Rukouspyyntö että löytäisin asunnon

SaskiaW

Rukouspyyntö että löytäisin sopivan asunnon

9

102

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • katsojanäe

Jeesus auta ja johdata. Anna näkevät silmät ja kuulevat korvat je etsivä sydän ja mieli. Lähde liikkeelle, vastaus odottaa sinua.

• SaskiaW

Ei ole vielä vastausta, edes sähköpostiin. Jumala on Saatana.

• Alkuperkirj

Kiitos rukouksesta ja rohkaisusta! Tuli nyt aamulla yllättäen sydämelle tulla katsomaan onko joku vastannut tähän jotain. Siunausta sinulle ja Jumalan johdatusta elämääsi!

• SaskiaW

Noniin, älä sentään toisten jutuille tule ammentamaan. En jaksa enää näitä omahyväisiä vastaajia. Poistaka avaukseni
        - SaskiaW

ps. Helppo sinun on siellä asunnossasi ammentaa, omahyväinen .........Luterilainen.......

• Sinullevielä

Kuulw nimimerkki "katsojanäe" tuli vielä sydämelle sinulle tähän ketjuun vastata että pysy lujana ja rohkeana niitä joilla profeetallinen sanoma Jumalalta vainotaan ja tullaan vainoamaan vaino tulee myös uskonnollisten ihmisten puolelta eli heidän puolelta jotka sanovat olevansa kriatittyjä mutta eivät sitä todellisuudessa ole siksi ole luja ja rohkea älä pelkää puhu aina se mitä Herra antaa puhuttavaksi muista entisajan Raamatun profeettoja Jeremia Herra kehoitti puhumaan vaikka kansa ei kuuntele eikä ota vastaan ja Herra antaa voiman kantaa ristiä jokaiseen päivään ristiä ei oteta pois mutt voima sen kantamiseen annetaan ihmiset rukoilevat että Herra ottaisi ristin pois "katso ei ihminen ymmärrä Minä ymmörrän Minä näen siksi lapseni ole turvallisella mielellä sinun syntisi on annettu anteeksi" koin näin sinulle kirjoittaa koettele Herran kanssa ja pidä se mikä hyvää on ja mikä ihmisestä on saa raueta. Siunausta! Terv. Alkuper. Kirjoittaja.

• SaskiaW

Ei auta juttusi minua. Ole hiljaa
        Alkuper. Kirjoittaja.

Aion etsiä asunnon omana Herranani ilman Jumalia ja www.selaimia.

Molemmat hömmäuskoa ja tietokonepirua

• SaskiaW

Ensitöikseni lopetan kirkollisveron maksaminsen, jos löydän asunnon. Kaikki pirun uskonnoliiset lahkot ja ateisiset ahkot, kuulkaa tämä.

• Sinullevielä

SaskiaW
        Jumala eii auta ketään, tuen päätöstäsi.

Muistakaamme maailmansodat, Jumala on raaka piru
        höyrylaiva kurun kohtalo..

Terv. Sinullevielä

• AlkuperäinenSaskiaW

Siis.. Joku kirjoitti mun nimimerkillä näitä ihme hömppäjuttuja joissa rienattiin Jumalaa. Kirjoitit myös sellaisia asioita, joita et voi minusta / tilanteestani tietää. En lähde ottamaan kantaa sun taustoihin mutta sinä joka mun nimimerkillä kirjoitit ja trollasit, Jeesus Kristus tahtoo sinut pelastaa ja antaa syntisi anteeksi. Rukoile että Jeesus sinut pelastaa ja vapauttaa, ja antaa syntisi anteeksi sekä Pyhän Henkensä sydämeesi asumaan. Jeesus on kuollut ristil myös sinun syntien tähden ja sen tähden että sinulla voisi kerran olla iankaikkinen elämä Taivaassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      302
      6907
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2079
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1297
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1166
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1076
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      982
    Aihe