Muistan ekan kertani selvästi. Tyttö oli innokkaampi kun minä ja teki aloitteen. Mutta sitä ennen yksissä bileissä toinen poika yritti sitä mun tyttöä ja siitähän tuli oikea tappelu ja se toinen joutui lähtemään kotiin häviäjänä. No mentiin yhden kaverin luokse joka haki meille bissee ja siinä iltaa istuttiin ja juotiin. Jossain vaiheessa tyttö istui syliini ja minun kädet alkoi vaeltaa tytön vartalolla. No siinä sitten mentiin kaverin makkariin ja homma meni suuteluksi ja lopulta tyttö riisui itsensä ihan alasti kun minulla oli vielä vaatteet päällä mutta ei kauan ja pikaisesti riisuin omat vaatteeni ja silloin sain ekan kerran seksiä. Siitä on noin 15 vuotta aikaa. Ollaan sen naisen kanssa edelleen hyviäkin kavereita ja viimeks eilen oltiin baarissa oluella.
Milloin olit tytön kanssa ekan kerran?
12
202
Vastaukset
- ätmi---
En ole ollut tytön kanssa ikinä. Haluaisin mutta en tiedä miten tyttöjä isketään.
- 3580
Ei me ätmit olla koskaan oltu kenenkään kanssa.
Tuli naapurintytön kanssa leikittyä pimppi ja pippeli leikkejä jo ennen 10 ikävuotta..
Sitä ei vissiin lasketa.. :D- Sinkkumies---
Pimppaa sain ekan kerran vuonna 2002 laivalla luokkaretkellä yhdeltä Tiinalta.
- OiMuistatkosAnja
Sain ensimmäisen kerran pimpsaa 36 -vuotiaana. Muutamalta muultakin olen sen jälkeen joitakin kertoja saanut, mutta se ensimmäinen oli kyllä kaikkein herkullisin vaikkei parhaan näköinen kuitenkaan. Ja aina valmis! Eli kyllä rumassakin repussa voi olla tosi hyvät eväät!
Näillä ikääntyneimmillä kumppaneilla on ollut se vika, että väljää on, kun eivät ole viitsineet ilolihaksiaan treenata. Sitten ihmetellään, kun alkaa pohjaventtiili vuotamaan... Heinäkuussa 2003, olin 24 vuotias.
- Nnnnnainennn
Haha! Naurettavan vanha olit 😊 Se ei ole mies eikä mikään jolla poikuus säilyy noin pitkälle.
- Lulululutka
Nnnnnainennn kirjoitti:
Haha! Naurettavan vanha olit 😊 Se ei ole mies eikä mikään jolla poikuus säilyy noin pitkälle.
Kerropa monenko miehen käyttämä lutka olet ?.
- muistojahaikeita
Olin 16-vuotias. Olin seurustellut yhden tytön kanssa pari kuukautta ja vanhempani olivat poissa. Juotiin pari kaljaa ja sitten mentiin vanhempien makuuhuoneeseen. Ei kestänyt montaa minuuttia, mutta ihan kiva kokemus kummallekin.
- Kiltti-ja-kunnollinen
En koskaan saa tyttöä.
- vuonna.kivi
Olin 19 v kun sain ensimmäisen kerran hukkaviivaa.
- Maksaja
Sain 23v kun kävin maksullisella.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu801916- 591768
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu3601645Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1691453Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101330Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle671310Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä701243- 631179
KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin1001087Kuljettajasi oy konkurssi?!
Tuliko ahnehdittua liikaa,menikö tämä kuljettajasi oy taksit siis konkurssiin?141063