Kiinnostaa naiset jotka tänne kirjoittelee, onko minkämoisia tapauksia?
Minkälaisia naisia palstalla
229
2022
Vastaukset
- eräsnainentässä
Jotta tätä tunkiota jaksaa tonkia, niin täytyy aika kieroutunut huumorintaju olla.
- huomiohuoraa
Älä... :)
Säälittävää. - homojapelkin
Poliisinpoika kirjoitti:
Eikö täällä jutella naisten kanssa?
Eiku homot juttelee keskenään, ei ole naisia.
- nolonolo
Poliisinpoika kirjoitti:
Menehän pertsa lääkäriin, tätä ensiavuksi... http://www.laakeinfo.fi/Medicine.aspx?m=6215&d=3097795&i=ORION PHARMA_KETIPINOR_KETIPINOR tabletti, kalvopäällysteinen 25 mg, 100 mg, 200 mg, 300 mg
nolonolo kirjoitti:
Menehän pertsa lääkäriin, tätä ensiavuksi... http://www.laakeinfo.fi/Medicine.aspx?m=6215&d=3097795&i=ORION PHARMA_KETIPINOR_KETIPINOR tabletti, kalvopäällysteinen 25 mg, 100 mg, 200 mg, 300 mg
Mikä vitun pertsa mä sulle olen?
- nolonolonolo
Poliisinpoika kirjoitti:
:)
Ykskakkosen ketju.. toim. huom. nolonolonolo kirjoitti:
Ykskakkosen ketju.. toim. huom.Nyt menee aika oudoksi. Missä tää ykskakkonen on?
- nolonoloooo
Poliisinpoika kirjoitti:
Nyt menee aika oudoksi. Missä tää ykskakkonen on?
Älä viitsi.. :D
- pertsaboyyy
Poliisinpoika kirjoitti:
Ei viddu, kuinka vajakki sä oikeesti oot!!! Yritä ny vähä enemmän!! :D :D
pertsaboyyy kirjoitti:
Ei viddu, kuinka vajakki sä oikeesti oot!!! Yritä ny vähä enemmän!! :D :D
Mä en kyllä käsitä, mikä on ongelma?
- ilo_nainen
homojapelkin kirjoitti:
Eiku homot juttelee keskenään, ei ole naisia.
Tämä on tosi hauska palsta;
naisia saamattomat homot ja peräkammarinpojat itkevät keskenään ja arvostelevat naisia, joita eivät valitettavasti koskaan tule saamaan.
Täällä taisi olla myös se heidän ihan itse keksimänsä ytmi/ ätmi -luokittelu? - gayliberation
ilo_nainen kirjoitti:
Tämä on tosi hauska palsta;
naisia saamattomat homot ja peräkammarinpojat itkevät keskenään ja arvostelevat naisia, joita eivät valitettavasti koskaan tule saamaan.
Täällä taisi olla myös se heidän ihan itse keksimänsä ytmi/ ätmi -luokittelu?Älä hauku homoja. Homoissa on paljon fiksua ja mukavaa porukkaa. Keskimäärin todella erilaista sakkia kuin seksuaaliangstiset äätämit.
- semmoistatoimii
Poliisinpoika kirjoitti:
Naisille ei saa olla mukava. Naisille pitää vittuilla. Ihan ätmiuskonnon perusoppia. Naisille pitää huuutaa "huoralutkaspermaviemäri" ja vahvistaa toisten naisettomien ätmiuskovaisten miesten kanssa mantraa naisten perimmäisestä pahuudesta sekä siitä että miehessä vain raha, status ja ulkonäkö on tärkeää.
- jaroolitvaihtuulennosta
semmoistatoimii kirjoitti:
Naisille ei saa olla mukava. Naisille pitää vittuilla. Ihan ätmiuskonnon perusoppia. Naisille pitää huuutaa "huoralutkaspermaviemäri" ja vahvistaa toisten naisettomien ätmiuskovaisten miesten kanssa mantraa naisten perimmäisestä pahuudesta sekä siitä että miehessä vain raha, status ja ulkonäkö on tärkeää.
pertti-setä aka poliisinpoika aka pertti-setä on tuon uskontokunnan papistoa
- Tiedoksi_vaan
jaroolitvaihtuulennosta kirjoitti:
pertti-setä aka poliisinpoika aka pertti-setä on tuon uskontokunnan papistoa
Ei vaan ex-pua, naisasialooseri, super-atm, 12121212, palstan rumin mies, kiltti ja kunnollinen ja hc-ätmel.
- naekkonen
Tiedoksi_vaan kirjoitti:
Ei vaan ex-pua, naisasialooseri, super-atm, 12121212, palstan rumin mies, kiltti ja kunnollinen ja hc-ätmel.
Pertti-setä, poliisinpoika etc. on ex-puan narsistisen mielen tuotoksia
- vanhasillihaisee
naekkonen kirjoitti:
Pertti-setä, poliisinpoika etc. on ex-puan narsistisen mielen tuotoksia
ex pulla on niin täynnä vittuilua ettei se pystys moiseen trollailuun.
narsismi on aika vanhaks mennyt läppä jo. - eikaikki
semmoistatoimii kirjoitti:
Se kasvatus mikä tulee kotoa näkyy yhteiskunnassa
- Kiltti-ja-kunnollinen
Ei täällä ole kun käytettyjä naisia joille ei kelpaa kunnollinen mies.
- Ikis..M
Poliisinpoika kirjoitti:
Ootko käyttänyt kaikki naiset vai mistä tiedät?
Yks täällä palstalla vaikuttanut Pertti käytti ne kaikki ja poistui sitten hyvissä ajoin ennen kuin tulee isyyssytteitä, niin ne pelimiehet tekee. Niistä naisista tulee nyt sitten yhäreitä ja me kiltit & kunnolliset miehet joudutaan ne ja Pertin jälkeläiset elättämään :(
Ikis..M kirjoitti:
Yks täällä palstalla vaikuttanut Pertti käytti ne kaikki ja poistui sitten hyvissä ajoin ennen kuin tulee isyyssytteitä, niin ne pelimiehet tekee. Niistä naisista tulee nyt sitten yhäreitä ja me kiltit & kunnolliset miehet joudutaan ne ja Pertin jälkeläiset elättämään :(
Pilailetko?
- Ikis..M
Poliisinpoika kirjoitti:
Pilailetko?
Valitettavasti en. Se Pertti oli semmoinen pelimiesveijari pahimmasta päästä, pani varmaan kaikki palstan naiset. Oli imenyt itseensä kaikki mahdolliset PUA -opit ja häpeilemättä käytti niitä täällä :D
Ikis..M kirjoitti:
Valitettavasti en. Se Pertti oli semmoinen pelimiesveijari pahimmasta päästä, pani varmaan kaikki palstan naiset. Oli imenyt itseensä kaikki mahdolliset PUA -opit ja häpeilemättä käytti niitä täällä :D
Ymmärrän siinä tapauksessa tän agressiivisuuden, mutta lupaan että olen eri maata.
- Ikis..M
Poliisinpoika kirjoitti:
Ymmärrän siinä tapauksessa tän agressiivisuuden, mutta lupaan että olen eri maata.
Kyllä se tosiaan vähän katkeralta tuntuu kun joudutaan kaikki Pertin sotkut sitten siivoamaan. Se ei varmaan takaisin tänne tule kun palstanaisia alkaa valumaan telakalle tuossa maaliskuussa ja sitten sitä virtaa sinne riittääkin, ties miten iso lasku olisi tulossa niin varmaan ymmärtää pysyä poissa. Isyystodistuksiin tulee vain merkintä Jännä-Pertti niin yhteisvastuulliseksi menee ruokot, voi voi.
Ikis..M kirjoitti:
Kyllä se tosiaan vähän katkeralta tuntuu kun joudutaan kaikki Pertin sotkut sitten siivoamaan. Se ei varmaan takaisin tänne tule kun palstanaisia alkaa valumaan telakalle tuossa maaliskuussa ja sitten sitä virtaa sinne riittääkin, ties miten iso lasku olisi tulossa niin varmaan ymmärtää pysyä poissa. Isyystodistuksiin tulee vain merkintä Jännä-Pertti niin yhteisvastuulliseksi menee ruokot, voi voi.
Tuskin niitä ruokkoja sulta sentäs peritään.
- Ikis..M
Poliisinpoika kirjoitti:
Tuskin niitä ruokkoja sulta sentäs peritään.
Kyllä ne yhteisvastuullisesti meiltä kilteitä & kunnollisilta peritään verojen kautta. Pahimmassa tapauksessa palstanaiset alkaa meitä kilttejä & kunnollisia sitten vielä elättäjäaisureiksi viekottelemaan kun Pertti hävisi maisemaan, se on ihan tyypillistä suominaiskäytöstä.
Ikis..M kirjoitti:
Kyllä ne yhteisvastuullisesti meiltä kilteitä & kunnollisilta peritään verojen kautta. Pahimmassa tapauksessa palstanaiset alkaa meitä kilttejä & kunnollisia sitten vielä elättäjäaisureiksi viekottelemaan kun Pertti hävisi maisemaan, se on ihan tyypillistä suominaiskäytöstä.
Ei kai mua laiteta maksumieheksi tuon nilkin tempauksista?
- Ikis..M
Poliisinpoika kirjoitti:
Ei kai mua laiteta maksumieheksi tuon nilkin tempauksista?
Saattaa siinä niinkin käydä, joku Pertti-sedän entinen hoito kietoo sut pauloihinsa ja saa houkuteltua parisuhteeseen, sitten kohta putkahtaakin pikku-Pertti maailmaa ihmettelemään niin siinähän sitten elättelet.
Ikis..M kirjoitti:
Saattaa siinä niinkin käydä, joku Pertti-sedän entinen hoito kietoo sut pauloihinsa ja saa houkuteltua parisuhteeseen, sitten kohta putkahtaakin pikku-Pertti maailmaa ihmettelemään niin siinähän sitten elättelet.
Rakkaus on hyvä asia, ja naiset ainakin vissiin tykkäsivät Pertistä. Tuskin se mikään huono mies on, naiset on parempia tunnistamaan hyviksiä kuin miehet.
- Ikis..M
Poliisinpoika kirjoitti:
Rakkaus on hyvä asia, ja naiset ainakin vissiin tykkäsivät Pertistä. Tuskin se mikään huono mies on, naiset on parempia tunnistamaan hyviksiä kuin miehet.
Kyllä ne naiset tässä tapauksessa taisi erehtyä kun hyväkseen vaan käytti ja sitten heti jätti ne yksin tänne kun alkoi palstanaisilta menkkoja jäämään väliin.
Ikis..M kirjoitti:
Kyllä ne naiset tässä tapauksessa taisi erehtyä kun hyväkseen vaan käytti ja sitten heti jätti ne yksin tänne kun alkoi palstanaisilta menkkoja jäämään väliin.
Härskiä toimintaahan tuo tunnostaisi olleen, mutta liekö siltikin vain legendaa.
- tietäjä-
Ikis..M kirjoitti:
Oli myös sataa huoraa pannut, todnäk käy vieläkin maksullisilla. Normaalien naisten kannattaa varoa, etteivät saa pertsalta tauteja.
- kiimavittu
PERTSA!!! onneksi palasit, pimpsani ehti jo kuivahtaa.
Tekisi mieleni tekeytyä pertsaksi, mutta en lähde tässä erehdyttämään ketään. Voinko auttaa sua jotenkin?
- Plkjhg
Millasta naista etsit?
- deliriummmm
Poliisinpoika kirjoitti:
Sellaista ihanaa kainaloista, mukavaa tavallista naista.
Sä oot taas ihan seonnut! Sun sanamuodot tunnistaa jo.
deliriummmm kirjoitti:
Sä oot taas ihan seonnut! Sun sanamuodot tunnistaa jo.
Miten sä odotat mun kirjoittavan?
Niissä on omituisia reikiä.
- huomautettakoon
Mutsillaskin oli.
- Fuidhifdfukkgrrtgg
Aika moni on jonkunlainen totuudenetsijä. Yksi yhteinen piirre on yksinäisyys ja ulkopuoleiseksi itsensä tunteminen suhteessa "normaaliin sosiaaliseen kanssakäymiseen". En usko että moni palstan naisista viihtyy ämmien kälinäpiirissä (ainakaan ilman viinaa) vaikka sinänsä voikin osallistua siihenkin.
- Feyolvfetkj
Raa'assa ja vaikeasti sulateltavassa muodossa - kyllä. Palstahan on yksi rehellisimpiä mestoja netissä tietyssä mielessä.
Feyolvfetkj kirjoitti:
Raa'assa ja vaikeasti sulateltavassa muodossa - kyllä. Palstahan on yksi rehellisimpiä mestoja netissä tietyssä mielessä.
Rehellisyydestä on vielä aikaista sanoa mitään, mutta vitun oudot jutut täällä on. En tietenkään sua tarkoittanut.
- Perttioliaivansairas
Poliisinpoika kirjoitti:
Rehellisyydestä on vielä aikaista sanoa mitään, mutta vitun oudot jutut täällä on. En tietenkään sua tarkoittanut.
Yks Pertti-setäkin täällä palstalla kehuskeli tässä taannoin pelkästään siitä millaisia lutkia hänen kaksi teini-ikäistä tytärtään ovat. Jakavat pillua ja persettä lähivokissa kaikille halukkaille lähi-idän ihmeille ja Afrikan savanniastujille. Se oli kyllä pimeistä pimein tyyppi.
Perttioliaivansairas kirjoitti:
Yks Pertti-setäkin täällä palstalla kehuskeli tässä taannoin pelkästään siitä millaisia lutkia hänen kaksi teini-ikäistä tytärtään ovat. Jakavat pillua ja persettä lähivokissa kaikille halukkaille lähi-idän ihmeille ja Afrikan savanniastujille. Se oli kyllä pimeistä pimein tyyppi.
Tuollaisten juttujen levittäjä on sairas.
- olisevaanniinkummaPertti
Poliisinpoika kirjoitti:
Tuollaisten juttujen levittäjä on sairas.
Niinpä. Sitä me koitettiin sille Pertti-sedälle sanoa mut eihän se mitään uskonut. Sanoi vaan runkkailevansa mielikuvilleen tyttäristään vokin asukkaiden ryhmäkäsittelyssä.
olisevaanniinkummaPertti kirjoitti:
Niinpä. Sitä me koitettiin sille Pertti-sedälle sanoa mut eihän se mitään uskonut. Sanoi vaan runkkailevansa mielikuvilleen tyttäristään vokin asukkaiden ryhmäkäsittelyssä.
Vain sairas puhuu noin.
- oletihanoikeassa
Poliisinpoika kirjoitti:
Vain sairas puhuu noin.
Ootko lukenut niitä Pertti-sedän kirjoitteluja? Kyllä niistä sairas mieli näkyi ja kauas. Mahtoikohan itsekin tajuta että pian on poliisit oven takana ja lähti pois palstalta...
oletihanoikeassa kirjoitti:
Ootko lukenut niitä Pertti-sedän kirjoitteluja? Kyllä niistä sairas mieli näkyi ja kauas. Mahtoikohan itsekin tajuta että pian on poliisit oven takana ja lähti pois palstalta...
Mulla on vain sun sana, ja jutut on sairaasta päästä.
- ilo_nainen
Poliisinpoika kirjoitti:
Löytyykö totuus täältä?
"the truth is out of there" vai miten se meni suomeksi: Totuus löytyy peräkammareista, vai missä ne atmit piileskelevät, kun ei ole näkynyt?
- eräsnainennai
En juo viinaa ja viihdyn mainiosti myös "ämmien kälinäpiireissä." Mutta kun musta hurtti äijähuumorikin vetoaa ja täältä sitä saa turvallisen rajallisesti annoksen tarvitsematta sotkea muuta elämäänsä, niin tännehän sitä olen myös itseni parkkeerannut.
- EliHeiVaanTaas
Eikö Pertsa johonkin ketjuun kirjoittanut "Poliisinpoikana", kun yritti HelmiäSioille narauttaa?
Olen kyllä vasta rekisteröinyt tämän nikin, eikä mulla ole mitään tekemistä sikojen ja helmien kanssa.
Ja ellet ole nainen, niin hei vaan sulle.- EliHeiVaanTaas
Poliisinpoika kirjoitti:
Olen kyllä vasta rekisteröinyt tämän nikin, eikä mulla ole mitään tekemistä sikojen ja helmien kanssa.
Ja ellet ole nainen, niin hei vaan sulle.Jaa jaa, vai niinkö se olikin, vai miten se nyt menikään.
Olen nainen, eli heipat vaan, ei Pertsalla julkisuuskuva muutu eikä kohene.
Eli sinustahan en puhu.
Mutta ei kannata toisia ihan bimboina pitää. Pertsalla oli vähän sitä ongelmaa nimittäin. Poliisinpoika kirjoitti:
Ja ellet ole nainen, niin hei vaan sulle.Tässä viitataan tähän ketjuun...
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14657432/miten-pitaa-henkilollisyys-turvassa
ja eritoten tähän keskusteluun...
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14657432/miten-pitaa-henkilollisyys-turvassa#comment-88144811pete_pjn kirjoitti:
Tässä viitataan tähän ketjuun...
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14657432/miten-pitaa-henkilollisyys-turvassa
ja eritoten tähän keskusteluun...
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14657432/miten-pitaa-henkilollisyys-turvassa#comment-88144811Tuohan ei ole rekisteröity nikki, mulla sitävastoin on. Sen erottaa väristä, sininen on rekattu.
- 11p3
Palstalla on vain kullillisia naisia, siis miehiä jotka esiintyy naisina. Saavat sitten huomiota sitä kautta kun tosielämässä jäävät ilman minkäänlaista huomiota.
- 9p5
Poliisinpoika kirjoitti:
Joku tossa väitti että täällä on vain homoja naisiksi tekeytyneenä.
Saattaa olla.... Joka tapauksessa homotkin tuntee enemmän naisia kuin palstan ätminkäiset.
9p5 kirjoitti:
Saattaa olla.... Joka tapauksessa homotkin tuntee enemmän naisia kuin palstan ätminkäiset.
Olisiko noin?
Eikös pertsa kirjoitellut poliisinpoikana, kun yritti sitä trolli systeemiä selvittää?
Poliisinpoika kirjoitti:
Mitä mahdat tarkoittaa?
Onhan se hieman erikoista, että pertsa käyttänyt tuota nikkiä ja nyt pertsa on poistunut ja tuo nikki on rekisteröity. Oma epäily on, että ovat yksi ja sama henkilö, voin toki olla väärässä ja pahoittelen jos näin on.
Mahtavaaa kirjoitti:
Onhan se hieman erikoista, että pertsa käyttänyt tuota nikkiä ja nyt pertsa on poistunut ja tuo nikki on rekisteröity. Oma epäily on, että ovat yksi ja sama henkilö, voin toki olla väärässä ja pahoittelen jos näin on.
Ei mitään ongelmaa, anonyymipalstalla voi erehtyä.
- turhapahoitella
Mahtavaaa kirjoitti:
Et ole väärässä. Et ollenkaan.
- Pillujen-asiantuntija
Läpinäkyvää. Joko paneskelit nainen 34v kanssa?
- pullapertsa
Kyllä! Tuli harrastettua villiä seksiä Nyrq'Gylliquen kanssa. Tinsa huusi hoosianna ja kortsut katosi taivaan tuuliin!
- TuuliTaivas
pullapertsa kirjoitti:
Kyllä! Tuli harrastettua villiä seksiä Nyrq'Gylliquen kanssa. Tinsa huusi hoosianna ja kortsut katosi taivaan tuuliin!
Mutta miten ne saa pois?
- pertsaboyyyyy
Sä oot kyllä PIMEEEEEEE !!!!!!!!!!!!!!!!!
- deliriumpertsa
Poliisinpoika kirjoitti:
Olisiko aika mennä päälääkäriin, sä et tunnu olevan kunnossa.
Soita Paranoid!
Näköjään minun viesti täältä jo poistettiinkin. Taisi olla liian lyhyt se ensimmäinen. Kysyitkö minulta vielä jotain? 😊
- tuulitunnelii
No? Miten kävi?
------------------------
Itsekään en varmaan uskoisi.
Näin juuri kävi ja minulla on tästä screenshot otettuna. Mietin laitanko tästä viestiä tukeen, siellä saavat selvittää asiaa. En silti ole varma kiinnostaako minua. Tämä on aivan pyllystä koko touhu.
