Diamond clinic kokemuksia?

uskaltaakosmennä

Onko Diamond clinicissa terveydenhuoltoalan ammattilaisia töissä vain ihan vaan kouluttamattomia? Ja mikä kirurgi niille leikkaa? Kuka käynyt?

61

10304

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toukokuunpotilas

      Kummasti niitä huulien haluajia riittää kuitenkin. Ehkä kysymys on makuasioista? Nettisivujen perusteella on sairaanhoitajia, lääkäri ja kosmetologeja iso osa. Aloittaja ei varmaan tarkoittanut kiistellä siitä, mikä on yhden mielestä nätti ja toisen ei, vaan oli ihan selkeitä asiakysymyksiä.

      En osaa sanoa huulten ym muotoiluista mitään, mutta konsussa olen käynyt, leikkaus toukokuussa. Leikkaa Jaan Troost, Siim Simmo ja Pille Kirjanen (Kirjonen?), siis rinnoista kysymys. Itse toivoin Troostia, on vähän vanha, mutta on tehnyt parin tutun rinnat ja kummatkin hienot. Ihan jees toistaiseksi kaikki, siis yhteydenpito, ohjeet paperilla yms. Tosin ei vielä paljoa ole tarvinnut tapahtuakaan... Katsotaan miten etenee.

      • mikäliekoulutuställä

        Huulten haluajia riittää, ja onneksi ihan osaavia tekijöitäkin. Eikös tääkin Diamondin omistaja ollut ihan Jylhän juoksupoikana ennen ja nyt ihan kouluttamaton tissikauppias.


      • Mansenmuija

        Jylhällä nyt ei varmaan ole juoksupoikia tai tyttöjä, ehkä itse juoksentelee muiden hommia :D... Miksi muuten piti sitä omistajaa hommissa jos ei osannut mitään?

        Mutta aloittajan kysymykseen: hain tuolta tisut ja meni ihan hyvin kaikki. Konsultti oli sairaanhoitaja, kävin Tampereen toimipisteen kautta. Samalta hoitsulta hain myös muuta pientä viilausta kasvoihin. Vähän nukkavierut tilat, tai siis kaipaisi jotakin updeittausta, mutta ei muuta huomautettavaa.


      • professorinplanttu

        "Hain tuolta tisut". Onko muiden mielestä outoa, että kyseessä on leikkaus mutta nämä puoskarikonsultit "myyvät tisut".


      • Omapettymyspuhuu

        Kuka tällaisesta firmasta on sinut konsultoinut kun olet noin huonoa palvelua/ apua/ tietoa sieltä saanut? Tiedän että näitä tämän tyyppisiä on useita, joku on selvästi ollut omalle leikkauskokemuksellesi suuri pettymys.


      • sofiarus
        mikäliekoulutuställä kirjoitti:

        Huulten haluajia riittää, ja onneksi ihan osaavia tekijöitäkin. Eikös tääkin Diamondin omistaja ollut ihan Jylhän juoksupoikana ennen ja nyt ihan kouluttamaton tissikauppias.

        HAHAHAHAHHAH MIKÄ KOULUTUS ON JYLHÄLLÄ??????? EI AINAKAAN MIKÄÄN MIKÄ LIITTYY SAIRAANHOITOON.


      • Asunvirossa
        professorinplanttu kirjoitti:

        "Hain tuolta tisut". Onko muiden mielestä outoa, että kyseessä on leikkaus mutta nämä puoskarikonsultit "myyvät tisut".

        Miten hölmö pitäisi olla maksamaan noille rikollisille välirahoo kun voi vaan suora ottaa yhteyttä Trostille tai Simmolle... Lisäksi noilla rahalla ei edes saa vakutusta ...


    • womansworld

      Itselläni on käsitys näistä "puoskaribisneksistä" että niitä pyörittävät ja niissä työskentelevät vain sellaiset ihmiset, joiden arvomaailma on muutenkin kyseenalainen. Ei kukaan vastuuntuntoinen ja omaa ammattiosaamistaan kunnioittava lähde toimintaan, jossa hyväksikäytetään, joko nuoruuden typeryyttä, tai toisen sairaalloista käsitystä itsestään ja saadaan tämä uskomaan, että elämänlaatu paranee näillä manipuloinneilla. Näille "ammattisairaanhoitajille" ei ole mitään merkitystä sillä, kuinka moraalista heidän toimintansa on. Itse listaan heidät samaan lokeroon pikavippifirmojen, seksipalveluiden, yksisarvishoitojen ja muiden epämääräisten terapioiden kanssa. Ja aika usein nämä tapaukset liittyvätkin toinen toisiinsa. Tissit rahoitetaan pikavipeillä ja osamaksuilla. Sitten kun tulee paha olo, hankkiudutaan "yksisarvisen" huomaan. Se mikä hommasta tekee käsittämätöntä on, että he todella voivat/saavat asettaa ihmisen hengen ja terveyden uhatuksi olematta mitenkään vastuussa lopputuloksesta.

      Se että näitä tyyppejä on ja tulee aina olemaan, on kai väistämätöntä. Se on tietynlainen ihmislaji, jonka itse luokittelen "sutenööreihin, sirkuspelleihin ja ennustajaeukkoihin" He pyrkivät hyötymään toisten ihmisten kustannuksella ja omassa elämässään on usein hukassa se "punainen lanka" Kaikki on vaan happyhappyjoyjoy. Pää-asia, että on kivaa.
      Jonkin verran taustoista tietoisena ihmettelin aikoinaan, miten esim. tämä tässäkin keskustelussa mainittu naisihminen selittää lapsilleen "ammattinsa" harjoittamisen. Ei kai voi muuta kuin vain todeta, että niin makaat kun petaat ja nostaa kädet ylös. Jatkumo on turvattu.

      Ainoa syy miksi tämä toimita kuitenkin koko ajan jatkuu, on raha. Puoskarit tekevät sen halvemmalla.
      Sinä joka harkitset vielä, niin käy hyvä ihminen ihan oikean plastikkakirugin vastaanotolla kuulemassa, mikä olisi sinulle parasta. Se vähän maksaa, mutta ihan aiheesta. He eivät jätä kertomatta riskeistä. He myös vastaavat lopputuloksesta.
      Tai mitä jos vaan rakastaisit itseäsi sellaisena, kuin olet.

    • halvempiparempi

      No ohhoh! Itse olen käynyt yhden plastiikkakirurgin kalliissa "konsultaatiossa" jossa hän saneli mitä minulle rintoihin laitetaan, milloin ehtii leikata ja mitä kokeita ennen leikkausta pitää tehdä. Lyhyesti mainitsi kielloista leikkauksen jälkeen.

      Sitten kävin tällaisen "sutenöörin" puheilla. Otettiin mitat ja kuvat, sain arvion joka vastasi tuota plastiikkakirurgin antamaa ja myöhemmin tuli operoivan kirurgin vastaus joka tuki näitä kahta. MUTTA juteltiin pitkään kaikesta, mihin kaikkeen leikkaus vaikuttaa toipumisaikana, miksi ei saa tehdä tiettyjä asioita ja mitä voi tapahtua jos tekee. Kerrottiin nukutuksen vaikutuksista, haavanhoidosta, miten leikkauspäivän kulku etenee, miten leikkaukseen valmistaudutaan ja miksi. Sain puhua myös tunnepuolesta. Koin paljon miellyttävämmäksi ja turvallisemman tuntuiseksi sen "puoskarin". Ja hyvin meni kaikki.

      Toki voi olla että olisi mennyt sen toisen yrityksen kauttakin, mutta hintaero oli niin huomattava että kahdesta hyvästä valitsin puolta halvemman. Eikä kaduta. Voi vapaasti arvostella, mutta en suoraan sanoen ymmärrä sellaisen perusteita.

      • liirumsumlaarum

        Apua! Plastiikkakirurgi ei osaa konsultoida ja sun mielestä sutenööri osaa.
        Mihin plastiikkakirurgia sitten tarvitaan jos sutenöörit jo kohta leikkaa? Ja kuka hölmö hintaa miettii kun on oma terveys kyseessä?


      • womansworld

        Niin kuin jo aiemmin totesinkin näistä sutenööreistä ja puoskareista, niin he ovat oma ihmislajinsa. Ehkä heiltä tutkittaessa löytyisi joku sama geenivirhe. Ihan samaa voi sanoa heistä, jotka rahanpuutteessaan valitsevat tällaisen puoskaroinnin omalle kohdalleen. Ei kukaan täysjärkinen ja vastuuntuntoinen hakeudu näiden firmojen asiakkaiksi. Samaa alemman sivistystason sakkia sekä puoskarit, että asiakkaat.


      • idiootti123

        Hei. En tiedä kenellä kävit, mutta varmasti plastiikkakirurgit ottavat mitat. Ellei ensimmäisellä, niin toisella konsultaatiokäynnillä.

        Tietysti jos plastiikkakirurgi ajattelee, että psyykkeessä on mahdollisesti jotain vikaa, syyt eivät ole oikeat tai ei pitänyt leikkausta tarpeellisena, silloin tuskin ottaa mittoja.

        Konsultaatiot Suomessa maksavat jotain 80-120€. Pikemminkin edullista. Virolaisille kirurgeille voi taas varata jokainen suoraan konsultaation ihan suomeksi ja ilmaiseksi.

        Yleisesti lääkärit eivät kaiketi saa ottaa LEIKKAUSARVIOITA vastaan muilta kuin terveydenhuollon ammattilaisilta. Hieman epäilyttävää mikäli joku näin tekisi.


      • jossaisiuuden
        liirumsumlaarum kirjoitti:

        Apua! Plastiikkakirurgi ei osaa konsultoida ja sun mielestä sutenööri osaa.
        Mihin plastiikkakirurgia sitten tarvitaan jos sutenöörit jo kohta leikkaa? Ja kuka hölmö hintaa miettii kun on oma terveys kyseessä?

        Kahden suomalaisen plastiikkakirurgin asiakkaana ollut ja kyllä vituttaa suoraan sanottuna, että pieneen meni ja rahaa paloi sellainen reilu 10 000e, onneksi ei tavinnut mitään lainaa ottaa, mutta silti.


    • Sosmart

      Kävin tutustumassa juuri tämän mainitun firman, Vaasan toimipisteen, facesivuun.
      Viimeisin kuvapari ennen/jälkeen kertoo karua totuutta siitä, mihin tuo piikittely johtaa. Kuvassa "ennen" näkyy arpiset, neulojen pilaamat huulet. Eli, kun kerran aloitat piikittelyn, saat tehdä sitä loputtomasti peitelläksesi edellisten kertojen arpia. Ja joka kerta huulet venyvät aina vähän lisää.
      Ei mitään järkeä koko touhussa. Maksat vielä satoja euroja kasvojesi tuhoamisesta.

      • Huuletjaheti

        Niin ne on makuasioita näköjään. Juuri siinä samaisessa Vaasan toimipisteessä tehdyt huulet on just mua ja kenen kans oon jutellut kiinnostanut paljon kun vaikuttaa niin omaan makuun näteiltä. Hyvä lisäksi että sieltä tulee noita kuvia koko ajan! Mun mielestä siis on järkeä. Mut onneksi sellasen ei ole pakko ottaa joka ei halua :)


      • thatsit

        Hyaluronihappo on ihan tätä päivää. Hoito tulee vaan olla ammattilaisen suorittama. Kannattaa pyytää todistuksia koulutuksista ja tutkintotodistuksia jos epäilee tekijän olevan kouluttamaton.


      • laadustapitäämaksaa

        Jos nyt olisin suunnittelemassa implanttien laittamista itselleni, niin ottaisin tarkoin selvää palvelun tarjoajasta ja haluaisin laadukasta asiantuntemusta jo konsultointivaiheessa.
        Eikö siinä tapauksessa konsultti itse ole elävä mainos tarjoamastaan palvelusta, jos hänellä sellaiset on itselläänkin.
        Olenkin kiinnittänyt huomioni juuri tuon kyseisen klinikan konsulttiin. Tumma reilu kolmekymmppinen nainen. Hänen rintansa ovat mielestäni epäonnistuneet. Väärän kokoiset ja väärin asennettu. Naisella on hyvin lyhyt selkä ja rinnat ovat suoraan leuan alla, liian korkealla siis. Kokonaisuus ja vartalon suhteet ovat vääristyneet. Toki oikealla implanttityypillä ja ammattimaisella asentamisella olisi voitu saada parempi tulos aikaan, mutta hänen tapauksessaan tulee esiin juuri se ammattitaidottomuus. Laitetaan implantit, kunhan saadaan vaan riittävästi lisämassaa, laadusta ja kokonaisuudesta ei niin väliä. Voin vain kuvitella miltä tuo nainen näyttää kymmenen vuoden kuluttua. :(
        Maksan mielellään tonnin pari enemmän ja tiedän saavani rahoille vastinetta.


      • Oppikaaeesjotain
        laadustapitäämaksaa kirjoitti:

        Jos nyt olisin suunnittelemassa implanttien laittamista itselleni, niin ottaisin tarkoin selvää palvelun tarjoajasta ja haluaisin laadukasta asiantuntemusta jo konsultointivaiheessa.
        Eikö siinä tapauksessa konsultti itse ole elävä mainos tarjoamastaan palvelusta, jos hänellä sellaiset on itselläänkin.
        Olenkin kiinnittänyt huomioni juuri tuon kyseisen klinikan konsulttiin. Tumma reilu kolmekymmppinen nainen. Hänen rintansa ovat mielestäni epäonnistuneet. Väärän kokoiset ja väärin asennettu. Naisella on hyvin lyhyt selkä ja rinnat ovat suoraan leuan alla, liian korkealla siis. Kokonaisuus ja vartalon suhteet ovat vääristyneet. Toki oikealla implanttityypillä ja ammattimaisella asentamisella olisi voitu saada parempi tulos aikaan, mutta hänen tapauksessaan tulee esiin juuri se ammattitaidottomuus. Laitetaan implantit, kunhan saadaan vaan riittävästi lisämassaa, laadusta ja kokonaisuudesta ei niin väliä. Voin vain kuvitella miltä tuo nainen näyttää kymmenen vuoden kuluttua. :(
        Maksan mielellään tonnin pari enemmän ja tiedän saavani rahoille vastinetta.

        Ne reijät kuvissa on HUULIkoruista, ei neulanjälkiä.

        Kuinka pöhlöjä ihmiset onkaan hehhe.

        Ja vaasan pisteen työntekijä on sairaanhoitaja koulutukseltaan, senkin voi tarkastaa itse netissä jos ei usko. Lääkärit ei noita edes tee, koska ovat niin pieniä toimenpiteitä. Silkkarit taas pistää kirurgi, joka on aina lääkäri.

        Esim hammashoitaja voi poistaa hammaskiven, muttei poraa reikää, sen tekee taas hammaslääkäri.


      • jotainopittu
        Oppikaaeesjotain kirjoitti:

        Ne reijät kuvissa on HUULIkoruista, ei neulanjälkiä.

        Kuinka pöhlöjä ihmiset onkaan hehhe.

        Ja vaasan pisteen työntekijä on sairaanhoitaja koulutukseltaan, senkin voi tarkastaa itse netissä jos ei usko. Lääkärit ei noita edes tee, koska ovat niin pieniä toimenpiteitä. Silkkarit taas pistää kirurgi, joka on aina lääkäri.

        Esim hammashoitaja voi poistaa hammaskiven, muttei poraa reikää, sen tekee taas hammaslääkäri.

        No näköjään tosi pöhlöjä.
        Kyllähän nyt jokainen erottaa mikä on lävistyksen jälki ja mikä taas huuliin täyttöjen vuoksi tullut arpi.
        Pistoksista tulleet jäljet ovat pieniä "nappuloita" huulen pinnalla ja jos täyttöjä on tehty paljon, alkaa huulet muodostaa arpikudosta pistoskohtiin. Ja kuka niitä kurttuja jaksaa katsoa, joten lisätään kamaa huuliin ja venytetään niitä lisää. Loputon suo ja ihan siinä kuin joku muukin riippuvuussuhde, voi tuo itsensä täyttäminen synnyttään addiktion. Siihen taas löytyy syy pääkopan sisältä ja niitä vammoja hoitavat psykiatrit.


    • kunmikääneiriitä
    • sikälimikälis

      Kuka tässä yrityksessä on lääkärinä?

      • suomalainenlääkäri

        Näkyy löytyvän sivuilta. Maria Lekkala on nimi. Kiva sinänsä kun noissa vastaavissa yrityksissä on jostakin syystä tosi usein venäläisiä lääkäreitä, kenellä siis ylipäätään mainitaan lääkäri. Ei niissä mitään vikaa, mutta kiva poikkeus että ihan kotimainen.


    • asiakasmeri

      ON KYLLÄ =))) Ja oikein huvittaa tällä palstalla kun dissataan erästä kaunista sairaanhoitajaa aivan turhaan, mutta kateellisia on aina, Kannattaa katsoa ihan sieltä Diamond Clinicin sivuilta henkilöt jotka suosittelee kyseistä paikkaa https://www.diamondclinic.fi/suositukset

      • maksaläiskänaama

        Ei se dissaaminen kateudesta johdu ja kauneus on katsojan silmässä. Jotkut ihmiset pitävät kauniina ihmistä, joka on sinut itsensä kanssa juuri sellaisena kuin luoja on hänet luonut. Maksaläiskineen, pienine huulineen. Jos joku tuon neitosen dissaa, niin aina siellä on joku syy taustalla. En tunne naista itse henkilökohtaisesti, mutta ei minulla kävisi mielessä tuntematonta ihmistä lähteä haukkumaan, jos en tiedä millainen ihminen hän oikeasti elämässään on. Töissä ihmisen on pakko olla ystävällinen, koska tuskin joku tylylle hoitajalle uskaltaa avautua ja kertoa mitään. Vai kuinka? Omasta mielestäni nuo liikkeet on turhia. Oman ajattelutavan kun vaihtaa, niin käy huomattavasti halvemmaksi. Etsii itsestään hyviä puolia. Minulla on otsa ja kasvot täynnä maksaläiskiä ja minulla on pienet huulet ja roikkuvat rinnat,allivallit ja vatsamakkarat, mutta ne on minulle luonnostaan tulleet, joten siinä ne saa olla. Eikä kukaan ole maininnut naamassani olevista läiskistä mitään vaikka olen ns. parhaimmassa iässä. Ihminenhän ei koskaan ole tyytyväinen itseensä, jos ihminen on kriittinen itselleen ja omalle ulkonnäölleen. Minusta sairaanhoitajien tulisi olla sairaalaoissa hoitamassa sairaita. Täytteiden ottaminen huuliin ja rintaimplanttien ottaminen ei ole sairaus ruumiissa vaan päässä. Mielenterveyshoitajia tuollaisella klinikalla enemmän tarvittaisi. Ohjaisivat ihmisiä katsomaan itseään peilistä ja hyväksymään oman rumuutensa/kauneutensa.


      • eisilareille

        hyvin sanottu! good point!


    • kivakivakiva

      Missä Maria Lekkala leikkaa? Olen luullut että Diamond Clinillä on vain se virolainen vanhus joka leikkaa.

      • Rintaleikkaus

        Lekkala on yleislääkäri joka auttaa täällä Suomen puolella, ei leikkaa mitään. Minut leikkasi mies joka on kyllä ehkä keski-ikäinen, Siim Simmo oli nimi. Toinen joka oli ehdolla oli nainen Malva sukunimi. Siisti klinikka ja kirurgi puhui suomea. Sovitusti sujuneet asiat, ei moitittavaa. Vastassa ollut nainen Viron puolella oli älyttömän mukava ja puhui myös suomea hyvin. Hoitajat ei juuri puhuneet, mutta pärjäsi kuitenkin sen yhden yön kun siellä vietin leikkauksen jälkeen.


      • ruskieneitsyt

        Siisti klinikka? Miksi sieltä tuodaan sairaalabakteereita suomeen kun on siisti klinikka..


      • jufgkugfjyh
        ruskieneitsyt kirjoitti:

        Siisti klinikka? Miksi sieltä tuodaan sairaalabakteereita suomeen kun on siisti klinikka..

        Taitaa olla tilanne päinvastoin! Itse kävin Virossa klinikalla jossa on väitetty olevan sairaalabakteeria. Sitten menin Suomessa isoon leikkaukseen sairaalaan jossa on sairaalabakteeria. Kuitenkin halusivat testata etten ole tuomassa ulkomailta sairaalabakteeria ja todettiin että olen puhdas. Onneksi en saanut ainakaan tällä kerralla sairaalabakteeria tuosta suomalaissairaalasta, tuttava kyllä sai samanlaisessa leikkauksessa.

        Hassua että tuossa edellisessä viestissä kehuttiin klinikkaa lähes samoin sanoin kuin toisessa Lookia käsittelevässä ketjussa. No klinikkahan voi ollakin sama, vaikka välitysfirma on eri, ehkäpä juuri se jossa itse kävin muutama vuosi sitten kolmannen välitysfirman kautta.


    • katseenvangitsija

      On hyvä, että vihdoin tulee joku tolkku näihin puoskarointeihin ja ollaan laatimassa yhteistä standardia kuka ja mitä saa ja voi tehdä. Nytkin tämän kyseisen Diamond Clinic Vaasan facesivulla ihan käsittämätöntä kusetusta mukamas veitsettömästä hoidosta, jolla poistetaan ylimääräistä ihoa leukaperistä. Kuvamanipulaation avulla yritetään saada jotkut typerykset uskomaan, että se todella olisi mahdollista. Fotoshopilla saadaan helposti aikaan vaikka millaisia muutoksia.
      Käyttäkää hyvät ihmiset ihan oikeiden asiantuntijoiden ja ammattilaisten palveluita.
      Jokainen postailkoon omille sivuilleen vaikka kuinka shopattuja kuvia itsestään, mutta alan palveluita tarjoavalta, mukamas ammattilaiselta, odottaisi jonkin sortin moraalia siltä, millaista materiaalia julkaisee. Ja joku tolkku sille, kuinka nuorille näitä täyttöjä ja pullistuksia saa tehdä. Eikä se oli mikään selitys, että tämä on "tätä päivää" niin kuin monesti kuulee heidän perustelevan.

    • KariaF
    • tosves

      Vaasassa on vain sairaanhoitaja anette ekholm...

      • silleenpäsilleen

        tampereella mirja the diamond konsultoi ja koulutusta nolla

        hesassa baarihenkilö kulju konsultoi, oppinut mirjalta


    • kaunissh

      Mitä maksaa vastaavan kioskin perustaminen? Sen ymmärsin että riittää että puljussa pitäisi olla sana" klinikka" ja pari virolaista tuttuja lekuria ? Mega pulju silikooni klinikka :-)

    • Ensuosittele

      Microblading tekniikalla tehdyt kulmat saattavat vahingoittaa terveyttä. Minä en ainakaan antaisi kosmetologin viillellä kulmiani.

    • Luomuparempi

      Selasin Diamond Clinic Vaasa Facebook sivuilla kuvia kulmista. Minusta luonnolliset kulmat olivat miellyttävämmän näkoisia kuin microblading tekniikalla tehdyt.

