Milloin olit tytön kanssa ekan kerran?

Karvamuna-

Muistan ekan kertani selvästi. Tyttö oli innokkaampi kun minä ja teki aloitteen. Mutta sitä ennen yksissä bileissä toinen poika yritti sitä mun tyttöä ja siitähän tuli oikea tappelu ja se toinen joutui lähtemään kotiin häviäjänä. No mentiin yhden kaverin luokse joka haki meille bissee ja siinä iltaa istuttiin ja juotiin. Jossain vaiheessa tyttö istui syliini ja minun kädet alkoi vaeltaa tytön vartalolla. No siinä sitten mentiin kaverin makkariin ja homma meni suuteluksi ja lopulta tyttö riisui itsensä ihan alasti kun minulla oli vielä vaatteet päällä mutta ei kauan ja pikaisesti riisuin omat vaatteeni ja silloin sain ekan kerran seksiä. Siitä on noin 15 vuotta aikaa. Ollaan sen naisen kanssa edelleen hyviäkin kavereita ja viimeks eilen oltiin baarissa oluella.

12

219

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ätmi---

      En ole ollut tytön kanssa ikinä. Haluaisin mutta en tiedä miten tyttöjä isketään.

    • 3580

      Ei me ätmit olla koskaan oltu kenenkään kanssa.

    • Tuli naapurintytön kanssa leikittyä pimppi ja pippeli leikkejä jo ennen 10 ikävuotta..

      Sitä ei vissiin lasketa.. :D

    • Sinkkumies---

      Pimppaa sain ekan kerran vuonna 2002 laivalla luokkaretkellä yhdeltä Tiinalta.

    • OiMuistatkosAnja

      Sain ensimmäisen kerran pimpsaa 36 -vuotiaana. Muutamalta muultakin olen sen jälkeen joitakin kertoja saanut, mutta se ensimmäinen oli kyllä kaikkein herkullisin vaikkei parhaan näköinen kuitenkaan. Ja aina valmis! Eli kyllä rumassakin repussa voi olla tosi hyvät eväät!
      Näillä ikääntyneimmillä kumppaneilla on ollut se vika, että väljää on, kun eivät ole viitsineet ilolihaksiaan treenata. Sitten ihmetellään, kun alkaa pohjaventtiili vuotamaan...

    • Heinäkuussa 2003, olin 24 vuotias.

      • Nnnnnainennn

        Haha! Naurettavan vanha olit 😊 Se ei ole mies eikä mikään jolla poikuus säilyy noin pitkälle.


      • Lulululutka
        Nnnnnainennn kirjoitti:

        Haha! Naurettavan vanha olit 😊 Se ei ole mies eikä mikään jolla poikuus säilyy noin pitkälle.

        Kerropa monenko miehen käyttämä lutka olet ?.


    • muistojahaikeita

      Olin 16-vuotias. Olin seurustellut yhden tytön kanssa pari kuukautta ja vanhempani olivat poissa. Juotiin pari kaljaa ja sitten mentiin vanhempien makuuhuoneeseen. Ei kestänyt montaa minuuttia, mutta ihan kiva kokemus kummallekin.

    • Kiltti-ja-kunnollinen

      En koskaan saa tyttöä.

    • vuonna.kivi

      Olin 19 v kun sain ensimmäisen kerran hukkaviivaa.

    • Maksaja

      Sain 23v kun kävin maksullisella.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1268
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      904
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      23
      857
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      286
      750
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      94
      730
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      638
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      558
    Aihe