Naisten erilainen miesmaku

121212121212

Naisilla on kuulemma aivan erilainen miesmaku. No, selvennänpä hieman miksi tämä on silmänlumetta.

Mies A: Minusta Jessica Alba on todella hot.
Mies B: Minusta Megan Fox on hotimpi, vaikka onhan Jessica hot myös.
Mies A: Joo, kyllähän Megan on kanssa hot.

Jos miehet olisivat naisia:

Mies A: Minusta Jessica Alba on todella hot.
Mies B: Hyi! Se on ällö, kamala hiustyyli. Minusta Megan Fox on hot.
Mies A: Yök! Mä taas en tykkää siitä ollenkaan kun sen silmät on väärän väriset.
Mies B: Haha dude, huomaaks miten meillä miehillä on AIVAN erilainen naismaku, kaikkien unelmanainen on ihan erilainen!

(luonnollisesti esimerkissä on kyse näistä ytneistä 22-vuotiaina)

9

301

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvähuomio

Reps :D

Erittäin osuva kuvaus.

• 4982

Erilainen miesmaku ei tarkoita, että joku tykkäisi rumasta, vaan joku tykkää vaaleista komeista miehistä, joku mustista komeista miehistä. Siis kaikki kuitenkin tykkäävät komeista miehistä, sehän on itsestäänselvää.

• Mun mielestä Megan Fox oli järjettömän kuuma transformers leffoissa..

Se kun se perse pystyssä laitto vähän mustetta moottoripyörän tankkiin.. Oijoi. :D

Vaimo pitäs olla just tollanen.

• 87867

Eivätkö he oo jo ikäloppuja?

• IdioottiNaiset

Juuri tuollaisia idiootteja naiset kaikissa ikäluokissa aina ovat.

• todistettutodeksi

Varmaan sulle vaikea ymmärtää, että joillain on muitakin kriteerejä kuin pantava ulkonäkö.

Tai ehkä monilla miehillä vain ei ole muita kriteerejä?

• No teinitytöt varmasti ovatkin tuollaisia, ja mikseivät vähän jälkeenjääneet 22-vuotiaatkin.

Minun miesmakuni nuorena likkana taisi vaihdella lähinnä sen mukaan mikä bändi sattui olemaan in. Nykyään on paljon vaikeampaa, kun en millään osaa edes päättää tykkäänkö enempi tummista vai vaaleista miehistä. Aiemmin ajattelin myös pitäväni enemmän liikunnallisista miehistä, mutta niin vain oli eksä aika plösähtänyt, ja silti tykkäsin.

• crux

Eihän naiset pinnallisia ole - miehen vain täytyy miellyttää naisen "omaa silmää". Sehän on naiselta suorastaan henkevää jos hänen "omaa silmäänsä" ei miellytä mikään "hunks" tai "kiiltokuvapoika" vaan parrakas ja kalju rehti suomalainen mies. Antaa kaikkien muiden naisten juosta sliipattujen hunksien perässä, mutta tämä nainen on eri maata...

En tiedä pitäisikö naisia seuratessa itkeä vai nauraa, mutta itku helpottaa yleensä enemmän.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Törkeä petosepäily Suomussalmella

Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta
      Suomussalmi
      84
      3467
    2. Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli

Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii
      Maailman menoa
      397
      1276
    3. Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää

Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty
      Kotimaiset julkkisjuorut
      38
      964
    4. Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut

Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty
      Ikävä
      72
      853
    5. Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon

Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä
      Maailman menoa
      196
      798
    6. Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?

Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s
      Sinkut
      271
      724
    7. Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas

Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      710
    8. Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen

Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel
      Ikävä
      31
      628
    9. Sysmä tarvitsee päätöksiä

Sysmä tarvitsee päätöksiä – ei p*anjauhantaa** Kirjoitan kuntapolitiikan ulkopuolisena tarkkailijana. Sysmän poliittinen
      Sysmä
      20
      607
    10. Älä katoa elämästäni

Kävelyllä mietin olisitpa varjo takanani vierelläni sivullani Älä katoa koskaan ole siinä pidä kädestäni kiinni ole kan
      Ikävä
      33
      576
    Aihe