Pojasta tytöksi

Voivoivoimmmm

Pikku Lassi sanoo jossain vaihteessa päiväkodin pihalla, että haluaa tytöksi,,niin heti jos setamielinen työntekijä sen kuulee,,,lassista tehdää tyttö,, lupaa Lassin vanhemmilta ei kysyttä.

20

185

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja.lasti.irtoo.taas

      Aloittajan märkä päiväuni jonka varjolla runkku lentää kaiken päivää.

    • kulttuurimarxismia

      Setalaiset ovat varmaan hakeutuneet kasvatusalalla jotta voisivat sekoittaa lasten päät.

      • TähtiDaavidin

        Setassa on jäseniä noin 4000. Suomessa kasvatusalalla (päiväkoti, eskari, koulu) työskentelee moninkertainen määrä Setan jäsenistöön verrattuna. En näe millään logiikalla, että muutama hassu setalainen, joka sattuisi olemaan kasvatusalalla voisi sekoittaa kenenkään päätä.


      • kulttuurimarxismia
        TähtiDaavidin kirjoitti:

        Setassa on jäseniä noin 4000. Suomessa kasvatusalalla (päiväkoti, eskari, koulu) työskentelee moninkertainen määrä Setan jäsenistöön verrattuna. En näe millään logiikalla, että muutama hassu setalainen, joka sattuisi olemaan kasvatusalalla voisi sekoittaa kenenkään päätä.

        Setalainen on jokainen joka kannattaa ja ajaa setan asioita. Se ei vaadi jäsenyyttä.


      • kulttuurimarxismia kirjoitti:

        Setalainen on jokainen joka kannattaa ja ajaa setan asioita. Se ei vaadi jäsenyyttä.

        Jaa niin siis , että kannattaa tasa-arvoa ihmisille tekee setalaiseksi :D


      • YksinkertaistaEiköVain

        Terve taas Räyhis. Jo toinen nicci tässä ketjussa.


      • kulttuurimarxismia kirjoitti:

        Setalainen on jokainen joka kannattaa ja ajaa setan asioita. Se ei vaadi jäsenyyttä.

        Terve taas Räyhis. Jo kolmas nicci tässä ketjussa.


      • TähtiDaavidin
        nähty.on kirjoitti:

        Jaa niin siis , että kannattaa tasa-arvoa ihmisille tekee setalaiseksi :D

        Ilmeisesti näin. :D
        En edes tiedä kovin hyvin mitä asioita Seta ajaa ja kannattaa, mutta jos tasa-arvon kannatus tekee setalaiseksi, niin sitten olen setalainen. :D


      • TähtiDaavidin

        Siksi, koska kasvatusalasta tiedän.


      • setako.asialla
        TähtiDaavidin kirjoitti:

        Siksi, koska kasvatusalasta tiedän.

        Nyt puhuttiinkin setasta.


      • TähtiDaavidin
        setako.asialla kirjoitti:

        Nyt puhuttiinkin setasta.

        Puhu sinä Setasta jos haluat, minä otin enemmän kantaa kasvatusalan henkilökuntaan liittyvään asiaan. Setan osuus on pintaraapaisu, joten se ei sen enempää minua kiinnosta. Jos sinulle Seta on tärkeä, niin avaudu toki asiasta, en sinua estele.


      • setako.asialla
        TähtiDaavidin kirjoitti:

        Puhu sinä Setasta jos haluat, minä otin enemmän kantaa kasvatusalan henkilökuntaan liittyvään asiaan. Setan osuus on pintaraapaisu, joten se ei sen enempää minua kiinnosta. Jos sinulle Seta on tärkeä, niin avaudu toki asiasta, en sinua estele.

        Kovin vähän otit kantaa edes siihen.
        Seta on moraalittomuuden kylvämisen tukikohta. Lapset ovat heldän uusi kohderyhmänsä.


      • TähtiDaavidin
        setako.asialla kirjoitti:

        Kovin vähän otit kantaa edes siihen.
        Seta on moraalittomuuden kylvämisen tukikohta. Lapset ovat heldän uusi kohderyhmänsä.

        Kuitenkin enemmän kuin sinä.


      • setako.asialla
        TähtiDaavidin kirjoitti:

        Kuitenkin enemmän kuin sinä.

        Minä otan kantaa aloituksen eli setaan.


      • JaTaasAsiaan
        TähtiDaavidin kirjoitti:

        Kuitenkin enemmän kuin sinä.

        Oletko Räyhis taas täällä vittuilemassa?


      • TähtiDaavidin
        setako.asialla kirjoitti:

        Minä otan kantaa aloituksen eli setaan.

        Ei aloituksessa otettu kantaa Setaan, vaan mahdolliseen setalaiseen työntekijään. Joka todennäköisesti ei edes olisi setalainen muuta kuin sinun mielikuvituksessa.


      • setako.asialla
        TähtiDaavidin kirjoitti:

        Ei aloituksessa otettu kantaa Setaan, vaan mahdolliseen setalaiseen työntekijään. Joka todennäköisesti ei edes olisi setalainen muuta kuin sinun mielikuvituksessa.

        Ei setaa ilman setalaisia.


    • Oletkos lukenut Punahilkasta ja pahasta sudesta ketovan tosijutun.

    • Terve taas Räyhis.

    • feministipuolueko

      Feministipuolue ajaa setan asiaa.

      työntekijä sen kuulee,,,lassista tehdää tyttö,,

      Tämä on sukupuolineutraalia käytännön tasa-arvoa.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      317
      7210
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2194
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1611
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1439
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      111
      1153
    6. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      72
      1135
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      335
      1026
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      873
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      50
      865
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      787
    Aihe