Orivesi ei ole ihmisten asuinpaikka

Entinenkenkäsuutari

Otsikossa se jo tuli.
Ei ole elämisen mahdollisuuksia ja nuoriso ja työpaikat lähtee.

32

3487

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Outoilmestys

      Ei Orivesi ole normaalia ihmistä nähnytkään ainakaan vuosisataan.

    • Karjupanimiestä

      Onkos se sitten hyvä paikka asua eläimille?.

      • Pehmeejänöne

        No ei. Osa täällä todella RAKASTAA elikkoja..


    • MääEnKotootaniLähre

      Orivesi on ihan pras paikka Orivesiläisille!

    • Oriveennorppa

      Ja norpille! Säynäniemessäkin rakastetaan norppia!

    • TrumpJaTramp
    • HULLU35v

      Minä olen asunut Orivedellä jo reilut 10 vuotta ja ties kuinka pitkään vielä tulen asumaankin. Minä en sitten taida olla ihminen. Ehkä en olekaan, ainakaan normaali ihminen. Sen minä olen jo tosin tiennyt lapsesta lähtien, että olen todella kummallinen, outo, mielenvikainen, dorka, dille, ja ihan heihei mieleltäni.

    • EntinenKananpaskakaupunk

      Jos haluat ongelmia niin suosittelen Orivettä. Oriveellä naapurin sana painaa sit kaikessa päätöksenteossa. Orivesi haluuaa julkisuutta ja hinnalla millä hyvänsä. Kunnallisten asioiden hoito kestää ja takkia käännetään ees taas.

      Suomi täyttää sata vuotta ja Orivesi on viellä voimissaan, mutta kuinka kauan?

    • Ihmisenasuinpaikka

      Onneksi osasin googlata sanan Orivesi...........

    • TulenElätiksi
    • SuomenParasKunta
    • Kultavu

      Orivesi ihana paikka asua. Täällä kaikki hyvin, työpaikkoja on mistä valita mieleinen

    • SanaPainaaJaTodistaa

      Yks Hemehän sitä Orivettä kehui niin kauheasti tuossa taannoin.

    • Kyllästynyt-Kalle

      Ollaan muuttamassa pois. Koulukiusaajat pitävät valtaa. Mun ja vaimoni mukana lähtee kaupungilta verotuloja melkein 40 000 euroa. Jääkööt kiusaajapersut yksin tänne.

      • TervetullooOriveelle

      • Anonyymi

        Samat kokemukset... valitettavasti ei auttanut kukaan...kaikki peittivät ongelman... surkea


    • pallonkiertäjä

      Orivettä on helppo mollata jo ei oo missään muualla asunut, niin ei tiedä että orivedellä on kaikki kohtuullisen hyvin verrattuna muihin mestoihin!

    • aikuine

      Ihana paikka asua. Ei ole Tampereelle ikävä!

    • Kassankautta

      On kyllä anuksesta koko kylä

    • KuusistostaLepikkoon
    • Luodaan_mahdollisuudet
      • Persami

        Varokaa!!!!!
        Tuossa linkissä on virus.
        Koneeni lukittui ja pääsin näin puhelimella varoittamaan teitä muita!!!!


    • natsienorivesi

      Ei siinä mitään viiruksia ole, ainostaan kateutta jota oriveellä on riittävästi

    • Keukoahdistusta

      Millaisia ovat Peltotien rivitaloasunnot? Niitä näkyy olevan muutama vapaana. Minulle ei ole tärkeää että pinnat ovat uusinta uutta, mutta hyvä sisäilma pitäisi olla. Olen keuhkovikainen..

    • Eiookenkiäenään

      Aamulehdessä oli tänään hyvä mielipidekirjoitus Hämäläiseltä Oriveden kaupungin tämän hetkisestä tilasta. Orivesi on syvällä ja ei nouse ainakaan sillä että juostaan villasukissa pitkin mettiä. Kenen idea oli pyytää vasemman jalan saapasta oriveelle? Kaksi Juhaa ja älyy varmaan piisoo että muille jakaa

    • Älyylisää
    • ex_oriveteläinen

      Nykyisin kylä on täysin kuollut paikka. Viikonloppuna illalla "keskustassa" ei näy yhtäkään ihmistä. Aikoinaan -80 luvulla viikonloppuna keskusta oli täynnä porukkaa. Pillurallia ajettiin niin paljon, että poliisit oli usein ylä-asteen luona valvomassa ja antoi sakkoja, jos ajoi liian monta kierrosta liikenteenjakajan ympäri. Centrumin kulmalla oli satoja nuoria kuluttamassa aikaa. Nähtiin kavereita, tapeltiin, ryypättiin ja mentiin poliisia karkuun. Ulkopaikkakuntalaisia vedettiin heti turpaan. Suojalla oli talviaikana konsertteja lähes joka viikonloppu. Eput, Popeda, ym. ym. olen siellä nähnyt. Jopa Hanoi Rocksit olivat siellä ennen suurta suosiota! Kuka muistaa keikan?

      Nyt jos ajelen kylän läpi perjantai-iltana, niin siellä ei ole ketään. Orivesi on aavekaupunki.

    • kaapunnikaapunni

      ihan sama ilmiö on kaikkialla. nuoriso tekee muuta kuin ajelee. ei ihmiset liiku eikä kyläile tampereellakaan. ne nysvää kotona ja räpeltää vehkeitään.

      orivesi on kiva paikka. itse en enää ikinä muuttais kaupunkiin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2800
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      94
      2011
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1538
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      69
      979
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      901
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe