Kauhavalla menossa kova kilpailu. Kumpi voittaa Pusan pulju (kuntayhtymä kaksineuvoinen) vai Kauhavan kaupungin tekninen virasto. Kumpaankin perustettu johtajan erinnäisiä päällikön paikkoja tiuhaan tahtiin. Saas nähdä miten käy?
Kumpi voittaa Pusa vai tekninen?
kumpivoittaa
2
260
Vastaukset
- peittelyä
Kaksineuvoinen on edellä nyt, kun tietoon tuli vielä enemmän Pusan hyväksymiä palkankorotuksia. Täysin käsittämätöntä. Miksi Pusan täytyy tehdä näin? Jostakinhan se kertoo? Suut supppuun?
- sotenvalmistelua
Ylin palkankorotus 1500 euroa/kk. "Hullu ei ole se joka pyytää vaan se, joka maksaa".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824797- 1882128
- 1321802
- 1751435
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161301ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj191175- 351106
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3131030- 781003
- 541003