Kun kirjauduin sivulle uudelleen, olin taas omassa profiilissanin. Taisin vain todeta ettet vastannut kysymykseeni siitä odotatko pertsalle lasta kuten muut palstan naiset, mutta koko juttu taitaa olla mautonta pilaa.
Kysyit mitä teen palstalla. Olen siis ujo mies ja mulla on vaikeuksia saada kehitettyä juttua naisten kanssa, siksi haluaisin jutella palstalla naisten kanssa.
Kun katson sunkin kuvassasi olevaa kaunotarta, mua vähän jännittää kirjoitella mutta ehkä se auttaa ujouteeni.Poliisinpoika kirjoitti:
Taisin vain todeta ettet vastannut kysymykseeni siitä odotatko pertsalle lasta kuten muut palstan naiset, mutta koko juttu taitaa olla mautonta pilaa.
Kysyit mitä teen palstalla. Olen siis ujo mies ja mulla on vaikeuksia saada kehitettyä juttua naisten kanssa, siksi haluaisin jutella palstalla naisten kanssa.
Kun katson sunkin kuvassasi olevaa kaunotarta, mua vähän jännittää kirjoitella mutta ehkä se auttaa ujouteeni.No höpöhöpö. Ei naisia kannata pelätä. Hätän nyt vastaamatta tähän kysymykseen. En tunne ainuttakaan palstalaista.
Mun kanssa on ainakin helppo tulla juttuun, jos käyttäytyminen on fiksua. Kyllä se ujous parhaiten lähtee, kun juttelee naisille oikeassa elämässä. Voit kokeilla vaikka jutella muutaman sanan kaupan kassalle jne.tuulitunnelii kirjoitti:
No? Miten kävi?
------------------------
Itsekään en varmaan uskoisi.
Näin juuri kävi ja minulla on tästä screenshot otettuna. Mietin laitanko tästä viestiä tukeen, siellä saavat selvittää asiaa. En silti ole varma kiinnostaako minua. Tämä on aivan pyllystä koko touhu.
Kun kirjauduin sivulle uudelleen, olin taas omassa profiilissanin.Tuesta ei ole vastattu minulle mitään. Mutta en sitä pyytänytkään. Kerroin, että moinen moka asettaa kyseenalaiseksi koko palstan toiminnan.
Nainen34v kirjoitti:
No höpöhöpö. Ei naisia kannata pelätä. Hätän nyt vastaamatta tähän kysymykseen. En tunne ainuttakaan palstalaista.
Mun kanssa on ainakin helppo tulla juttuun, jos käyttäytyminen on fiksua. Kyllä se ujous parhaiten lähtee, kun juttelee naisille oikeassa elämässä. Voit kokeilla vaikka jutella muutaman sanan kaupan kassalle jne.Sä vaikutat kivalta, mutta palstalla ei tunnu olevan muita naisia?
Miehillä on vähän oudot jutut, ei kai ne koko ajan ole tollaisia?Poliisinpoika kirjoitti:
Sä vaikutat kivalta, mutta palstalla ei tunnu olevan muita naisia?
Miehillä on vähän oudot jutut, ei kai ne koko ajan ole tollaisia?No minä oonki kiva. :)
Miehiä on täällä mukavia myös.
Minkä ikäinen olet, jos saa kysyä?- oletkohuonomuistinen
Nainen34v kirjoitti:
No minä oonki kiva. :)
Minkä ikäinen olet, jos saa kysyä?47 vuotiashan se on. Eikös Pertti-setä sen ole monta kertaa, sullekin, kertonut?
oletkohuonomuistinen kirjoitti:
47 vuotiashan se on. Eikös Pertti-setä sen ole monta kertaa, sullekin, kertonut?
Halusin kysyä nyt mieheltä itseltään suoraan.
Nainen34v kirjoitti:
No minä oonki kiva. :)
Minkä ikäinen olet, jos saa kysyä?45 vuotta, mutta näytän nuoremmalta. Poikamiehenä elellyt mutta tarkoitus olisi löytää kiva nainen.
oletkohuonomuistinen kirjoitti:
47 vuotiashan se on. Eikös Pertti-setä sen ole monta kertaa, sullekin, kertonut?
En siis ole pertsa, mutta oikeaa nimeäni en kerro. Ikä 45 vuotta.
Nainen34v kirjoitti:
Halusin kysyä nyt mieheltä itseltään suoraan.
Täällähän on kuin räkälöissä, kun yrittää jutella naisen kanssa niin heti joku moukka on iholla.
- oiuyoiuyouyoouy
Poliisinpoika kirjoitti:
Sä vaikutat kivalta, mutta palstalla ei tunnu olevan muita naisia?
Miehillä on vähän oudot jutut, ei kai ne koko ajan ole tollaisia?Jou.. Selvisit 20v avoliitosta SELITTÄMÄLLÄ..( Lapset oli siis avokilles tärkeämpää kuin totuus.) Selvisit helppoheikkinä myymällä paskaa SELITTÄMÄLLÄ.. (Enää ei duunia, koska olet aina täällä.)..
Täällä et selviä keksimällä aina uuden plan B:n, tai vaikenemalla. Vaikka niin syvästi ylimielisenä kusipäänä halveksitkin täällä lähes kaikkia, niin älä liikaa aliarvioi täällä olevia ihmisiä... - eipilluapertille
Poliisinpoika kirjoitti:
Täällähän on kuin räkälöissä, kun yrittää jutella naisen kanssa niin heti joku moukka on iholla.
Pertti-sedän suolaaminen kuuluu kansalaisvelvollisuuksiin.
oiuyoiuyouyoouy kirjoitti:
Jou.. Selvisit 20v avoliitosta SELITTÄMÄLLÄ..( Lapset oli siis avokilles tärkeämpää kuin totuus.) Selvisit helppoheikkinä myymällä paskaa SELITTÄMÄLLÄ.. (Enää ei duunia, koska olet aina täällä.)..
Täällä et selviä keksimällä aina uuden plan B:n, tai vaikenemalla. Vaikka niin syvästi ylimielisenä kusipäänä halveksitkin täällä lähes kaikkia, niin älä liikaa aliarvioi täällä olevia ihmisiä...Meneeköhän nuo vuodatuksesi nyt oikeaan osoitteeseen?
En ole mitään myynyt ja ekaa iltaa palstalla. Onko sulla nyt vain huono päivä, juttusi vaikuttavat sairaan ihmisen jutuilta.eipilluapertille kirjoitti:
Pertti-sedän suolaaminen kuuluu kansalaisvelvollisuuksiin.
Mä oon kyllä erimies.
- deliriummm
Poliisinpoika kirjoitti:
Meneeköhän nuo vuodatuksesi nyt oikeaan osoitteeseen?
En ole mitään myynyt ja ekaa iltaa palstalla. Onko sulla nyt vain huono päivä, juttusi vaikuttavat sairaan ihmisen jutuilta.Tais mennä. :)
Poliisinpoika kirjoitti:
Olet uskaltanut käydä kuitenkin räkälöissä? 😊
- oiuoiuoiuouio
Poliisinpoika kirjoitti:
Mä oon kyllä erimies.
Sä oot kyllä suorastaan pelottavan hullu! :)
Älä unohda, että täällä on myös paljon meitä vakkareita -jotka ollaan oltu täällä monta vuotta....... !!!! deliriummm kirjoitti:
Tais mennä. :)
Vain minä tiedän sen varmuudella, ja sanon suoraan että hakeudu hoitoon
Minä en käsitä mistä tällainen hyökkäys minua kohtaan käynnistyi, pelkkä yksi avaus ja hourupäät kimpussa.
Ymmärtäisin jos psykoosi olisi lyönyt päälle keskusteltuamme jonkun aikaa, mutta ei. Psykoosi oli päällä heti.Nainen34v kirjoitti:
Olet uskaltanut käydä kuitenkin räkälöissä? 😊
Joo, olen joskus käynyt mutta niissä on vain juopot miehet ja naiset.
Kaipaan ulkoiluseuraa, tykkään vaeltaa.oiuoiuoiuouio kirjoitti:
Sä oot kyllä suorastaan pelottavan hullu! :)
Älä unohda, että täällä on myös paljon meitä vakkareita -jotka ollaan oltu täällä monta vuotta....... !!!!Oletkohan ollut liian monta vuotta? Et tiedä minusta mitään ja huudat mua pertsaksi.
Ollaanko samannäköisiä vai mistä on kyse?- 09879870
Poliisinpoika kirjoitti:
Oletkohan ollut liian monta vuotta? Et tiedä minusta mitään ja huudat mua pertsaksi.
Ollaanko samannäköisiä vai mistä on kyse?Anteeks nyt, mut sä et edelleenkään kiinnosta vittuakaan.. Eikä sun mielipide yhtään mistään. Onhan täällä palstalla muitakin.. :)
09879870 kirjoitti:
Anteeks nyt, mut sä et edelleenkään kiinnosta vittuakaan.. Eikä sun mielipide yhtään mistään. Onhan täällä palstalla muitakin.. :)
Yritätkö tehdä kenties vaikutusta muhun sekoilullasi?
Ei onnistu.- OnanTheMasturbator
09879870 kirjoitti:
Anteeks nyt, mut sä et edelleenkään kiinnosta vittuakaan.. Eikä sun mielipide yhtään mistään. Onhan täällä palstalla muitakin.. :)
Ei ole enää muita. Pertsa poliisinpoika karkoitti loputkin. :(
- Pelottava.maailma
Poliisinpoika kirjoitti:
Oletkohan ollut liian monta vuotta? Et tiedä minusta mitään ja huudat mua pertsaksi.
Ollaanko samannäköisiä vai mistä on kyse?Niin se Pertti olikin kammottavan sairas mies. Kertoili naineensa tyttäriään pikku lapsesta lähtien, sanoipa myös myyneensä heitä. Sairas, sairas mies oli se Pertti :( Toivottavasti ampui itsensä.
Poliisinpoika kirjoitti:
Joo, olen joskus käynyt mutta niissä on vain juopot miehet ja naiset.
Kaipaan ulkoiluseuraa, tykkään vaeltaa.Ulkoilu on mukavaa ajanvietettä kyllä, samaa mieltä.
