää kyllä miten liikennesäännöt menee ja muuta, ajelisi ihan hyvin tuolla liikenteenkin seassa mutta kukaan ei anna autoa ikinä ajettavaksi niin se tieto jää vähän turhaksi.

• Ikis..M kirjoitti:

Niin mutta nuohan on ihan itsestään selviä normijärjellä varustetulle ätmille/ketmille, kyllä se tietää miten tulee toimia jos vain pääsee toimimaan. Vähän niin kuin että jos olisi ajanut ajokortin netissä, tietää kyllä miten liikennesäännöt menee ja muuta, ajelisi ihan hyvin tuolla liikenteenkin seassa mutta kukaan ei anna autoa ikinä ajettavaksi niin se tieto jää vähän turhaksi.

Minä olen mielestäni ajatellut asiaanne monipuolisesti ja tehnyt avauksia monesta eri kulmasta, oon tehnyt avauksen jopa naisten viettelemisestä mistä itsekin tunnuit innostuvan.

Tämä on hyvä ketju ja tässä on tanakkaa asiaa, mikäli sun mielestäsi asiaa olisi syytä tarkastella jostakin uudesta kulmasta, niin auta mua vihjaamalla asiasta.

• Ikis..M
        Pertti-setä kirjoitti:

Minä olen mielestäni ajatellut asiaanne monipuolisesti ja tehnyt avauksia monesta eri kulmasta, oon tehnyt avauksen jopa naisten viettelemisestä mistä itsekin tunnuit innostuvan.

Tämä on hyvä ketju ja tässä on tanakkaa asiaa, mikäli sun mielestäsi asiaa olisi syytä tarkastella jostakin uudesta kulmasta, niin auta mua vihjaamalla asiasta.

Juu, en kiistä sitä etteikö sinulta hyviä avauksia lähtisi ja onhan tämäkin tällainen hyväntuulinen ja asiallinen ketju, ei siinä mitään enkä nyt oikeasti ole yhtään sitä vastaan että on täällä sinkut -osiossa mutta ajatellulle kohderyhmälle tästä ei juuri ole hyötyä naisenhankintamielessä.

• Ikis..M kirjoitti:

Juu, en kiistä sitä etteikö sinulta hyviä avauksia lähtisi ja onhan tämäkin tällainen hyväntuulinen ja asiallinen ketju, ei siinä mitään enkä nyt oikeasti ole yhtään sitä vastaan että on täällä sinkut -osiossa mutta ajatellulle kohderyhmälle tästä ei juuri ole hyötyä naisenhankintamielessä.

Mä ajattelen myyntimiehenä asiaa siltä kantilta mikä kuluttajaa voisi kiinnostaa, mitä asioita pitäisi korjata tarvittaessa ja kuinka tuotetta markkinoida.

Ja tottakai, kenelle kilttikunnollista markkinoidaan.

• Ikis..M
        Pertti-setä kirjoitti:

Mä ajattelen myyntimiehenä asiaa siltä kantilta mikä kuluttajaa voisi kiinnostaa, mitä asioita pitäisi korjata tarvittaessa ja kuinka tuotetta markkinoida.

Ja tottakai, kenelle kilttikunnollista markkinoidaan.

Niin mutta kun se on vaikea myydä jos ei kiltti & kunnollinen mene kaupaksi. Kiitokset muuten kommenteistasi tuonne toiseen ketjuun:

http://keskustelu.suomi24.fi/t/14664767/sinkkuuden-tuomitseminen

" Sulla oli ongelma muiden mielestä ikä, mä olin muiden mielestä se jännämies. Jä kyllä mä sitä taisin olla oikeasti enemmän kun aina myönnänkään."

"En mä exääni hakannut, mutta kyllä mä olin pelottavan miehen maineessa.

Yksi exän ystävätär kirjoitti joskus meidän suhteestamme inspiroituneena aika karsean kauhutarinan Reginaan siitä kuinka komea ja psykopaattinen mies vei jalat kiltin tytön alta ja tarjosi kylmää kyytiä. Totuutta tarinassa ei ollut siteeksikään. "

Nuohan oikeastaan vesittää tämän ketjun ohjeet aikalailla, niin se vain Pertinkin perhe-elämä alkoi jännämieskarismalla ja siitä jopa fantasiatarinoita naiset kirjoitteli & lukivat paikat kosteina :D Kyllä sun täytyy nyt myöntää että kyllä se Ikis tietää mutta onhan mulla kaikki palstatotuudet, jotka ei koskaan vielä ole erehtyneet, puolellani niin eihän tämä nyt ollut edes reilua sua kohtaan :)

• Ikis..M kirjoitti:

Niin mutta kun se on vaikea myydä jos ei kiltti & kunnollinen mene kaupaksi. Kiitokset muuten kommenteistasi tuonne toiseen ketjuun:

http://keskustelu.suomi24.fi/t/14664767/sinkkuuden-tuomitseminen

" Sulla oli ongelma muiden mielestä ikä, mä olin muiden mielestä se jännämies. Jä kyllä mä sitä taisin olla oikeasti enemmän kun aina myönnänkään."

"En mä exääni hakannut, mutta kyllä mä olin pelottavan miehen maineessa.

Yksi exän ystävätär kirjoitti joskus meidän suhteestamme inspiroituneena aika karsean kauhutarinan Reginaan siitä kuinka komea ja psykopaattinen mies vei jalat kiltin tytön alta ja tarjosi kylmää kyytiä. Totuutta tarinassa ei ollut siteeksikään. "

Nuohan oikeastaan vesittää tämän ketjun ohjeet aikalailla, niin se vain Pertinkin perhe-elämä alkoi jännämieskarismalla ja siitä jopa fantasiatarinoita naiset kirjoitteli & lukivat paikat kosteina :D Kyllä sun täytyy nyt myöntää että kyllä se Ikis tietää mutta onhan mulla kaikki palstatotuudet, jotka ei koskaan vielä ole erehtyneet, puolellani niin eihän tämä nyt ollut edes reilua sua kohtaan :)

Mä olen ollut hyvin värikäs persoona ja melkoinen elohopea, maineeni on ollut silti hurjempi kuin tekoni.

Kyllä mun exäni silti teki mun luonteestani paremman arvion kuin ne jotka kavahtivat mun mainettani. Ja kuten sanoin, siinä tarinassa josta mainitsin, siinä ei ollut totuutta siteeksikään.

Me oltiin kimpassa 7 vuotta ennenkuin mentiin naimisiin, ja mä väitän että kyllä mä kunnollisuudella pärjäsin sen mitä pärjäsin.

• Ikis..M
        Pertti-setä kirjoitti:

Mä olen ollut hyvin värikäs persoona ja melkoinen elohopea, maineeni on ollut silti hurjempi kuin tekoni.

Kyllä mun exäni silti teki mun luonteestani paremman arvion kuin ne jotka kavahtivat mun mainettani. Ja kuten sanoin, siinä tarinassa josta mainitsin, siinä ei ollut totuutta siteeksikään.

Me oltiin kimpassa 7 vuotta ennenkuin mentiin naimisiin, ja mä väitän että kyllä mä kunnollisuudella pärjäsin sen mitä pärjäsin.

Joo mutta siinäpä se on että juurikin tuolla maineella sinne suhteeseen sukelletaan eikä se maine saa olla kiltti & kunnollinen käytännössä.

Joo, tottakai sitten kun olet jo siellä suhteessa kiltteys & kunnollisuus -ominaisuuksilla alkaa olla arvoa, tottakai nainen arvostaa kun hänen jännämiehensä omaa myös kiltteyden ja kunnollisuuden piirteitä mutta toisin päin homma ei toimisi koskaan eikä niin että kilttinä & kunnollisena menee suhteeseen kun siinä ei voi sitten edes petrata kun on jo valmiiksi se kiltti & kunnollinen.

• Ikis..M kirjoitti:

Joo mutta siinäpä se on että juurikin tuolla maineella sinne suhteeseen sukelletaan eikä se maine saa olla kiltti & kunnollinen käytännössä.

