Muistan ekan kertani selvästi. Tyttö oli innokkaampi kun minä ja teki aloitteen. Mutta sitä ennen yksissä bileissä toinen poika yritti sitä mun tyttöä ja siitähän tuli oikea tappelu ja se toinen joutui lähtemään kotiin häviäjänä. No mentiin yhden kaverin luokse joka haki meille bissee ja siinä iltaa istuttiin ja juotiin. Jossain vaiheessa tyttö istui syliini ja minun kädet alkoi vaeltaa tytön vartalolla. No siinä sitten mentiin kaverin makkariin ja homma meni suuteluksi ja lopulta tyttö riisui itsensä ihan alasti kun minulla oli vielä vaatteet päällä mutta ei kauan ja pikaisesti riisuin omat vaatteeni ja silloin sain ekan kerran seksiä. Siitä on noin 15 vuotta aikaa. Ollaan sen naisen kanssa edelleen hyviäkin kavereita ja viimeks eilen oltiin baarissa oluella.
Milloin olit tytön kanssa ekan kerran?
12
200
Vastaukset
- ätmi---
En ole ollut tytön kanssa ikinä. Haluaisin mutta en tiedä miten tyttöjä isketään.
- 3580
Ei me ätmit olla koskaan oltu kenenkään kanssa.
Tuli naapurintytön kanssa leikittyä pimppi ja pippeli leikkejä jo ennen 10 ikävuotta..
Sitä ei vissiin lasketa.. :D- Sinkkumies---
Pimppaa sain ekan kerran vuonna 2002 laivalla luokkaretkellä yhdeltä Tiinalta.
- OiMuistatkosAnja
Sain ensimmäisen kerran pimpsaa 36 -vuotiaana. Muutamalta muultakin olen sen jälkeen joitakin kertoja saanut, mutta se ensimmäinen oli kyllä kaikkein herkullisin vaikkei parhaan näköinen kuitenkaan. Ja aina valmis! Eli kyllä rumassakin repussa voi olla tosi hyvät eväät!
Näillä ikääntyneimmillä kumppaneilla on ollut se vika, että väljää on, kun eivät ole viitsineet ilolihaksiaan treenata. Sitten ihmetellään, kun alkaa pohjaventtiili vuotamaan... Heinäkuussa 2003, olin 24 vuotias.
- Nnnnnainennn
Haha! Naurettavan vanha olit 😊 Se ei ole mies eikä mikään jolla poikuus säilyy noin pitkälle.
- Lulululutka
Nnnnnainennn kirjoitti:
Haha! Naurettavan vanha olit 😊 Se ei ole mies eikä mikään jolla poikuus säilyy noin pitkälle.
Kerropa monenko miehen käyttämä lutka olet ?.
- muistojahaikeita
Olin 16-vuotias. Olin seurustellut yhden tytön kanssa pari kuukautta ja vanhempani olivat poissa. Juotiin pari kaljaa ja sitten mentiin vanhempien makuuhuoneeseen. Ei kestänyt montaa minuuttia, mutta ihan kiva kokemus kummallekin.
- Kiltti-ja-kunnollinen
En koskaan saa tyttöä.
- vuonna.kivi
Olin 19 v kun sain ensimmäisen kerran hukkaviivaa.
- Maksaja
Sain 23v kun kävin maksullisella.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273343- 402197
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352148Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71887Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta421518- 381329
- 1251222
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591200Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451145- 131099