      • njetnjet

        Samanlainen kuin The Look. Ei ammattilaisia. Eikä takavalotakuuta.


      • asiakaskokemus

        Mulle tuli pulmaa, toinen implantti ei kiinnittynyt. Olin yhteydessä, korjasivat ja ostivat laivaliput ym kuljetukset. Eikä siis maksanut. Tästä aikaa vuoden verran, en tiedä onko kuviot muuttuneet.

        Hesassa konsultoi mut aikanaan sairaanhoitaja Kaisa, vielä ainakin näkyy olevan siellä "listoilla". Mirja vastaili välillä joihinkin kysymyksiin, sitten taas jälkitarkastuksen teki Kaisa.

        Leikkaaja oli kyllä se "vanhus", oli iäkkään näköinen, mutta ihan mukava ukkeli.


    • Ämebldhi

      Melkoista sähläystä omistaja rouvan touhut..oli unohtanut tilata laivamatkat, satamassa selvisi ettei varausta ole. Onneksi laivaan mahtui, omasta pussista jouduttiin maksaa. Ja paljon muutakin sählinkiä sattunut kyseisen firman kanssa.

    • Anonyymi

      Minä en koskaan antaisi peukolaida kasvojani kenenkään kosmetologin.

    • Anonyymi

      Ajatuskin, että joku kosmetologi tekee ihoa rikkovia toimenpiteitä esim mikroblading kulmat kauhistuttaa minua..

    • Anonyymi

      Onneksi ovat tissibisnekset hiipumassa näiltä puoskareilta. Sitä on edesauttanut tämä sikoneillaan ja syövällään julkisuuteen ponnahtanut "tositeeveetähti", janita lukkarinen.
      Nyt on täytynyt tämän tissikonsultinkin hankkitua takaisin muihin puuhiin ja naisellisin keinoin entuudestaankin hyväksikäyttämiinsä ihmisiin.

      • Anonyymi

        Eikös tämäkin "tissikonsultti" ole mainostanut itseään koulutetuksi sairaanhoitajaksi. Nyt vaan sinne sairaalaan kahtamaan kortensa kekoon. Yhteiskunnan varoin on sekin koulutus hankittu ja nyt on aika maksaa takaisin.


    • Anonyymi

      Kosmetologin toimenpiteet ovat hintavia.

      • Anonyymi

        Onko kyseissä klinikka ? Siis Avin ? Ihmettelin kovasti kuin vastaanotto ihan muuta ..


    • Anonyymi

      Kyseessä on liiketoiminta, jonka välittäjällä (konsultit, toimitusjohtaja) ei ole vastuuta käyttämiensä tahojen välisistä dialogeista ja saaduista tiedoista, vaikka tiedot olisivatkin ristiriidassa myöhemmin asiakkaan saaman tiedon kanssa.

      Kuluttajariitalautakunnan kautta saadun tiedon mukaan välittäjätahoja koskeva laki on puutteellista tältä osin. Palvelunvälittäjä voi kertoa lääkärin luvanneen yhtä sun toista, ja kun menet paikan päälle toiseen maahan, lääkäri kertoo sinulle kahden kesken, että ei halua sinua leikata.

      Miettikää siis kahdesti, mitä tuossa välirahassa, jonka palveluntarjoajille maksatte, todellisuudessa on sisällä. Onko sitä palvelua, jota kuluttajana tarvitset vai voitko todellakin hoitaa parin tonnin arvoiset työt (käydä konsultaatiossa kyseisen lääkärin vastaanotolla) ihan itse.
      Kirurgit itse suosittelevat, että asiakkaat menevät suoraan leikkaavien kirurgien konsultaatioon, niin säästävät rahaa tuhansia euroja ja saavat paikkansa pitävää tietoa.

