Tarvitsen apua, koska en tiedä kuinka itsetyydyttäisin tiukalla esinahallani.
Muna kyllä seisoo kovasti ja haluan itsetyydyttää niin että lopulta tulen, mutta pelkkä päältä hinkkaaminen ei tuota tulosta.
Jos voit auttaa, niin otan ehdotuksi, kokemuksia ja muita kommentteja vastaan, mutta jos aijot tulla vain haukkumaan tai muuta niin älä.
Kiitos kaikille jo etukäteen...
Minulla on ongelma itsetyydytyksen kanssa!!!
5
171
Vastaukset
Esinahka löystyy kyllä ajallaan, joillain myöhemmin, joillain aikaisemmin. Voit toki yrittää mahdollisimman usein venyttää esinahkaa taakse jotta se löystyisi nopeammin.
Nyt kyllä pakko miettiä että mitä teen elämälläni.- 14v.poika
Kiitos!
Yritän venytellä sitä säännöllisesti tästä lähtien joten jonakin päivänä se "toimii oikein".
- BluesRadio
Ei se esarin sively varmaan tulosta tuotakaan. Ota jorma tukevasti kämmenien väliin ja ala pyörittämään edestakaisin niinkuin luolamies tulenteossa. Kyllä lähtee:)
Ennenpitkää slaidari herkistyy ja perinteinenkin runkku alkaa sujumaan, kun se oppii tietämään mitä on tulossa. Oletko harkinnut lääkärikäyntiä?
- palanahkaa
Tiukka / ahdas esinahka ON hankala ja joskus kivulias....... Sen voi leikata pois....kivuttomasti !!!! Itse olen tyytyväinen operaation jälkeen !!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1453076- 1082503
- 502492
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2402168Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2461781Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4631749- 1011729
Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91624Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää151567R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi221384