Palestinalaiset ovat isisin puolella

StopTerroristia

Kuinka kauan länsi ruokitta terroristia?
Meidän köyhille se raha kelpaisi.

3

95

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Keskustalainen

      No niinhän se on vasemmistoliitto ja kokoomuskin.

    • 789jolo

      win cashes hd youtu.be/HLF-AvKgZ4M

    • Ek_Hammar

      Ei se analogia mene aivan noin, britit anastivat Juudean ja Samarian Eretz Israelilta ja lahjoitti sen arabeille laittomasti. Britit mandatoryna viljeli ahkeraan vihanpitoa israelilaisten ja arabien valille. Britannia nimitti Eretz Israelin "Palestiinaksi", kuten Jordania joka valloitti sen Juudean ja Samarian ja asetti sen nimkeksi "West bank", kuten britit aikaisemmin olivat tehneet. Jordania miehitti Juudean ja Samarian.

      Niinhan ne sitten menivat tekemaan sen tempun, eivat ajatelleet ihan loppuun asti, kun sovittelevat koytta omaan kaulaan. Ehka jo lahitulevaisuus nayttaa sen seuraamukset.

      Palestiinalaiset ovat vannoneet kaulakirurgiaa jokaiselle israelilaiselle, riippumatta iasta ja sukupuolesta, niin etta Valimeren itaranta on punaisena israelilaisten veresta.

      Toisaalta, onhan ne palestiinalaiset ennenkin vannoneet, mutta Israel on vastustanut aietta vasemmiston, palestiinalaisten ja YKn kiukuksi ja vihaksi. Njet Bobrikov etc.

      Ehka jo seuraava sota Israel vs. Hesbollah, Hamas, PLO/PA, al-Fatah, ehka naitten lisaksi Libanon, Syyria, Jordania ja Egypti tulevat talkoisiin tuhoamaan Israelin ja israelilaiset.

      Ehka tulee tervetullut muutos asetelmiin niin etta palestiinalaisista, Hezbollahista ei kuulla sen jalkeen mitaan. Toivottavasti nain kay ja melkoisella varmuudella niin siina kay. Siten paattyy Gazan, Juudean ja Samarian 1947 alkanut islamistimiehitys ja Israel saa maansa takaisin ilman fanaattista jihadisti miehitysta.

      Ehka eniten turpiin saanut on Syyria ja Assad kaantaa takin, kun Damasko ja joku muukin kaupunki on raunioina ja armeija tuhottu ja kulmilla on sitten IDF isannoimassa. Tassa nyt voisi sanoa jollakin varmuudella Libanon, Jordania ja Egypti, Syyrian lisaksi olevan rauhaan taipuvaisia Israelin kanssa kun Israel on saanut pinta-ala lisia. Uskoisin, siina tapauksessa jos seuraava sota menee niinkuin epailen.

      Jos nyt joku palestiinalainen on selvinnyt hengissa, niin hanella ei ehka ole se ensimmainen ajatus lahtea puukon, AK-47:n, rajahteiden, kuorma-auton tai kauhakuormaajan kanssa hillumaan ja murhaamaan israelilaisia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3889
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3328
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2769
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1977
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe