Hokkus pokkus

hokkuspokkusss

Ateisti sanoo; mitään ei oo missään, oho ihminen vaan putkahti jostain.
Ateisti uskoo varmaan hokkus pokkus taikuuteen.

13

243

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on.se.kans.hulluutta

      Mooses se vaan putkautti Jumalan jostakin kuin hokkus pokkus. Sen jälkeen ovat maailman kaikki tollot olleet ällistyksestä kuin puulla päähän lyötyjä.

      • nhgfghjop

        Miksi sekoilet?


    • Avaajalle:
      Se mihin tieteellinen (ateismi ei ota kantaa muuta kuin uskon puutteeseen jumalaan/jumaliin) maailmankuva perustuu on "Emme tiedä mitä oli ennen ajan itsensä alkua mutta tutkitaan kunnes tiedämme."

      Siinä missä teistinen kreationistinen maailmankuva on "Jumala putkahti jostain olemaan. Ja sitten jossain vaiheessa putkautti loput maailmasta taikuudella"

      • nnhhnhjjhnhnn

        Sehän on kerrottu Raamatussa mitä tapahtui alussa.
        Ei sitä tarvitse usko eli tiede ukot kortistoon!!!!


      • nnhhnhjjhnhnn kirjoitti:

        Sehän on kerrottu Raamatussa mitä tapahtui alussa.
        Ei sitä tarvitse usko eli tiede ukot kortistoon!!!!

        Valitettavasti kaikki olemassa oleva tieto osoittaa ettei raamatun selitys ole pätevä, ainakaan kirjaimellisesti ymmärrettynä :)


      • nnhhnhjjhnhnn
        nnhhnhjjhnhnn kirjoitti:

        Sehän on kerrottu Raamatussa mitä tapahtui alussa.
        Ei sitä tarvitse usko eli tiede ukot kortistoon!!!!

        Alussa kerrottiin RAAMATUN PANOPAIKKA 1971, pääsevät Evankelistatkin nuuskimaan pallejaan kortis..ainiin ovat siellä jo!!!!!!!!!!!!!


    • abrakadabra_

      Hokkus pokkus on väärä loitsu. Oikea on Abrakadabra. (Luon sanallani)

      • HoruksenVartioivaSilmä

        Siinä ilmeisesti mennään Egyptiläiseen gnostilaisuuteen.


    • hokkuspokkusss

      Hokkuspokkus neityspaksux tuli ja sitten Jeesus puli puli meille tuli Jumala pisti toisen vaimon tiineeksi, sen anoppi haki kaulimen ja Jumalan elämä kävi kiireeksi. Anoppi perässä juosten, Jumala sen keksi - 10 käskyä näille päille, evankelis lutka täille, ettei joutus anopin ikeeseen, iänkaikkiseen helvettiin

      • Hocorpus

        Ihminen vaan putkahti jostain kylkiluunpätkästä...tämäkö vaikuttaa todennäköisemmältä?


      • hokkuspokkusss

        Kyllä vaikuttaa, kuin Raamatun kyljen ja luut ja tyhmää puhuvat suut.


      • nbvcxzdfghjlö
        hokkuspokkusss kirjoitti:

        Kyllä vaikuttaa, kuin Raamatun kyljen ja luut ja tyhmää puhuvat suut.

        Olkaa hiljaa jälkeenjääneet ateistit


      • nbvcxzdfghjlö

        Jos teitä on olemassa toisinkun jälkeenjäänei täi teistejä ON!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Esim se Jaana-Lytö


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1613
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      628
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      163
      501
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe