ISOIN muna ikinä..huh huh--->

Jebulis

12

10481

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • arska

joo hyvin on käytetty photoshoppia tuossa =)

• oli..

ihan törkee... en panis.
      oon nähnyt kuvia mis on käytetty sellasta penispumppua et saadaan tollanen elin aikaseks..mut täytyy kyl sanoo et toi on ihan hirvee..ja ei ole tervettä. en tiedä kuka nauttis... miettikää kuin pal tossa pitää olla verta et se seisois.. taju taitaa äijältä kohta lähteä!

• neito23

luulis naista vähän sattuvan,minä ainaki repeisin täysin jos tollasta sisään laitettas.

• Mies 26v.

Joo..

Tota noin niin. Tossa kuvassa on kyllä Lex Steel, ja se on PAAAALJOOON pienempi kuin siinä kuvassa. Kai nyt sentään kaikki Photoshop gurut ymmärtää tätä???!!! =)

• Panomies22

Mulla on isompi. Mut ihan kelpo tikku toi on, kyl toi silti mun munan vieres kalpenis.

• En tiiä, aika tummalta näytti.

• Hmmm-häxy

Ihånå...

• Peppujutuistapitäväpoika

Tulee ihan nuoruuden muistot mieleen tuosta. Voin sanoa kokemuksen kautta, tuon kokoisesta jättimunasta, että tuo tekee pikkasen kipiää perseessä. se oli vielä ekakerta ja olin silloin 16-kesänen, mut se oli pakko ottaa peppuun, vaikka se sattu, koska kyse oli vielä kaikenlisäks rahasta, koska olin niihin aikoihin myymässä omaa peppuneitsyyttä, sain omasta peppuneitsyyden myymisestä 500€. Näin jälkikäteen mietin aina, että olen tainnu myydä sen liian halvalla, mut ku kauhee hinku oli pääst kokeilemaan, olis vaan tarvinnu odottaa et joku olis maksanu vähintään sen 2000€ ni sit mää olisin voinukkin ehkä harkita sitä, näin kun jälkiviisaana ajattelee.

• Hyiyök

Hyi helvetti mikä hevosen molo en ikinä antais tuollasta survaista römpsääni

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. KP-Sesongilla ongelmia?

Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi
      Ylöjärvi
      24
      1496
    2. Oot upea nainen, älä vähättele ittees

Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀
      Ikävä
      68
      1357
    3. Mikä kaivatussasi ärsyttää

Juuri nyt, tällä hetkellä?
      Ikävä
      96
      1161
    4. Jämsän Paras Ravintola

Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R
      Jämsä
      73
      1082
    5. Salaisuudet paljastuu

Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku
      Ikävä
      84
      779
    6. Poliisi pamputti Variskankaalla

Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella
      Kajaani
      29
      738
    7. Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan

No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni
      Ikävä
      48
      727
    8. Kiellettyjä ajatuksia

Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,
      Ikävä
      43
      646
    9. vapaa

sana :) 🚮
      Ikävä
      63
      646
    10. Onko ihan pakko

olla niin hiton pitkävihainen? Sinulle nainen...
      Ikävä
      38
      629
    Aihe