      • Anonyymi

        Mietin tuota väliraha juttua juuri tässä taannoin, että paljonkohan se on. Ja yllätys oli melkoinen kun menin virolaisen yksityissairaalan sivuille tutkimaan hinnastoa (sairaala, jota ko. välittäjäyritys käyttää) ja se oli sama tai jopa vähän kalliimpi kuin esim. tässä ketjussa kyseessä olevan yrityksen hinnasto, ja aikalailla 1/1 toisen samaan sairaalaan välittävän yrityksen kanssa. Eli jotkut sopimukset heillä on oltava noista hinnoista kun ei vaikuta edullistavasti mennä suoraan? Vertasin rintojen suurennusta, rasvaimua, vatsanpeiteleikkausta ja kasvoleikkausta (kohotus), ensimmäinen omaa mielenkiintoa ja muut ihan huvikseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietin tuota väliraha juttua juuri tässä taannoin, että paljonkohan se on. Ja yllätys oli melkoinen kun menin virolaisen yksityissairaalan sivuille tutkimaan hinnastoa (sairaala, jota ko. välittäjäyritys käyttää) ja se oli sama tai jopa vähän kalliimpi kuin esim. tässä ketjussa kyseessä olevan yrityksen hinnasto, ja aikalailla 1/1 toisen samaan sairaalaan välittävän yrityksen kanssa. Eli jotkut sopimukset heillä on oltava noista hinnoista kun ei vaikuta edullistavasti mennä suoraan? Vertasin rintojen suurennusta, rasvaimua, vatsanpeiteleikkausta ja kasvoleikkausta (kohotus), ensimmäinen omaa mielenkiintoa ja muut ihan huvikseen.

        Tämä! En tiedä miksi on noin, mutta huomasin saman. Eli säästöä nolla jos menee suoraan, joku jopa kalliimpi. Ja itse pitää hoitaa kaikki.


    • Anonyymi

      Kävin eilen Seinäjoki Diamond clinicalla, laitasin huulitäytettä ja poskikohoutust , on nii ammattilaine työntekija ja olen supper onnelline mun itsetunto muutus paljon parempi suunta!Annan pisteita10 ja kiitoksia hyvästa työista! T: Amanda

    • Anonyymi

      Jaan Troost ei ole plastiikkakirurgi. Joskus osunut silmään miten aiheesta annetaan hyvinkin hämäävä kuva ja tietoa hakevan annetaan ymmärtää että koulutus olisi. Ei ole.
      Jos epäilyttää niin kannattaa kysyä suoraan.
      Sama tyyli kuin Piotr Sikorskin suhteen. Hän ei ole edes kirurgi. Tavallinen lääkäri.
      Alalla on liikaa kouluttautumattomia tekijöitä.

    • Anonyymi

      Moni näissä keskusteluissa sanoo että menisitte ammattilaiselle. Jos haluaa vain pistoshoitoja (ei leikkausta) niin mikä se ammattilaispaikka sitten on? Minne kannattaa mennä?

      • Anonyymi

        Tätä mäkin oon yrittänyt googlata, eipä vaan kukaan kerro missä on osaavia tekijöitä.


    • Anonyymi

      En voi suositella kyseistä paikkaa oman kokemuksen pohjalta. Viesteihin vastataan huonosti ja jää epävarma olo. Toimenpide peruttiin hyvin lyhyellä varoitusajalla ja mietin jos olisin edes saanut tietää peruuntumisesta ellen olisi iste ruvennut kyselemään minulle luvattujen laivalippujen perään. Olin menossa Viroon DC:n kautta toimenpiteeseen mutta se peruttiin heidän toimesta päivää ennen. Onneksi en ehtinyt lähteä Helsinkiin, toki junalippuihin meni turhaan rahaa

    • Anonyymi

      Järkyttävä paikka. Kouluttamaton henkilö puuhailee leikkauksien sekä pistosten parissa. Ei kannata mennä. Ja Miss Helsinki organisaatio löytänee paremman yhteistyökumppanin.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4995
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3167
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1256
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1237
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1217
    Aihe