Mistä päin Suomea olet?Pelottava.maailma kirjoitti:
Niin se Pertti olikin kammottavan sairas mies. Kertoili naineensa tyttäriään pikku lapsesta lähtien, sanoipa myös myyneensä heitä. Sairas, sairas mies oli se Pertti :( Toivottavasti ampui itsensä.
Kieltämättä sairaita nuo jutut joita levität, ne ei tule terveestä päästä.
Nainen34v kirjoitti:
Ulkoilu on mukavaa ajanvietettä kyllä, samaa mieltä.
Mistä päin Suomea olet?Olen keski-suomasta kotoisin, mutta asustelen nykyään pohjois-karjalassa.
Missä päin sä asustelet?- valheenjäljet
Poliisinpoika kirjoitti:
Ollaanko samannäköisiä vai mistä on kyse?Valehtelijalla tarttee olla hyvä muisti, jos aikoo pysyy roolissaan ja kusettaa toisii. Sulla ei oo, pertsa tai kuka vittupää lienetkään. Jos olisi, niin muistaisit käyttäneesi poliisinpoika nikkiä trollicasessasi, josta satuilit täällä muutama päivä sitten. Käry siis kävi, kusipää, revi siitä.
valheenjäljet kirjoitti:
Valehtelijalla tarttee olla hyvä muisti, jos aikoo pysyy roolissaan ja kusettaa toisii. Sulla ei oo, pertsa tai kuka vittupää lienetkään. Jos olisi, niin muistaisit käyttäneesi poliisinpoika nikkiä trollicasessasi, josta satuilit täällä muutama päivä sitten. Käry siis kävi, kusipää, revi siitä.
Tää on kyllä tänään rekisteröity nikki, joten olet ihan hakoteillä.
Poliisinpoika kirjoitti:
Olen keski-suomasta kotoisin, mutta asustelen nykyään pohjois-karjalassa.
Missä päin sä asustelet?Olen täällä läntisellä lohkolla. Et siis ole ikinä ennen ollut tällä palstalla?
Nainen34v kirjoitti:
Olen täällä läntisellä lohkolla. Et siis ole ikinä ennen ollut tällä palstalla?
En ole kirjoitellut palstoille, olen ajatellut että näihin kirjoittelee kaikenmaailman friikit.
Itse asiassa tää palsta on sairas, jutut voisi kuvitella kehittyvän psykiatrisissa vankimielisairaaloissa.
Sä oot kuitenkin raikas tuulahdus täällä, pysy tollasena ihanana.- Olet.vitun.kipee
Nainen34v kirjoitti:
Olen täällä läntisellä lohkolla. Et siis ole ikinä ennen ollut tällä palstalla?
Ole jo Pertti hiljaa. Vitun vajakki sua ei kukaan usko.
- ytretryreytre
valheenjäljet kirjoitti:
Valehtelijalla tarttee olla hyvä muisti, jos aikoo pysyy roolissaan ja kusettaa toisii. Sulla ei oo, pertsa tai kuka vittupää lienetkään. Jos olisi, niin muistaisit käyttäneesi poliisinpoika nikkiä trollicasessasi, josta satuilit täällä muutama päivä sitten. Käry siis kävi, kusipää, revi siitä.
Niin niin!!! Mun ei tarvii selitellä tuolle kierolle ja paranoidiselle paskalle yhtään mitään... :) Tulevaisuus näyttää, miten siihen "Poliisinpoikana" tällä palstalla suhtaudutaan.. :)
Olet.vitun.kipee kirjoitti:
Ole jo Pertti hiljaa. Vitun vajakki sua ei kukaan usko.
Onko Nainen34v myös Pertti?
Olisiko sun aika sulkea läppäri ja mennä päivystykseen valittamaan harhojasi?- Voiluojamikäpaska
Poliisinpoika kirjoitti:
Olisiko sun aika sulkea läppäri ja mennä päivystykseen valittamaan harhojasi?Joko sinä Pertti sait nussittua tyttäresi raskaaksi?
Poliisinpoika kirjoitti:
Olisiko sun aika sulkea läppäri ja mennä päivystykseen valittamaan harhojasi?En ole Pertti, ole huoleti.
ytretryreytre kirjoitti:
Niin niin!!! Mun ei tarvii selitellä tuolle kierolle ja paranoidiselle paskalle yhtään mitään... :) Tulevaisuus näyttää, miten siihen "Poliisinpoikana" tällä palstalla suhtaudutaan.. :)
Minä olen se "Poliisinpoika", ei nimimerkki "valheenjäljet".
- Tapa.itsesi.paska
Poliisinpoika kirjoitti:
Olisiko sun aika sulkea läppäri ja mennä päivystykseen valittamaan harhojasi?Kyllä on. Kukaan muu ei usko näitä sinun satuja kuin nainen34. On joko saatanan tyhmä tai itse pertti-setä. Kumpaa itse veikkaisit, Pertti?
Nainen34v kirjoitti:
En ole Pertti, ole huoleti.
Nää jutut täällä on kyllä aika ufoja, tunnetko oikeasti olevasi oikeassa seurassa?
Tapa.itsesi.paska kirjoitti:
Kyllä on. Kukaan muu ei usko näitä sinun satuja kuin nainen34. On joko saatanan tyhmä tai itse pertti-setä. Kumpaa itse veikkaisit, Pertti?
Sä olet sekaisin päästäsi, ikävä kyllä.
- kiinnijäitt
valheenjäljet kirjoitti:
Mieti vähän: Pertsa kysyi omalta trollinikiltään, onko se Pertsalle raskaana? :)
(100% 35v naisista suuttuu verisesti, jos niitä sanoo tuulitunneleiksi.) :)
Tein ihan testin... Tapa.itsesi.paska kirjoitti:
Kyllä on. Kukaan muu ei usko näitä sinun satuja kuin nainen34. On joko saatanan tyhmä tai itse pertti-setä. Kumpaa itse veikkaisit, Pertti?
Kukaan ei varmaan tiedä, mitä minä uskon.
Nainen34v kirjoitti:
Tän palstan jutut on oikeasti hourulasta.
- Ei_oo_todellista
Poliisinpoika kirjoitti:
Tän palstan jutut on oikeasti hourulasta.
Mene sitten vittuun täältä. Onko tämä joku vitsi vai kuvitteletko oikeasti ettei kaikki (paitsi sivunikkisi nainen34v) tajua että olet Pertti-setä?
Ei_oo_todellista kirjoitti:
Mene sitten vittuun täältä. Onko tämä joku vitsi vai kuvitteletko oikeasti ettei kaikki (paitsi sivunikkisi nainen34v) tajua että olet Pertti-setä?
Mistä sä revit sun juttusi vitun nuija?
- 987698769
Nainen34v kirjoitti:
Ihan vitun sama. Sulla oli edellisessä profiilikuvassa selvästi contouring -meikki. Jos naisella on sen tason tietämys ulkonäöstä, ei aikaisemmin mainitsemasi (maailman melkeimpä kuuluisimpien) hajuvesimerkkien nimet mene väärin.. Kuvasi ovat feikkejä. (Anteeksi, mutta niin vaan on..)
- Hyisaatana
Poliisinpoika kirjoitti:
Mistä sä revit sun juttusi vitun nuija?
Hyppää jo naruun vitun pelle-pertti.
987698769 kirjoitti:
Ihan vitun sama. Sulla oli edellisessä profiilikuvassa selvästi contouring -meikki. Jos naisella on sen tason tietämys ulkonäöstä, ei aikaisemmin mainitsemasi (maailman melkeimpä kuuluisimpien) hajuvesimerkkien nimet mene väärin.. Kuvasi ovat feikkejä. (Anteeksi, mutta niin vaan on..)
Käytän kyllä contourmeikkejä, miksen saisi? 😂
Ja miten hajuvedet menivät väärin, kerroppa mulle 😂Nainen34v kirjoitti:
Ja miten hajuvedet menivät väärin, kerroppa mulle 😂Tää huutelijako on se fiksu tyyppi josta kerroit?
Poliisinpoika kirjoitti:
Tää huutelijako on se fiksu tyyppi josta kerroit?
En mä näitä huutelijoista tiedä. Tuntuu, että täällä kaikki on ihan sekaisin.
Täytyy sanoa, että mä en ymmärrä mitään roolileikkejä, joten vaikea sanoa sulle tässä kohtaa mitään.
😏- 7865786587
Nainen34v kirjoitti:
Ja miten hajuvedet menivät väärin, kerroppa mulle 😂Se oli se sama ketju jossa väitit, että Suomessa sut on valittu malliksi casting -tilaisuudessa, joita täällä ei edes järjestetä.. :)
En vaivaudu valehtelevan tyhjäpään takia -joka vielä kaiken muun lisäksi on Pertsan trolli..:) Nainen34v kirjoitti:
En mä näitä huutelijoista tiedä. Tuntuu, että täällä kaikki on ihan sekaisin.
Täytyy sanoa, että mä en ymmärrä mitään roolileikkejä, joten vaikea sanoa sulle tässä kohtaa mitään.
😏Luulen että huutelijoita on vain yksi, ja sanoisin että se on mielenvikainen.
Mä tulin palstalle, tein avauksen jossa tiedustelin onko minkälaisia naisia, ja jouduin keskelle taistelutannerta.
Onneksi sä tulit juttusille, sä pelastit mun illan.7865786587 kirjoitti:
Se oli se sama ketju jossa väitit, että Suomessa sut on valittu malliksi casting -tilaisuudessa, joita täällä ei edes järjestetä.. :)
En vaivaudu valehtelevan tyhjäpään takia -joka vielä kaiken muun lisäksi on Pertsan trolli..:)Heittelet näköjään vaan arvauksia ja toivot että laiva uppoaa. Sori, mutta mua ei kiinnosta pidätkö sä mua trollina tai feikkinä tms. Olen oikeasti olemassa ja tuo kuva on naamakuvani. Jos se sua hirveesti haittaa, olen pahoillani.
Ja kyllä Suomessa tällaisia castingeja on. Ja olin silloin jo mallitoimiston listalla. Näistä castingeistä tuli mulle tieto tekstarina kännykkään.Poliisinpoika kirjoitti:
Luulen että huutelijoita on vain yksi, ja sanoisin että se on mielenvikainen.
Mä tulin palstalle, tein avauksen jossa tiedustelin onko minkälaisia naisia, ja jouduin keskelle taistelutannerta.
Onneksi sä tulit juttusille, sä pelastit mun illan.Olen kiva kaikille, jotka on mulle kivoja.
Nainen34v kirjoitti:
Heittelet näköjään vaan arvauksia ja toivot että laiva uppoaa. Sori, mutta mua ei kiinnosta pidätkö sä mua trollina tai feikkinä tms. Olen oikeasti olemassa ja tuo kuva on naamakuvani. Jos se sua hirveesti haittaa, olen pahoillani.
Ja kyllä Suomessa tällaisia castingeja on. Ja olin silloin jo mallitoimiston listalla. Näistä castingeistä tuli mulle tieto tekstarina kännykkään.Oikeastaan voitaisiin jutella keskenämmekin, mulla ollu palstatuttavuutena illan tommonen kaunotar ja mä juttelen hullun kanssa. En käy vissiin itsekään täysillä...
Oletan että kuva on sun, ja kuvasta päätellen olet udustavan näköinen nainen. Myös mallina toiminut?
Mä kerroin miksi mä oon palstalla, mutta mulle jäi epäselväksi mikä sut toi tänne?- 8768976976
Nainen34v kirjoitti:
Heittelet näköjään vaan arvauksia ja toivot että laiva uppoaa. Sori, mutta mua ei kiinnosta pidätkö sä mua trollina tai feikkinä tms. Olen oikeasti olemassa ja tuo kuva on naamakuvani. Jos se sua hirveesti haittaa, olen pahoillani.
Ja kyllä Suomessa tällaisia castingeja on. Ja olin silloin jo mallitoimiston listalla. Näistä castingeistä tuli mulle tieto tekstarina kännykkään.:) Ei ole. Näin pienillä markkinoilla siihen ei ole varaa. (En ollut edes ainoa, joka asiaa ihmetteli.) Mulle asia on sinäänsä ihan sama -puhuit kuitenkin paskaa, se on ainoa pointti.
Poliisinpoika kirjoitti:
Oikeastaan voitaisiin jutella keskenämmekin, mulla ollu palstatuttavuutena illan tommonen kaunotar ja mä juttelen hullun kanssa. En käy vissiin itsekään täysillä...
Oletan että kuva on sun, ja kuvasta päätellen olet udustavan näköinen nainen. Myös mallina toiminut?
Mä kerroin miksi mä oon palstalla, mutta mulle jäi epäselväksi mikä sut toi tänne?Mulla on tunne, että ollaan kyllä käyty keskusteluja ennenkin. 😊
Ja tylsistyin pahasti varmaan oikeassa elämässä, niin päätin kirjoittaa tänne maailman typerimmän aloituksen.
Sitten tein vielä typerämmän teon, eli loin tänne profiilin. Se, miksi täällä vielä hengaan, on suuri kysymysmerkki. Luulen, että olet itsekin päättänyt jo häipyä täältä, vai oonko ymmärtänyt väärin...Nainen34v kirjoitti:
Olen kiva kaikille, jotka on mulle kivoja.
Sä osaat keskustella sydämellisesti, mä lämpenen sellaisille naisille. Mun on pakko pahoitella tätä tilannetta johon ajauduit takiani, joku tuntui repineen pelihousunsa pahemman kerran.
- kjygkjhgfkjhg
Nainen34v kirjoitti:
Olen kiva kaikille, jotka on mulle kivoja.
Ei ole. :) Casting -tilaisuuksiin ei tosiaankaan ole Suomessa rahaa -markkinat ovat niin pienet. Ihan sama minulle -valehtelit kuitenkin. En ollut ainoa, joka tätä ihmetteli.
8768976976 kirjoitti:
:) Ei ole. Näin pienillä markkinoilla siihen ei ole varaa. (En ollut edes ainoa, joka asiaa ihmetteli.) Mulle asia on sinäänsä ihan sama -puhuit kuitenkin paskaa, se on ainoa pointti.
Saat ajatella ihan mitä haluat. Juuri aamulla viimeksi laitoin Tommy Girliä kainaloon ja kävelin myös tuoksupilven läpi. Kannattaa joskus kokeilla, hyvä tuoksu. Dödö taitaa olla Sokoksessa hintaan 29€ ja hajuvesi mennee yli 60€. 😘
- hallupulla
Poliisinpoika kirjoitti:
Luulen että huutelijoita on vain yksi, ja sanoisin että se on mielenvikainen.
Onneksi sä tulit juttusille, sä pelastit mun illan.Ihan varmasti on yksi huutelija vain. Eihän täällä suomi 24 sinkut palstalla muutenkaan kukaan ikinä käy, on vain se yksi kiusallinen trolli ja sun pöhöttynyt egosi. :D
Poliisinpoika kirjoitti:
Sä osaat keskustella sydämellisesti, mä lämpenen sellaisille naisille. Mun on pakko pahoitella tätä tilannetta johon ajauduit takiani, joku tuntui repineen pelihousunsa pahemman kerran.
Ei se mitään. Kiitos, kiltisti sanottu. Olen otettu, kun tiedän, että osaat olla aika kovasanainen.
Ei täällä palstalla mitään ihmeellistä tapahdu enkä tänne aio jäädä ikuisuuksiin. Se on tärkeintä, että itse tietää, miten asiat ovat.Nainen34v kirjoitti:
Mulla on tunne, että ollaan kyllä käyty keskusteluja ennenkin. 😊
Ja tylsistyin pahasti varmaan oikeassa elämässä, niin päätin kirjoittaa tänne maailman typerimmän aloituksen.
Sitten tein vielä typerämmän teon, eli loin tänne profiilin. Se, miksi täällä vielä hengaan, on suuri kysymysmerkki. Luulen, että olet itsekin päättänyt jo häipyä täältä, vai oonko ymmärtänyt väärin...Olisko hengenheimolaisuutta? Mulle tulee oikein lämmin tunne kun luen tekstejäsi, ihan kuin oikeesti tuntisin sut.
Kyllä mä mietin tän illan aikana että tää jäi ainoaksi illaksi, mutta sinä..
Ehkä tuun huomennakin katsoon ootko täällä.Nainen34v kirjoitti:
Ei se mitään. Kiitos, kiltisti sanottu. Olen otettu, kun tiedän, että osaat olla aika kovasanainen.
Ei täällä palstalla mitään ihmeellistä tapahdu enkä tänne aio jäädä ikuisuuksiin. Se on tärkeintä, että itse tietää, miten asiat ovat.Yllätyin itsekin kuinka kovasanaisesti reagoin trolliin, oikeasti olen vähän herkkis.
Jos tää on aina tätä, niin tuskin itsekään jään tänne pitkäksi aikaa.Poliisinpoika kirjoitti:
Olisko hengenheimolaisuutta? Mulle tulee oikein lämmin tunne kun luen tekstejäsi, ihan kuin oikeesti tuntisin sut.
Kyllä mä mietin tän illan aikana että tää jäi ainoaksi illaksi, mutta sinä..
Ehkä tuun huomennakin katsoon ootko täällä.Tässähän nyt jopa punastuu.Osaat kyllä aika hyvin puhua kuitenkin naiselle ujoksi mieheksi. Taidat vähätellä kokemustasi...
Nainen34v kirjoitti:
Tässähän nyt jopa punastuu.Osaat kyllä aika hyvin puhua kuitenkin naiselle ujoksi mieheksi. Taidat vähätellä kokemustasi...
Otin yhden konjakin rohkaisuksi tuossa illan kuluessa ja päätin etten kiertele vaan sanon suoraan mitä ajattelen.
Trollille sanoin mitä halusin, sun kohdalla piti vähän kirjoitella pidättyväisemmin ettei tule kirjoiteltua liian siirappia.- Faktaa.sinulle
Nainen34v kirjoitti:
Tässähän nyt jopa punastuu.Osaat kyllä aika hyvin puhua kuitenkin naiselle ujoksi mieheksi. Taidat vähätellä kokemustasi...
Joko alkaa selvitä miten vaarallisen sekaisin tämä Pertti on? Sehän näyttää ihan oikeasti kuvittelevan että porukka uskoo tuon syöttämänsä paskan. Et kait sinä sentään usko? Tajuat varmaan että olet keskustellut tämän saman henkilön kanssa monesti ennenkin, hänen käyttäessään nimimerkkiä Pertti-setä, keittöexpertti ja mitä näitä nyt olikaan.
Anyway, kyseessä on vaarallinen mielisairas ja hänestä kannattaa pysyä kaukana. Poliisinpoika kirjoitti:
Otin yhden konjakin rohkaisuksi tuossa illan kuluessa ja päätin etten kiertele vaan sanon suoraan mitä ajattelen.
Trollille sanoin mitä halusin, sun kohdalla piti vähän kirjoitella pidättyväisemmin ettei tule kirjoiteltua liian siirappia.Okei, pidät konjakista. Itse en saa sitä alas. En pysty edes haistamaan. Olen joskus nuoruudessani juonut siitä niin kamalat humalatilat, että se on jäänyt ikuisuuksiksi yökötyslistalle.
Liian siirappinen ei ole hyväksi, mutta jotenkin aavistan, että olet luonnonlahjakkuus ja taidat sen jo tietääkin.Nainen34v kirjoitti:
Okei, pidät konjakista. Itse en saa sitä alas. En pysty edes haistamaan. Olen joskus nuoruudessani juonut siitä niin kamalat humalatilat, että se on jäänyt ikuisuuksiksi yökötyslistalle.
Liian siirappinen ei ole hyväksi, mutta jotenkin aavistan, että olet luonnonlahjakkuus ja taidat sen jo tietääkin.Otan konjakin silloin tällöin, kuitenkin vain yhden illassa.
En mä pidä itseäni minään erikoisena kirjoittelijana, kirjoitan vain mitä ajattelen. Sua ajattelen lämmöllä, ei sitä kaiketi tarvi välttää sanomasta.
Kiitos kuitenkin kehuista, kyllä se lämmittää.Faktaa.sinulle kirjoitti:
Joko alkaa selvitä miten vaarallisen sekaisin tämä Pertti on? Sehän näyttää ihan oikeasti kuvittelevan että porukka uskoo tuon syöttämänsä paskan. Et kait sinä sentään usko? Tajuat varmaan että olet keskustellut tämän saman henkilön kanssa monesti ennenkin, hänen käyttäessään nimimerkkiä Pertti-setä, keittöexpertti ja mitä näitä nyt olikaan.
Anyway, kyseessä on vaarallinen mielisairas ja hänestä kannattaa pysyä kaukana.Ihana kun varoitat. Täällä on vaarallisen sekaisin olevaa porukkaa kyllä. Sen sanon, että olen fiksu nainen ja osaan päätellä asioita.
Se kuinka helposti täällä on järkevää antaa esim. omia yhteystietojaan on suuri kysymysmerkki. Jopa hieman sinisilmäisenä mietin sitä itsekin.Poliisinpoika kirjoitti:
Otan konjakin silloin tällöin, kuitenkin vain yhden illassa.
En mä pidä itseäni minään erikoisena kirjoittelijana, kirjoitan vain mitä ajattelen. Sua ajattelen lämmöllä, ei sitä kaiketi tarvi välttää sanomasta.
Kiitos kuitenkin kehuista, kyllä se lämmittää.Miten olen onnistunut sulattamaan sinun kivisydäntäsi, kerroppa se, mies hyvä. Ihan olemalla ystävällinen?
Oletko herrasmies? Mitä naiselta odotat?Nainen34v kirjoitti:
Miten olen onnistunut sulattamaan sinun kivisydäntäsi, kerroppa se, mies hyvä. Ihan olemalla ystävällinen?
Oletko herrasmies? Mitä naiselta odotat?Sä olet kiinnostava, miellyttävä, sanavalmis ja itsevarma. Luonne on ihmisessä tärkeintä.
Olenko herrasmies? Kyllä
Mitä naiselta odotan? Elämänkumppania, mutta se on edessä vasta silloin kun kaikki natsaa.Poliisinpoika kirjoitti:
Sä olet kiinnostava, miellyttävä, sanavalmis ja itsevarma. Luonne on ihmisessä tärkeintä.
Olenko herrasmies? Kyllä
Mitä naiselta odotan? Elämänkumppania, mutta se on edessä vasta silloin kun kaikki natsaa.Hyvä vastaus. Itseasiassa todella hyvä. Pidin siitä.
Miksi herrasmies on nyt yksin?Nainen34v kirjoitti:
Hyvä vastaus. Itseasiassa todella hyvä. Pidin siitä.
Miksi herrasmies on nyt yksin?Pitäisi löytää oikea, ei ole vielä eteen tullut.
Poliisinpoika kirjoitti:
Pitäisi löytää oikea, ei ole vielä eteen tullut.
Sitä on liikkeellä. Ja se ei ole ihan yksinkertaista.
Niin monen asian pitää vaan natsata. Luonteen, arvojen, haaveiden. Ei myöskään riitä, että on kivaa. Tarvitaan myös ripaus chiliä.- Tehdäänkönäin
Nainen34v kirjoitti:
Hyvä vastaus. Itseasiassa todella hyvä. Pidin siitä.
Miksi herrasmies on nyt yksin?Sovitaanko että menette lätisemään keskenänne vaikka parisuhde tai mielenterveys palstalle? Kaikki voittaa kunhan te molemmat häivytte täältä.
Tehdäänkönäin kirjoitti:
Sovitaanko että menette lätisemään keskenänne vaikka parisuhde tai mielenterveys palstalle? Kaikki voittaa kunhan te molemmat häivytte täältä.
Miksi tämä meidän välinen keskustelu häiritsee? Ei täällä ole ennenkään kai puututtu, kun kaksi henkilöä keskustelee, esim Ikis ja Pertti tai ketä näitä nyt olen nähnytkään tässä vähässä ajassa...
Nainen34v kirjoitti:
Sitä on liikkeellä. Ja se ei ole ihan yksinkertaista.
Niin monen asian pitää vaan natsata. Luonteen, arvojen, haaveiden. Ei myöskään riitä, että on kivaa. Tarvitaan myös ripaus chiliä.Mulle henkilökemia on se juttu, toisen pitää vaan tuntua oikean lämpöiseltä.
Poliisinpoika kirjoitti:
Mulle henkilökemia on se juttu, toisen pitää vaan tuntua oikean lämpöiseltä.
Luulen, että tiedän, mitä tarkoitat.
Nainen34v kirjoitti:
Miksi tämä meidän välinen keskustelu häiritsee? Ei täällä ole ennenkään kai puututtu, kun kaksi henkilöä keskustelee, esim Ikis ja Pertti tai ketä näitä nyt olen nähnytkään tässä vähässä ajassa...
Ihme heppu toi huutelija, onko sulla ollut sen kanssa jotain kahdenkeskistä jutustelua vai onko se muuten sekaisin?
- Hullumikähullu
Poliisinpoika kirjoitti:
Mulle henkilökemia on se juttu, toisen pitää vaan tuntua oikean lämpöiseltä.
Sinähän saat lämpöä myös niistä hullunlääkkeistä, joita joudut joka ilta kourallisen imemään?
Nainen34v kirjoitti:
Luulen, että tiedän, mitä tarkoitat.
Mä luulen että kaikilla on kaipuu rakkauteen, se on se voima joka saa meidät tuntemaan olevamme arvokkaita.
Poliisinpoika kirjoitti:
Ihme heppu toi huutelija, onko sulla ollut sen kanssa jotain kahdenkeskistä jutustelua vai onko se muuten sekaisin?
En osaa sanoa kuka kukin on, joten en pysty varmuudella rehellisesti kysymykseesi vastaamaan. Inhoan muuten valehtelua.
Nainen34v kirjoitti:
En osaa sanoa kuka kukin on, joten en pysty varmuudella rehellisesti kysymykseesi vastaamaan. Inhoan muuten valehtelua.
Ehkä se tunne on vain yksipuolista, mutta voimakas se tuntuu olevan.
Poliisinpoika kirjoitti:
Mä luulen että kaikilla on kaipuu rakkauteen, se on se voima joka saa meidät tuntemaan olevamme arvokkaita.
Hmmmm. Lähtökohtaisesti tuo pitää paikkaansa.
On olemassa silti erilaisia rakkauksia. Joillakin voi olla rakkaus hyvin repivää, eikä kaikkien rakkaus ehkä saa tuntemaan toista arvokkaaksi. Onko se sitten rakkautta? Luulen, että rakkauden määrittelee vain henkilö itse, joka sitä tunnetta tuntee.Poliisinpoika kirjoitti:
Ehkä se tunne on vain yksipuolista, mutta voimakas se tuntuu olevan.
Musta ei pidetä täällä. Olen ehkä ollut ylimielinen tai jotain...
Nainen34v kirjoitti:
Hmmmm. Lähtökohtaisesti tuo pitää paikkaansa.
On olemassa silti erilaisia rakkauksia. Joillakin voi olla rakkaus hyvin repivää, eikä kaikkien rakkaus ehkä saa tuntemaan toista arvokkaaksi. Onko se sitten rakkautta? Luulen, että rakkauden määrittelee vain henkilö itse, joka sitä tunnetta tuntee.Niinpä, rakkaus on se minkä me tunnemme sisällämme.
Ihmissuhde sen ihmisen kanssa joka kuumentaa tunteemme, voi sitten olla katastrofi.- IhanaaOli
Poliisinpoika kirjoitti:
Hullu pervertti.
Mieti sitä. Sinä luuseri olet viikkokaupalla yrittänyt iskeä häntä ja minä sitten korjasin hedelmän :D
Ja lisääkin on kuulemma luvassa koska ei saa tarpeekseen mun nuoresta ja isosta kyrvästä. Sinua papparaista jututtaa lähinnä säälin vuoksi. Poliisinpoika kirjoitti:
Niinpä, rakkaus on se minkä me tunnemme sisällämme.
Ihmissuhde sen ihmisen kanssa joka kuumentaa tunteemme, voi sitten olla katastrofi.Juuri näin.
Täällä mennään nyt nukkumaan, joten kirjoitellaan taas 🖐😊
Hyvää yötä sinnepäin.Nainen34v kirjoitti:
Olinko minä ylimielinen kun tulin palstalle? En, mun kimppuun hyökättiin ja tää yksi sekopää jäi siihen illaksi mölyämään.
Häirikkö on mielisairas, ei se ole sun vika.Nainen34v kirjoitti:
Juuri näin.
Täällä mennään nyt nukkumaan, joten kirjoitellaan taas 🖐😊
Hyvää yötä sinnepäin.Hyviä öitä sullekin, ehkä tuun huomenna palstalle moikkaamaan sua kaunokainen.
IhanaaOli kirjoitti:
Mieti sitä. Sinä luuseri olet viikkokaupalla yrittänyt iskeä häntä ja minä sitten korjasin hedelmän :D
Ja lisääkin on kuulemma luvassa koska ei saa tarpeekseen mun nuoresta ja isosta kyrvästä. Sinua papparaista jututtaa lähinnä säälin vuoksi.Tänään tulin palstalle ja löysin heti kivan keskustelukumppanin.
Poliisinpoika kirjoitti:
Olinko minä ylimielinen kun tulin palstalle? En, mun kimppuun hyökättiin ja tää yksi sekopää jäi siihen illaksi mölyämään.
Häirikkö on mielisairas, ei se ole sun vika.Luulen, että sinussa on tuulahdus eräästä sopivasti itsevarmasta miehestä täällä.
Ja maksan täällä nyt siitä, että olen aloittanut itse kirjoittelun varsin hölmöllä jutulla. Sille ei voi enää mitään. Myöskään omaa kuvaa ei kannata laittaa profiiliin. Sillekään ei voi enää mitään.
Ystävällisyys ei siltikään ole keneltäkään pois ja jokainen tekee ihan itse päätöksensä siitä, miten muita ihmisiä kohtelee. Näin ajattelen.- IhanaaOli
Nainen34v kirjoitti:
Luulen, että sinussa on tuulahdus eräästä sopivasti itsevarmasta miehestä täällä.
Ja maksan täällä nyt siitä, että olen aloittanut itse kirjoittelun varsin hölmöllä jutulla. Sille ei voi enää mitään. Myöskään omaa kuvaa ei kannata laittaa profiiliin. Sillekään ei voi enää mitään.
Ystävällisyys ei siltikään ole keneltäkään pois ja jokainen tekee ihan itse päätöksensä siitä, miten muita ihmisiä kohtelee. Näin ajattelen.Öitä herkkuseni ;)
Jälleen loppuviikosta tulemme kokemaan järisyttäviä tähdenlentoja yhdessä ;) - 876897698769
Nainen34v kirjoitti:
Saat ajatella ihan mitä haluat. Juuri aamulla viimeksi laitoin Tommy Girliä kainaloon ja kävelin myös tuoksupilven läpi. Kannattaa joskus kokeilla, hyvä tuoksu. Dödö taitaa olla Sokoksessa hintaan 29€ ja hajuvesi mennee yli 60€. 😘
Mun tuoksut on "vähän" eri hintaluokassa. :) Kolmenkympin panostus ei sun uskottavuutta ainakaan lisää..
- 876587658
Nainen34v kirjoitti:
No höh.. :( Minä ainakin pidän.. Olet todella mukava, ja sun kanssa riittäis varmasti loputtomasti juttua meikeistä, tuoksuista, vaatteista, miehistä, seksistä tms. :)
Mutta..
Uskon edelleen, että olet Pertsan luomus. Anteeksi, jos pahoitin mielesi.. :( 987698769 kirjoitti:
Mua ei sinänsä kiinnosta ja mä olen pitänyt suuni kiinni mut nyt on pakko..Katos,täällä on muitakin jotka omaa älliä,haistaa että tässä nikissä on jotain outoa;) Toki,voi se olla jaaritteleva nainen mutta kuvat repästy jostain muualta,noi kirkuu "julkkis" kuva vibaa;D julkkiskuvat on vähän fag muutenkin,drag meikkejä ja muovijouhi silmiä ^-^
- 9876987698
peppupupu kirjoitti:
Mua ei sinänsä kiinnosta ja mä olen pitänyt suuni kiinni mut nyt on pakko..Katos,täällä on muitakin jotka omaa älliä,haistaa että tässä nikissä on jotain outoa;) Toki,voi se olla jaaritteleva nainen mutta kuvat repästy jostain muualta,noi kirkuu "julkkis" kuva vibaa;D julkkiskuvat on vähän fag muutenkin,drag meikkejä ja muovijouhi silmiä ^-^
Tuota juuri tarkoitin.. Ei mulla sinäänsä mitään pahaa sanottavaa.. Tuon tasoinen nainen ei vaan käytä kirjakieltä.. "Minä" olen sitä ja tätä mieltä....(?) Moni muukin asia ihmetyttää. Ei kerta kaikkiaan tuon tasoinen nainen lerpertele täällä jollekin epämääräiselle "pertsalle", koska kaikki NHL-pelaajatkin on saavutettavissa tuolla naamalla..
9876987698 kirjoitti:
Tuota juuri tarkoitin.. Ei mulla sinäänsä mitään pahaa sanottavaa.. Tuon tasoinen nainen ei vaan käytä kirjakieltä.. "Minä" olen sitä ja tätä mieltä....(?) Moni muukin asia ihmetyttää. Ei kerta kaikkiaan tuon tasoinen nainen lerpertele täällä jollekin epämääräiselle "pertsalle", koska kaikki NHL-pelaajatkin on saavutettavissa tuolla naamalla..
Niin,naamastahan sinänsä ei näy paljoa joten vaikea sanoa miltä näyttää haha:D Mutta mulle iski silmään toi kuvan "laatu" vaikea selittää,joku vaan on "off" siinä. Vähän sama kuin kuvat jossa mies on lätkässyt lärvinsä mallikundin kroppaan,näitäkin näkee. Ja toi tyyli miten puhuu..voihan se toki olla aito mutta mä luulen että se on joku joka haluaa nyt vähän huomiota,no offence.
En loukkaannu näistä. Tämä on ihan ymmärrettävää. Onhan tuo hyvä kuva minusta. Kuva on otettu Samsungin Galaxy S5:lla.
Tällainen tosiaan olen, enkä feikkaa. Jos joku ei usko, ei se ole multa pois.
Väitän kuitenkin, että tällä palstalla hengailevista miehistä ei kenelläkään ole hajuakaan contourmeikeistä eikä muustakaan vastaavasta. Miehiä ei todellakaan yleisestikään kiinnosta sellaiset asiat. Siinä päätelmät menevät pahasti pieleen.
Olen kertonut, että olen vähän erikoinen ihminen. Voisiko se olla syy siihen, että olen täällä?
Lätkäpelaajan kanssa en ole seurustellut, mutta tunnen kyllä liigapelaajia, mutta toisaalta, kuka ei. Futis on tullut vähän tutummaksi... Namussakin on tullut jossain kohtaa roikuttua, mutta se elämä ei ole mua varten.
Jokatapauksessa olen trolli tai en, tulen kyllä kaikkien kanssa kivasti toimeen. Minulla ei ole sua vastaan mitään, en jaksa epäillä kuviasi tai juttujasi. On muutakin tekemkstä. Joten varmasti täällä törmäillään. Kivaa päivää sulle nyt jokatapauksessa.987698769 kirjoitti:
Ja höpöhöpö... mäkin käytän counouring meikkiä... vaikken tiedä hajuvesistä mitään... onpa omituinen johtopäätös ihmisestä. Mutta täällähän niitä kyl tehdään paljon :D
N38 kirjoitti:
Ja höpöhöpö... mäkin käytän counouring meikkiä... vaikken tiedä hajuvesistä mitään... onpa omituinen johtopäätös ihmisestä. Mutta täällähän niitä kyl tehdään paljon :D
Täällä tehdään niin paljon kokoajan johtopäätöksiä, ettei jaksa välittää. Mietin, että eikö ihmisillä todellakaan ole muuta elämää. Olet itsekin ilmeisesti ollut täällä kovin vähän aikaa?
Sinun profiilisi muuten aiheutti mulle eilen hämmennystä, kun kirjautuessani sisään, päädyin profiiliisi. Tein siitä hieman hätäiset johtopäätökset, eikä mitään virhettä todennäköisesti ollutkaan tapahtunut, vaikka näin väitin.Nainen34v kirjoitti:
Täällä tehdään niin paljon kokoajan johtopäätöksiä, ettei jaksa välittää. Mietin, että eikö ihmisillä todellakaan ole muuta elämää. Olet itsekin ilmeisesti ollut täällä kovin vähän aikaa?
Sinun profiilisi muuten aiheutti mulle eilen hämmennystä, kun kirjautuessani sisään, päädyin profiiliisi. Tein siitä hieman hätäiset johtopäätökset, eikä mitään virhettä todennäköisesti ollutkaan tapahtunut, vaikka näin väitin.Avaisitko hieman?
N38 kirjoitti:
Avaisitko hieman?
Tarkoitat varmaan tuota sinun profiiliisi joutumista. Eilen kun kirjauduin sivulleni, avautui näkymä profiilistasi. Olen käyttänyt itse tätä kovin vähän aikaa, ja olin tottunut siihen että oma profiilini aukeaa aina samalla tavalla.
Nyt kun eilen tosiaan sinun profiilisi aukesi samantien, pelästyin ja tein hätäisen johtopäätöksen hakkeroinnista, kun sinun profiilisi oli auennut vahingossa (täällä on jauhettu hakkeroinneista tms ja luulin tosissani, että joku on kräkännyt salasanani ja muuttanit tietojani). Otin tapahtumasta screenshotin. Kirjauduin toisella laitteella sisään ja toisesta laitteesta ohjelma kirjasi minut samalla ulos. En päässyt sen enempää aitten tutkimaan tilannetta. Ilmoitin tapahtuneesta tuolla toisessa ketjussa.
Illalla kuitenkin kuvasta kävi ilmi, kun sitä tarkemmin tutkittiin, että se oli vain yleisnäkymä, eikä tilit ollut sekoittuneet. Nolo moka minulta ja siitä pitää ilmoittaa tuolla toisessa ketjussa vielä...
Ymmärsitköhän yhtään...Nainen34v kirjoitti:
Tarkoitat varmaan tuota sinun profiiliisi joutumista. Eilen kun kirjauduin sivulleni, avautui näkymä profiilistasi. Olen käyttänyt itse tätä kovin vähän aikaa, ja olin tottunut siihen että oma profiilini aukeaa aina samalla tavalla.
Nyt kun eilen tosiaan sinun profiilisi aukesi samantien, pelästyin ja tein hätäisen johtopäätöksen hakkeroinnista, kun sinun profiilisi oli auennut vahingossa (täällä on jauhettu hakkeroinneista tms ja luulin tosissani, että joku on kräkännyt salasanani ja muuttanit tietojani). Otin tapahtumasta screenshotin. Kirjauduin toisella laitteella sisään ja toisesta laitteesta ohjelma kirjasi minut samalla ulos. En päässyt sen enempää aitten tutkimaan tilannetta. Ilmoitin tapahtuneesta tuolla toisessa ketjussa.
Illalla kuitenkin kuvasta kävi ilmi, kun sitä tarkemmin tutkittiin, että se oli vain yleisnäkymä, eikä tilit ollut sekoittuneet. Nolo moka minulta ja siitä pitää ilmoittaa tuolla toisessa ketjussa vielä...
Ymmärsitköhän yhtään...Juu ymmärsin, missä ketjussa oot siitä kirjoittanut?
N38 kirjoitti:
Juu ymmärsin, missä ketjussa oot siitä kirjoittanut?
Täällä: http://keskustelu.suomi24.fi/t/14668491/pertti-seta-sulkee-profiilinsa#comment-88270101
- semmoinenmeno
Poliisinpoika kirjoitti:
Kyllä. Vakkaiukot haluaa turista keskenään ja pitää naiset haaremisssaan kurissa ja nuhteessa. Eli osoittaa palstalla että naisen tehtävä on vaieta, koska miehet (nää naisettomat vakkarit) tietää kuitenkin niiden asiat niitä itseään paremmin (kulllikarusellissa pyöriviä lutkia, jotka haluavat mieheltä rahaa ja statusta). Jos joku jamppa tulee jotain oikeaa läppää heittämään, niin sehän hivutetaan joukolla ulos.
- hommaaelämänarsisti
semmoinenmeno kirjoitti:
Kyllä. Vakkaiukot haluaa turista keskenään ja pitää naiset haaremisssaan kurissa ja nuhteessa. Eli osoittaa palstalla että naisen tehtävä on vaieta, koska miehet (nää naisettomat vakkarit) tietää kuitenkin niiden asiat niitä itseään paremmin (kulllikarusellissa pyöriviä lutkia, jotka haluavat mieheltä rahaa ja statusta). Jos joku jamppa tulee jotain oikeaa läppää heittämään, niin sehän hivutetaan joukolla ulos.
expua lutkittelijoiden kuningas aka pertti-setä pois puskasta
semmoinenmeno kirjoitti:
Kuulostaapa erikoiselta, eikö tän palstan miehet kaipaa naista?
