Uskomatonta hötöä tuo ranskanleipä, 2,5cm viipale menee parilla haukkauksella
Ranskanleipä
15
203
Vastaukset
Mikset syö ruisleipää?
pujottelija kirjoitti:
Enimmäkseen syön ruisleipää
Samma här, pitää paremmin verensokerit tasaisena.
- Ikis..M
Onhan se höttöleipä juustoa päällä joskus vaihteluna kahvin kanssa hyvää. Tiesittekös muuten että aika monessa ruisleivässä on onnettoman vähän ruista ja siksi ne maistuu ihan pahville:
http://www.mtv.fi/lifestyle/makuja/artikkeli/mtv-selvitti-ovelaa-kikkailua-merkinnoissa-nain-paljon-suosikkileivassasi-on-oikeasti-ruista/5301974Vähän niinku nisua söis..
Eka maistuu hyvältä mutta parin palan jälkeen alkaa jo tulla inhottava olo.
On se ollu jo tiedossa että ei ne mitään oikeita ruisleipiä ole.- Ikis..M
Eräkettu kirjoitti:
Vähän niinku nisua söis..
Eka maistuu hyvältä mutta parin palan jälkeen alkaa jo tulla inhottava olo.
On se ollu jo tiedossa että ei ne mitään oikeita ruisleipiä ole.Niinhän se on, muutaman kerran vuodessa tulee ostettua ihan vaan kahvileiväksi.
On joo, itse ostan aina yhtä ja samaa 70% oikeastikin ruista sisältävää, se sentään maistuu oikealle leivälle. Joskus kun pakko ottaa jotain ruispaloja tms. aina sitten muistaa miksi sitä suosikkimerkkiä syö. Ikis..M kirjoitti:
Niinhän se on, muutaman kerran vuodessa tulee ostettua ihan vaan kahvileiväksi.
On joo, itse ostan aina yhtä ja samaa 70% oikeastikin ruista sisältävää, se sentään maistuu oikealle leivälle. Joskus kun pakko ottaa jotain ruispaloja tms. aina sitten muistaa miksi sitä suosikkimerkkiä syö.Aika samaa tahtia tulee itelläki ostettua.
Ostan yleensä kursulaista..
Sallalainen tuote.
Viimeaikoina olen syönyt kotitekoista ruisleipää, eli on täyttä tavaraa
- eriksenin.limppu
Oletko ryhtynyt leipomaan?
eriksenin.limppu kirjoitti:
Oletko ryhtynyt leipomaan?
Eräältä naiselta sain muutaman leivän
- HaistakaaHome_
Ranskanleipä pilaantuu todella nopeasti. Varsinkin jos ei leikkaa sitä viipaleiksi.
- aamuyrittäjä
"Kiva" levittää kovaa voita ranskanleivän päälle.
- Sinkkumies---
Luovuin leivästä kokonaan ja laihuin 5 kiloa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510172
- 816743
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon424847- 614497
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella684191Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme313789- 472868
- 362635
- 402290
- 2161902