Hämmästyksekseni viine su käänsin tv 7 sieltä tuli rukoushetki 12:15 suomen kansan ja suomen valtion puolesta. Jäin katsomaan ja kuuntelemaan, kuinka puhui saarnan tapaan. Tämä nyky tilanne oli tarkasti tiedossa, kaikkine totuuksineen. Olin hämmästyksen sormi kummastuksen suussa. Sillä miten löytyykään vielä niitä uskiksia joiden vilpitön halu on pelastaa maamme meno päin pimeyden aikaa.
He kertoivat ministerit ym. nimeltä ja heidän kavalat tarkoituksensa, tietenkin ilman kirosanoja.
Siksi nöyrästi kehoitan jokaista meistä myös rukoilemaan maamme puolesta, ei tarvitse olla uskova sillä ajatus energiaa voi myös käyttää. Sillä ajatus on energiaa, joka tehoaa, kun siihen ajatukseen uskoo.
Sanoillakin on voimansa muista pasuunat jotka tuhosivat Jerikon? muurit. Ei tarvitse huutaa tarvitaan vilpitön halu auttaa....
Jumala taivaassa.
4
95
Vastaukset
- arkipäivä
Aamen.
http://kalamos.keskustelu.info/viewtopic.php?f=290&t=601- arkipäivä
Teen kakallani Jumalan kuvan seinälle. sitä tarkoitin yllä
Oikein Megaluokan 15cm kakkakääryle ja piirän Jeesuksen naaman aaltopahville.
- arkipäivä
Meame! Maamme EEEman MEEEE AAAM EMMEMEMEMEMA AMMME AMME EEMME AA MEMEMMEAMAMAM
Voisitko olla kirjoittamatta turhaa PASKAA AVAUKSEENI ÄÄLIÖ "arkipäivä" PELKKÄ AMEN SANA EI RIITÄ SISÄLLÖKSI SENKIN LUTERILAINEN - eiojastaallikkoon
Kyllä ihmisen pitää olla henkilökohtaisesti uskossa ja uudestisyntynyt, että voi vedota Raamatun Jumalan auktoriteettiin. Mitkään ihmismielen tai henkimaailman energiat auta eikä niihin tarvitse edes turvautua.
Siis rukous Isän, Pohjan ja Pyhän Hengen voimassa ja nimessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli306332Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144764Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle413314IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm623151Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3601770Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek111598- 721418
Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861368Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2411328- 841244