Tarvitsen apua, koska en tiedä kuinka itsetyydyttäisin tiukalla esinahallani.
Muna kyllä seisoo kovasti ja haluan itsetyydyttää niin että lopulta tulen, mutta pelkkä päältä hinkkaaminen ei tuota tulosta.
Jos voit auttaa, niin otan ehdotuksi, kokemuksia ja muita kommentteja vastaan, mutta jos aijot tulla vain haukkumaan tai muuta niin älä.
Kiitos kaikille jo etukäteen...
Minulla on ongelma itsetyydytyksen kanssa!!!
5
207
Vastaukset
Esinahka löystyy kyllä ajallaan, joillain myöhemmin, joillain aikaisemmin. Voit toki yrittää mahdollisimman usein venyttää esinahkaa taakse jotta se löystyisi nopeammin.
Nyt kyllä pakko miettiä että mitä teen elämälläni.- 14v.poika
Kiitos!
Yritän venytellä sitä säännöllisesti tästä lähtien joten jonakin päivänä se "toimii oikein".
- BluesRadio
Ei se esarin sively varmaan tulosta tuotakaan. Ota jorma tukevasti kämmenien väliin ja ala pyörittämään edestakaisin niinkuin luolamies tulenteossa. Kyllä lähtee:)
Ennenpitkää slaidari herkistyy ja perinteinenkin runkku alkaa sujumaan, kun se oppii tietämään mitä on tulossa. Oletko harkinnut lääkärikäyntiä?
- palanahkaa
Tiukka / ahdas esinahka ON hankala ja joskus kivulias....... Sen voi leikata pois....kivuttomasti !!!! Itse olen tyytyväinen operaation jälkeen !!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721157
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84803
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?44595Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296548Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t219513- 50504
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45492