Joo, tottakai sitten kun olet jo siellä suhteessa kiltteys & kunnollisuus -ominaisuuksilla alkaa olla arvoa, tottakai nainen arvostaa kun hänen jännämiehensä omaa myös kiltteyden ja kunnollisuuden piirteitä mutta toisin päin homma ei toimisi koskaan eikä niin että kilttinä & kunnollisena menee suhteeseen kun siinä ei voi sitten edes petrata kun on jo valmiiksi se kiltti & kunnollinen.

Mun tapauksessa voisi sanoa että mä menin suhteeseen maineestani huolimatta, mun exä tajusi mun olevan kilttikunnollinen.

• Ikis..M
        Pertti-setä kirjoitti:

Mun tapauksessa voisi sanoa että mä menin suhteeseen maineestani huolimatta, mun exä tajusi mun olevan kilttikunnollinen.

Niinhän ne kaikki jännämiehet sanoo :D Jos olisit ollut maineeltasi kiltti & kunnollinen exäsi olisi epäilemättä nähnyt kiltteyttä & kunnollisuutta jossain pahamaineisemmassa jannussa eikä olisi sinua huomannutkaan.

• Ikis..M
        Pertti-setä kirjoitti:

Niin ja siellä toisessa ketjussa N28 vielä vahvistaa asian kirjoittamalla:

"No sellaisia me kiltit tytöt ollaan, tykätään siitä jos miehessä on jotain tuhmaa. En tosin meinaa aggressiivisuutta, se vaan pelottaa mua. Mut jotain mikä ei sovi kuvaan. "

Eli lähtökohtaisesti kiltti & kunnollinen = Ei mitään mahdollisuuksia saada lovee.

• Ikis..M kirjoitti:

Niinhän ne kaikki jännämiehet sanoo :D Jos olisit ollut maineeltasi kiltti & kunnollinen exäsi olisi epäilemättä nähnyt kiltteyttä & kunnollisuutta jossain pahamaineisemmassa jannussa eikä olisi sinua huomannutkaan.

Mä taisin olla se kilttikunnollinen joka pelasti exän rikollisen kynsistä.

Mun exä oli kohdatessamme juuri aloittanut suhteen mieheen joka oli alaikäisenä tappanut naapurinsa.

• Ikis..M kirjoitti:

Niin ja siellä toisessa ketjussa N28 vielä vahvistaa asian kirjoittamalla:

"No sellaisia me kiltit tytöt ollaan, tykätään siitä jos miehessä on jotain tuhmaa. En tosin meinaa aggressiivisuutta, se vaan pelottaa mua. Mut jotain mikä ei sovi kuvaan. "

Eli lähtökohtaisesti kiltti & kunnollinen = Ei mitään mahdollisuuksia saada lovee.

Mä olin silti pohjimmiltani kilttikunnollinen.

• Ikis..M
        Pertti-setä kirjoitti:

Mä olin silti pohjimmiltani kilttikunnollinen.

En sitä epäilekään ettetkö olisi ollut mutta se vaati sinullakin sen tietynlaisen "maineen" jotta sait sen naisen, onhan siellä ollut selvästikin ytm-tason jännäkarisma kilpailemassa.

Ei sille voi mitään että nämä palstatotuudet aina vaan osuu oikeaan :D

• Ikis..M kirjoitti:

En sitä epäilekään ettetkö olisi ollut mutta se vaati sinullakin sen tietynlaisen "maineen" jotta sait sen naisen, onhan siellä ollut selvästikin ytm-tason jännäkarisma kilpailemassa.

Ei sille voi mitään että nämä palstatotuudet aina vaan osuu oikeaan :D

Siinä mielessä ehkä voin olla samaa mieltä jännämäisyydestä, että mun exää taisi kiehtoa mun energisyys, ei varsinaisesti maine joka oli taakka.

• ätminki

Harva mies on hyvä mies. Varsinkin rumat miehet on huonoja miehiä

• Sekö on hallitseva piirteesi?

• Sinä kyselet vaikeita. Mua ei kiinnosta työurat eikä koulutukset, mutta yleissivistystä pitää olla, että voi keskustella ajankohtaisista asioista. Tässä kohtaa elämä on jollain tavalla jo vakiintunut uomiinsa, eikä mua kiinnosta jatkuva ahnehtiminen tai eteenpäin pyrkiminen. Harrastuksissa saa kehittyä ja pitääkin. Mutta työelämän kanssa vois jo antaa olla. Elämä on muualla kuin töissä.

