Perkele kun sattui olemaan just työpuhelu kun lääkäri soitti. Yritin päästä asiakkaasta mahdollisimman nopeasti eroon, mutta myöhästyin n. 2 sekuntia. Takaisinsoitto ei auttanut. Yrittääkö lääkäri enää uudelleen?
Tää oli just se pahin mitä pelkäsin kun oli lääkärin soittoaika. Että sattuu just kun on toinen puhelu. Mulla on ehkä 2-3 puhelua päivässä, mutta että just sattuu perkele siihen aikaan.
Vitun vittu.
Lääkärin takaisinsoitto
3
6254
Vastaukset
- sk_45674
Pakko olis saada reseptilääkkeet. Vittulan väki. Taas joutuu saatana jonottamaan siihen vitun asiakaspalveluun tuntikausia. Perkeleen perkele. Vittu kun nää pitää olla näin perseelleen hoidettuja. Miksi ei voi uusia reseptiä sähköpostilla tai jotenkin muuten. Vittu kun palaa hihat. Vittu kun tietäis numeron mistä se soittaa niin estäis kaikki muut puhelut. Vittu kun vituttaa. Arvasin tän vittu perkele.
- sk_45674
Miten tällaiset pitäisi hoitaa? Ottaa vapaapäivä ja lyödä luuri korvaan kaikille muille? Kannattaako mihin kellonaikaan asti odottaa uudelleensoittoa ennen kuin luopuu toivosta? Siihen asiakaspalveluunkin on tietty soittoaika. En voi työpäivän jälkeen soittaa, joten sekin pitää tehdä työpäivän aikana ja suunnitella sen mukaan. Viimeksi jonotin tunnin. Työaikana. Ja nyt kaikki jonotus pöntöstä alas kun sattui just olemaan puhelu. Tämä puhelu kesti minulla 3 minuuttia ja juuri siihen osui lääkärin soitto. Ja ei sillä lääkärilläkään heti niitä aikoja ollut vaan sitäkin tässä odotettiin monta päivää. Pakko saada lääkkeet. Vittujen helvetti.
- HandyCallRULES
Lääkäriasemilla on käytössään keskiaikaiset takaisinsoittojärjestelmät.
Joutuvat merkkaamaan käsin soitetut puhelut =)
Meidän asemalla on HC käytössä ja kaikki poistuu automaattisesti ilman puheluhävikkiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236965Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421249Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271042- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733