Sipilä on vahvasti uskonnollinan ja vahvasti perheorientoitunut mies. Hän piitää lastensa puolia aina. Sipilän poliittisen ohjauksensa alla oleva Fortum Oy sijoitti syksyllä 6,4 miljoonaa euroa Sipilän lasten osittain omistamaan, konkurssitilassa olevaan Chempolis Oy:hyn.
Tämän vuoksi Sipilä on ilmoittanut, että hän ei aio koskaan luopua lastensa rahoittajayhtiön, Fortumin omistajaohjauksesta.
http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/sipila-hs-lle-en-aio-luopua-omistajaohjauksesta/6261746
Sipilän lasten Chempolis-yrityksen rahoittaminen Fortumin varoista on siis turvattu jatossakin.
Sipilä:Jatkan lasteni F-rahaston omistajaohjausta
6
63
Vastaukset
- Kuka-sen-maksaa
Se vaan että sähkölämmitteisessä asunnossa asuvana joudun joka kuukausi työntämään ylihintaisesta sähköstä yimääräistä rahaa sinne F-rahastolle.
Kelpaa sieltä Sipilän pentuineen rahaa nostella, meikäläisen selkänahasta revittyjä Fortumin verirahoja.- isokusetusprossapäällä
Caruna laskutti just sähkönsiirtoveroa 68 euroa ja kulutus oli nolla. (mökkirähjästä, jossa kesällä käytiin).
- KiskuriFirmoilleStop
Kannattaa kilpailuttaa sähkö. Siirryin muualle soppariin jossa ei edes perusmaksua. Heti soitteli ylimielinen myyjä Fortumilta. En mennyt takaisin. Turha auttaa Sipilöitä ja olla Carunalle verkkonsa myyneen Fortumin asiakas. Nyt sähkön kuljettaminen tulee kalliimmaksi kun itse sähkö. Eläköön yksityistäminen!
Sipilää nyt kepulit puolustelevat, vaikka rahoittaa oman perheen bisneksiä yhteiskunnan varoilla. Kuhan saa velkarahat jostain takaisin. Onko jo 18 miljoonaa mennyt Chempolikseen? Paree saada hyvä diili, mutta miten kävi Terrafamelle?- hhhgg
Sähkönsiirtoveroa ei voi kilpailuttaa.
Tai, no voi tietenkin (huvin vuoksi) kilpailuttaa, mutta se ei mihinkään muutu. - Sähkön-kilpailutus
Mikähän helvatta siinä on, että on niin laiska että roikkuu vaan Fortumin asiakkaana vuodesta toiseen? Tiedän että voittaisin vähintään noin 200 euroa vuodessa, jos tekisin siirron toisaalle.
Pelkona lähinnä lienee että onko tuo tarjoushinta vain tilapäinen sisäänvetojuttu. Hinnat nousee hissuksiin, salakavalasti vuosi vuoden perästä.
Pitääkin sitten alkaa kilpailuttaa joka vuosi, ja aina siirtyä tarjouksen perässä, jos meinaa edusta edelleen hyötyä. - Surullinen-debatti
hhhgg kirjoitti:
Sähkönsiirtoveroa ei voi kilpailuttaa.
Tai, no voi tietenkin (huvin vuoksi) kilpailuttaa, mutta se ei mihinkään muutu.Tämä Eduskunnassa 12.12.2013 käyty keskustelu, koskien Fortumin sähköverkkojen myyntiä, se on todella surkuhupaissa, ja myös surullista luettavaa.
http://tinyurl.com/gtyee3a
Hallituksessa istuivat Kataisen Kokoomus ja Jutta Urpilaisen SDP. Puhemiehenä Eero Heinäluoma oli asiasstda hiljaa, eivätkä hänen apulaisensakaan sanonut mitään myymistä estävää, poikkipuolista sanaa.
Kaikki SDP:ssä hymisivät hiljaa "me saadaan tällä Suomeen nyt pääomaa... kannattaa myydä."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908627
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264788- 504248
- 623817
- 513226
- 503000
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262686- 432491
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.452359Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382223