se on menny huonompaa suuntaa....että jeesus pelastas sen ja auttas sitä
se on tärkeetä mulle
voisitteko rukoilla mun isän puolesta ?
10
161
Vastaukset
- rukousvoipaljon
Muistetaan isää rukouksin. Jumala voi vielä parantaa, antaa voiman tulla uskoon tai jos on jo uskossa, niin vahvistaa uskossa.
- rukousvoipaljon
" Jumala voi vielä "
> Jumala voi vielä ehkä kai sitten joo"
Luulisin että kyllä mutta en voi olla siitä tietenkään aivan varma
"Voi parantaa, muttei paranna" sanon nyt. Eroa kirkosta ja ole oma Herrasi - auta itseäsi. Kiskase Jumala alas Taivaasta ja anna selkään puolestani jos olen väärässä.
- karsinnan_kautta
Rukoilemme että Jeesus nappaa isäsi tykönsä, koska eutanasiaa ei vielä ole valittavissa tuonpuoleiseen siirtymis keinoksi.
Ensin tietysti Pietarin pakeille ja siitä sitten taivaaseen, tai hel......n- Perintöä_odotellessa
Nimenomaan. Kyllä se niin on paras ihan kaikkia osapuolia ajatellen.
- rukousvoipaljon
Jumalalle eutanasia, ja sodat loppuisi.
- rukousvoipaljon
Jumalalle eutanasia, ja sodat loppuisi. Tämä on nikkivarkaan lisäys.
- rukoillaanpuolestasi
Älä välitä hölmöjen kypsymättömien ihmisten vastauksista!
En tosiaan ymmärrä mitä tekemistä heillä on tällä palstalla ilkkumassa.
Rukoilen puolestasi! - EiAuta
Ei se rukoilu mitään auta. Turhaan vaan koitat. Ei oo vastattu mullekkaan kun kysyn todisteita siitä diktaattorista.
Psalmien kirjat opettavat, että hurskaan, ja Jumalaa pelkääväisten rukoukset hän ottaa korviinsa, mutta synnintekijän uhrikin on hänelle kauhistus.
Jos todella haluat lähestyä Jumalaa, niin opettele kunnioitusta.- vaioletkohurskas
Mutta Mikko, voidaan me rukoilla nyt tämän sairaan iäkkään miehen puolesta. Ei sotketa tähän muuta. Tämä mies on iankaikkisuussielu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076952Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982