Naisten erilainen miesmaku

121212121212

Naisilla on kuulemma aivan erilainen miesmaku. No, selvennänpä hieman miksi tämä on silmänlumetta.

Mies A: Minusta Jessica Alba on todella hot.
Mies B: Minusta Megan Fox on hotimpi, vaikka onhan Jessica hot myös.
Mies A: Joo, kyllähän Megan on kanssa hot.

Jos miehet olisivat naisia:

Mies A: Minusta Jessica Alba on todella hot.
Mies B: Hyi! Se on ällö, kamala hiustyyli. Minusta Megan Fox on hot.
Mies A: Yök! Mä taas en tykkää siitä ollenkaan kun sen silmät on väärän väriset.
Mies B: Haha dude, huomaaks miten meillä miehillä on AIVAN erilainen naismaku, kaikkien unelmanainen on ihan erilainen!

(luonnollisesti esimerkissä on kyse näistä ytneistä 22-vuotiaina)

9

244

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvähuomio

Reps :D

Erittäin osuva kuvaus.

• 4982

Erilainen miesmaku ei tarkoita, että joku tykkäisi rumasta, vaan joku tykkää vaaleista komeista miehistä, joku mustista komeista miehistä. Siis kaikki kuitenkin tykkäävät komeista miehistä, sehän on itsestäänselvää.

• Mun mielestä Megan Fox oli järjettömän kuuma transformers leffoissa..

Se kun se perse pystyssä laitto vähän mustetta moottoripyörän tankkiin.. Oijoi. :D

Vaimo pitäs olla just tollanen.

• 87867

Eivätkö he oo jo ikäloppuja?

• IdioottiNaiset

Juuri tuollaisia idiootteja naiset kaikissa ikäluokissa aina ovat.

• todistettutodeksi

Varmaan sulle vaikea ymmärtää, että joillain on muitakin kriteerejä kuin pantava ulkonäkö.

Tai ehkä monilla miehillä vain ei ole muita kriteerejä?

• No teinitytöt varmasti ovatkin tuollaisia, ja mikseivät vähän jälkeenjääneet 22-vuotiaatkin.

Minun miesmakuni nuorena likkana taisi vaihdella lähinnä sen mukaan mikä bändi sattui olemaan in. Nykyään on paljon vaikeampaa, kun en millään osaa edes päättää tykkäänkö enempi tummista vai vaaleista miehistä. Aiemmin ajattelin myös pitäväni enemmän liikunnallisista miehistä, mutta niin vain oli eksä aika plösähtänyt, ja silti tykkäsin.

• crux

Eihän naiset pinnallisia ole - miehen vain täytyy miellyttää naisen "omaa silmää". Sehän on naiselta suorastaan henkevää jos hänen "omaa silmäänsä" ei miellytä mikään "hunks" tai "kiiltokuvapoika" vaan parrakas ja kalju rehti suomalainen mies. Antaa kaikkien muiden naisten juosta sliipattujen hunksien perässä, mutta tämä nainen on eri maata...

En tiedä pitäisikö naisia seuratessa itkeä vai nauraa, mutta itku helpottaa yleensä enemmän.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      4796
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      201
      2581
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1687
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      29
      1635
    5. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      24
      1477
    6. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      29
      1405
    7. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1227
    8. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      148
      1104
    9. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      8
      984
    10. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      962
    Aihe