Papin käsimerkit eivät auttaneet selviytymään?

Pappi.hukkui

17

209

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Raaka.jumala

      Raaka jumala tempaisi sukeltajan helvettiin!

    • "Heikki Lepälle sukeltaminen oli myös hengellinen harrastus."

      "- Sukellus on tietynlainen retriitti. Siellä näkee Jumalan luomistyöstä asioita, joita ei pinnalla näe."

      Jumala ei ilmeisesti halunnutkaan näyttää Heikille ihan kaikkea? Tai sitten se Jahve näytti vain kaapin paikan?

      • Pullo.oli.tyhjä

        Tai ei ollut "öljyä" pullossa?

        Adventtikirkon pastori nimittäin kantaa pientä oliiviöljyllä täytettyä lasipulloa, testamenttia ja lahjakirjaa silkkipukunsa taskussa. Öljypullo on pastorin taskussa viimeisen voitelun suorittamista silmällä pitäen tai jonkun maallikon voitelun varalta. Pastori nimittäin toivoo, että voi voidella seurakunnan vanhuksen viimeiselle matkalleen, jolta yksinäiseltä vanhukselta on kikkailtu lahjakirjat ja testamentit adventtikirkon nimiin. Pastori myös mieluusti voitelee öljyllä uuden maallikon=ilmaistyöntekijän helpottamaan entisestään omaa helppoa elämäänsä.


    • Yksi-usko

      Kuolema korjaa niin papin kuin kenet tahansa muutkin. Jumala yksin tietää, milloin meidän on aika lähteä. Siksi on AINA oltava valmiit. Ei voida ajatella, että sitten vanhana kuollaan, vaan kuolema voi yllättää nuoremmankin ihmisen. Sen takia on hyvä muistaa se, mitä varten me täällä olemme ja minne olemme menossa.

      • Normi.asia

        Mitäs ihmeellistä siinä kuolemassa on? Se on yhtä luonnollinen ja iloinen tapahtuma kuin syntyminenkin. Moni jopa hartaasti toivoo ennemmin kuolemaa kuin elämää. Ainoa ero on siinä, että syntymäänsä ei voi itse millään tapaa vaikuttaa, mutta päivänsä ja elämänsä voi itse päättää.


      • Yksi-usko
        Normi.asia kirjoitti:

        Mitäs ihmeellistä siinä kuolemassa on? Se on yhtä luonnollinen ja iloinen tapahtuma kuin syntyminenkin. Moni jopa hartaasti toivoo ennemmin kuolemaa kuin elämää. Ainoa ero on siinä, että syntymäänsä ei voi itse millään tapaa vaikuttaa, mutta päivänsä ja elämänsä voi itse päättää.

        Yleensä kuolemaa toivovat sairaat vanhukset, jotka ovat uskossa. He odottavat ja kaipaavat sitä, että pääsisivät Jeesuksen luo.

        Itsensä päivänsä päättäminen ei ole luonnollinen tapahtuma, niin kuin kirjoituksestasi saattoi ymmärtää. Se on myös vastoin Raamatun opetusta.


      • Yksi-usko kirjoitti:

        Yleensä kuolemaa toivovat sairaat vanhukset, jotka ovat uskossa. He odottavat ja kaipaavat sitä, että pääsisivät Jeesuksen luo.

        Itsensä päivänsä päättäminen ei ole luonnollinen tapahtuma, niin kuin kirjoituksestasi saattoi ymmärtää. Se on myös vastoin Raamatun opetusta.

        Missä kohdassa Raamattu opettaa jotakin itsemurhasta?


    • Halusi.ystävän.luo
    • odotetaan.hyvää

      Elämä on katoavaisuuden alaista ja siitäkin ateistiraukat saavat fipat, että tulihan taas pilkattua jumalaa.
      Voi, voi noita raukkoja. Kyllä elämä vajoaa alas jumalattoman kohdalla.

      Mitä taas papin elämään. Hän kuitenkin näki elämässään suunnan ja Herra tuntee elämänkirjansa päivitykset. Se ratkaisee tämänelämän kannattavuuden, mikä on sen lopputulos.
      Iankaikkinen elämä on armolahja. Ja toivotaan, että se olisi hänellekin tosi. Sillä jos kirjat ovat kunnossa, on voittopalkinto seuraava hääjuhlan merkki.

      Paavalikin kirjoittaa - "lohduttakaa toisianne näillä sanoilla"!

      Näin osanotto sureviakohtaan. Rajapinnan ylitys, se voi olla yllättävässä kohden. Varmaan tämä pappi oli siihen hyvissä ajoin valmistautunut.

    • pitkäänuskossa

      Juuri tämän vuoksi on pelastus ja elävä suhde Jumalaan ja lähimmäisiin sangen tärkeää. Kukaan ei tiedä, ei pappi ei lukkari, ei talonpoika, ei lukkari milloin tulee se viimeinen hengenveto ajassa. Toivottavasti pappi oli uskossa eikä vain leipäpappi, joita tänäänkin on.
      Hänen aika oli täysi.

    • Järkeväratkaisu

      Papilla oli tyhmä ja eksyttävä harrastus.
      Eihän tuossa ole mitään järkeä.
      Kuka hullu tuonne menisisi sukeltamaan?

      • Käsky.tulee

        Uskovaiset ovat mielisairaita. Heidän etuaivolohkonsa käskee olemaan typerä ja lapsellinen.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3644
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      95
      3328
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2428
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1851
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1579
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1544
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1486
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1461
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1410
    Aihe