tuntua työltä?
Monet pitkään parisuhteessa olleet äijät on sanoneet että paneminen on parisuhteessa ennemminkin velvollisuus kuin huvi.
Kuinka nopeasti suhteessa käy niin, että seksi alkaa tuntua työltä?
Erillaisiissa komedioissa (Pulmuset yms) on myös anettu ymmärtää, että avioliitossa seksi on lähinnä ikävä miehen velvollisuus.
Kuinka nopeasti parisuhteessa paneminen alkaa
26
525
Vastaukset
- pulskatämmätyöks
Heti kun muija alkaa kurppaantua ja lihota, alkaa sen paneminen tuntua työltä.
- Sinkkunainen--
EI ätmin kannata miettiä tuollaista koska ei pääse parisuhteeseen
- 2957
Kannattaa, silloinhan saa lohtua että ei oikeastaan menetä niin paljon vaikkei naista saakaan.
- naisenpainoratkaisee
Siinä vaiheessa kun naisen paino on noussut yli 65 kg:n
- aikanormipaino
Harvan on koskaan ton alle
- 121212121212
aikanormipaino kirjoitti:
Harvan on koskaan ton alle
Useimpien olisi syytä olla, jos kuviteltaisiin maailma jossa naiset huolehtivat terveydestään.
- 43241242
Jos suostut seksiin, vaikka ei ollenkaan tekisi mieli niin siinä vaiheessa se alkaa tuntumaan velvoitteelta. Tämä voi tapahtua vaikka heti ekan kuukauden aikana. Jos halut eivät kohtaa niin ei kannata pysyä sen henkilön kanssa suhteessa.
- 2677
Ehkä noin, jos kyseessä on seksisuhde. Parisuhteessa sillä ei pitäisi ola niin väliä, koska voidaan olla seksittäkin.
- dsöflkölk
2677 kirjoitti:
Ehkä noin, jos kyseessä on seksisuhde. Parisuhteessa sillä ei pitäisi ola niin väliä, koska voidaan olla seksittäkin.
Kyllä seksi kuuluu aina parisuhteeseen ellei olla aseksuaaleja. Toki voi olla kausia, ettei pysty tai tee mieli, mutta jos heti alussa tuntuu siltä, ettei seksi suju niin ei se todennäköisesti suju jatkossakaan. Alkujännitykset ja vastaavat toki poislukien.
- ryppis
Noin kuukauden jälkeen.
- Homopomo
1-2 v parhaassakin tapauksessa
Vaikken olekaan mies vastaan siti.
Riippuu varmaan parisuhteen toisesta osapuolesta, mutta tottuminen toiseen tulee vääjäämättä eteen. Sitä pientä alkuhuuman jännää pitäisi jotenkin pystyä pitämään yllä. Se, että säilyttää jonkinlaisen salaperäisyyden verhon. Kuitenkin toisaalta tavoite on, että toisen oppisi tuntemaan kunnolla. Tämä on kaksiteräinen miekka.
Jonkun tutkimuksen mukaan kaikki parisuhteen rakkautta kasvattavat asiat vähentävät intohimoa, kun taas intohimoa lisäävät asiat vähentävät rakkautta. Tästä olen täysin samaa mieltä, kun oivalsin asian.
Tässä linkki: http://m.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/2010052011638344_lz.shtml
Eräs exäni joskus totesi hyvin, idea meni jotakuinkin näin: "Jokaista maailman seksikästä naista joku on kyllästynyt panemaan." Otin tästä hieman itseeni, en ollut varma oikein mitä hän tällä tarkoitti. Totuuden siemen lausahduksessa kuitenkin itää.Noh.. Yksilökohtaisia asioita pitkälti nämäkin.. ;P
Olisi hölmöä luulla, että kaikki ovat toistensa Klooneja ja toimivat ja tuntevat jne. samalla tavalla, kuin esim. itse.. ;PNuuskaMuikkune kirjoitti:
Noh.. Yksilökohtaisia asioita pitkälti nämäkin.. ;P
Olisi hölmöä luulla, että kaikki ovat toistensa Klooneja ja toimivat ja tuntevat jne. samalla tavalla, kuin esim. itse.. ;PTottakai, yleistäminen on yosiaan maailman typerintä.
Itse ajattelen, että sitten kun sen oikean ihmisen löytää, niin kaikki vaan loksahtaa kohdalleen. Suhteen eteen pitää tehdä töitäkin, ei se aina helppoa ole. Tuo intohimo on vaan se mitä nyt metsästän. Olen ollut niin monessa kivassa suhteessa, missä kaikki muu on ollut ihan kohdellaan. Sellainen ei vaan kestä minulla. Olen varmaan toivoton."Jonkun tutkimuksen mukaan kaikki parisuhteen rakkautta kasvattavat asiat vähentävät intohimoa, kun taas intohimoa lisäävät asiat vähentävät rakkautta. Tästä olen täysin samaa mieltä, kun oivalsin asian."
Tähän asiaan liittyy tämä mielenkiintoinen Ted puhe.
https://youtu.be/sa0RUmGTCYY
Mikäli enkelsmanni ei oikein taivu, niin tekstitys on myös suomeksi.Nainen34v kirjoitti:
Tottakai, yleistäminen on yosiaan maailman typerintä.
Itse ajattelen, että sitten kun sen oikean ihmisen löytää, niin kaikki vaan loksahtaa kohdalleen. Suhteen eteen pitää tehdä töitäkin, ei se aina helppoa ole. Tuo intohimo on vaan se mitä nyt metsästän. Olen ollut niin monessa kivassa suhteessa, missä kaikki muu on ollut ihan kohdellaan. Sellainen ei vaan kestä minulla. Olen varmaan toivoton.JompiKumpi tai Kummatkin ovat joko sellaisia, että sortuvat pitämäään toista itsestään selvyytenä (kaikilla ei ole tähän taipumusta, mutta monilla on) ja/tai sitten on ollut Libidot liian erillaiset.. Tai sitten ei vain osaa syystä tai toisesta Oikeasti Rakastaa, sitoutua jne.. ;P
- Ikis..M
Hehee, Tonyn vinkit:
"1. Ihminen huomaa toisessa herkemmin viat kuin hyvät puolet. Palauta tietoisesti mieleesi hänen hyvät ominaisuutensa. Muistele, miksi aikoinaan rakastuit häneen."
Tarkoittaako tuo nyt sitä että ne hyvät ominaisuudet on kadonneet kun niitä pitää muistella?
"2. Intohimo syntyy erillisyydestä. Kokeilkaa esimerkiksi eri huoneissa nukkumista. Hyvä keino on myös antaa molemmille osapuolille oma rauhallinen tila talosta. Se voi olla esimerkiksi työhuone tai autotalli, jossa voi tehdä mieleisiään asioita."
Samaa mieltä, siksi kannattaa säilyttää omat asunnnot
"3. Intohimo ei synny järkevästä asioiden selvittämisestä vaan leikittelystä ja yllätyksellisyydestä. Järjestä 1–2 kertaa vuodessa yllätys, jota toinen ei osaa odottaa. Ota suunnitelmissa huomioon juuri toisen kiinnostuksen kohteet."
Huoh, minusta saattaisi olla rasittavia tuollaiset yllärit
"4. Muistatko, miten suhteen alussa vetovoima syntyi juuri siksi, että toinen oli niin taitava, jännittävä ja haasteellinen ihminen? Suunnittele yhteinen hetki siten, että saat toisen hyvät puolet esiin. Tämä voi olla vaikka yhteinen juoksulenkki."
Tuossako se taitavuus, jännittävyys ja haastellisuus ilmenee? ehkä jos on hyvä peba voi toki töpötellä takana.
"5. Pidä seksuaalista kosketusta yllä. Se voi olla seksistä puhumista, seksitekstareita tai toisen kauniiksi ja ihanaksi kutsumista. Seksuaalinen vire syntyy kiusoittelusta ja leikkimielisyydestä. "
Olisi aika rasittavaa olla pilkesilmäkulmainen pikkutuhmailija kun ei sitä nyt sinkkunakaan jaksa. seksitekrstareita, boah.
- 676767676
12 vuotta meni. Mies petti, pian sen jälkeen alko tuntua aika paskalta.
- siksipetti
Mies petti, koska siitä tuntui paskalta jo paljon aikaisemmin.
- pensionistas
Vaimolle työtä. Minulle nautintoa. Hieman kärjistetysti ilmaistuna mutta periaate on tuon suuntainen.
Olemme 70v kahden puolen ja vaimoni joutui luopumaan hormooneista jo useita vuosia sitten. Aviovuosia on lähemmäs 50.
Normaalisti harrastamme syvällisempää seurustelua pari kertaa viikossa ja vaimoni on ilmaissut hienotunteisesti kantansa sanomalla, että kevyetkin juopottelukauteni ovat hänelle kuin lomaa. Kohtalaisen vähäinenkin alkoholimäärä aamusta alkaen nautittuna vie vanhan ukon mieskunnon.
Muutama rutiinin omainen vuosi osui 40v ja 50v väliin.- historiallista.tietoa
Minkäslaista se syvempi seurustelu oli teidän kesken 1960-70-luvuilla? Elettiinkö teillä muodikkaita villejä vuosia hurhastellen?
- työltä
Kuinka nopeasti suhteessa käy niin, että seksi alkaa tuntua työltä?
£ pari vuotta keskimäärin, työ voi olla myös kivaa. Suomessahan parisuhde alkaa naimisella..
2-5 vuotta parhaimmillaan
- Östeyenssöyen
Jos paneminen tuntuu työltä, seksiä pyritään ehkä pitämään yllä liikaa.
Sopivalla määrällisellä tasolla seksi ei tunnu työltä. :>
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763561
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t292294Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä842013Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian191560- 281431
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271403Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71364Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671327Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101227Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.531075