Moi! Etsin todella mukavaan ja lämminhenkiseen TV-sarjaan sinkkuja, jotka ovat päättäneet löytää rakkauden vuonna 2017 keinolla millä hyvänsä.
Tässä sarjassa ei ole ikärajoja tai sukupuolirajoja tai muutakaan vaatimusta kuin että olet päättänyt tehdä kaikkesi unelmasi toteuttamiseksi.
Sarja tulee ulos vasta 2018 ja siinä on ideana esitellä ensisijaisesti ihmisiä, jotka ovat saavuttaneet tavoitteensa, eli jos kaikki menee pieleen, et välttämättä joudu/pääse ohjelmaan.
Sarjan kuvaukset aloitetaan kuitenkin jo vuoden 2017 alussa, jotta näemme lähtötilanteesi. Varsinaisesti kuvauksia tapahtuu vain noin 5 päivänä ja silloinkin yleensä vain pari tuntia kerrallaan -- osan kuvauksista voit myös tehdä itse.
Jos tunnistit tästä kuvauksesta itsesi tai kaverisi, tsekkaa: http://haeohjelmaan.net
Oletko päättänyt löytää rakkauden 2017?
34
465
Vastaukset
- Ikis..M
Niin tuolla linkin sivullahan oli paljon muutakin eli ei pelkästään rakkauden etsintään keskisttyvä proggis ole kyseessä:
"Oletko päättänyt vakaasti että vuonna 2017 muutat elämäsi esimerkiksi:
- Laihduttamalla useita kymmeniä kiloja?
- Perustamalla oman yrityksen?
- Alkamalla vanhemmaksi keinohedelmöityksen avulla, adoptiolla tai perustamalla perhekodin?
- Panostamalla kybällä siihen että YouTube-kanavaksi nousee Suomen katsotuimmaksi?
- Konmarittamalla tupaten tavaraa täynnä olevan omakotitalosi zen-paratiisiksi?
- Myymällä koko omaisuutesi ja muuttamalla luostariin?
- Matkustamalla maailman ympäri?
- Lähtemällä vapaaehtoistyöhön kriisialueelle?
- Järjestämällä hyväntekeväisyystempauksen sinulle tärkeän kohteen hyväksi?
- Tekemällä jonkin muun jännittävän, erikoisen tai unohtumattoman tempauksen?"
Tässä avauksessa kirjoitat "Moi! Etsin todella mukavaan ja lämminhenkiseen TV-sarjaan...." niin minua tällaisena aika harkitsevaisena sinkkuna kiinnostaa se että kun kerran lämminhenkisiä ollaan ja silleen ja kun kuitenkin aika moni noista visioista selvästikin sisältää aikamoista taloudellista riskiä niin ulottuuko se lämminhenkisyys sitten sarjaan mukaan lähteneen höynän auttamiseen jälkeenpäin jos homma karahtaakin pahemman kerran kiville? Vai käykö niin että tuotantoporukka tekee tilin proggiksella ja höynä jää sitten kylmästi tuuliajolle rohkeiden muuviensa jälkeen?
Periaatteessa voisin itse toki olla kiinnostunut jostain ohjaajan, käsikirjoittajan tms. hommeleista mutta niissäkin saattaisi käydä niin että sen sijaan että yllyttäisin muutokseen saattaisin ohjata lekurin pakeille hurjjimpia elämäntapainkkareita niin se ei varmaan olisi sitten taludellisesti kannattavaa ottaa allekirjoittanutta mukaan tuollaiseen tuotantoon.- Ikis..M
N38 kirjoitti:
Mä hain xD
Hyvä sinä! Millaisen muutoksen aiot tehdä vai oliko tuo avauksessa mainittu rakkauden löytäminen se sun juttu?
- ettäsemmoinenohjelma
"jos kaikki menee pieleen, et välttämättä joudu/pääse ohjelmaan. "
Jos sarjan innoittamana päättää lähteä Syyriaan auttamaan, mutta tuleekin ammutuksi, asia vain vaietaan niinkuin mitään ei olisi tapahtunut. Samoin jos innostuu perustamaan yrityksen ja menee konkkaan.
Jotenkin tuo "lämminhenkisyys" ja "keinolla millä hyvänsä" eivät oikein sovi yhteen. Jos oikeasti mennään keinolla millä hyvänsä, sitten laitetaan kaikki likoon, vaikka kaikki menisi. Moraalista olisi kertoa myös epäonnistujista. - Ikis..M
ettäsemmoinenohjelma kirjoitti:
"jos kaikki menee pieleen, et välttämättä joudu/pääse ohjelmaan. "
Jos sarjan innoittamana päättää lähteä Syyriaan auttamaan, mutta tuleekin ammutuksi, asia vain vaietaan niinkuin mitään ei olisi tapahtunut. Samoin jos innostuu perustamaan yrityksen ja menee konkkaan.