- T-matti-nykänen
Pillua haluaisin mutta hypätään nyt ensin
- Yhfthb
sovitaan jo Pertsa että pidät muutaman viikon tauon ja tulet sitten ihan uuden nimen kanssa palstalle? Menee katsos paremmin läpi :D
- Lopetavitunääliö
Ei tää ole pertsaa nähnytkään
- paamanalmu
Erittäin väsynyttä läppää. Pertti-loma tekis jo kaikille hyvää, eikä vähiten Pertsalle itselleen. Alkaiskohan olla aika kypsä palstalaisten vaieta kyseinen ääliö kuoliaaksi.
paamanalmu kirjoitti:
Erittäin väsynyttä läppää. Pertti-loma tekis jo kaikille hyvää, eikä vähiten Pertsalle itselleen. Alkaiskohan olla aika kypsä palstalaisten vaieta kyseinen ääliö kuoliaaksi.
Sun ois kannattanut hakea saikkua jo silloin kun pertsa oli täällä, nyt sä oot sekaisin kuin seinäkello.
- 09870987098
Poliisinpoika kirjoitti:
Sun ois kannattanut hakea saikkua jo silloin kun pertsa oli täällä, nyt sä oot sekaisin kuin seinäkello.
Totta helvetissä! Ainoastaan sun trollinikki uskoo sua! Me muut 100 ollaan Ikis, sioille.helmiä tai 121212121212!!!
09870987098 kirjoitti:
Totta helvetissä! Ainoastaan sun trollinikki uskoo sua! Me muut 100 ollaan Ikis, sioille.helmiä tai 121212121212!!!
Sä oot sekaisin, hakeudu hoitoon.
- iuyiuyuytu
Poliisinpoika kirjoitti:
Sä oot sekaisin, hakeudu hoitoon.
Kaikesta et pertsaboy selviä selittelemällä... tai valehtelemalla...
Ja SINÄ oot täällä jakelemassa vinkkejä.. :) Mites se oma elämä? Pillua viimeksi puoli vuotta sitten, ja sekin pubiruusulta.. Näin muistan lukeneeni...
<3 iuyiuyuytu kirjoitti:
Kaikesta et pertsaboy selviä selittelemällä... tai valehtelemalla...
Ja SINÄ oot täällä jakelemassa vinkkejä.. :) Mites se oma elämä? Pillua viimeksi puoli vuotta sitten, ja sekin pubiruusulta.. Näin muistan lukeneeni...
<3Täällä on paljon kummallisia ihmisiä... jos nikki ei ole mikään pertsa, ja sitä kun ei kukaan tiedä, paitsi poliisipoika itse, niin kiva paranoidiallinen kuva teistä syntyy.
Jos nikki onkin pertsa-sedän, so what? Jos hän lopetti trollaamisen ja kaipaa normaalia keskustelua? Itse en ole perehtynyt poistuneen nikin kirjoituksiin, mutta se minkä hän kirjoitti omissa aloituksissani, oli asiallista ja keskustelua tukevaa.
Epäilykset kyllä vahvasti herää, kun tätä ketjua lukee… vaikka en olekaan nyt ihan alvariinsa ehtinyt täällä viimeaikoina päivystämään.
Mutta voinhan mää tässä nyt sen verran itsestäni kertoa vale-pertin ja muidenkin iloksi, sekä keskustelun vuoksi, että olen 35 v ja lapseton sekä eläimetön. Perheen perustaminen jossain määrin kiinnostaisi, mutta en ala sitä hätiköimällä hommaamaan, eli jos kestävän ydinperheen luominen näyttää mahdottomalta niin olen sitten mielummin kokonaan ilman ja teen elämässäni muita kivoja juttuja.
Nelisen kuukautta sitten päättyi itselleni hyvin tärkeä suhde aika yllättäen miehen yksipuolisesta ilmoituksesta, ja jonkin verran on saanut töitä tehdä että tästä vielä selviää elämälle. Mutta eiköhän tässä jo voiton puolella aleta olemaan, vihdoinkin.- Uskovain
Kohta saat pertin kimppuusi niinkuin kaikki rekkautuneet naiset ovat tähän mennessä saaneet.
- 098709870
Uskovain kirjoitti:
Kohta saat pertin kimppuusi niinkuin kaikki rekkautuneet naiset ovat tähän mennessä saaneet.
Sitä itsekin epäilin..
Raukkamaisesti kohde oli kuitenkin tällä kertaa taas kerran (ja täysin ilman syytä) sioille.helmiä... - palstavakio
Sä olet kyllä oikeasti hyvä tyyppi ja sulle olisi toivonut "poispääsyä" tältä palstalta ihan vilpittömästi. Harmi ettei homma toiminut. Mutta parempi varmaan että meni poikki tässä vaiheessa eikä myöhemmin kun peruuttamattomia asioita olis jo tapahtunut...
Mites se vaellus sujui pohjoisessa, oliko kylmää? palstavakio kirjoitti:
Sä olet kyllä oikeasti hyvä tyyppi ja sulle olisi toivonut "poispääsyä" tältä palstalta ihan vilpittömästi. Harmi ettei homma toiminut. Mutta parempi varmaan että meni poikki tässä vaiheessa eikä myöhemmin kun peruuttamattomia asioita olis jo tapahtunut...
Mites se vaellus sujui pohjoisessa, oliko kylmää?Kiitoksia kehuista ja myötätunnosta.
Näinhän se kai on, että parempi oli suhteen loppuakin, sillä ei kait sen pahempaa vikaa voi kumppanissa ollakaan kuin se, ettei oikein tiedä haluaako olla kanssani vai ei. Korpeaa vai se, ettei siitä pahasta olostaan voinut puhua avoimesti ja ajoissa, jolloin olisi vielä voinut yhdessä miettiä että onko mitään tehtävissä, sen sijaan että vain töksäyttää yhtäkkiä että haluaa erota eikä keskustella enää yhtään mistään. Olisi se itsekin helpompi aloittaa puhtaalta pöydältä kun tietäisi että mikä oli ongelman ydin.
Kyllähän siellä joku oli kuulemma Suomujoella mitannut parhaimmillaan -45 astetta, mutta meidän poppoon mittarissa valitettavasti loppui asteikko -35:een :D. Kylmimpänä päivänä ei kylläkään lähdetty jatkamaan matkaa, vaan hengattiin kotoisasti autiotuvassa ja vähän hiihdeltiin, niin ettei nämä minun talvireissuni nyt mitään varsinaista extremeä suinkaan ole.
- Pillujen-asiantuntija
Täällä on pihtari naisia. Eivät anna ätmeille rakkautta.
- miesasialuuseri
Tänään on trollit olleet ahkerana
- runksrunks
Kyllä, Pertin sienten vauhdittama tinsamonologi palstalla senkun jatkuu ja jatkuu ja jatkuuu ja jatkuu.. jatkuu ja jatkuu... ja jatkuu ja jatkuu... ja jatkuu.. uuuuuuuuuu..
- 666ttt
Vaikuttaa siltä, että Nainen34v on täällä lähinnä Pertsan takia. Jos oletetaan että Nainen34v on todellinen, kaunis 34v nainen, niin suuresti ihmetyttää minkä takia on täällä Pertsan takia.
- toinen_nainen
koska pertsalla on parhaat jutut. Ihan nikistä riippumatta.
- pellemikäpelle
toinen_nainen kirjoitti:
koska pertsalla on parhaat jutut. Ihan nikistä riippumatta.
expua aka pertti-setä oot vajakki ja narsisti
Johan on ketju.
Ap näemmä kokeilee, montako lapiollista paskaa palstalaisiin uppoaa. Mulle ei taida enää maistua.
Täällä on eri meno kuin oikeassa elämässä. Siellä voi pinttyneinkin narsisti jonkin aikaa selittää mustaa valkoiseksi ja vedota toisen mielenterveyteen. Siellä ihmiset on sen verran fiksuja, ettei ne sano suoraan jos niitä luulee niin tyhmiksi, se on sellaista myötähäpeää. Ja ihmiset on aika anteeksiantavaisia tiettyyn pisteeseen saakka, kun eivät usko että joku voi olla niin omilla säännöillään liikkeellä. Täällä ollaan suorempia, mutta olet saanut monta tosi pahaa mokaa anteeksi täälläkin. Luultavasti tulee kohta raja vastaan.- Sanoselkeämmin
Ja sun pointti oli mikä?
- Eimilläänpahalla
Sähän olet atännä, eikös niin?
Sä olit alemman tason muikkelina palstateorioissa kunnes pertsa jostain syystä nosti sun statuksen hottissarjaan. Siinä rytäkässä vaihtui nikkikin.
Pertsa meni jo, toivottavasti löytyy muita jotka liehittelevät sua samaan tyyliin. Poliisinpojalla tuntuu olevan eri suosikit. - hoidajoitteskuntoon
Eimilläänpahalla kirjoitti:
Sä olit alemman tason muikkelina palstateorioissa kunnes pertsa jostain syystä nosti sun statuksen hottissarjaan. Siinä rytäkässä vaihtui nikkikin.
Pertsa meni jo, toivottavasti löytyy muita jotka liehittelevät sua samaan tyyliin. Poliisinpojalla tuntuu olevan eri suosikit.oot todella sairas tapaus expua aka pertti-setä aka poliisinpoika
Pertsa meni jo, toivottavasti löytyy muita jotka liehittelevät sua samaan tyyliin. Poliisinpojalla tuntuu olevan eri suosikit.Koita pärjätä ilman mua.
hoidajoitteskuntoon kirjoitti:
oot todella sairas tapaus expua aka pertti-setä aka poliisinpoika
Kannattaa antaa olla vaan. Nyt alkaa paskaa ropisemaan niskaan, kun sitä ei jaksa enää niellä :) Eipä ollut yllätys.
Pertsa meni jo, toivottavasti löytyy muita jotka liehittelevät sua samaan tyyliin. Poliisinpojalla tuntuu olevan eri suosikit.Onko tää atännä hottis?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823712
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t322509Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä942106Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian201627Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261458- 281451
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71404Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671357Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101247Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?201201