Rukouspyyntö että löytäisin sopivan asunnon
Rukouspyyntö että löytäisin asunnon
9
102
Vastaukset
- katsojanäe
Jeesus auta ja johdata. Anna näkevät silmät ja kuulevat korvat je etsivä sydän ja mieli. Lähde liikkeelle, vastaus odottaa sinua.
- SaskiaW
Ei ole vielä vastausta, edes sähköpostiin. Jumala on Saatana.
- Alkuperkirj
Kiitos rukouksesta ja rohkaisusta! Tuli nyt aamulla yllättäen sydämelle tulla katsomaan onko joku vastannut tähän jotain. Siunausta sinulle ja Jumalan johdatusta elämääsi!
- SaskiaW
Noniin, älä sentään toisten jutuille tule ammentamaan. En jaksa enää näitä omahyväisiä vastaajia. Poistaka avaukseni
- SaskiaW
ps. Helppo sinun on siellä asunnossasi ammentaa, omahyväinen .........Luterilainen.......
- Sinullevielä
Kuulw nimimerkki "katsojanäe" tuli vielä sydämelle sinulle tähän ketjuun vastata että pysy lujana ja rohkeana niitä joilla profeetallinen sanoma Jumalalta vainotaan ja tullaan vainoamaan vaino tulee myös uskonnollisten ihmisten puolelta eli heidän puolelta jotka sanovat olevansa kriatittyjä mutta eivät sitä todellisuudessa ole siksi ole luja ja rohkea älä pelkää puhu aina se mitä Herra antaa puhuttavaksi muista entisajan Raamatun profeettoja Jeremia Herra kehoitti puhumaan vaikka kansa ei kuuntele eikä ota vastaan ja Herra antaa voiman kantaa ristiä jokaiseen päivään ristiä ei oteta pois mutt voima sen kantamiseen annetaan ihmiset rukoilevat että Herra ottaisi ristin pois "katso ei ihminen ymmärrä Minä ymmörrän Minä näen siksi lapseni ole turvallisella mielellä sinun syntisi on annettu anteeksi" koin näin sinulle kirjoittaa koettele Herran kanssa ja pidä se mikä hyvää on ja mikä ihmisestä on saa raueta. Siunausta! Terv. Alkuper. Kirjoittaja.
- SaskiaW
Ei auta juttusi minua. Ole hiljaa
Alkuper. Kirjoittaja.
Aion etsiä asunnon omana Herranani ilman Jumalia ja www.selaimia.
Molemmat hömmäuskoa ja tietokonepirua
- SaskiaW
Ensitöikseni lopetan kirkollisveron maksaminsen, jos löydän asunnon. Kaikki pirun uskonnoliiset lahkot ja ateisiset ahkot, kuulkaa tämä.
- Sinullevielä
SaskiaW
Jumala eii auta ketään, tuen päätöstäsi.
Muistakaamme maailmansodat, Jumala on raaka piru
höyrylaiva kurun kohtalo..
Terv. Sinullevielä
- AlkuperäinenSaskiaW
Siis.. Joku kirjoitti mun nimimerkillä näitä ihme hömppäjuttuja joissa rienattiin Jumalaa. Kirjoitit myös sellaisia asioita, joita et voi minusta / tilanteestani tietää. En lähde ottamaan kantaa sun taustoihin mutta sinä joka mun nimimerkillä kirjoitit ja trollasit, Jeesus Kristus tahtoo sinut pelastaa ja antaa syntisi anteeksi. Rukoile että Jeesus sinut pelastaa ja vapauttaa, ja antaa syntisi anteeksi sekä Pyhän Henkensä sydämeesi asumaan. Jeesus on kuollut ristil myös sinun syntien tähden ja sen tähden että sinulla voisi kerran olla iankaikkinen elämä Taivaassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3026907Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151297- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541076Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982