Jotenkin tuo "lämminhenkisyys" ja "keinolla millä hyvänsä" eivät oikein sovi yhteen. Jos oikeasti mennään keinolla millä hyvänsä, sitten laitetaan kaikki likoon, vaikka kaikki menisi. Moraalista olisi kertoa myös epäonnistujista.Sitä minkän tuossa kyselylläni vähän hain kun tuo on minusta vähän vastuutonta houkutella impulsiivisia ihmisiä tekoihin joita ne saattaa joutua katumaan jälkeenpäin.
- 12plus7
N38 kirjoitti:
Mä hain xD
Onko tuo kuva omasi? Nimittäin taidan tietää kuka olet :D
- elämäeiodota
Aikuiset kantaa itse vastuun teoistaan. Siksi etsitäänkin niitä jotka ovat jo päättäneet asiasta itse ja valmiita siihen muutokseen mikä tulee. Ei sellaisia, jotka kaipaa toisilta rohkaisua tai haluu vaan pelotella muita. Niin kuin nää elämää pelkäävät vakkari-ikisinkkuparat täällä.
12plus7 kirjoitti:
Onko tuo kuva omasi? Nimittäin taidan tietää kuka olet :D
Laitappa viestiä sähköpostiin jos tiedät kuka oon :) [email protected] :)
Ikis..M kirjoitti:
Hyvä sinä! Millaisen muutoksen aiot tehdä vai oliko tuo avauksessa mainittu rakkauden löytäminen se sun juttu?
Juu, rakkauden läytäminen :D mut tuskin asia etenee, mut olisi kokeilua sekin :D
- 121212121212
N38 kirjoitti:
Juu, rakkauden läytäminen :D mut tuskin asia etenee, mut olisi kokeilua sekin :D
Miksi muuten naisten on aina pidettävä kiinni siitä vain-ajatuksesta että rakkauden pitää vain ilmestyä jostain, kaiken pitää vain tapahtua, jne?
Hait juuri ohjelmaan jossa ihmiset tekevät kaikkensa löytääkseen rakkauden.
Profiilissasi lukee "en etsi parisuhdetta".
Tässä on ehkä pienimuotoinen ristiriita? :D 121212121212 kirjoitti:
Miksi muuten naisten on aina pidettävä kiinni siitä vain-ajatuksesta että rakkauden pitää vain ilmestyä jostain, kaiken pitää vain tapahtua, jne?
Tässä on ehkä pienimuotoinen ristiriita? :DNiin, en etsi etsimällä, en takerru enkä ole valmis mihin vain :). Mutta tiedän mitä haluan. Ja jos en tee haluamani asioiden eteen yhtään mitään, en tule koskaan saamaan ne :)
- rakastanensuhteessa
121212121212 kirjoitti:
Tässä on ehkä pienimuotoinen ristiriita? :DRakkaus ja parisuhde voi olla 2 eri asiaa. Tai parisuhdetta ei etsitä just näiden suomikaksnelostyyppien parista.
121212121212 kirjoitti:
Tässä on ehkä pienimuotoinen ristiriita? :DEhken tuo on sitä samaa, kuin tuolla s24treffien puolella useammalla on teksti. "En etsimällä etsi." eli parisuhde hakusessa, mutta ei pakonomiasesti.
Tosin miekin kyllä pikkasen ihmettelin tuota. Ekaks miulle tul kyllä mieleen, että on just eronnut ja ei ole viel fiilistä lähtä kattelemaan uutta juttua.- 121212121212
N38 kirjoitti:
Niin, en etsi etsimällä, en takerru enkä ole valmis mihin vain :). Mutta tiedän mitä haluan. Ja jos en tee haluamani asioiden eteen yhtään mitään, en tule koskaan saamaan ne :)
Naisen itsetunto ei kestä sitä että etsii kovasti muttei löydä, sehän tavallaan kertoo ettei nainen olekaan priimalaatua.
Siksi täytyy aina perustella itselleen ettei yritetä etsiä mitään, ehkä harkitaan jos täydellinen osuu kohdalle. Kunnon Marilyn Monroe-asenne, joka opittiin jo nuorena.
Vähän kuin teinipoikana kun piti nostaa painoja eikä voimat riittäneet..."no joo, mutta enhän minä oikeasti yrittänytkään" ;)
"Niin, en etsi etsimällä, en takerru enkä ole valmis mihin vain :). Mutta tiedän mitä haluan. Ja jos en tee haluamani asioiden eteen yhtään mitään, en tule koskaan saamaan ne :)"
Taas näitä rationalisointihamsterin tuotoksia. "En etsi etsimällä". Sinulla on ollut profiili nettitreffeillä, olet tehnyt aloitteita, tutustunut potentiaalisiin miehiin. Jos se ei ole "etsimällä etsimistö" niin mikä sitten on?
