Hyi s.....na!

Tiesittekö, että tällaistakin kahvia on olemassa ja siitä maksetaan jopa 300 euroa kilolta...YÖK
Minä en joisi vaikka minulle maksettaisiin siitä 300 euroa käytetyltä kilolta.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Kopi_Luwak

34

419

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • höömmm--

      .

      "Sehän on enemmän mitä sivettikissasta pitäis maksaa?????" vai oliks näi

      har-har

      .

    • fsvfcvfv

      Voisikohan tuota tehdä kotikissalla?

      Taidan kokeilla viikonloppuna.

      • miltäsemaistuisi

        Millainen kissa sinulla on? Pitäisikö siihen käyttää rotukissaa.


      • KissanKakkaanEiKajota

      • Frttjjjh

        No ei kai se haittaa kun paahtaa kunnolla.


      • murtzi

        "Mikä ihmisellä viiraa päässä, että edes harkitsee keittää kahvia paskasta poimituista kahvipavuista."

        tota jäin itsekin pohtimaan ja kehittelin sellaisen teorian et jos alunperin joku onkin halunnut kostaa jollekin ärsyttävälle tyypille keittämällä tälle oikein spesiaalisumpit..


      • Järkeenkäypä teoria, mutta miten siitä tuli tuollainen villitys.


      • murtzi
        hullu_ukko kirjoitti:

        Järkeenkäypä teoria, mutta miten siitä tuli tuollainen villitys.

        jos se ensimmäinen tyyppi sit myi idean rikkaille ulkomaalaisille, sen ärsyttävän tyypin kehuttua kahvin herkullisuutta (ja varsinkin ku se ei saanu siitä mitään vatsanpurujakaan tms..)
        kai sitä hyvällä mainoskampanjalla saa myytyä vaikka ja mitä,
        ja tyhmähän se ei ole joka myy...


      • murtzi kirjoitti:

        jos se ensimmäinen tyyppi sit myi idean rikkaille ulkomaalaisille, sen ärsyttävän tyypin kehuttua kahvin herkullisuutta (ja varsinkin ku se ei saanu siitä mitään vatsanpurujakaan tms..)
        kai sitä hyvällä mainoskampanjalla saa myytyä vaikka ja mitä,
        ja tyhmähän se ei ole joka myy...

        Taitavalla markkinoinnilla kyllä myydään mitä tahansa, siitä on historiassakin esimerkkejä.

        Ihmetyttääkin siksi se minkä takia firmat nipistävät mainosbudjetista silloin kun menee huonosti vaikka markkinoinnin faktat puhuvat aivan jotain muuta.


    • fingerifani
      • kahvikuppi-------

        .

        " # RED ALERT # kahvikuppivaroitus!!!!1!11!!!!!! "

        har!11

        .


    • cat_lehtinen

      Täällä Qihnissä on paljon kissoja

      mun aamukahvkin maistuitaas kissan pissalta

      • Lehtismummu

        Tänään Harri sai kispiss kahvit boolimaljasta

        jossa oli ruislimpun palsasi ja piparkkuja


    • Kupin muutaman tuota nauttinut olen, suosittelen

      • Miten sä pystyit juomaan sitä, maksettiinko sulle siitä?


      • hullu_ukko kirjoitti:

        Miten sä pystyit juomaan sitä, maksettiinko sulle siitä?

        Juorus kun juotu oltiin jo. Mielestäin hyvää ol


      • oy_bimbo_ab kirjoitti:

        Juorus kun juotu oltiin jo. Mielestäin hyvää ol

        Höh...olipa kiva kaveri:(


      • hullu_ukko kirjoitti:

        Höh...olipa kiva kaveri:(

        Uudestaan kyl nauttisin


    • Tähän väliin on pakko todeta (vaika kuulostan jo rikkinäiseltä levyltä), onneksi en juo kahvia. Tuo on aika ällöä, kun oikein ajatuksella miettii tuon kahvin koko prosessia. En ainakaan ihan lähiaikoina ole aloittamassa kahvinjuontia.

      • Vuosia sitten lopetin kahvinjuonnin puoleksi vuodeksi koska huomasin yksissä kertausharjoituksissa, että olin pärjännyt koko viikon ilman kahvia saamatta vieroitusoireita.
        Pyörsin kuitenkin päätökseni kun luin kahvin lukuisista terveysvaikutuksista, kahvi voi muunmuassa ehkäistä vatsasyöpää.


      • "Tuo on aika ällöä, kun oikein ajatuksella miettii tuon kahvin koko prosessia."

        Puhutko nyt aloituksen aiheena olleesta kahvilaadusta vai kaikesta kahvista ylipäänsä?


      • Olin juuri lukenut tuon Wikipedia linkin, puhuin siitä kahvista.
        Mikään kahvi ei maistu mun suussa ja se tuoksuu tosi pahalle, varsinkin seisonut, vanha kahvi.


      • höyryäwäää----

        .

        "Nii mut sun pitäis juoda # HÖYRYÄWÄÄ # saludo-kahvia!!!!!11!!!!!!1!1!1!!1"

        har!11

        .


      • Kyllä Saludo on hyvää:)


      • höyryäwäää---- kirjoitti:

        .

        "Nii mut sun pitäis juoda # HÖYRYÄWÄÄ # saludo-kahvia!!!!!11!!!!!!1!1!1!!1"

        har!11

        .

        Kiitos houkuttelevasta tarjouksesta, otan mielummin höyryäwän kupillisen minttuteetä (on just kupissa jäähtymässä). :)


    • teerunoilija

      Juon pelkästään teetä, kahvi sekottaa tasapainoaistini

      • Jonkun lääkärin mukaan minun pitäisi välttää kahvinjuontia ainakin stressaavina päivinä.
        Johtuu siitä että kahvin väitetään olevan introverteille sopimatonta stressaantuneena.

        Tästä oli keskustelua ja linkki Facebookin introverttiryhmässä.


      • teerunoilija
        hullu_ukko kirjoitti:

        Jonkun lääkärin mukaan minun pitäisi välttää kahvinjuontia ainakin stressaavina päivinä.
        Johtuu siitä että kahvin väitetään olevan introverteille sopimatonta stressaantuneena.

        Tästä oli keskustelua ja linkki Facebookin introverttiryhmässä.

        Introvertit erityisherkät ryhmäkö?


      • teerunoilija kirjoitti:

        Introvertit erityisherkät ryhmäkö?

        Muistaakseni ryhmä on nimeltään tietoisesti introvertti.


    • 1920

      Anteeksi kaikille. Mutta minä olen juonut Kopi Luvakia jo viisi vuotta. Suomalaisen kahvin vaalea paahto saa närästämään. Ja kun löysin Kopi Luvakin pehmeän maun yhdessä tumman paahdon kanssa, niin rupesin juomaan vain sitä. Tosin, en lipitä sitä litratolkulla kuten yleensä on tapaa. Vaan pari kupillista päivässä.

      Elämä on valintoja täynnä. Tämä on yksi niistä.

      • kyllätiedetään

        Rikkailla on perversionsa


    • Fgtjhv

      Toimisikohan sama teelle? Aitoa ruskeaa teetä.

      • Suklaatavähä

        Niin tai kaakaolle?

        Kaakaopavut suoliston läpi, niin saadaan aitoja suklaapapuja.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      580
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      482
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe