Miksi naiset on välinpitämättömiä??

naisetonoutoja2017

Tämä on tullut tutuksi nettitreffeillä, ja näissä tindereissä yms..

12

272

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyhmätnaiset420

naiset ei ymmärrä mihin ilmoittatuivat, tyhmiä kun ovat

• Millä tavalla välinpitämättömiä?

• naisetonoutoja2017

Vastataan vain juu, niin tai jaa tapaisesti ja mitenkään ei haluta viedä keskustelua eteenpäin ja sit ne vitun hymiöt vielä, ei saatana.

• Liikaa tarjontaa. Jos yksi menee pieleen, niin on sata muuta tulossa.

• apvastaa

Onko naisista tullut ihan tyhmiä, vai??

• lemmentohtori69

no se vähän riippuu. jos nainen on oikeesti kiinnostunut sinusta ja vastailee juu, niin, jaa silloin nainen on todella vajaa. ei kannata jatkaa keskustelua.
      toinen vaihtoehto, että nainen ei ole kiinnostunut sinusta ja vastailee vittumaisesti vaan jotain juu, niin jaa jaa ja pelkkiä hymiöitä.

• Ghklögd

Omalla kohdalla johtuu siitä että olen kyynistynyt. En oikein enää usko löytäväni ketään. Tinderissä ollessa tulee sitten tunne, että pitäisikö täällä edes olla.
      Miehet jutustelee varmasti muidenkin kanssa, joten en usko minun passiivisuuden heitä haittaavan. Ihmisiä tulee ja menee siellä. Ihan on miehissäkin samanlaisia tapauksia.
      Ei kannata ottaa Tinderiä vakavasti. Se on vain yksi lisäfoorumi, josta löytää seuraa mahdollisesti...

• AvioATmies

Eikös vanhin selitys tälle ole että naiset (sen enempää kuin miehetkään) eivät halua vaikuttaa liian kiinnostuneilta, ettei toinen vaan säikähtäisi ja livistäisi?

• Fwefsdmfmsmklfmkfds

Naisen ei tarvi panostaa, se on niin yksinkertaista.

Vaikka loogisesti naisen etu olisikin panostaa suhteisiinsa koska se takaisi parhaan lopputuloksen YHDEN miehen kanssa (huomion ja kantopanostuksen suhteen tasapainoinen suhde) niin koska naisille on niin paljon tarjokkaita niin he voivat passivoitua vaikka se ei ole kenenkään etu. Tällä tavalla toimimalla naiset karsivat myös niitä miehiä jotka heille oikeasti kelpaisivat koska nuo miehet eivät myöskään kiinnostu naisesta (ei ole mitään syytä tehdä niin). Tällöin jäljelle jää yhdistävänä tekijänä vain lähinnä raju fyysinen viehätys jos sellaista on - komea ja riittävän fiksu panee.

Ratkaisu johon MIES voi vaikuttaa:

Lopettaa käyttämästä paikkoja ja tapoja joissa naiset passivoituvat. Ei tinderiä, ei baareja, ei nettideittejä, ei mitää missä nainen on ensisijainen miesten huomion kohde. Naisia kannattaa lähestyä vain jos mies tekee itsestään tavalla tai toisella ensiijaisen tai tasaveroisen subjektin jolloin hän saa tilaisuuden todelliselle aktiiviselle huomiolle. Sääli että näitä asioita on niin vähän loppujen lopuksi - työ/opiskelupaikka, harrastukset joissa kohtaa ihmisiä, vapaaehtoistyö ja ehkä myös kadulla/kaupassa jos pokka ja ekstroverttiys riittää. Noissa tilanteissa nainen ei ole filtteri päällä automaattisesti.

Ratkaisu johon NAINEN voi vaikuttaa:

Ottaa pää pois perseestä ja hyväksyä se että itsekin tarvisi tehdä jotain ja alkaa itse toimia sen mukaisesti.

• Suosittelisin pysymään pois tinderistä, se houkuttaa vain synnintekoon.

• Homous on syntiä ja synnintekijät joutuu ikuiseen kadotukseen.

Hommaa itsellesi hyvä ja kiltti vaimo, jonka kanssa teette lapsia, vaikka 15.

• tindermiessss

Jos nainen ei vastaile kunnolla ja ei osaa keskustella niin lopetan yksinkertaisesti keskustelun. Ei siinä sen kummempaa. Kyllä siellä aina keskustelukykyisiäkin naisia löytyy :)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      45
      10352
    2. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      81
      6913
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      44
      5054
    4. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      61
      4597
    5. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      72
      4326
    6. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      33
      3913
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      47
      2908
    8. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      36