Jotain sellaista, jonka seurassa on hyvä olla. Se voi jokaisella olla vähän erilaisia asioita, mutta lopputuloksen on oltava tuo hyvä olo.

Kiltti ja kunnollinen on tällä palstalla saanut palstakiltti ja -kunnollisen maineen. Eli mulle vaan kunnollisia ja rehellisiä jännämiehiä, yksikään palstakiltti ja -kunnollinen ei ole oikeasti hyvä. Kunnollisuus merkitsee jokaiselle eri asioita, toiselle kelvoton on kunnollinen ja toisin päin.

• Kaikenlaiset yleistykset "naiset sitä" ja "miehet tota" eivät siis toimi. Ihmiseen pitää tutustua ihan yksilönä. Ei voi tietää, kuka on hyvä ihminen parisuhteeseen juuri tietyn ihmisen kanssa, pitää ottaa selvää.

• LinerT.2 kirjoitti:

Kaikenlaiset yleistykset "naiset sitä" ja "miehet tota" eivät siis toimi. Ihmiseen pitää tutustua ihan yksilönä. Ei voi tietää, kuka on hyvä ihminen parisuhteeseen juuri tietyn ihmisen kanssa, pitää ottaa selvää.

Ymmärrän vallan hyvin tuon ajatuksen siitä ettei yleistyksiä voi tehdä kovinkaan sitovasti, vaan yhteensopivuus testataan oikeassa elämässä.

Tässä toimintaympäristössä sanat ovat meidän ainoa työkalumme, yritän käyttää niitä vain kykyjeni mukaan.

Viesteistäsi saan kuitenkin kuvan siitä että suhteen pitää tuoda sulle hyvää oloa, se on hyvä johtoajatus.

• Minä olen ainakin oikeassa elämässä ihan oikeasti kiltti ja kunnollinen

• Hyvä kysymys.

• Huono vastaus.

• Huono vastaus.

• super-atm kirjoitti:

Huono vastaus.

Pusipusi.

• eimullamuuta-

Hyvä parisuhde on sellainen että mies antaa rahansa naiselle.

• Rumasinkkumies-

Olen kunnollinen mies. Luottotiedot kunnossa. Onko naisten luottotiedot kunnossa?

• Hirviötkiimassa

Hirviö naiset kiimassa.
      Etelän tumman miehen velvollisuus on löytää Suomesta nainen. Se on ehtona että hän saa jäädä Suomeen, mutta nyt nämä suomalaiset hirviö naiset hyväksi käyttävät tilaisuutta. Naiset jotka ovat usein äärettömän rumia, lihavia, pärstäkertoimen on sen näköinen että luoja ei ole tarkoittanut heitä lisääntymään, se olisi rikos ihmiskuntaa kohtaan. Etelän mustat miehet joutuvat nyt sitten avioitumaan tai avoliittoutumaan näinkin hirviö naisten kanssa. Tästä ei pitkässä juoksussa hyvää seuraa. Ja kun heidän kulttuurissa on aikalailla karu tapa käsitellä naisia, elikkä sitä hakataan niin kuin vierasta sikaa josta tietenkään hirviö nainen tule kertomaan mitään julkisuudessa. Tulevaisuudessa kuitenkin valtavia kustannuksia tulee aiheuttaa turvakodit, Jonne nämä hirviö ja naiset joutuvat miestään pakenemaan, toki hirviöt ovat tämän ansainneet. Tämä on ihan sairasta meininkiä valtio kustantaa hirviö naisille miespuoliset huorat tämä on törkeyden huippu huippuja väärin mustia miehiä kohtaan.
      Säälikää mustaa miestä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      83
      3845
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      32
      2719
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      95
      2174
    4. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      20
      1687
    5. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      26
      1568
    6. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      26
      1498
    7. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1471
    8. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      7
      1454
    9. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      73
      1433
    10. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      25
      1387
    Aihe