Kuga on eestiläinen?

Onko Ford Kuga eestiläinen?

5

100

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bosniahert_sekoviina

Saahan voit laittaa quuqle- kaantajaan sanaksi: "kuga". Kieleksi serbia tai bosnia. Kun kaannat taman suomeksi, niin voit paatella, etta jompsikumpsi on valmistusmaa.

• thjjykuly

Kuidas käsi käyb

• Jaan_A

Ma tunnen tugevat sügelust ja puistatusta, kui ma näen augud

Fobiani lõbustada inimesi lähedal mulle ja mu ema pidas oma kujutlusvõimet toote, Hopo höpönä. Samas olen lugenud raporteid reikäkammosta saatusekaaslased ja ma tean, et ma ei ole üksi minu hirmud. Ma arvan fobiani, mis algas pärast lapse vaatas dokumendi laadi kennosammakosta mis tekitab järglaste kaudu augud tagaküljel. Mäletan veel, kuidas ilge näitas tibud venitades augud pulpahdellakseen välja. Kammoni ainult halvenenud, kui Tai kuidas jalutasin rannas ja märkas väikesed augud liiva, mis pidevalt valendus vastsündinud välja väikesed krabid. Ma läksin paanikasse ja hakkas karjuma. In the end, kummitab rannas nii palju, et ma pidin olema välja oma korter.

Täna ma tunnen sügelust ja tugev puistatusta, kui ma näen augud. Minu jaoks piisav plaaster poorne pind, kuplarykelmä tassi kohvi pinnale ja pisikeste aukude pits. Kui põleti põhja kookidele ja vaatepilt oli kõige hullem, kui põlenud makaronid moodustunud põhja pan auk klastris. Ma värises, oksetti ja rõõmustaks nahka, kuid katel oli sunnitud pesema. Makaronid maha kraabitud ja õnneks tundus isegi natuke puhta energia.

• Minun korviin Kuga kuulostaa vähän kuin kuka, jollain raumanmurteella. Eestinkielihän sitten on vähän sinnepäin. En olisi nimennyt automallia noin. Esimerkiksi Ford /c olisi lyhyt ja ytimekäs nimi.

• Tää on vähän kuin acmen jänis kysyy raivoissaan saamatta vastausta toiselta.. kuka soittaa lavalla? no kuka soittaa lavalla. Sii kuka soittaa lavalla?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      129
      1548
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      38
      1473
    3. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      68
      1253
    4. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      56
      1213
    5. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      69
      1024
    6. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      198
      1006
    7. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      255
      1001
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      74
      935
    9. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      16
      850
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      848
    Aihe