Mikä siinä on niin hankalaa myöntää että etsii miestä? Sehän on positiivinen asia että haluaa kovasti miehen ja on valmis etsimään. Ole nyt reipas ja myönnä se ihan suoraan :D - 121212121212
pete_pjn kirjoitti:
Ehken tuo on sitä samaa, kuin tuolla s24treffien puolella useammalla on teksti. "En etsimällä etsi." eli parisuhde hakusessa, mutta ei pakonomiasesti.
Tosin miekin kyllä pikkasen ihmettelin tuota. Ekaks miulle tul kyllä mieleen, että on just eronnut ja ei ole viel fiilistä lähtä kattelemaan uutta juttua.Sillä vain suojataan oma ego mahdolliselta epäonnistumiselta. Kun ei etsi mitään (mutta on "muuten vain" tehnyt profiilin nettitreffeille ja tuskaillut palstalla kuinka miestä ei löydy ja yksin jääminen huolettaa) eikä miestä löydykään, ei ole epäonnistunut miehen löytämisessä kun eihän sitä miestä oikeasti tavallaan oltu etsimällä etsimässäkään.
Töissäkään me ei yrittämällä yritetä tuottaa voittoa, joten jos vuosi menee rumasti tappiolle niin tavallaanhan me ei olla epäonnistuttu :)
Ei tuo teksti kerro oikeastaan mitään, se kannattaa sivuuttaa suosiolla. 121212121212 kirjoitti:
Naisen itsetunto ei kestä sitä että etsii kovasti muttei löydä, sehän tavallaan kertoo ettei nainen olekaan priimalaatua.
Siksi täytyy aina perustella itselleen ettei yritetä etsiä mitään, ehkä harkitaan jos täydellinen osuu kohdalle. Kunnon Marilyn Monroe-asenne, joka opittiin jo nuorena.
Vähän kuin teinipoikana kun piti nostaa painoja eikä voimat riittäneet..."no joo, mutta enhän minä oikeasti yrittänytkään" ;)
"Niin, en etsi etsimällä, en takerru enkä ole valmis mihin vain :). Mutta tiedän mitä haluan. Ja jos en tee haluamani asioiden eteen yhtään mitään, en tule koskaan saamaan ne :)"
Taas näitä rationalisointihamsterin tuotoksia. "En etsi etsimällä". Sinulla on ollut profiili nettitreffeillä, olet tehnyt aloitteita, tutustunut potentiaalisiin miehiin. Jos se ei ole "etsimällä etsimistö" niin mikä sitten on?
Mikä siinä on niin hankalaa myöntää että etsii miestä? Sehän on positiivinen asia että haluaa kovasti miehen ja on valmis etsimään. Ole nyt reipas ja myönnä se ihan suoraan :DGrhhh :D
En silti etsimällä etsi. Se joko tulee vastaan tai ei :D mul ei tällä hetkellä ole missään profiilia, nettideittipaveluissa siis. Olen ollut hyvin vähän aikaa sinkku ja halusin katsoa miten nää toimii. Petyin, enkä ole missään etsimässä ketään.
Vahvan, elämäni loppuun kestävän parisuhteen kuitenkin haluan :D121212121212 kirjoitti:
Sillä vain suojataan oma ego mahdolliselta epäonnistumiselta. Kun ei etsi mitään (mutta on "muuten vain" tehnyt profiilin nettitreffeille ja tuskaillut palstalla kuinka miestä ei löydy ja yksin jääminen huolettaa) eikä miestä löydykään, ei ole epäonnistunut miehen löytämisessä kun eihän sitä miestä oikeasti tavallaan oltu etsimällä etsimässäkään.
Töissäkään me ei yrittämällä yritetä tuottaa voittoa, joten jos vuosi menee rumasti tappiolle niin tavallaanhan me ei olla epäonnistuttu :)
Ei tuo teksti kerro oikeastaan mitään, se kannattaa sivuuttaa suosiolla.Grhhhhhh vieläki :))))
En suojaa egoani, ei oo tarvetta :) usko pois :)N38 kirjoitti:
Grhhhhhh vieläki :))))
En suojaa egoani, ei oo tarvetta :) usko pois :)Ps! Oot kauhea tekemään johtopäätöksiä tuntemattomista tarinoista :D ihmiset toimii monesti samantyyllisesti, joo. Tilastot ja tutkimukset kertoo jotain, joo. Muttei kaikki ;D virhemarginaali on aina olemassa eikä tuloksia voi yleistää. Tieteellisiä tuloksia jossain määrin, muttei kaikkiin maailman randomtutkimuksiin, joiden luotettavuudesta lööpilehdet eivät voi antaa takeita, kannattaa 100% luottaa. Tällä viittaan sun monesti esille tuotujen "tutkimuksiin" asioista, joihin monesti mielipiteissäsi nojaat :)
- Tenkiikkaluovuttaja
Minua kiinnostaisi tulla raskaaksi. Olen asettanut takarajan tämän vuoden loppuun.
Sitten menen ja myyn omaisuuteni ja lähden nunnaluostariin. Uskontopuoli on jo kunnossa.
Varat sijoitan pikkilanka-aitafirmoihin.
😀- Tekniikkaroomalainen
Unelmani olisi ajella skootterilla yhdessä tyttäreni kanssa Roomassa.
Siihen on pyrittävä. Muu ei kelpaa.
😀 - Tenkiikkavaje
Tarkemmin ajateltuna taitaa olla niin, että piikkilankaa ei myydä aitoina vaan lankana.
Pitää hommata jokin konsultti paikalle selittämään minulle näitä asioita.
😀
- eimunjuttuja
Ei kuulosta kovin hienolta, pakkokeinoilla löytää väkisin rakkautta.
- kyllälöytyy
Kuule, jos ei naiselle löydy rakkautta, niin tuotantotiimi vie lähi-VOK:iin ja sitten huutokaupataan.
- Rumasinkkumies-
No paljonko se rakkaus maksaa tälläiselle rumalle miehelle. Päätän sitten kun näen naisten hinnaston?
En aio laihduttaa kun muutaman kilon, en aio perustaa yritystä, en aio perustaa perhekotia, en myy omaisuuttani, en matkustele enkä harrasta hyväntekeväisyyttä.- eiksookinvaikeeta
Se vaatii tosta rumuusharhasta luopumista ja avautumisesta ihmissuhteille. Toisten kohtaamista ihmisinä. Inhimillistä peruskunnioitusta ja empatiaa.
- Rumasinkkumies-
Kukaan nainen ei kelpuuttaisi kokematonta miestä suhteeseen. Kokemattomuus johtuu rumuudesta eikä se ole mikään harha vaan tosiasia.
- KatriManninen
Niin, ideana on siis että jos olet jo päättänyt toteuttaa unelmasi tänä vuonna ja olet pistämässä itsesi ns. kympillä likoon siitä riippumatta tuletko ohjelmaan vai et, niin tämä ohjelma antaa mahdollisuuden saada lisämotivaatiota ja ennen kaikkea toimia inspiraationa muille, jotka vuoden päästä ovat samassa tilanteessa kuin sinä.
Ja tosiaan -- muidenkin unelmien toteuttajia halutaan ohjelmaan. Nimenomaan rakkauden tavoittelijoita toivotaan lisää, koska niin moni haaveilee parisuhteesta.Mulla ois hyvä idea eräänlaiselle ohjelmalle :D varmasti olisi suosittu! Investointeja tarvii jonkin verran, mutta siihenkin on idea :D ota yhteyttä ;)
- KatriManninen
N38 kirjoitti:
Mulla ois hyvä idea eräänlaiselle ohjelmalle :D varmasti olisi suosittu! Investointeja tarvii jonkin verran, mutta siihenkin on idea :D ota yhteyttä ;)
Kiitos, mutta mä en ole tuottaja, vaan etsin vain ihmisiä. :-)
- asefds
KatriManninen kirjoitti:
Kiitos, mutta mä en ole tuottaja, vaan etsin vain ihmisiä. :-)
Oletko se kirjailija
- ätminki
Luultavasti siinä ätmi vain nolaisi itsensä koska naiset ei suostuis treffeille.
"Oletko päättänyt löytää rakkauden 2017?"
Todella Typerä Kysymys.. ;D
"keinolla millä hyvänsä."
Ja tyhmemmäksi menee.. ;D
Sorry, mut oli (ihan) pakko.. ;D.. Oli.. Oli.. Ei oo (ihan) pakko uskoo.. ;D"Oletko päättänyt löytää rakkauden 2017?"
No en todellakaan ole. Olen päättänyt olla sinkku niin kauan kuin elän.- gyebveijfv
Yksi unohtumaton tempaus voisi olla se, kun teeveessä seurattaisiin tämmöisen saastaisen ruman ja tylsän ätmin viimeistä matkaa itsemurhaklinikalle Sveitsiin. Tai vaihtoehtoisesti yritystäni toteuttaa asia omin käsin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823732
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t322549Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä942116Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian201637Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261468- 281451
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71404Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671367Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101257Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?201241